با نظامی کشی آمریکائی در عراق و ناامن سازی خاور میانه، مذاکره و مماشات برای چه با رژیم تروریستی دنبال می شود؟
نقش و دخالت در ایجاد درگیری نظامی در بصره که با نقش کلیدی و دخالت گرایانه ی سپاه قدس می باشد گفته می شود که هدف رژیم تروریستی آخوند فدارسیون شیعی سازی در جنوب عراق برای اشغال چاه های نفت عراق می باشد. همینطور هرروز که می گذرد مدارک بیشتری از دستگیری افراد شیعی با سلاح های ساخت ایران که علیه نظامیان آمر یکائی در عراق بکار برده می شوند به معرض نمایش گذاشته می شود یا اینکه خبرهایش مخابره می گردد. از سوی دیگر نمی توان انکار کرد که نوری المالکی مهره ی دست نشانده ی لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشد و اکنون نیز هیئتی از سوی وی به تران به سر می برند تا که تکیب کنند رژیم تروریستی به عراق سلاح ارسال و میان گروه های شیعی توزیع می کند .
از طرف دیگر اکنون ثابت شده است که مقامات آمریکائی به ازای هرروزی که تأخیر در بر کناری نخست وزیر دست نشانده ی عراق کرده و.می کند نه اینکه ضربات بیشتری با هزینه ی کلان مالی در عراق را متقبل شده است، بلکه شرایط امنیت عراق یز بدتر شده است و عراق بیشتر تبدیل به سرپل صدور تروریسم و بنیادگرائی به خاورمیانه برای اهداف تروریستی و ناامن سازی منطقه برای رژیم تروریستی آخوندی تبدیل شده است وموجب شده که بحران خاورمیانه وکار شکنی در روند صلح خارمیانه با خطر بیشتری مواجه شود .
از سوی دیگر همین مسئله سبب شده است که رژیم تروریستی آخوندی با اقدامات بحران آفرینی وجنگ افروزی در عراق و منطقه بتواند بازهم از فرصت سیاست خائنانه و کثیف مذاکره و مماشات و خط زنجیره ای شدن رد و بدل و بحث و مذاکره و پیشنهاد کردن بسته های های پیشنهادی هسته ای که گفته می شود مسئولان رژیم می گویند به جان ما بسته ای را گسترش و کشدار کنند که در نهایت مسئولان رژیم تروریستی آخوندی فرصت طلبی مطلوب ودلخوه خود از این شرط را می کند.زیراکه برای عبور از بحران ها با بحران آفرین های دیگر پاسخ می دهد.
اکنون فقط این فرمانده ی استان کربلا نمی باشد که مقادیر انواع واقسام سلاح های کشف شده از عوامل رژیم تروریستی آخوندی رابه نمایش می گذارد که با آنان نظامیان آمریکائی و مردم بی گناه عراقی کشته می شوند واز اینان برای آشوب و خشونت گرائی و ناامنی عراق استفاده و به آن دامن زده می شود . یا ا ینکه گفته می شود مقتدی صدر در ایران به سر می برد و پشت در گیری نظامی جیش المهدی با نیروهای المالکی رژیم تروریستی آخوندی می باشد . یا اینکه اکنون گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی گزارش خبری – تصویری کرده است که 4 آمریکائی در استان الانبار عراق به هلاکت رسیدند ،آنهم درست زمانی که لوطی جماران به استان فارس وشیراز سفر کرده است وهرروز هم بیشتر از پروژه ی هسته ای دفاع می کند وهم اینکه شعار بیشتر علیه ی آمریکا می دهد و شاخ و شانه برایش می کشد و زور می زند که جا بی اندازد ریشه و عامل اصلی تورم وگرانی و نا بسامانی اقتصادی و تورم وگرانی و افزایش قیمت کا لا ها در ایران نه مقامات ومسئولین دزد و غارتگر حاکم می باشند ، بلکه دشمنان نظام از جمله آمریکا است که مردم ایران را چند سال است مورد تحریم اقتصادی قرار داده است به دلیل اینکه ابن مردم می خواهند مستقل زندگی کنند ودر برابر زور گوئی های آمریکا تسلیم نگردند . یعنی شیاد گری آشکار ووارونه گوئی روشن وشفاف فقط برای اینکه خودش را تبرئه کند ومانع از قیام مردم ناراضی وجان بر لب رسیده شود . از جهت دیگر از لبنان نیز خبر رسیده است که تعداد 4 مأمور اطلاعاتی و تروریستی اعزامی رژیم فاشیستی مذهبی دستگیر و بازجوئی شده اند که زیر پوشش دانشجوئی اقدامات و اعمال تروریستی خود را در آنجا انجام می دهند . همچنین با فعال کردن حزب الله ودست به تحریک وتهدید زدن دیگران از جمله اتهاماتی که به ولید جنبلاط رهبر حزب سو سیالیست های مترقی لبنان وعضو کباینه زده می شود و بطور علنی تهدید به مرگ می شود نمونه دیگر سیاست دخلت گرایانه در امور داخلی لبنان می باشد . البته پشت هرگونه اعمال و اقدامات دخالت گری در لبنان سپاه پاسداران و لوطی جماران قرار دارند. البته که بیشتر از این خواهد شد . زیرا که پیشرفت قرار داد صلح سوریه با اسرائیل برای رژیم تروریستی آخوندی سم بسیار مهلکی می باشد که هر طوری شده با بحرانی کردن خاورمیانه به خصوص لبنان می بایست شرایطی فراهم شود که نه میان سوریه و اسرائیل بر سر باز گرداندن بلندی های جولان توافقی حاصل نگردد ونه اینکه فرصت به مصر داده شود که با نقش میانجی گری حماس و اسرائیل پیشترفتی در زمینه ی آتش بس یا صلح یا هر گونه توافق طرفین به وجود آید.
همینطور چون رژیم تروریستی آخوندی هر گز قادر نیست که بدون بحران سازی و صدور بنیادگرائی و تروریسم به بقای ننگین خودش ادامه دهد لذا اکنون یک خاخام مشابه پاسدار احمدی ژاد را با تطمیع کردن از طریق لابی های مقیم آمریکا ساخته است که همان تهدید نابودی اسرائیل احدی نژاد را به زبان دیگری بیان کرده است.
اکنون پرسش است که پس از 3 دهه ی سکوت ومذاکره و مماشات غرب با رژیم تروریستی آخوندی که حاصل آن افغانستان وعراق ووضعیت بحرانی خاورمیانه می باشد و مردم ایران دربست اسیر و زندانی رژیم غارتگر ودزد وجنگ افروز و عوامفریب شده اند که جز تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها ومسکن و اجاره خانه و رشد و رونق بیکاری و فقر و شکاف عمیق طبقاتی با سرکوب سیستماتیک ر جامعه چیز بیشتری عایدشان نشده است و عجیب اینکه رهبران ومسئولین رژیم تروریستی آخوندی در کنار پاسداران و بسیجیان با اشتها ی فراوان نه اینکه دزدی و چپاولگری می کنند بلکه به دنبال دسترسی به سلاح هسته ای به جان ما بسته ای می باشند که پس از داششتن سلاح اتمی که فاصله ی زیادی با داشتن آن نیست،آن موقع نه منطقه که خاک جهان را بر توبره کشند. تا کی قرار است که غرب همچنان به بازی موش وگربه ی سیاست کثیف و خائنانه ی مذاکره ومماشات خود با ورد وبدل کردن های پیشنهادات بسته ای هسته ای به جان رژیم بسته ای را ادامه دهد و نام سازمان مجاهدین را برای خوش خدمتی و خوش آمد گوئی به رژیم تروریستی آخوندی که رکوردار جهانی نقض حقوق بشر می باشد در لیست گروه و سازمان های تروریستی نگهدارد و آن را از لیست خارج نکند و شاهد وناظر روز به روز بحرانی تر شدن ناامنی ر عراق و بی ثباتی خاورمیانه وتدید صلح وامنیت جهانی باشد؟
هوشنگ – بهداد
دو شنبه 16 اردیبهشت ماه سال 1387