عریان و عیان شدن جنگ قدرت میان دولت و مجلس پیرامون قبضه ی پست وزارت کشور
شاید تیتر خبر ساده باشد و خبر زیاد توی چشم نزند وعادی جلو دهد وهمچون سایر خبر ها زیاد نظر گیر نباشد . اما برخلاف ظاهر وقتی که به متن گزارش اشاره می شود مشخص می شود که به برخی نکات اشاره شده است که منتیج ساخت و پاخت پشت پرده میان دو پاسدار علی لاریجانی با پاسدار احمدی نژاد است که پیرامون رقیب مشتر ک شان غلامعلی حداد عادل انجام شده بود تا که این رئیس مجلس تشریفاتی و دست نشانده ی هفتم، نتواند بر کرسی ریاست مجلس هشتم بنشید ودر عوض جا برای رئیس مجلس هشتم شدن پاسدار انگلیسی علی لاریجانی فراهم شد و به غلامعلی حداد عادل این کرسی ریاست داده نشد تا که آن را سکوی پرش تبلیغاتی برای ریاست جمهوری خود در برابر پاسدار احمدی نژاد در دوره ی دهم کند . البته که در ورای این اطلاعات افشا شده برخی ناگفته های دیگری هم وجود دارد که بیان نشده مرتبط وزارت کشور است . چونکه در این مورد نقش کلیدی ومهم دارد . برای اینکه به نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم مرتبط است . بنابراین اکنون جنگ بر سر قبضه ی این پست میان رقبا بالا گرفته است و تبدیل به یک نوع گرو کشی و باج گیری رقبا از هم دیگر شده است . زیرا که گزارش شده پاسدارعلی لاریجانی تهدید کرده است که اگر چنانچه علی کردان هم استانی و دوست و همکارش در صدا و سیما که سابقه اختلاس مالی فراوان هم دارد . زیرا که مسئولیت مالی را در صدا و یما بر عهده داشته است وزیر کشور نشود . امکان رأی اعتماد برای دو وزیر پیشنهادی دیگر در مجلس هم وجود ندارد . یعنی اینکه منتقدان کردان معتقدند که از سوی پاسدار علی لاریجانی، وزیر مورد نظر خودش برای پست وزارت کشور به پاسدار احمدی نژاد تحمیل شده است تا که شرایط تضمین دو وزیر دیگر کابینه که به مجلس معرفی می شوند در مجلس کمدی و انتصابی و پاسداریزه ی هشتم رأی اعتماد داده شود .

اما اکنون که انتقادات شروع شده و گند زد و بند های پشت پرده در آمده است گفته می شود که پاسدار علی لاریجانی زیرش زده و حاشا کرده است . البته گذشته از اینکه ماهیت خیلی عاشق خدمتگزاری به مردم بودن باند های مافیائی اصول گرایان در آمده و آفتابی شده است . از سوی دیگر موجب شده است تا که تق زد و بندهای پشت پرده و دوره ی پایان رسیدن عسل خوران میان مجلس و دولت نیز برجسته و نمایان گردد . مهمتر اینکه بیش از همه آبروی ناداشته لوطی جماران ریخته شده و بر باد رفته وموجب گلابزدگی یشتر برای وی شده است . زیراکه تق تدارک برنامه ریزان پشت پرده در آمده که پس از رد صلاحیت فله ای � گله ای نامزدان رقیب مغلوب دوم خردادی مجلس کمدی و انتصاباتی مجلس هشتم که از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان انجام شد. سپس لوطی جماران نیز شب قبل از اجرای نمایش خیمه بازی انتصابات انتخابات مجلس هشتم وارد صحنه شد ودر جمع عشایر گرد آوری شده تأکید کرد که مبادا به نمایندگان آمریکا و بوش رأی دهید . البته منظور نامزدان مدعی اصلاح طلبان بود و افزود می بایست به کسانی رأی دهید که در خدمت و کنار دولت باشد که حاصل آن اکنون منجر به باند بازی های مافیائی شده است که منتهی به جنگ قدرت و صف آرائی پاسداران در برابر همدیگر شده است. زیرا که تشکل های وابسته به دولت ، برای بیان کردن نتقادات خودشان نسبت به نامزد جدید وزارت کشور بسیج شدند .

. از سوی دیگر چون پاسدار علی لاریجانی در جایگاهی در مجلس قرار دارد که می تواند با زد و بند های پشت پرده رأی اعتماد برای کردان در پست وزارت کشور کسب کند . لذا اگر علی ردان وزیر کشور شود به مفهوم آمادگی نامزد ریاست جمهوری شدن حتمی پاسدار علی لاریجانی برای دوره ی دهم شدن می باشد . زیرا که مجلس و صدا و سیما و وزارت کشور و شورای نگهبان و حوزه ی علمیه ی قم را نیز با خود همراه دارد که آنگاه مشخص می شود که بد کلاه گشادی بر سر پاسدار احمدی نژاد خواهد رفت . زیرا که چوب و پیاز را با هم خورده است . یعنی خودش چاه برای غلامعی حداد عادل از طریق زد و بند با پاسدار علی لاریجانی کند که اکنون خودش درون چاه خود کنده دارد می افتد و فرو می رود .


هوشنگ � بهداد
دوشنبه 16 مرداد ماه سال 1387