نقد وبررسی " فرصت بزرگ براي اصولگرايان (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دوشنبه 6 خرداد ماه سال 1387
" اعتراف شده مجلس هشتم در شرایط خاص است و روزهای آسانی بر پیش دارد و تأکید بر کارآمد بودن راحل مشکلات شده مشخص است که اوضاع وچشم انداز چگونه است؟"
عجیب است که پاسداران قلم بردست شده به دلیل اعتیاد مزمن به وارونه گوئی وتحریف گری و شارلاتان بازی وگنده نمائی کردن که دارند و اعتیاد شان آ نگونه است که هرگز هم ترک پذیر هم نمی باشند . برای همین است که اینان آنگونه تصور می کنند که گویا 3 دهه از عمر نکبت بار این رژیم تروریستی و ضد مردمی نگذشته و مردم ایران هیچگونه شناختی به عملکرد دولتمردان و شرایط کنونی جامعه ی ایران ندارند و متوجه نیستند که برای چه به جای پاسخگوئی به مطالبات و نیاز مردم ومهار کردن تورم وگرانی و افزیش قیمت کالاها و زمین و مسکن و اجاره خانه، بطور بر عکس بر ضریب و گسترش و تنوع گشت های سرکوبگر افزوده می شود و ارگان بسیج موازی گشت های نیروی انتظامی د شده و سپاه پاسداران از پشت صحنه ناظر و برنامه ریز صحنه می باشد . ولی عجیب تر اینکه سر بازجو پاسدار یادداشت روز نویس بدون توجه به اینکه چه روندی با اتهامات وارده پیرامون رد صلاحیت فله ای � گله ای نامزدان رقیب شد و چه تعداد در دو پرده ی نمایش خیمه شب بازی مجلس انتصابی هشتم شرکت کردند . تلاش کرده تا بطور غیر واقعی آن را بازناب دهد . البته سئوا ل است که با اینگونه کتمان کردن حقایق قرار ست چه کسی گول و فریب به خورد؟ مگر تجربه بردن نان بر توی سفره های خالی محرو مان که منجر به تورم و گرانی شد پنهان و کتان کردنی می باشد؟ آیا با تکذیب و انکار کردن تورم وگرانی و پاک کردن صورت مسئله ، بحران تورم و گرانی حل شد که اکنون همین بازی در تنظیم کردن اینگونه یاد داشت روزها تکرارشده است ؟ تازه این شیوه برای در باغ و افتتاح مجلس انتصابی هشتم تزئین وتدارک دیده شده است که اعتراف شده کار این مجلس در شرایط بسیار خاص تاریخی بر آمده که می بایست همینگونه ادامه دهد که پیش بینی کرده روزهای آسانی این مجلس در پیش روی ندارد .
پاسدار یادداشت روز نویس بدون آنکه مشخص کند که مفهوم گفتمان اسلامی چیست که مطرح کرده است؟ آیا منظور همان برگردان وترجمه شده ی حکومت اسلامی منهای جمهوریت می باشد که رئیس کل سپاه پاسداران در جمع دانشجویان بسیجی در دوران تبلیغات انتصابات مجلس هشتم بیان کرد که این رروز شاهد حضور پررنگ تر پاسداران در همه زمینه ها می باشیم که اکنون توصیه شده است برای تثبیت اینگونه گفتمان اسلامی که گفته شده بر آمده از تجربه و عملکرد دولت می باشد که باید در کوتاه مدت راه حلی برای مشکلات مردم یابد تا که مکمل گفتمان اسلامی و پیام نوروزی نو سازی و شکوفا سازی لوطی جماران باشد.
در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس چون ضریب نارضایتی و انفجاری جامعه را می داند . پس بی جهت نیست که برروی راهکار عاجل حل بحران مشکلات مردم تأکید کرده است. از سوی دیگر می داند که تق مدعیان اصول گرائی خیلی زود تر از آنچه تصور می شد در آمد و ادعاهای کمدی به وظیفه دینی و مکتبی عمل کردن و چشم بقدرت و ثروت اندوختن و عاشق خدمتگزار مردم و بدور از شیفتگان قدرت بودن که یک دست و یک پارچه می باشد. ولی اکنون مشخص شده است نه همه اش عوامفریبی و حقه ونیرنگ و دروغ و پوشال بوده است . چونکه بر خلاف تصور که قیمت نفت افزایش یافته است. ولی تورم وگرانی به جای وعده دادن نان بر توی سفره های خالی به مردم ایران داده اشده است . همچنین مدعیان حاکم خیلی بدتر از رقیب به قدرت چسبیده و دست به غارتگری می زنند . دامنه ی اختلافات باندی به مرحه ای رسیده که تبدیل به خطر جدی شده است. زیرا که در روزهای آخر عمر مجلس دست نشانده ی هفتم به انتقاداتی پرداخته شد که جمع و جور کردن آن هر گز امکان پذیر نمی باشد. چونکه بازی کی بود کی بود من نبودم برای تبرئه کردن بود. مجلس هفتم تلاش کرد پرونده سبک کند و دولت را مقصر شرایط کنونی بداند . منتقدان هم همه از جبهه ی اصول گرایان حاکم بودند . یک نمونه و یک قلم احمد توکلی از ضرر وزیان سالیانه 31 میلیاردلاری گفت . از طرف برخی از نمایندگان دیگر به برداشت های غیر قانونی و مجوز دولت از ذخایر ارزی دولت سخت انتقاد شد . از عدم اسخگوئی تحقیق و تفحص چند ساله ی قوه قضائیه گفته و انتقاد شد . حال اتتقادات به حجم روز افزون واردات و تزریق حجم نقدینگی به بازار و کاهش بهره ی بانکی و افتضاح سیستم بانکداری و سیاست مالی و و پولی کشور که جای خود د ارد . بهرحال دامنه ترکش آن رسوائی و انتقادات با مشکل ادامه دار تورم و گرانی به مجلس انتصابی هشتم متقل خواهدشد که از ابتدا به آن موجه خواهد بود که سربازجو پاسداریادداشت روز نویس نیز به این واقعیت اشاره کرد و با آسان نبودن کار مجلس هشتم از آن یاد کرده است . اکنون پس از یک دست شدن نظام و عملکردش و اوضاع شرایط کنونی نشان از پایان مصرف رژیم بربرمنش و تاریک اندیش قرون وسطائی وجنگ ا فروز و متحجر و خرافه پرست و غارتگر و سرکوبگر رسیده است. به خصوص اینکه در لبنان بدجوری مغبون و بازنده شد . زیرا که همه سرمایه گذاری برروی حزب الله لبنان بر باد رفت . لذا ضرر و زیان ها ی وارده می بایست با فشار هرچه بیشتر سپاه پاسداران در داخل خنثی شود.
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 6 خرداد ماه سال 1387