نقدو بررسی " عبور از خط پايان (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 4 خرداد ماه سال 1387
"به فراموشی سپردن ادعاهای کمدی گذشته در مورد بزرگ نما ئی کردن حزب الله و تسلیم کنونی اش و چشم انداز خلع سلاح شدنش ازسوی شورای امنیت سازمان ملل"
اگر هنوز کسانی هستند که این شعر را نشنیده اند که گفته می شود گنه کرد در بلخ آنگری به شوشتر زدند گردن مسگری و یا اینکه اگر چنانچه شنیده ولی بطوردقیق معنی آ ن را نمی دانند . باید گفت که هیچ جای نگرانی نیست که این شعر از سوی چه شاعری ودر چه زمانی سروده شده است و منظور وپیام ویامخاطبش چه کسانی بودند؟ نا آگاهی و عدم اشراف در این مورد اصلاًجای هیچ ایراد ونگرانی نمی باشد . زیرا که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و خبره در تحریف گری ومتخصص در انحراف اذهان و ازریش بریدن وبه سبیل پیوند زدن و گریز به کربلا زدن توضیح داده است که کاربرد این شعر چگونه می باشد . برای اینکه همچون لوطی جماران و گماشته و عنترش پاسدار احمدی نژاد بی خیال مطالبات و نیاز مردم شده است که تورم وگرانی در جامعه چه می کند؟ زیرا که هیچ پاسخ و راه حل و رهنمود و راه حلی برای اینگونه مصائب و معضلات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم ندارند که ارائه کنند . جز اینکه آویزا نشدن به دستآویزی برای مانور قدرت دادن متوصل شد و پیرامونش حاشیه روی کرد وسناریئو ها ساخت و دنبال نمود و این دستآویز می تواند حزب الله لبنان باشد که تبدیل به اهرم فشارو بحران سازی و باج گیری در منطقه شده است که سپر بلا وشکرخدای مناسبی برای عدم پاسخگوئی به مطالبات انباشت و پرداخت ناشده می باشد. بهرحال پرداختن به حزب الله لبنان همچون کلید برای باز کردن به داخل محوطه و بسط و تشریح کردن هامی باشد
اکنون پس از مقدمه یا باز کردن سر کلاف با شروع حزب الله به بوش وصل شده است تا که داستان حضور و شرکت بوش در شصتمین سال تأسیس اسرائیل بازگو گردد. البتهبدون آنکه گفته شودمسائل داخلی لبنان چه ارتباطیی به رژیم تروریستی دارد چه رسد به اینکه از طریق سپاه پاسداران و سوریه و حزب الله لبنان طرح کودتا علیه ی سینیوره نخست وزیر لبنان نیز طراحی شود. در دنباله سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری لو داده است که درست گفته می شد که حزب الله با نصب کردن دور بین های مخفی در فرودگاه بیروت تردد وایاب و ذهاب را کنترل می کرده و از طریق حزب الله قصد ربودن ویاترور ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان در دستورکا ربوده است که با تعویض به موقع فرمانده کنترل و امنیتی فردگاه متعلق حزب الله از سوی نخست وزیر لبنان و عدم حضور ولید جنلاط و لغو پرواز وی به مصر ین توطئهترور وی نیز خنثی شدکه اکنون با افسوس از گریختن ولید جنبلاط یاد شده است وکودتا علیه ینخست وزیر لبنان با عنوان اقدام برق آسا حزب الله و زدن سیلی محکم بو توی گوش آمریکا و گروه 14مارس حامی نخست وزیر اشاره شده است . برای اثبات ضریب نقش دالت گریدر امورداخلی لبنان و آلت دست یا ابزار فشارو باج گیری حزب الله در منطقه و مسخره اینکه اجلاس دوحه دستآورد کودتای سپاه پاسداران وحزب الله لبنان و پیروزی مقاومت حزب الله نامیده شده است !
البته سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس حسین شریعتمدری فراموش کرده است که چند بار تا کنون با تبانی و همکاری سوریه واز طریق سوریهتلاش شده بود تا که منع از رئیس جمهور شدن میشل سلیمان شود . زیرا وی متهم به مهره آمریکا و سرائیل و عربستان بود و تأکید ب رئیس جمهوری حامی سوریه در لبنان می شد. ولی اکنون بطور وارونه پذیرش رئیس جمهوری وی پیروزی برای حزب الله قلمداد شده است. چونکه دلیل پیروزی از 10 کرسی به 11 کرسی به حزب الله تعلق گرفته شده می باشد.
در خاتمه اینکه پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری چون گفته شده است تخصص وی در بازجوئی و اتهام زدن و شکنحه گری و تحریف کردن ونظر خود با زور شلاق به متهم ودگر اندشان تحمیل کردن وپرونده سازی وکیفرخواست صادر کردن ب ای متهمین می باشد . بنابراین نه اینکه با واقعیات سر وکار ندارد ، بلکه ضد آن می باشد . به خصوص عجیب وحشت دارد که با شیوه ی خودش نه برا ساس دروغگوئی و اتهام زدن بلکه مچ گیری برای افشا کردنش برخورد شود و پرسش کرد که چه شد ه آنهمه کرکر و لغز خوانی های زمان جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل که ادعا می شد که اسرائیل کارش تمام شد و زمان هم برای نابودی اسرائیل هر روز در ورق پاره ی کیهان تعیین می شد. همچنین همه ی سران کشورهای خاورمیانه با تهدید وتوهین وتحقیر می شدند که بلی شما عاملین آمریکا و اسرائیل می باشید که با شکست اسرائیل از سوی حزب الله لبنلان بدون چون وچرا می بایست که هم هژمونی شیخ حسن نصر الله را به پذیرید و هم اینکه ساختار ارتش نظامی و بی عرضه و کلاسیک شما باید تغییر کند و الگو می بایست کهارتش حزب لله لبنان باشد که اسرائیل را توانست شکست بدهد. خلاصه مدام اینگونه اعاهای کمدی تکرارمی شد . ولی اکنون مشخص شده است که کوه موش زائیده است. چونکه اعتراف شده است که هم حزب الله لبنان تن به رئیس جمهور شدن میشل سلیمان داد .هم اینکه خبر دار شده که از سوی آمریکا تلاش می شود تا که قطعنامه به شورای امنیت سازمان ملل برای خلع سلاح کردن حزب الله لبنان برده شود که درصورت اقدام بردناین قطعنامه به شورای امنیت سازمان ملل وخلع سلاح شن حزب الله لبنان بمنزله ی حکم تیر خلاص بر گیجگاه سپاه پاسداران شلیک کردن می باشد . زیرا که پیگیری اقدامات قهر آنیز تروریستی اش در خاورمیانه به پایان و انتهای خودرسیده است.در نهایت اینکه پرداختن به موضوعات داخلی لبنان چه ار تباطی به مشکلات و مطالبات مردم ایران دارد وجزاینکه اینگونه دخالت گری ها گذشته از اینکه یک هزینه ی هنگفت از خزانه ی ارزی کشور خارج می شود که از کیسهی مردم ایران وعلیه ی خودشان است وهم اینکه شرایط را بدتر علیه ی مردم ایرن می کند و رژیم تر وریستی آخوندی بی افق و بی آینده را منزوی تر می کند چه دستآورد مثبت دیگری برای مردم ایران دارد؟
هوشنگ –بهداد
شنبه 4 خرداد ماه سال 1387