نقد و بررسی " نازنيني تو ولي ... ؟ ! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 16 مرداد ماه سال 1387
"پاسدار شریعتمداری خطاب به پاسدار احمدی نژاد ت نازنینی، ولی چون نقل قل تحریف شده از لوطی جماران کردی بنابراین ایشان از تو نازنین تراست"
چه زود تق پیش بینی و خالی بندی عجولانه ی روز گذشته ی یادداش روز سرباز جو حسین شریعتمداری در آمد ، بطوری که مجبور شده در دو روز پی در پی با نام و امضای خودش قلمفرسائی کند و یادداشت روز تهیه و تنظیم کند . برای اینکه روز گذشته کلی گرد و خاک برپا کرد و سینه چاک داد و کف بر دهان آورد و تأکید کرد که هرگز پاسدار احمدی نژاد نه اهل شایعه سازی و زد وبند پشت پرده اسا و نه اینکه حاضر است به خاطر منافع فردی و باندی منافع نظام و انقلاب و اسلام را نادیده بگیرد وگزارش نادرست ارائه دهد . یا اینکه نقل قول غیر وقعی می کند. ولی هنوز ادعا ومطالبش خشک نشده، متوجه شد که پاسدار احمدی نژاد در مجلس کمدی و انتصابی و پاسدار یزه ی هشتم در دفاع از علی کردان برای رأی اعتماد گیری پست وزارت کشور برای ایشان که سخت مورد تأئید پاسدار علی لاریجانی انگلیسی می باشد . حتی گفته می شود که دلیل تأئید و رأی اعتماد دادن دو نامزد پیشنهادی دیگر موافقت کردن پاسدار احمدی نژاد با نامزدی پست وزارت کشور علی کردان بوده است . بنابراین پاسدار احمدی نژاد در دفاع کردن از علی کردن از لوطی جماران نقل قول کرد که گویا وی موافق وزیر کشور شدن ایشان می باشد. در صورتی که مورد مخالفت علی مطهری برادر همسر پاسدار علی لاریجانی وآخوند روح الله حسینیان ووکیل مدافع سعید امامی وقع شد و گفتند که این علی کردن نه صلاحیت ونه تونائی ونه تخصص و نه امین برای پست وزرت کشور می باشد ونه اینکه وزیر کشور شدن وی به نفع جریان اصول گرائی می باشد . مهمتر اینکه اصلاً مدرک دکترا ندارد ، بلکه دارای فوق دیپلم با دکترای افتخاری از یکی از داشگاه های انگلیس می باشد.
البته جای سئوال دارد که چرا مدرک دکترا وفوق لیسانس عباس پالیزدار بر زیر سئوال رفت ولی در مورد این که خودی برای برخی از خودی ها خودی تر می باشد ونه همه خودی ها مدرک افتخاری وی اغماض می شود!
بهر حال پاسدار احمدی نژاد در دفاع از علی کردان در مجلس مجبور شد که از لوطی جماران نقل قول کند که مشخصات وی را به ایشان گفت ولوطی هم گفت اگر چنین است بروید برای رأی اعتماد گرفتن وی از مجلس ب تلاش کنید . اما پاسدار حسین شریعتمداری سربارجو درست سر پل خر به گیری وارد صحنه شده و خطاب به پاسدار احمدی نژاد گفته است تو نازینی ولی نه به اندازه و لی نعمت لوطی جماران و انتقاد به وی کرده است که چرا نقل قول دروغ در این مورد از لوطی جماران کرده ای؟ نا گفته نماند بدرستی نمی شود قضاوت کرد که میان این سه نفر پاسدار احمدی نژاد ولوطی جماران و سربازجوپاسدار حسین شریعتمداری کدامیک دروغ نمی گوید یا اینکه کمتر دروغ می گوید؟ بهر صورت سربازجوپاسدار حسین شریتعمداری برای نقل قول دروغ یا تحریف شده از لوطی جماران ومچ گیری و فاش کردن، خطاب به بردار عزیزش پاسدار احمدی نژاد چنین گفت: : ديروز، برادر عزيزم جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، رئيس جمهور محترم كه براي ايشان احترام فراواني قائل هستم در حالي كه براي دفاع از وزراي پيشنهادي خود پشت تريبون رفته بود، سخني از قول رهبرمعظم انقلاب درباره وزيران پيشنهادي نقل كرد كه نگارنده با اطلاع دقيقي كه از اصل ماجرا دارم، مي دانم و كمترين ترديدي ندارم كه متأسفانه اين نقل قول، مخدوش و غيرواقعي بوده است و با نظر ارائه شده از سوي رهبرمعظم انقلاب، تفاوتي نزديك به تناقض دارد و با عرض پوزش از آقاي احمدي نژاد بايد گفت در سخنان ديروز ايشان، نظر واقعي آقا تحريف شده بود، به گونه اي كه انگار رهبرمعظم انقلاب نه فقط با وزراي پيشنهادي آقاي احمدي نژاد موافقت كامل داشته اند، بلكه نمايندگان مجلس را براي دادن رأي بالا به آنها تشويق و ترغيب هم كرده اند! بديهي است كه با اين نقل قول مخدوش قاطبه نمايندگان محترم مجلس كه خود را مطيع و مريد رهبرمعظم انقلاب مي دانند، چنانچه نگاه و نظر منفي داشته اند، آن را وانهاده و رأي مثبت مي دهند، مگر دو دسته. اول آنها كه از واقعيت نظر آقا باخبر بوده اند و دوم، نمايندگاني كه با بينش و منش رهبرمعظم انقلاب آشنا بوده و به طور طبيعي - و البته هوشمندانه- نظر نقل شده را مخدوش و غيرواقعي ارزيابي كرده اند.
پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در دنبا له برای انکه لوطی جاران را تبرئه کرده باشد که وی نظر موافق به علی کردان نداده است و برای اینکه مخالفت خودش با وزیر کشور شدن علی کردان را به نمایش گذاشته باشد. همینطور برای اینکه بیشتر پاسدار احمدی نژاد و زد وبند های پشت پشت با پاسدار علی لاریجانی را باز کرده و نظر موافق خودش با روح الله حسینیان را برجسته کرده باشد . بازهم پیرامون نقل قول تحریف شده یا اشتباه بر داشت شده ی نظر لوطی جماران از پاسدار احمدی نژاد وی را مخاطب قرار داده و برایش اینگونه روضه خوانده وتحلیل و تفسیر ارائه کرده است:
متأسفانه و با عرض پوزش بايد گفت اين نقل قول با واقعيت انطباق ندارد. نگارنده از نظر آقا درباره دو تن از وزراي معرفي شده اطلاعي ندارد ولي نظر ايشان درباره يكي از سه وزير پيشنهادي با آنچه آقاي احمدي نژاد- احتمالا از روي فراموشي يا بي دقتي- نقل كرده اند متفاوت است. مطابق اطلاع دقيق و موثق نگارنده، آقا درباره يكي از سه وزير پيشنهادي نظر موافق نداده اند، بلكه فقط فرموده اند«مخالفتي ندارم». توضيح آن كه معمولا حضرت آقا در اينگونه موارد، سه نوع نظر مي دهند. «موافقت»، «مخالفت» و يا «مخالفتي ندارم». و بديهي است كه اين سه نوع نظر كاملا با يكديگر متفاوت بوده و هر يك مفهوم خاص و جداگانه اي دارند. بنابراين نقل قول آقاي احمدي نژاد كه «آقا موافقت كردند و فرمودند برويد براي رأي آوري آنها تلاش كنيد»! كاملا غيرواقعي و مخدوش است. چرا كه مفهوم «مخالفتي ندارم» با مفهوم «موافقم» تفاوت فراوان و تعيين كننده اي دارد چه رسد به اين كه فرموده باشند «برويد براي رأي آوري آنها تلاش كنيد»! بنابراين جاي اين گلايه جدي از آقاي احمدي نژاد هست كه چرا نظر آقا را به طور مخدوش و متاسفانه تحريف شده، نقل كرده اند؟!

بالاخره اینکه پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری باشیوه گردو بر دامان انداختن وسر شکستن برخورد کرده است . زیرا از یک سو از پاسدار احمدی نژاد تعریف و تمجید ودفاع کرده است و حتی گفته در دور انتخابات خیمه شب بازی دوره دهم ریاست جمهوری به وی رأی خواهد داد اما از سوی از وی دیگر انتقاد کرده است که چرا با نقل قول تحریف شده از لوطی جماران موجب شدی که وکیل الدوله های مجلس به خاطر نام بردن از لوطی جماران توی روی در وایسی قرار گیرند و به علی کردان رأی دهند . در پایان اینکه نظر داده است که این رأی اعتماد به علی کردان دادن غیر واقعی می باشد و قانونی نیست و چنین توصیه کرده است که می بایست رأی اعتماد گیری دوباره انجام شود:
" بالاخره، از آنجا كه نقل قول غيرواقعي آقاي احمدي نژاد در كسب آراء وزير محترم مربوطه تاثير تعيين كننده اي داشته است، قانوني بودن رأي اعتماد مجلس به ايشان قابل ترديد است و به نظر مي رسد كه نياز به رأي گيري مجدد باشد."
در خاتمه اینکه مشخص است به دلیل اینکه وزارت کشور ارتباط مستقیم به نمایش خیمه شب بازی انتخابلت دارد به خصوص اینکه انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم ریاست جمهوری بسیار مهم و حساس است . بنابراین ضریب حساسیت پیرامون این وزارتخانه هم بسیار حساس ومورد توجه می باشد . همچین چون وزیر کشور فعلی تحمیل شده از سوی پاسدار علی لاریجانی رئیس ملس کمدی و انتصابی هشتم به پاسدار احمدی نژاد می باشد ضم ناینکه وزیر کشور وزیری نیست که مورد نظر وموافقت سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری باشد . زیرا که این پاسدار چشم به قبضه ی دوباره کرسی ریاست جمهوری دوره ی دوم دوخته است که یا پاسدار احمدی ن نژاد یا مشابه وی باشد که متعلق به باند های مافیائی نزدیک به سپاه پاسداران باشد ونه رقبای پاسدار احمدی نژاد همچون پاسدار علی لاریجانیو سردار پاسدار قالیباف شهردار تهران و پاسدار محسن رضائی و غلامعلی حداد و یا از دوم خردادی های مغلوب همچون سید خندان خاتمی باشد . لذا مخالفت شدید وی از این منظر بیان شده که خواهان رأی اعتماد گیری مجدد برای علی کردان در مجلس شده است تا که وی از این طریق بتواند را تعویض کند . به خصوص اینکه روزنامه جمهوری اسلامی امروز گزارش کرده که گمانه زنی شده که آخوند آدمکش حرفه ای و اطلاعاتی و امنیتی مصطفی پور ممدی ممکن است که نامزد ریاست جمهوری دوره ی دهم شود که مزید علت تشدید شدن موضع مخالفت با وزیر کشور شدن علی کردان می شود و دامنه ی انتقادات بیش از اینها خواهد شد حتی اگر رأی اعتماد گیری مجدد نشود و وی تعویض نگردد.
هوشنگ - بهداد

چهار شنبه 16 مرداد ماه سال 1387