هدایتگری احمدی نژاد از سوی امام زمان وریشه دامن زدن به جنگ جدید سپاه پاسداران در لبنان
گفته می شود اگر می خواهید یک جامعه یا کشور را ویران کنید . آدم های کوچک را به کار های بزرگ بگمارید. از سوی دیگر نیازبه بازگوئی وتوضیح نیست که گفته شود اوضاع درونی وبیرونی رژیم تروریستی آخوندی چگونه است وبرای چه لوطی جماران دست به اجرای مأموریت طولانی سفارشی به استان فارس زده است وچگونه روضه خوانی های مبسوط در دفاع کردن از پروژه ی هسته ای و دولت عدالت محورداشته وازتسلط داشتن بر راه آبی خلج فارس ومسدود کردن برروی دشمنان بیگانه ای گفته و در کازرون خاتمی را به همین دشمن بیانه همگام و وصل و محکوم وتهدید کرد که چرا نقش صدور تروریسم و بنیاد گرائی برون مرز را افشا کرده است؟ سپس این سید را از همه جوانب مورد تهاجم قرار دادند و وادارش کردند تا که نظر خودش را پس بگیرد ووارونه ی آن را بیان کند .البته در این سفر و سخنرانی های از قبل برنامه ریزی شدهاز سوی کودتاگران خاموش و خزنده ی حاکم تنها مورد قابلیت بحث نداشت همانا مردم ونیازو احتیاجات و مطالبات آنان بود. برای اینکه اکنون مشخص شده است که این سفر لوطی جماران به استان فارس مکمل اهدافی بوده است که اکنون در لبنان از سوی سپاه پاسداران وحزب الله لبنان درجنگ بر پا شده شاهد آن می باشیم که مرتبط به سفر بوش به خاورمیانه و ماکرات صلح خاورمیانه وبه شکست کشانیدن آن بستگی دارد. به خصوص اینکه مسئله تشکیل حکومت مستقل کشور فلسطین تا آخرین سال جاری میلادی هم مطرح است که رژیم تروریستی آخوندی عجیب دشمنی قسم خورده ای با آن دارد. ناگفته نماند که موضوع فاش شده روابط پنهانی دولت سوریه با مقامات اسرائیلی پیرامون با زگردانیدن بلندی های جولان از سوی اسرائیل به سوریه موجب شده است که ضریب حساسیت و دشمنی سران رژیم تروریستی آخوندی را مضاعف کند.
از سوی دیگر نمایش و اجرای شوهای گوناگون مضحک عنتر لوطی جماران پاسدار احمدی نژاد است که پس از اینکه اسرائیل را مورد تهاجم وتحقیر قرار داد وگفت موش مرده ای است که کارش تمام شده است در دنباله باز یک پرده شوی خرافه پرستانه ی جدید امام زمانی دیگر اجرا کرد زیرا که مدعی شده است که حرکات رفتار و برنامه های وی از سوی امام زمان هدایت می شود که شیخ کروبی گفته است سخنان این پاسدار چه در دانشگاه کلمبیا ی آمریکا و چه اخیراً که آن را به امام زمان نسبت داده است مایه آبررویزی برای ما می باشد . حال بماند آخوند انگلیسی مهدوی کنی و چند آخوند نماینده مجلس نیز انتقاد به این ادعای مضحک این پاسدار گماشته ی ودلقک لوطی جماران کرده اند . ولی دلقک زیادی بی هنر شده که خودش را مسخره کرده است وچپ و راست توهین به فهم وشعور ودرک مردم ایران می کند که روز به روز می بایست شرایط سخت و طاقت فرسا تر زندگی را تحمل کنند که زیر فشار روز افزون تورم گرانی و افزایش قیمت کالا ها ومسکن واجراه خانه کمرشان خرد وشکسته شده است. برای فرار از پاسخگوئی به مسئولیت خود شوی مر تبط بودن خودش امام زمان را اجرا می کند. برای اینکه این پاسدار کمدی پیوسته در حال اجرای نمایش دادن جای دوست ودشمن ادعا کرده است که هدایت گرش امام زمان است . یعنی وی سکاندار قطار بی ترمز و دنده عقب کنده ی هسته ای می باشد وامام زمان هم راهبر وی می باشد . با این ادعائی که این پاسدار کرده است مشخص نیست که این وسط نقش لوطی جماران وسپاه پاسداران چکاره است که این عنترگماشته را وارد صحنه برای اهداف خود کرده اند؟ البته شرایط را این پاسدار آنقدر گلابزده کرده است که صدای اعتراضی رقیب خودش رئیس مجلس و هم منقل لوطی جماران حداد عادل را بلند کرده که انتقاداتش مصداق این شعر است که گفته می شود کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد ومرد کهن . یعنی گفته دولتمداری کردن با آرزوی آن داشتن فرق دارد. و افزوده که اینان ابتدا آرزو می کنند اي كاش صاحب آن مسئوليت بودند اما وقتي مسئوليت آن بر عهده آنان واگذار مي شود با مشكلاتي روبرو مي شوند که تازه می فهمند قادر به انجام دادنش نمی باشند. زیرا که راه حل مسئله كنار زدن نظامات قانوني نيست و نبايد براي رهايي از دشواري با قانون و قانونگذاري مخالفت كرد. برای اینکه حكومت كردن كار بسيار دشواري است تا كسي دست اندركار نباشد دشواري كار حكومت را احساس نمي كندواینگونه نیست که کسی با ادعای اینکه من را امام زمان راهنمائی می کند و بدتر اینکه فكر مي كند که يك نفر ممكن است همه چيز را بداند .در صورتیکه سخت در اشتباه است و بايد توجه داشته باشد که هر كاري را در هر مدتي نمي توان انجام داد. چونکه قول های تو خالی وبی جا دادن و عوامفریبی کردن ودر جا مبارزه با مافیای اقتصادی کردن نشان از بی منطقي مدعی وندانم کاری و افزایش بیشتر تورم وگرانی و غارتگران ومافیاهای وصل به خودش می شود . زیراکه می بایست اداره كشور براساس قانون باشد و قانون هر قدر هم که بد باشد بهتر ازبي قانوني می باشد و بابي قانوني و اينكه هر كس خود تصميم بگيرد كار را خرابتر مي كند. بلی دوباره هم منقلی ولی فقیه حداد عادل تأکید کرده که راه حل مسئله كنار زدن نظامات قانوني نيست . نبايد براي رهايي شدن ازدشواري ها با قانون و قانونگذاري مخالفت كرد.
در عوض عنتر لوطی جماران پاسدار احمدی نژاد که همیشه یا در حال سفر می باشد یا دید و باز دید با این وآن می باشد در دیدار اخیر خود با سفیر جدید کشور آفریقائی غنا مدعی شده است همكاري كشورهاي مستقل براي جلوگيري از چپاول منابع ملت ها از سوي قدرت هاي بزرگ ضروري است. البته که وزیر امور خارجه ی آدمربا منوچهر متکی حضور ندارد . زیرا که وی دکور است و این وظیفه را خود پاسدار احمدی نژادبر عهده دارد.
اما پیرامون غائله ی آفرینی جد ید در لبنان که سپاه پاسداران بقول خودش مدیریت و راهبردی آن را بر عده دارد و تصمی دارد که آب بخشی از لبنان که در جنگ 33 روزه ی سپه پاسداران با اسرائیل تبدیل به سر زمین سوخته نشده است . بهمان سرنوش دچار شود . در این مورد مك كورمك گفته است که حزب الله لبنان از حمايت ايران و سوريه برخوردار است و متحدانش ساير شهروندان لبناني را مي كشند و مجروح مي كنند و مشروعيت دولت قانوني لبنان را زير سئوال برده اند. در دنباله كاندوليزا رايس وسعودالفيصل واحمد ابوالغيظ وديويد ميلي باند فرانك والتر اشتاين ماير، ميگل آنخل ، موراتينوس، برنارد كوشنر و فرانكو فراتيني وزيران امور خارجه آمريكا عربستان سعودي ومصر وانگليسو آلمان واسپانيا و فرانسه و ايتاليا و عمر و موسي دبيركل اتحاديه عرب و آنجلا مركل صدر اعظم آلمان از جمله كساني می باشند كه با سنيوره نخست وزیر قانونی لبنان گفتگوي تلفني انجام دادند و بر حمايت از وي در برابر افزايش درخواستهاي عمومي در لبنان براي كناره گيري وي از قدرت تاكيد كردند. یعنی اینکه در بابر توطئه ی رژیم تروریستی آخوندی و اقدامات تروریستی برون مرزی سپاه پاسداران یا همان اعترافی که اخیراً خاتمی کرد ایستاده اند.
ناگفته نماند این بحران وجنگ افروزی جدید در لبنان در بستر طرح دشمنی ومخالفت با روند صلح خاورمیانه است که ادامه ی همان خطبه ی عید فطر لوطی جماران می باشد که ضمن ابراز دشمنی کردن با کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا است که قبل از سفر 9 روزه ی بوش به منطقه ی خاورمیانه و خلیج فارس ایراد شد و لوطی جماران در آن خطبه ی خود سران کشورهای عربی را تهدید کرد که اگر چنانچه در این کنفرانس شرکت کنند با شورش ها ونا آرامی های داخلی در کشور های خودمواجه خواهند شد. البته شاهد بودیم که چگونه پس از این خطبه ی سناریوی تراژدیک نوار غزه ساخته و پرداخته شد اقدامات تروریستی در عراق اوج گرفت . سپس در بحرین به نا آرامی های خیابانی مرتبط با سفر بوش به این کشور دامن زده شد .اکنون نیز جرقه ی جنگ داخلی را سپاه پاسداران در لبنان دامن زده است و غرب لبنان را ازطریق اعزام نیرو وموشک های ارسالی غرب بیروت اشغال نظامی کرده استتا کهتسلط بر فرودگاه لبنان داشه باشد . زیرا که مرتبط به سقر بوش به منطقه دارد که بنا بر گزارش فارس روزنامه « واشنگتن پست » گزارش کرده است در آستانه سفر بوش به خاورميانه كه قرار است چهارشنبه اين هفته به منظور شركت در مراسم شصتمين سالروز موجوديت اسرائيل صورت گيرد وي با فروپاشي يكي از سه اولويت هاي خود (روند صلح خاورميانه جنگ عراق و لبنان ) در مطنقه روبرو شده است . یعنی اینکه بر پا کردن این جنگ از سوی سپاه پاسداران برای دشمنی کردن روند صلح خاورمیانه است که همانگونه که گفته شد دنباله خطبه ی عید فطر لوطی جماران می باشد .
آیا بازهم غرب می خواهد به سیاست خائنانه و کثیف مذاکره ومماشات خود با این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش را ادامه دهد ونام سازمان مجاهدین همچنان در لیست گروه و سازمان های تروریستی نگهدارد تا که سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران فرصت بیشتری داشته باشند دست به اینگونه اقدامات تروریستی وجنگ افروزانه وباجگیرانه در راق و فلسطین ولبنان بزنند و بیشتر خاورمیانه را با بحران جنگ افروزی ونا آرامی و خطر همه گیر کردنش در سراسر منطقه ی خاورمیانه مواجه سازند تا که سپاه پاسداران بتواند سلاح هسته ای داشته باشد.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 22 اریبهشت ماه سال 1387