نقد وبررسی " لطافت باران" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 9 شهریور ماه سال 1387
"پوشان لباس گشاد وغیر واقعی بیطرف بودن بر تن لوطی جماران نسبت به پاسدار احمدی نژاد "

وقتی که سیستم استبدادی عریان می باشد. آنگونه که یک آخوند متحجر وهفت خط و پالان سائیده و ناصادق به جای هم نه ایتکه تصمیم گیری می کند ، بلکه همه می بایست تسلیم بی چون و چرای گفته های وی شوند که بالاتر از قانون اساسی است. حال بماند که حکومت مذبی بدتر ین نوع حکومت فاشیستی ستبدادی می باشد. بنابراین در چنین شرایطی که جنگ قدرت و ثروت سخت میان ناح و باندهای مافیائی بشدت ادامه دارد مشخص است که اکنون چونکه میان رقبا اختلاف نظر به وجود آمده است . پس جاانداختن این موضوع که دفاع تاکتیکی از دولت پاسدار احمدی نژاد از سوی لوطی جماران که اخیراً انجام شد گفته شده به دلیل اینکه شرایط کنونی خطیر می باشد برای مسدود کردن سوء استفاده دشمن این حرکت حمایت لوطی جماران از دولت شد که سرمقاله نویس انتقاد کرده برخی فرصت طلبانه اینگونه جا انداخته اند که لوطی جماران از دولت دفاع و حمایت کرده و نسبت به جریان نظر خاص دارد و سرمقاله نویس نتیجه گرفته است که این درست نیست و اینان که اینگونه تبلیغ می کنند اشتابه فکر می کنند . چون اینگونه نیست که لوطی جماران از دولت دفاع کرده و متتقدان را کوبیده است .
سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی تلاش کرده است تاکه پاسخ بهکارکنان وقلمزنان روزنامه ی کیهان پرونده ساز سربازجو حسین شریعتمداری و حامیان دولت نهم داده باشد که یادداشت روزنویسان این روزنامه تلاش کردند دربست دیدار لوطی جماران با پاسدار احمدی نژاد و اعضای کابینه را نشانی از حمایت لوطی جماران نسبت به دولت قلمداد کنند و مانور دادند که بلی بالاتر از لوطی جماران مرجع و مقامی نیست که اشراف به همه ی مسائل جامعه داشته باشد که به دفاع از دولت پرداخت و گفت که این دولت شاداب و پر کار و عدالتخواه است که برای یک سال دیگر که 5 سال دیگر می بایست فعالانه و با پشتکار و علاقه کار خودش را ادامه دهد . همچنین حامیان دولت افزودند که لوطی جماران پاسخ منتقدان و تخریب گران دولت نیز دادند وگفت که منتقدان همگام با دشمن علیه ی دولت موضع گیری می کنند .
از سوی سرمقاله نویس در پاسخ به این مدعیان کوشش کرده که لباسی بره تن لوطی جماران به پوشاند که هرگز برزنده ی وی نمی باشد. زیرا که ایشان را یک عنصر بیطرف در مورد برگزاری نمایشات خیمه شب بازی ریاست جمهوری معرفی کرده است . در صورتیکه موضع گیری هائی که قبل از نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی از سوی وی می شود. کاملاً مشخص است که لوطی جماران با اینکه نام از کسی بطور علنی نمی برد. اما معلوم است که از کدام نامزد ریاست جمهوری دفاع می کند . همانگونه که شیوه ی تعامل و برخوردی که لوطی جماران با دولت پاسدار احمدی نژاد کرده است اصلاً قابل مقایسه با دولت های پیشین به خصوص دولت مدعیان اصلاح طلبان نمی باشد . بنابراین با ان قضاوت و ادعائی که نموده خیلی ساده زیرآب این ادعای پوچ و یک بعد نگری و سفید یازی سرمقاله نویس زده می شود . به خصوص اینکه دولت کنونی به قول نماینده ی خود لوطی جماران آخوند محسن دعاگو امام جمعه ی شیمیرانات بی ثبات ترین دولت در 30 سال گذشته بوده است . آنگونه که وی افزوده هیچ وزیری نمی داند که تا چه موقع می بایست بر سر کارش باشد ؟
یا اینکه آخوند احمد علم الهدی امام جمعه مشهد اخیراً در نماز جمعه ی خود گفته است که شنیده شده است در روستا های اطراف مشهد توی سفره های خالی اهالی نان خشکه هم یافت نمی شود.
اکنون پرسش است که این دولت با این عملکرد کجا و چگونه جای دفاع دارد که لوطی جماران با بستن چشمان خودش و نادیدن گرفتن وقایع عینی و ملوس ر جامعه و خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم که در شرایطی که تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و رشد فقر و بیکاری ادامه دارد و بیداد می کند و همین روزنامه گزارش خبری داد که نوزاد یک روزه توی سطل زباله یافتشد یا اینکه باز هم گزرش داد جوان 22 ساله که از زور فقر و بیکاری و نیاز مجبور شده بود که دست به جیب بری بزند که در دستشوئی دادسرای تهران خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و جان باخت .
یا اینکه جائیکه مجلس کمدی و انتصابی گزارش می دهد که 14 میلیون نفر از جمعیت کشور فقیر می باشند و همین گزارش را با نک مرکزی هم اعلا م وتأئید کرد . البته این بخشی از 80% جمعیت کشور است د که بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و معضلات و مشکلات فراوان دیگر همچون ضریب بالای سرکوب و آمار اعدام ها و اعدام و قتل جمعی 29 نفر محروم و تهی دست در یک روز در زندان اوین شد که عین حقوق بشر خوانده شد . یا اینکه زمانیکه رئیس قوه ی قضائیه که خودش جزو کلان دزدان می باشد و حامی و پشتیبانان و غارتگران و مفسدان و مافیای اقتصادی است .اخیراً برای اینکه جامعه در ارعاب ووحشت و خفقن به سر برد فرمان صادر کرد تا که دادگاه های سیار خیابانی تشکیل شود تا احکام مرگ صادر کنند. چگونه می توان ای رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و ضدبشری با این رهبری لوطی جماران را قبول کرد و بها ئی به موضع گیری های جانبدارانه و غیر واقعی با دروغگوئی ووارونه گوئی و عوامفریبی لوطی جماران داد که از دولت نهم و پاسدار دست نشانده ی خودش احمدی نژاد کرد ویا ادعای سرمقاله نویس را پذیرفت که که از لوطی جماران دفاع کرده و مدعی بیطرف بودن وی شده و گفته که این حمایت از دولت نهم دروغ و تاکتیکی بوده است تا در این شرایط خطیر دشمنان سوء استفاده نکنند؟
هوشنگ � بهداد
شنبه 9 شهریور ماه سال 1387