جنگ و نزاع مبارزه ی مافیای اقتصادی و زمین خوارگی میان احمدی نژاد ور فسنجانی
درروند ادامه ی مبارزه با مفسدان اقتصادی که به عنوان مسکن مقطعی برای مهار تورم وگرانی ازسوی یاسداری احمدی نژاد در قم مطرح شد که نه کمکی به حل موضوع نکرد ، بلکه در ادامه و شتاب تورم وگرانی درجامعه افزوده است . برای اینکه مشکل اساسی آلودگی از رأس تا ذیل نظام را فرا گرفته است. زیرا که از ریشه پوسیده و فاسد و گندیده می باشد و با اینگونه ادعاهای پوشالی بدون پشتوانه کردن نه اینکه معضل ودرد و بیماری مزمن اقتصای در مان پذیر نمی شود ، بلکه شرایط را خیلی بدتر از گذشته خواهد کرد . چونکه نه شعار دادن میارز ریشگی است تا که به نفع مردم و رشد اقتصادی در جامعه باشد . بلکه موجب تشدید رقابت جناحی و باندی می شود در راستای اهدف مشخص پیگیری منافع باندی و جناحی می باشد. برای اینکه پاسدار احمدی نژا د دو وزیر کلیدی اقتصاد و کشور را در دولت کمدی عدالت محور جراحی کرده است ودر شریطی که تورم وگرانی همچنان در جامعه ادامه دارد و به جای اینکه دولت تلاش کند که از رشد نقدینگی و حجم پول های شناور در جامعه بکاهد . یعنی با بالا بردن بهره ی های بانکی موجب ترغیب و تشویق علاقمندان صاحب پول های نقد شناور در بازار شود تا که پول های خود را به سوی سپردهای بانکی سوق دهند و به سپارند. اما عجیب است که بر عکس تصمیم گرفته شده است تا که نرخ بهره وسود بانکی کاهش داده شود و بازهم ول های بیشتر به سی بازار سرازیر شود و برمیزان وحجم نقدیگی بازارو افزایش تورم وگرانی افزوده گردد.. زیرا که قرار است از طریق وگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی ، یعنی از طریق خصوصی سازی اصل 44 قانون اساسی می بایست دنبال مشود. البته که برای انحراف اذهان عمومی چاشنی واگذاری سهام عدالت دولت به بخش خصوصی نیز ضیمه شده است که هدف واگذاری کردن شرکت و اموال دولتی به پاسداران و بسیجیان می باشد . بنابراین برای فراهم نمودن تسهیلات قرا ر است تا که بهره ی بانکی کاهش داده شود تاکه پاسداران و بسیجیان قادر باشند با وام گرفتن در بانک ها وخرید سهام دولتی و فروختن اشان که به قول رفسنجانی فعال شدن در اقتصاد دولتی زیر زمینی است در فضای تورم گرانی و افزایش قیمت زمین و مسکن بتوانند صاحب ثروت های کلان وباد آورده همون دیگران ا از این طریق شوند . ولی چون رقبا نیز دست دولت و پاسدار احمدی را خواند ه اند. بنایراین بنای مخالفت گذاشته اند . یعنی رئیس بانک مرکزی مظاهری تأکید کرده که با این پیشنهاد کاهش بهره ی بانکی پاسدار احمدی نژاد مخالفت می کند ونه اینکه حاضراست که استعفا دهد . از سوی دیگر یکی دیگر از منتقدان اقتصادی و بودجه ای دولت در مجلس هفتم ارتجاعی هفتم احمد توکلی می باشد که وی نیز در این مورد اینگونه نظر مخالف داده است :

توكلي پرهيز از رفتارهاي برانگيزاننده انتظارات بيش از قدرت ملي بخصوص در ميان نمايندگان را از كارهايي دانست كه بايد بسيار جدي گرفته شود و گفت :
اگر ما نمايندگان از نطق هاي حماسي كه انتظارات را بر مي انگيزد در حالي كه دولت قدرت انجام آن را ندارد پرهيز نكنيم زمينه هاي استفاده هاي نامناسب و بي انضباطي مالي براي دولت فراهم مي شود همچنانكه خود دولت هم بايد از تحريك انتظارات خودداري كند. وي در ادامه با تاكيد بر اجتناب از اجراي عجولانه لايحه دولت در زمينه راه اندازي و تقويت بنگاه هاي زودبازده كوچك و متوسط تصريح كرد : اگر در اين زمينه تعجيل صورت گيرد پول كلاني به جامعه تزريق و بدون هدفمندي خرج مي شود كه يكي از عوامل افزايش قيمت مسكن نيز همين طرح هاي حساب نشده بود و ديروز هم رئيس كل بانك مركزي اعلام كرد 46 درصد طرح هاي زودبازده اصلا وجود خارجي ندارد . .توكلي دومين قيد در زمينه استفاده از ابزارهاي مبارزه با عوامل درون زاي تورم پرهيز از اقدامات شتاب زده عنوان كرد و گفت : اگر كارهاي عمراني عجولانه بوده و بي حساب از منابع ارزي استفاده شود تورم زا است و دوره بهره برداري را طولاني كرده و تورم ايجاد مي كند ضمن آنكه بعد از بهره برداري هزينه هاي جاري را بدون در اختيار داشتن منبع كافي افزايش مي دهد.
همچنین در ادامه ی مخالفت دولت با متروی تهران که رئیس آن آقازاده دزد و غارتگر حرفه ای رفسنجانی می باشد . همچنین در دنباله ی اختلافاتی که با روباه مکار و حیله رفسنجانی در راستای واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی در مجمع مصلت نظام وجوددارد. اکنون رفسنجانی نیز در پاسخ به دولت و نقطه نظرات احمدی نژاد واقداماتش اینگونه جواب داده است :
"برخي تصور مي كنند كه هر كسي كه كارهاي بزرگي انجام مي دهد طاغوتي و اشرافي است ولي اگر همين افراد بطور مخفي فعاليت كنند از ديد آنها ايرادي ندارد لذا ما براي خلق ثروت ارزش قائل شده ايم . رفسنجاني افزود : در دولت جديد بسياري از نيروهاي جوان بر سر كار آمده اند و افراد قديمي در كنار قرار گرفته اند و اين افراد به لحاظ سالها تجربه مي توانند بخش خصوصي را فعال نمايند ولي آنها ترس انگ سرمايه دار طاغوتي و دنياپرست را دارند كه معمولا وارد نمي شوند.."
درخاتمه اینکه فراوش نشود که اخیراً پاسدار احمدی نژاد به دون آنکه نام به ببرد ولی به همان طنز واقعی اشتاره کرده است که در مورد رفسجانی بر سر زبان است که گفته می شود وی در مورد چگونگی درائی و ثر وت های خودش گفته است که من یک زمانی زمینی خرید بودم که سپس از خوش شانسی ایران وسط این زمین افتاده است.اکنون این طنز واقعی از دهان پاسدر احمدی نژاد به عنوان سند و پشتوانه ی مبارزه اش با مافیای اقتصادی مطرح شده است . البته نه اینکه با اینگونه آدرس دادن ها ومطرح کردنش نه اینکه هچگونه کمکی به حل نمونم شکل تورم وگرانی تورم و گرانی و افزایش قیمت روز افزرون زمین ومسکن و سایر کالاها در جامعه نمی کند ، بلکه کار را خرابتراز گذشته می کند . زیراکه اکنون رفسنجانی ها یکی دو تا نیستند ومتخص به یک جنا وباندهم نیست. ضمن اینکه تذکر داده شد که ساختار رژیم تروریستی آخوندی آنگونه است که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض ورشوه و رانتخواری می باشد که هر گز تغییر وو اصلاح پذیر نمی باشد. زیراکه طرفین دعوا ونزاع بر سر قدرت وثروت بیشتر وانحصاری کردن آن می باشد که هیچگونه نه اینکه بای مرم ایران وبه نفع اشان نمی باشد ، بلکه به مرور وضع شان را خیلی خرابتر از گذشته خواهد کرد.
هوشنگ – بهداد
دو شنبه 30 اردیبهشت ماه سال 1387