نقدوبررسی " اين هم هست ! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 25 اردیهشت مه سال 1387
"پاسدار یادداشت روز نمی تواند به حواله دادن به 1400 سال پیش وایما و اشاره با غازتگران وزراندوزان یکشبه صاحب ثروت های کلان وباد آورده در حرف و شعار مبارزه کند"
گاهی اتفاق افتاده است که بطور ناگهانی موقع غذا خوردن موجب شود که لقمه در گلویتان شکسته شوده که نه لقمه یا استخان کوچک ماهی پائین می رود ونه بیرون می آید که برای لحظاتی تا رفع مشکل شود حالت سخت شبیه خفگی به وجود می آورد . یک مورد دیگر اصطلاح استخوان لای زخم می باشد . اکنون مشخص نیست پس از 3 دهه که از عمر ننگین ونکبت بار یک رژیم دینفروش و عوامفریب و دروغگو وشیاد سپری شده است . در این مدت از بس دروغ های تکراری گفته شده است که اصطلاحات وکلمات مقدس همچون آزادی و عدالت و... مبارزه با فساد ومفسدین بی هویت و به ضد خودش تبدیل شده است . یعنی در بستر اهداف مشخص خیلی ساده عوامفریبی باابزار از دین و امامان به عنوان وسیله استفاده شده است . مثلاً از علی گفته می شود گاهی به نامش سال عدالت بر گزیده می شود . اکنون از سختگیری علی و تسلیم نشدن وی گفته شده که مو را از ماست نسبت به حاکمان مفتور می کشید و تأکید شده که هر گز هم سر آشتی با دزدان وغارتگران نداشت. ولی سئوال هر گز جواب داده نشده این است که اولاً این غارتگران و صاحبان ثروت های باد آورده ی کلان که گاهی مفسدان اقتصادی ، زمانی ما فیای اقتصادی نامیده می شوند . خمینی از اینان مرفهین بی درد با اسلام آمریکائی نام می برد کیستند که هیچگاه آدرس و نام ونشان شان اعلام نمی شود؟
دوماً: اینان که همگی درون دستگاه بوده اند و جزو سر سپردگان لوطی جماران بوده اند . ابتدا باید توضیح داده شود که اینان چگونه وارد دستگاه شده اند که صاحب این همه امکانات مفت ومجانی و باد آورده شدند. در صورتیکه شرایط علیه ی مردم ایران درست معکوس شده و هرروز هم بدتر از روز قبل گشته است. اگر چنانچه خود سیستم از ریشه وبنیان آلوده نمی باشد که بستر ساز و تولید کننده اینگونه انگلان زالو صفت وخون آشام و آدمخوار می باشد؟ سوماً : پس چگونه است که از 3 دهه هر روز از اینان گفتن وفضاسازی کردن وجنگ و جدال و باندهای مافیائی درونی را به آن متهم کردن چه موقع قرار است که به حساب اینگونه مبارزه کردن بازده داشته باشد ؟ یعنی اینکه بالاخره چه زمان فرا خواهد رسید تا که اینان بازداشت وبه حساب و کتاب اینان رسیدگی شود ؟ مشروط بر اینکه کدام ارگان قرار است یا می تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد و پیش ببرد که خودش جزآلودگان به فساد غارتگری ورشوه و رانتخواری نباشد؟ به ویژه اینکه گند مبارزه با فساد اخلاقی وبی حجابی فرمانده ی تهران رضا زارعی عجب گلابزدگی وننگی ببار آورد که با دریا رنگ این ننگ پاک شدنی نمی باشد. برای این است اکه هرگز محال است چاقو دسته ی خودش را ببرد و در نظامی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و تبعیض و رشوه می باشد . یعنی همچون درختی که از ریشه گندیده وپوسیده شده است محال است که بتواند میوه سالم وغیرآلوده ببار آورد؟ البته فراموش نشود که اکنون شکاف عمیق طبقاتی آنقدر گسترده شده است و شرایط زدگی اکثریت مردم آنقدر سخت و طاقت فرسا و کمرشکن شده است . یعنی جمعیت 80% کشور که بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند. دیگر از سیر تا پیاز وهمه ی جزئیات را می دانند و اگر چنانچه توهمی هم وجود داشت با آمدن پاسدار احمدی نژاد و برعکس قول های داده شده عمل کردنبرطر شد . زیرا بر خلاف اینکه قبل از قدرت گیری تلاش می شد که اینگونه وانمود شود و جا انداخته شود این جریان تافته جدا بافته نسبت به رفسنجانی و خاتمی و حامیان وی می باشد . اکنون ثابت شده است که اگر از آنان بدتر ودزد وغارتگر و سرکوبگر تر نباشد هر گزهم کمتر از آنان نیست . یعنی در حقیقت متوجه شده اند که این ساختار واندیشه وعملکرد نظام است که آلوده است . برای همین بر عکس تبلیغات گسترده ی مشارکت حداکثری کردن شرکت شان در نمایش خیمه شب بازی کمدی مجلس انتصابی هشتم بسیار پائین بود . طوریکه نامشروع و ضد مردمی بودن نظام بطور عریان به نمایش گذاشته شد و بیانیه ی اتحادیه ی اروپا هم بر این واقعیت صحه گذاشت . بنابراین هر گز دزدی و غارتگری و چپاول گری های باند و رقبا جز ضریب و میزان رقم آن انکار وتکذیب کردنی نمی باشد به خصوص اینکه در چندسال اخیر که قیمت نفت همچنان رو افزایش قیمت صعودی بوده است به جای اینکه در اختیار مردم ایران قرار گیرد و بهبود و گشایش در وضعیت اقتصادی و معضلات معیشتی برای مردم به وجود آورد درست نتیجه ی معکوس داشته است که خود بیان کننده ی این واقعیت است که اساس و بنیان آودگی این رژیم خیلی بیش از آنچه تصور می شد آلوده به فساد می باشد .
بنابراین هر گونه دامن زدن به این موضوع مبارزه با مفسدان و مافیای اقتصادی یا محتکران کالاهای مورد نیاز مردم چون شعاری و تاکتیکی می باشد که هر گز پشتوانه ی عملی ندارد و اگر اقدامی هم شود فرمالیته کردن وفدا کردن چند مهره ی دست چندم برای مصونیت دانه درشت ها و کلان دزدان می باشد که خود لوطی جماران وقوه ی قضائیه حامی و پشتیبانش می باشند و بیشتر خرابتر کردن شرایط از قبل علیه ی مردم محروم می باشد که موجب بی اعتمادی و نارضایتی بیشتر در جامعه می شود به خصوص علیه ی مدعی بی عمل می گردد پس در واقع ینعی بازی کردن با چوب دو سر طلا وبوی گند بیرون در آوردن وهمه گیر کردنش می باشد .
مگر می توان با 1400 به عقب بازگشتن واز عمرو عاص وابو موسی اعشعری گفتن و آن را تلویحاً با رفسنجانی مقایسه کردن که نمی تواند ووانمود کردن این موضوع که گویا و ی با لوطی جماران همراه و همگام نمی باشد باز هم داستان چوب دو سر طلا و بازی کردن با آن می باشد . زیراکه این روباهمکار و بساز و بفروش یکی از مهر های کلیدی این نظام بوده است .
پس پرده بازی شیادی و اشک تمساح دروغین برای مردم ریختن و ولی نعمت خواند ن شان برای سیاه کردن شان است تاکه لب به سخن اعتراضی نگشایند وبرای سرکار گذاشتن شان حواله به عقب گرد تاریخی 1400 سال پیش داده شده است . تا که نتیجه گیری شود که ریشه ی تورم وگرانی کنونی در گذشته یادر برون مرز وواردات کالا ها است ونه مسئول پاسدار احمدی نژاد می باشد اینگونه تحلیل آبکی و تصویر مار کشی و مار نشان دادن باز هم شبیه همان بازی کردن با چوب دو سر طلا می باشد . زیراکه چگونه است در 3 دهه ی گذشته برای پروژه ی هسته ای با همه فشار ها وتعقیب و تحریم ها ولی پیش برده شده است . ولی این امکان وجود نداشت اگر چنانچه همین جدیت در زمینه ی کشاورزی صنعت انجام می شد تا کنون چه اندازه طرح های خود کفائی پیش برده می شد ا که اکنون نیاز نباشد 70 قلم کالا وارد شود که با خودش تورم 40% وارد کشور شود. ضمن اینکه در آخرین ماه های دولت خاتمی مگر جشن خد کفئی گندم برپا نشد که مازاد گندم بود و گفته شد که گندم صادر می شود پس چه شد که اکنون گزارش شده است امسال 5 میلیون تن گندم وارد می شود؟ .از سوی دیگر تورم وگرانی 3 سال است که شتاب گرفته است که به موازات آن قیمت نفت که خیلی بیشتر گران تر شده است . همچنین امسال که دو ماه از آن گذشته است گفته شده است که کم آبی و خشکسالی می باشد . در صورتیکه تا چند ماه پیش لوطی جمارن و پاسداران احمدی نژاد تورم وگرانی را به شدت انکار و تکذیب می کردند.
عجیب است که اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری خواب نما شده است که دستگاه قضائی خودش آلوده است ومی لنگد و توان وعرضه ی برخود با زر اندوزان وغارتگان را ندارد. مگر برای سپاه پاسداران که کودتای خزنده کرده و قدرت ولوطی جماران را در اختیار خودش دارد برایش کاری دارد که رئیس قوه ی قضائیه و مجع مصلحت نظم ورئیس مجلس و حتی اعضای شورای نظام و فاسدان لانه کرده در بیت رهبری و پا منقلی های لوطی جماران را در عرض یکساعت جمع کند ومحاکمه کند .اگر روز بعد همه ی قیمت بی سابقه وغر قابل باور کاهش نیافت آن موقع سربازجو پاسدار حسینشریعتمداری دوبله تورم جهانی را مقصر معرفی کنید. برای چه صورت مسئله پاک می شود وبه معلول پرداخته می شود همین شیوه در 3 دهه ی گذشته کاررا به اینجا کشانیده است؟آخر زمانیکه مشاور اقتصادی پاسداراحمدی نژاد یک پاسدار غارتگر به نام محمد صادق محصولی می باشد . مگر می توان از بازی های نمایشی مبارزه با مافیای اقتصادی این پاسدار در قم اعتماد کرد وبه آن به عنوان جوک نیشدار و زهر آگین افسوس نخورد زیرا که اینگونه شعار هاسر دادن خیلی بدتر علیه ی مردم محروم می باشد . دلیلش هم توضیح داده شد که چیست .
در خاتمه اینکه تلاش کردن برای تبرئه کردن پاسدار احمدی نژاد که نقش غلامک برای سپاه پاسداران و گماشته ی لوطی جماران دارد هیچگونه مشکلی را حل نه خواهد کرد . برای اینکه خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست . چونکه این رژیم هم در اندیشه وتفکرعقب مانده وارتجاعی وواپسگرا می باشد که هرگز هیچگونه ظرفیت اصلاح پذیری و تغییر و تطبیق دادن خودش باشرایط روز را ندارد . برای اینکه رمزمادگاری اصلی اش سوء استفاده کردن از مذهب است که به عنون ابزار ووسیله از آن برای اهدف خاص رهبر ومسئولان نظام استفاده شده است . برای همین است که سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای پاسخ دادن به رقبای خودش به 1400 سال پیش رجوع کرده است . ازسوی دیگر چون بدون استثنا همه مهره های دو جناح و باندهای متخاصم غالب و مغلوب هدف نهائی و اصلی اشان کسب قدرت و جمع آوری و انباشت هرچه بیشتر ثروت است که ابزار تبلیغاتی و عوامفریبی اشان نیز مذهب وملت است که هردو مورد هم دیگر کار برد ندارد . چونکه به نام این دو بدترین خنجر از پشت تا دسته برکمر مردم ایران فرو برده شده است واز رو برو نیز خاک بر توی چشمان شان پاشیده شده است تا که متوجه نشوند چگونه نان توی سفره و پول توی جیب شان زده می شود . اکنون چون به به دو باند بی اعتماد شده اند و چیزی دیگر هم مردم ندارند تااز دست به دهند. جز اینکه آنقدر آگاه شده اند تا که دیگر نتوان همچون گذشته اینان را فریب داد وگول زد.وهمه وحشت ونگرانی هم از همین واقعیت می باشد.البته هر چه زمان به جلو می رود بر ضریب این دلهره و نگرانی مسئولان خرافه پرست حاکم افزوده می شود. چون مردم به جان آمده نیز آگاهتر می شوند وبه سمتی سوق داده خواهند شد که می بایست تصمیمی اتخاذ کنند تا که از شرایط جهنمی نجات یابند . پژواک اعتراضی این فریاد خیلی وقت ب ا فریاد مرگ بر دیکتاتور در دانشگاه ها طنین انداز شده است که زمان زیادی به همه گیر وسراسری شدنش باقی نمانده است.

هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 25 اردیهشت مه سال 1387