دلیل دیدار لوطی جماران با نهاد بد نام وزارات اطلاعات و تعریف و قدر دانی کردن از اینان چیست؟
همین دیدار که ادامه ی دیدارهای زنجیره ای اخیر لوطی جماران است . اعتراف آشکاربر ماهیت ضد مردمی رژیم تروریستی و فاصله گیری از مردم و پیوند بیشتر ناگسستنی با نهادی است که منفور ترین و جنایتکارترین ارگان آدم و تفکر و اندیشه و آزادی کش رژیم بربر منش و تاریک اندیش و قرون و سطائی وضد بشری آخوندی می باشد . برای اینکه این نهاد آدمکش حرفه ای عملکرد جنایتکارانه ای دارد که در 3 دهه ی گذشته ر بستر جراحی و خراطی کردن اندیشه ها و تفکر دیگران بیش از یک صد و بیست هزار زندانیان سیاسی را پس از اعمال انواع و اقسام شکنجه ها به جوخه های مرگ فرستاده است و خیلی بیشتر را زندانی و شکنجه کرده است. حتی مخالفین ودگر اندیشان را نه در داخل کشور که در برون مرز تعقیب و ترور کرده است و دستآوردی برای رژیم تروریستی آخوندی داشته است که رتبه داری محکومیت نقض مداوم حقوق بشر در جهان می باشد . همچنین رهبران ودست اندرکاران عالی رتبه ی این رژیم ضد بشری به خاطر ترور مخالفین در آلمان دارای پرونده ی محکومیت می باشند .

از سوی دیگر چند مقام عالی رتبه ی دیگر این رژیم تروریستی به دلیل دخالت و دست داشتن در انفجار سفارت اسرائیل در آرژانتین به عنوان مجرم زیر پیگرد پلیس بین المللی می باشند که بخشی دیگر از دستآورد این نهاد جاسوسی و آدم واندیشه و آزادی کش وزارت بد نام اطلاعات می باشد که وزیرآن آخوند محسنی اژه ای گوش خوار و آدمکش حرفه ای می باشد که دارای پرونده ی بسیار ننگین است و جزو آمرین قتل های زنجیره ای می باشد که یک نمونه ی آن آن جنایت و فاجعه ی ضد انسانی در مورد زوج داریوش و پروانه فروهرها می باشد ودر قتل عام تابستان خونین سل 67 دست داشته که هزاران زندانیان سیاسی در مدت کوتاهی قتل عام شدند که یک سند محرز جنایت علیه ی بشریت است که روزی مجرمان و قاتلان برنامه ریز این جنایت می بایست در مجامع بین المللی همچون سایر جنایتکاران به اتهام مرتکبان جنایت علیه ی بشریت محاکمه شوند .

بلی ارگان جنایتکاری که به زنان بادار و به دختران باکره و مادران و پدران کهنسال و نو جوانان رحم نکرده او پس از شکنجه کردن شان اعدام شان کرده است و پرونده ی ننگین ربودن 3 رهبر مسیحیان ایرانی و مثل کردن شان را دارد و سابقه ی انفجار حرم امام رضا را در کارنامه اش دارد که سید خندان خاتمی از عاملین جنایتکار این اقدام و قتل های زنجیره ای به عنوان چشم فتنه و گروه خود سر یاد کرد. اکنون زمانی که رهبر لوطی جماران سید علی خامنه ای در دیدار با اعضای این ارگان آدم و آزادی و اندیشه کشان حرفه ای به عنوان بهترين و با وفاترين مجموعه هاي برآمده از انقلاب یاد و تاكيد كرده که وزارت بد نام اطلاعات با زحمات و تلاش هاي طاقت فرسا و در حقيقت با جنایات خاموش که در 3 دهه گذشته برای بقای رژیم تروریستی فاشیستی انجام داده اند که تا کنون دوام یافته است همه بايد از آن قدردانی کنند .

لذااین اعتراف عجزآلود ومشمئز کننده ی رهبر لوطی جماران از این نهاد بدنام بطور آشکارا اعتراف بر اوج ضد مردمی و نامشروع بودن رژیم می باشد که تداعی کننده دوران شاه می باشد که در پناه ساواک مانده بود و تا این سازمان منحل شد به دنبال این انحلال آن رژیم سلطنتی هم به تاریخ پیوست . به خصوص اینکه در سلسله دیدارهای زنجیره ای که لوطی جماران این روزها داشته است سخن و کلامی از مطالبات و نیاز های مردم نگفت و حرفی هم از تورم وگرانی وافزایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری نزد و صرفاً از پروژه ی هسته ای دفاع کرد وبر عدم عقب نشینی و تسلیم نشدن در برابر تعلیق غنی سازی اصرار و تأکید کرد و افزود که می بایست به جای عقب رفتن جلورفت . زیرا که هرچه تا کنون پیشرفت بوده است که به بخشی از آن در این نوشتار اشاره شد به دلیل همین ایستادگی در برابر دشمنان وبه جلو رفتن بوده است .

در خاتمه اینکه در این شرایط خطیر و حساس کنونی که نارضایتی بسیار بالا می باشد . بطوریکه برای خاموش نگهداشتن جوانان خشمگین وناراضی می بایست که تعداد 29 متهم محرو وتهی دست از جمله کارتن خواب را در زندان اوین در یک روز در یک قتل جمعی بر دار کشاند تا سعید مرتضوی داد ستان تهران که نه جلاد مطبوعات است که نه تعداد 80 مطبوعات را یکشبه تعطیل کرد ، بلکه بازجو وشکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی در زندان اوین است که عکاس و خبرنگار ایرانی تبعه کاناداد بود . از سوی دیگر قتل جمعی این 29 نفر در زندان اوین که سند جنایت آمیز جنایت علیه ی بشریت است . ولی سعید مرتضوی و دادستان قاتل، آن را عین حقوق بشر دانست . اکنون نیز وبلاگ یک نماینده ی مجلس افشاگر به نام احمد توکلی را فیلتر گزاری کرد که چرا ماهیت مدرک قلابی وافتخاری وزیر کشور علی کردان از دانشگاه آکسفورد دولت فخیمه انگلیس را افشا کرده است. همچنین اخیراً دو جوان ناراضی دیگر به بهانه ی مبارزه با اراذل و اوباش در پارک یاغچی آباد تهران در حالت تحقیر کننده به گردش و چرخش در آورده شد . همینظور مجلس ارتجاعی کمدی و انتصابی و پاسدار ریزه شده در حال بررسی قانون اعدام برای بر خورد با افراد شرور می باشد تا که چگونه قانونی تصویب شود که به توان ماشین کشتار دستگاه ضد قانون و عدالت و آزادی و حامی تبعیض و کلان دزدان و غارتگران قضائی بیشتر دار بزند و اعدام کند تا که در شرایطی که بحران هسته ای بمرحله ی بسیار حساس و خطری رسیده است حربه ای برای خفه کردن صدای معترضین وزهر چشم گرفتن از مردم ناراضی باشد . بنابراین مشخص است که چرا لوطی جماران با این ارگان بد نام وزارت اطلاعات اندیشه و آزادی و انسان کش دیدار داشته است و از اینان تعریف و تمجید کرده است . زیرا که همانگونه که تذکر داده شد این دیدار و این ستایش و قدر دانی کردن لوطی جماران نشان اوج استیصال ودر ماندگی و نامشروع و ضدردمی بودن رژیم بربرمنش و تاریک اندیش است که یاغی بین الملل و محور شرارت و پدر خوانده ی تروریست نامیدهشده استو گواه ناشی از ترس و وحشت از واکنش و قیام وخیزش مردم ناراضی به ویژه ی جوانان ناراضی و خشمگین می باشد که نیاز به اینگونه دیدار ها و تعاریف و سپاس گوئی های لوطی جماران از این نهاد منفور و بدنام وزارت اطلاعات است .

هوشنگ � بهداد

پنجشنبه 24 مرداد ماه سال 1387