نقد وبررسی " صهيونيسم و سانسور هويت واقعي جنايتكاران" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 18 اردیبهشت ماه سال 1387
"آیا موضوع مهمتر ازجوزف فریتزل در اطریش، در ایران وجود ندارد تا که به آن پرداخته شود؟!
جالب است که باز سرمقاله نویس با عقده گشائی کردن ، دنبال تهدید به نابود کردن اسرائیل را به شیوه ای دیگر دنبال کرده است . زیرا که به نظر می رسد که گویااز گرده ی خر افتاده وگردو جسته و ذوق زده شده که مشغول شکستن آن با دمش شده است. زیراکه به سبک فلسفه بافی آن یارو که در خیابان یک دکمه ی کت و شلوار جسته بود و سریع به خیاط محله رفته وبه خیاط باشی سفارش یک دست کت و شلوار شیک داده بود تا که برایش دوخته شود اکنون نیز آویزان به یک بیماری جنسی وروحی در اطریش به نام جوزف فریتزل شده است که برای سالیان طولانی با دختر خودش همخوابی داشته است و آن را بسط و تعمیم داده است که ماهیت صهیونیست هااینگونه می باشد و افزوده که هنوز چه تعداد دیگر از اینگونه جوزف ها در اطریش وجود دارند که یافت نشده اند ؟ و از موضع وکیل مدافع ونماینده ی مردم اطریش پرسش کرده است که مردم اطریش حق دارند که عصبی و ناراحت باشند که این عمل موجب سرشکستگی و بد نامی کشورشان شده است. خلاصه کلی پیرامون دستگاه سانسور کنترل شده از سوی صهیونیست جهانی برای مانع شدن از گسترش این خبر مانور داده است . در صورتیکه همه رسانه ها ی جهانی خبرش را بازتاب دادند و قرار نیست که مدام در موردش خبر پخش شود . زیرا که تأثیر بد آموزی در جامعه دارد .
اما جالب است که مبلغ و مافع رژیمی منتقد این موضوع شده است که رژیم تروریستی آخوندی رکور دار جهانی نقض حقوق بشر در جهان می باشد و با ضد انسانی ترین شیوه ها مخالفین خودش را درپاریس و آلمان قصابی و جراحی کرده است . همینطور در قتل های زنجیره ای زن ومرد پیر فروهرها را آنگونه به روش بربریت قصابی و مثله کرد که سابقه ی تاریخی ندارد. همینطور مسئولان این رژیم سابقه ی ربودن رهبران مسیحی و مثله کردن آنان را دارند . به خصوص اینکه در سیاهچال هایش به زنان باردار زندانی هم رحم نکرد ه و آنان را پس از شکنجه کردن تیر باران شان نمود . حتی دختران باکره ی اسیر و زندانی را قبل از اعدام مورد تجاوزقهر آمیزجنسی قرار داده است .
از سوی دیگر حاکم شرع دادگاه های ضد انقلابی اش در کرج منتظری مقدم هم به دختران فراری از خانه ها در خانه ی ریحانه یاسبز در کرج تجاوز کرد وهم اینکه این آخوند به بیماری ایدز مبتلا شد .
از طرف دیگر برای سالیان درازی می باشد که سران رژیم وآقازاده ا مشغول تجارت سکس و صدر آن به شیخ نشین های منطقه می باشند . همچنین سعید حنائی بسیجی یکی از دست پروردگان همین رژیم ضد بشری بود که تعداد 19 زن نگونبخت خیابانی که قربانیان ومحصول همین رژیم بربرمنش وتاریک اندیش و قرون و سطائی بودند را در خیابان های شهر مذهبی مشهد ربود وبا رو سری های خودشان آنان را خفه نمود. مشابه ی همین اقدام جنایتکارانه را بسیجیان جانی پیرو آخوند متحجر انگلیسی و دزد مصباح یزدی درکرمان مرتکب شدند. حال بماندکه آمار زنان تن فروش خیابانی و دختران فراری از خانواده ها و کودکان فراری خیابانی که مشخص نیست پدران ومادران شان کیستند چگونه در جامعه روبه رشد می باشند ؟ به ویژه اینکه هنوز زمان زیادی از بازداشت وزندانی شدن سردار پاسدار فرمانده ی نیروی انتظامی تهران رضا زارعی نمی گذارد که چگونه این مفسد منحرف ضمن ادعای مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی در خانه ای در تهران در کنار 6 مفسده بازداشت شد.
البته که فراموش شد نی نمی باشد که چگونه در سراسر جهان هر ایرانی وقتی با سئوال اهل کجائی روبرو یامواجه می شوند چگونه تا سئوال کننده متوجه می شود که سئوال شونده ایرانی است بلافاصله در مخیله ی پرسشگر ، تروریست برجسته می گردد . اکنون همانگونه که تدکر داده شد رژیم تروریستی آخوند ی اولین کشور رکوردار نقض حقوق بشر در جهان می باشد چگونه است که سر مقاله نویس خود را به کوچه ی علی چپ زدن دست به فرافکنی زده است ونگران مردم اطریش شده است که گفته اینان حق دارند در برابر پاسخ آبروریزی اخیر که جوزف فریتزل برای کشورشان به وجودآورده است از مسئوان کشورشان سئوال کنند که چه پاسخی دارند تا به دهند؟ البته در شرایط کنونی وقتی که با رئیس جمهور سابق مدعی اصلاح طلب سید خندان خاتمی چگونه برخورد می شود ومورد تهدید واقع شده است که چرا ایشان پیرامون اقدامات تروریستی برون مرزی رژیم تروریستی آخوندی پرسشگری کرده است. مشخص است که چگونه این خبر می تواند بهانه ای باشد که به اسرائیل ربط داده شود برای فرصت طلبان موج سوار همچون جنگ ضد ملی و ضد میهنی وویرنگر ایران وعراق می تواند نعمت الهی باشد ؟ بهر صورت در نهایت اینکه آیا برای سرمقاله نویس موضوع مهمتر دیگری در ایران برایش وجود نداشته است تا که به آن به پردازد، به جای اینکه به این موضوع جوزف فریتزل یک بیمار روحی و روانی و جنسی ر اطریش به پردارد ؟ البته همانگونه که به گوشه یسیار کوچکی از عملکرد 3 دهه ی گذشته رهبر و سران ومسئولین رژیم تروریستی آخوندی اشاره شد باز کردن اینگونه موضوعات ودامن زدن به آن جز اینکه حالت تف و تق وریش برای متقد طلبکار و کتمان کننده وتحریف گر حقایق در ایران در بر داشته اشد؛ مطمئناً چیز مهم دیگری نمی تواند عایدی داشته شد.

هوشنگ �بهداد
سه شنبه 18 اردیبهشت ماه سال 1387