چرا ولی فقیه یا لوطی جماران به شیراز سر کرده است؟
دیگر کتمان کردنی نمی باشد که رژیم تروریستی آخوندی درچه وضعیت خطیر بحرانی قرار دارد وچه شرایط طاقت فرسا و فلاکتباری را به مردم ایران تحمیل کرده است . زیرا که مسئولان جنایتکار و عوامفریبی که تا همین چندماه پیش تورم وگرانی همه در کشور را منکر می شدند و آن را انکار وتکذیب می کردند . مسئول شرایط کنونی می باشند که اگر چنانچه مملکت دارای قانون وحساب وکتابی بود می بایست که این مجرمان دروغگو غارتگر و عوامفریب رابه پای میزمحاکمه می کشاند وبه عنوان مجرم مجازات می کرد .
ازسوی دیگر تا کنون رسم بر این بود که در زمان برگزاری نمایشات انتخابات و انتصابات صوری و کمدی لوطی جماران مدتی قبل از آن لوطی دست به سفر می زد و با گردآوری نان خوران ومزد بگیران وروستائیان وبسیجیان خط و خطوط تعیین دیکته شده در پشت پرده علیه ی رقیب رابا هنرنمائی کردن خاص خودش دنبال و اجرا می کرد.ولی سابقه نداشته است که پس از اجرای آن دست به اجرای اینگونه سفرها واجرای شو از سوی لوطی جماران زده شود . البته گذشته از اینکه شرایط نظام همانگونه که گفته شد بیار وخیم است ودر گیرو غوطه ور انواع و اقسام بحران های کوچک وبزرگ درونی و منطقه ای و جهانی می باشد . از سوی دیگر همه یمجریان می دانند که جامعه چگونه ملتهب شده است ومرم بسیار ناراضی و خشمگین می باشند .
بنابراین مشخص است که چرا برنامه ریزان پشت پرده که طراحان کودتای خاموش وخزندهکه سپاه پاسداران می باشند لوطی جماران را درست روز قبل از برگزاری روز جهانی کارگر راهی سفر شیراز کرده اندتا در آنجا پیام به مخاطین داده شود و ه حساب رهنمود راه حل بای مشکلات عدیده ارائه کند؟
اما پرسش است که چرا لوطی جمارن پس از 21 سال اکنون تصمیم گرفته است که سفر به شیراز داشته باشد ک مدت نه چندان د.ر در دانشگاه شیراز فریاد مرگ بر دیکتاتور طنین انداز بود و مکمل آن داد زده می شد ما زن ومرد جنگیم به جنگ تا به جنگیم و اکنون پژواک آن فریاد ها را دانشجویان مبارز و آگاه سهند وجای دیگر بازتاب می دهند وبه احتمال قوی می بایست که امروز هم در فریاد های اعتراضی کارگران در مراسم روز جهانی کارگر از سوی کارگران معترض طنین انداز و شنیده شود ؟!
یا اینکه چرا درست در شرایطی که رابطه ی رژیم با سوریه شکر آب شده است و با بیشتر کشورهای همجوار دچار تنش و در گیری شده بطوریکه برگزاری نمایش تظاهرات بسیج دانشجوئی علیه اشان در تهران تدارک دیده شده است . همچنین دستات عوامل دخالت گر و ارسال و توزیع کننده سلاح در عراق رو شده و گند ش در آمده است این سفر انجامشده است؟
چرا گزارشگر اعتراف کرده است که عشایر و روستائیان از سراسر استان جمع آوری وکوج داده شده اند تا وانمود گردد که لوطی جماران دارای پایگاه مردمی می باشد ؟
البته که اینگونه سفر ها دارای اهداف از قبل تعیین شده و مضامین و پیام خاص است . به خصوص اینکه برای برخی از مخاطبین پیا ویژه دارد . بطور مثال تنش وناامنی در استان خوزستان ایجاد کردند تا که سید خندان خاتمی به استان خوزستان نرود . البته این سفر تبلیغاتی انتخاباتی مر تبط به مجلس هشتم بود که لغو شد . ولی در عوض اعلام شد که لوطی جماران به استان یزد می رود تاکه به خاتمی و پیروانش سور سوبله زده شود . زیراکه هم در زادگاه وی رفت وهم سفر وی به اسنان خوزستان را لغو کرد وهم اینکه روضه ی دشمن شناسی خواند و مقدمه ی رد صلاحیت فله ای – گله ای کردن دوم خردادی ها ر فراهم کرد .
اکنون این سفررا که همان برنامه ریازن قبلی برنامه ریزی کرده اند آن روی سکه ی سفرلوطی جماران به استان یزد است که پس از بازنده شدن دوم خردادی ها و پس از انفجار مسجدی درشیراز که حامیان پاسداراحمدی نژاد بودند اکنون برنامه ریزان پشت پرده لوطی جماران را راهی سفر شیراز کرذند تا که در بستراهداف طرح ریزی اشان سخنرانی وخطبه خوانی کند تا که قبل از افتتاح مجلس هشتم روضه ای هم خواانده باشد وخط و خطوط مشکلات ووظایف مجلس هشتمرا نیز مشخص کرده باشد . به خصوص اینکه جنگ رقابت ریاست مجلس انتصابی و پاسداریزه شده نیز میان پاسدار لاریجانی وهم منقلی لوطی جماران غلامعلی حداد رئیس مجلسکنونی هفتم هم در پیش روی می باشد. شاید هم آخوند تهرانی حامی پاسدار احمی نژاد هم وارد معرکه ی رقابت شود.
مسخره اینکه لوطی جماران با فراموش کردن اینکه چگونه در دفاع از پاسدار احمدی نژاد وگماشته ی خود و دولت مدعی عدالت محورش با سنفوئی دو صدائی لوطی وعنترش تورم وگرانی تکذیب و انکار می کردند ومنتقدین مورد اتهام واقع می شدند ومطبوعات دوم خرداد ی واینان متهم می شدند که تبدیل به بلند گوی دشمن علیه دولت عدالت محور شدند و تبلیغ مسموم می کنند و دست به شایعه سازی علیه اهداف و برنامه های خوب انجام شده ی دولت می زنند .
از سوی دیگر چپ و راست در برابر شورای امنیت سازمان ملل موضعمخالف وژست تهاجمی گرفته می شد که اینشورا و مصوباتش کاری نمی تواندبکند.زیرا که این مصوبه ها ورق پاره های بی ارزشی یش نیستند .درست سال قبل در ایام نوروزی در مشهد بود که لوطی جاران گفت این شورای امنیت و مصوبات آن غیر قانونی می باشد و مابا همه ی امکانات نظامی و تبلیغتیکه داریم علیه ی آن مبارزه خواهیم کرد . درست روز پس از این سخنرانی تهدی آمیز بود که سپاه پاسداران در مرز آبی ایران وعراق دست به گروگان گیری15 تفنگداردریائی انگلیسی زد و خواهان اخراج نظامیان آمریکائی و انگلیسی از عراق شد. همزمان آن دست به ربوده شدن5 شهروند انگلیسی در عراق زده شد که ا کنون مقامات نگلیسی افشا کرده اند که اینان به ایران منتقل شده اند. اماعجیب است که اکنون لوطی جماران رشد روز افزون تورم گرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه که موجب نارضایتی های عمومی و اختلاف و تضاد و رقابت وجراحی درون دولت عدالت محور شده است را به حساب تحریم ومحاصره ی اقتصادی ملت از سوی دشمن در دو سال گذشته دانسته است . یعنی تبرئه کردن خود و فراموش کردن نقش دولت و اصرار ویک دندگی ولجبازی کردن مبنی بر دادن خبرهای خوش غنی سازی اورانیوم و برگزاری جشن هسته ای و نقش دخالت گراینه سپاه در امور داخلی عراق و فلسطین ولبنان وگروگان گیری و5 شهروند ربائی انگلیسی می باشد تاشاید با مقصر دانستن دشمن بیگانه ورقیب شکست خورده ی دوم خردادی ها دولت ومجلس را از زیر تیغ بیرون بکشاند . ضمن اینکه مبارزه با ما فیای اقتصادی را مالیده وکمرنگ کند. زیرا که پاسدار احمدی ژاد یک شکر سرخ اضافی خورد ه وتوی گلویش گیرکرده است که نمی داند چکارش کند؟ برایاینکهتبدیل به تف و تاق و ریش شده است.
البته لوی جماران با نام ابزاری ملت سوء استفاده کرده است . یعنی همان ملتی که در نمایش خیمه شب بازی مجلس انتصابی هشتم شرکت نکرد که کنون مدعی شده این ملت در برابر تهاجم اقتصادی سرمایه داری جهانی ایستاده و از پروژه ی هسته ای دفاع کرده است . البته بدون آنکه به گوید سرمایه داری یعنی چه؟ جکارمی کند؟ چه فرقی با آنچه در ایران می گذرد دارد و چرا جهانی شده است وچرا فرقی با جهانی شدن احمدی نژاد دارد و چرا با ملت ایران دشمنی دارد ؟ پس رهبران و اینهمه ارگان های گوناگون مسلح و اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در برابر این تهاجم چکار کرده ومی کنند؟
مگر پاسدار احمدی نژاد ادعا نکرده است که ایران اولین کشور قدرتمند جهان است و مگر نمی خواهد جهان را احمدی نژادی کند و دانش بومی هسته ای را با عدالت بصورت مهرورزانه ونورانی و غنی شده به بندگان خدا در سراسر جهان صادر کند؟ مگر قول نداده بود که می نان بر توی سفره های خالی محرومان ببرد وبا مفسدان اقتصادی مبارزه کند؟ مگر چند سال نیست که قیمت نفت همچنانرو به صعود است . پس سهم مردم ایران از این همه عدالت چرا معکوس شده است؟ مهمتر اینکه این ادعای وارونه و آدرس غلط دادن لوطی جماران درجمع عشایر روستائی گرد آوری شده بیان شده کرد که اینان چه می دانند سرمایه داری جهانی چیست؟ آیا خوردنی یا پوسیدنی می باشد و یا نه در فرم عب و عا مه همچون وطی جماران و رئیس مجمع مصلحت مجمع خبرگان رهبری و یا فرم لباس های پاسداران وبسیجیان است ویا اینکه در ریشهای بلند پاسداران و پاسدار احمدی نژاد وتهدید اسرائیل به نابودی خلاصه شده است.
بهر حال لوطی جماران خامنه اي با الگو برداری وکپی کردن یکی از یادداشت های روز سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر مدیر مسئول و نماینده ی ویژه ی خودش در مؤسسه ی کیهان که خطاب به پاسداراحدی وجراحی کردن دو وزیر کشور و وزیر اقتصاد تظیم شده بود اشاره به بحران اقتصادي بي سابقه در 60 سال اخير رد كه از آمريكا شروع و به اروپا و ديگر مناطق سرايت كرده است نتیجه گرفت اين بحران باعث شده كه سازمان ملل نيز در جهان بحران غذايي اعلام كند و موجب شده که راديوهاي بيگانه با تمركز بر ايران به گونه اي تبليغ مي كنند كه گراني در ايران به خاطر بي توجهي مسئولان دولت و ديگر بخشها است در حاليكه مسئولان كاملا به اين موضوع توجه دارند .
البته ايشان ضمن اعلام خطر سال خشکسالی وکموبد آب کشاورزی و آشامیدنی و برق و خاموشی هائی فراوانی که در پیش روی می باشد . برای آمادگی برخورد با ناراضیان اجتماعی و.. با ید بايادآوري نامگذاري سال جديد به سال نوآوري: هر آزمايشگاه ـ دانشگاه ـ حوزه علميه ـ محيط اداري ـ كارخانه صنعتي و مزرعه كشاورزي ـ می بایست که امسال به عرصه ظهور ابتكارات انسانهاي نوآور تبديل کند تا مجموعه اين ابتکارات وتوآوری ها با گام هاي مبتكرانه كشور را از گذرگاه هاي مهم کشور به پيش ببرد. و حاصل آن در تعامل مجلس هشتم با دولت همچون رادمان فعالیت وهم نظری مشترک دولتعدالتمحور با مجلس هفتم باشد که شرایط کنونی محصول آن می باشدمی بایست که این وضیت همچنان ادامه یابد.

هوشنگ - بهداد

پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه سل 1387