نقد وبررسی " دولت امام ، كار و عزت ملي (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه 5 شهریورماه سال - 1387
دولت کار و عزت ملی ،یعنی خالی بندی و دروغ گوئی و آویزان شدن به حمایت لوطی جماران از این دولت و مانور دادن با آن "
مشخص نیست که چه موقع قرار است که پاسداران و بازجویان و طلبه های قلم بر دست و یادداشت روزنویس شده به خود آیند و از خواب عمیق خرگوشی بیدار و دست از وارونه گوئی کردن خود بردارند و از موضع تملق و چاپلوسی و آویزان شدن به گفته های لوطی جماران به عنوان وحی منزل مانور ندهند و از نگاه آمرانه به مردم داشتن فاصله به گیرند واین درک راداشته باشند که سه دهه تجربه به مردم ایران کمک کرده که آنقدر شعور و تجربه نسبت به عملکرد لوطی جماران و سایر دولتمردان رسیده باشند و اشراف لازم داشته باشند که بدانند اوضاع و احوال چگونه است به خصوص عملکرد دولت در 3 گذشته چگونه بوده است و اکنون تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه چه می کند تا که نیاز نباشد به صورت تحریف شده ووارونه گوئی از لوطی جماران نقل قول شود که چون لوطی جماران به جا یهمه تصمیم گیری می کند . بنابراین چون از گماشته و دست آموز خوئدش دفاع مضحک و مشمئز کرده است لذا اکنون پاسدار یادداشت روزنویس شده نیز موظف است که با آب و شاخ و برگ های فزاوان آن رت بسط دهد و حلاجی کند و این قلم بر دست بی ریخت که انگاری از پای پاتیل ریخته گری قلمفرسائب می کند که از ریخت شاسی دولت کار گفته که اوضاعش بی ریخت شده است .
کمدی تر اینکه پاسدار قلم بردست فراوش کرده است که چگونه 3 سال ا ست که دولت های گذشته را پاسدار احمدی نژاد زیر تیغ پرسش گری و اتهام و تهدید کشاند و سناریو سازی و اتهام زنی کرد و اکنون فض به آن مرحله ای رسیده است که خانم شیرین عبادی هم اذعان کرده است که جانش در خطر است وطرح ترورش راسربازجو حسین شریعتمداری طراحی کرده است . یااینکه تصور می کند از یاد رفته است که چگونه پاسدار احمدی نژاد در میدان آزدی و مراسم 22 بهمن رفسنجانی و حسن روحانی را به جاسوس و خائن هسته ای متهم کرد ؟ از سوی دیگر چقدر به عنوان مبارزه با مفسدان و مافیای اقتصادی تهدید کرد که می خواهد این مفسدان را معرفی کند؟ یا اینکه مگر در 3 سال گذشته جز صرف هزینه ی بسیار کلان سفر های خارجی و تور سفرهای دوباره ی استانی و شهر گردی که شده تا از پروژه ی هسته ای دفاع شود ووعده های دروغین به مردم داشته شوداین دولت کار با نشاط دیگر چه کار مثبت دیگری برای مردم کرده است؟ البته که دولت کار رشد تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه و رشد بیکار ی و فقر را داشته است.
از طرف دیگر کجا دعوت کردن از دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی و اعتراف عکس یادگاری با فرماند ی نظامی آمریکا در عراق گرفتن و خواهان بازگشائی دفاتر حافظ منافع آمریکا در تهران وپیام دوستی برای ملت آمریکا و اسرئیل ارسال کردن و یک شهروند آمریکائی به نان حمید مولا نا را مشاور رئیس جمهور کردن که بر خلاف قانون اساسی می باشد به معنی استکبار ستیزی است؟ یا اینکه نوزاد یک روزه در سلطل آشغال انداختن و یا برروی آب رها کردن و یااینکه طبق گزارش خبری امروز روز نامه ی جمهوری اسلامی آمار کودکان خیابانی که دو برابر شده است. یا اینکه جائیکه 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و بانک مرکزی و نماینده ی مجلس ز آمار 14 میلیون فقیر بیلان می دهند؛ مشروط بر اینکه بازداشت و بازجوئی کردن عباس پالیز دار که چرا در دانشگاه همدان اسامی را افشا کرد که دارای پرونده های بایگانی شده ی قضائی می باشند که گفته شد چگونه ذخایر و منابع ملی کشور را بمثابه ی ملک پدری خود فرض کرده و منابع و ذخایر ملی رابالا کشیده اند . عجیب است که به جای دستگیری و محاکمه ی اینان در عوض در یک روز در زندان اوین تعداد 29 محروم ومتهم شده در یک قتل جمعی بر دار کشیده شدند تا عین حقوق بشر بودن ثابت شود . البته اینگونه اعمال ضد زنی که از زمان امام شیاد خمینی تا حال ادامه داشته است کجا مجموعه ی این اقدامات به معنی عدالت است که قلم بر دست پاسدار وارونه گوی و کتمان کننده ی حقایق با پرروئی و افتخار از آن به نام عدالت نام برده است؟ پاسدار هوچی گر بدون اشاره کردن حکومت مستضعفان و پابرهنگان خمینی که افزود بوسه بر پیشانی کوخ نشین زدن ی به جای کاخ نشینان که خمینی دجال عوامفریبانه گفت به عدالت تعبیر و تفسیر شده که این قلم بر دست یادداشت روز نویس اکنون اینگونه آن را جا انداخته ماستمالی کرده است:
ظ" عدالت مورد نظر امام تقسيم مساوي امكانات ميان برخورداران و محرومان نبود، امام اين را عين ظلم مي دانست. حضرت امام رسيدگي به محرومان و ترجيح پابرهنگان بر ثروتمندان را عين عدالت مي دانستند و آن را در دولت طلب مي كردند. چه كسي است كه نداند از زمان روي كار آمدن دولت سازندگي تا روزي كه حجت الاسلام سيدمحمد خاتمي كرسي رياست جمهوري را ترك گفت اين عقيده ناب امام خميني عنوان مورد توجه قرار نگرفت و تقريباً مهجور بود. و صد البته، رهبر معظم همواره نگران اين ترك و هجران بود كه رد پاي تاكيدات حضرت آقا بر عدالت گرايي به آبان سال 1369 بازمي گردد. دولت كنوني از آغاز فعاليت خود اين عدالت گرايي را سرلوحه فعاليت خود قرار داد. يك روز خبرنگاري از آقاي احمدي نژاد پرسيد رمز موفقيت شما در انتخابات رياست جمهوري چيست. شما اين زيركي و درك را از كجا پيدا كرديد. ايشان پاسخ داده بود: «تنها كاري كه من كردم مطالعه سخنان رهبر معظم انقلاب بود. من ديدم ايشان روي دو عنصر «عدالت» و «معنويت» تاكيد فراواني دارند من همان را شعار خود قرار دادم و مردم به اين شعارها راي دادند.»"
درخاتمه اینکه روز گذشته در مورد نقد سرمقاله ی روزنامه ی جمهوری اسلامی اشاره شد که قلم بر دستان مقاله یا یادداشت روز نویس تحلیل گر ومفسر ترکیب و تلفیقی از مدل حوزوی و پاسداری و بازجوئی است که همچون فلسفه بقالی است که هیچگاه نمی گوید ماست من ترش است . زیرا که به جز سفسطه گری و توجیکاری و تحریف گری و کتمان کردن حقایق ووارونه گوئی واقعیت چیزی دیگری بازتاب نمی دهند. زیرا که هدف هزگز نه مردم ونه استکبار ستیزی ونه عدالت خواهی می باشد ، بلکه یا د کردن ونام بردن از اینان بهانه و سنگر برا ی رقابت و مبارزه در برابر رقیب می باشد چون هدف نهائی جنگ قدرت در راستای انباشت ثروت است .
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 5 شهریورماه سال - 1387