نقد و بررسی " بحران اوستيا و مسئله ايران(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 10 شهریورماه سال 1387
"نگاهی متناقض آمیز پاسدار یادداشت روز نویس نسبت به جنگ روس ها با گرجستان و بهره برداری وفرصت طلبی هسته ای "
مدتی پیش همین روزنامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری بود که دربخش خبرهای ویژه خبری بازتاب داده شد که نقل قول از هوشنگ امیر احمدی دلال و جاسوس دو جانبه شده بودکه وی در رادیو فرداد گفت که گویا با سفیر آمریکا در سازمان ملل دیدار داشته که خلیل زاد به وی گفته است پرونده ی هسته ای در سازمان ملل راه حل ندارد. به زبان ساده پیام این است که راه حل نهائی پروژه ی هسته ای غیر از روش دیپلماتیک یا از طریق شورای امنیت سازمان ملل می باشد ، چونکه که راه حل دیگری دارد. بنابراین طبق همین نقل قول بازتاب داد ه شده و با تجربه ی بیش از 5 سال سیاست خائنانه ی مذاکره ی هسته ای تجازت خون اروپا که تبدیل به سیاست کثیف فرصت سوزی شده است. زیرا که اثبات شکست راه حل دمکراتیک برای کنترل رژیم از دست کشیدن به دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . برای اینکه برعکس ادامه ی این سیاست خائنانه ی مذاکره ی هسته ای اروپا منجرشد که سیاست پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای آنگونه دنبال شد که پاسدار علی لایجانی رئیس مجلس دکوری و انتصابی هشتم به اتفاق نایب رئیس دوم خودش اعتراف آشکار کردند که وظیفه و مأموریت 3 ساله ی گذشته دولت پیگیری پروژه ی هسته ای بود و افزودند که اکنون نیز مجلس هماین سیاست دفاع از پروژه ی هسته ای را دنبال می کند . یعنی اینکه قول دادن مهار و کنترل تورم و گرانی مجلس هشتم یعنی کشک می باشد .
همچنانکه پیگیری مطالبات مردم هم کما فی السابق حواله به تاریخ نا کجا آباد داده می شود وخبری از آن نیست . زیرا که از سوی علیرضا شیخ عطار یکی از اعضای کابینه ی پاسدار احمدی نژاد اعلام کرده است که اکنون یش از 4 هزار سانتریفیوژ فعال رژیم دارد که 3 هزار دیگر نصب خواهد شد . همینطور در برون مرز پاسدار احمدی نژاد اعلام کرده است که رژیم جزو کشورهای هسته ای می باشد .

از طرف دیگر در چندین بار دیدار های اخیر لوطی جماران که شامل مقامات گوناگون داخلی و خارجی داشت . از جمله با رئیس جمهور پاسداراحمدی نژاد و اعضای هیئت دولت و اعضای مجمع خبرگان می شد. همچنین رئیس سپاه پاسداران محمد علی جعفری ورئیس مجلس و به خصوص در پایان اجلاس دو روزه ی مجمع خبرگان همگی تأکید بر دفاع از پروژه ی هسته ای کرده اند . یعنی اینکه تا دسترسی به سلاح هسته ای تلاش ها ادامه می یابد که تأکئید کننده ی نظر خلیل زاد سفیر آمریکا در سازمان ملل است که اذعان کرد راه حل پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی در شورای امنیت سازمان ملل نمی باشد ، بلکه راه حل و روش دیگری دارد.

درخاتمه نتیجه آنکه ادعا و تحلیل و تفسیر متناقض سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس که پیرامون جنگ روسیه با گرجستان می باشد و نتیجه گیری های یک طرفه ای که قلم بر دست یادداشت روز نویس از این جنگ روسیه با گرجستان به نفع پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی گرفته است بدرد خودش می خورد . برای اینکه در پایان اعتراف کرده است که دیوار روس ها همچون آخوندهای حاکم برا یران که معتاد به سیاست توبره و آخور خوری است آنقدر پوسیده است که بدرد یادگاری بر روی آن نوشتن هم نمی خورد تا چه رسد به اینکه بتوان به عنوان یک هم پیمان بر روی آن سرمایه گذاری کرد که اعتراف شدهکه روس ها فقط فرصت طلبانه از منافع خودشان دفاع می کنند. خلاصه اینکه نباید قلم بر دست یادداشت روز شده غره شود که طبق ادعای کمدی وی پرونده ی هسته ای به محاق سپرده شده است، زیرا که مسئله ی مهمتر جنگ روسیه با گرجستان جای آن را گرفته است .برای اینکه راه کارساز تر دیگری برای مقابله برروی میز گذاشته شده است که پاسدار یادداشت روز نویس هم می داند ولی عمداً آن را از ترس کتمان می کند.

هوشنگ � بهداد
یکشنبه 10 شهریورماه سال 1387