نقد و بررسی " آن سوي شنيده ها ! (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان سه شنبه 15 مرداد ماه سال 1387 -"تحریف گری ووارونه گوئی آشکار برای توجیه زد و بندها و حمایت کردن های علنی و پنهانی لوطی جماران از پاسدار احمدی نژاد و سایر مهره هایش"

پس از 3 ماه و دوهفته بالاخره رئیس دولت جراحی شده 3 نامزد پیشنهادی برای پست وزارتخانه ها را به مجلس کمدی و انتصابی و پاسداریزه با نامه معرفی کرد و قرار است که امروز به اینان در مجلس کمدی و انتصابی رأی اعتما د داده شود. حال بماند که به دلیل ضریب تعامل بالائی که لوطی جماران بر این تعامل تأکید کرده میان دو نهاد وجود دارد به دلیل اینکه یک هفته جلوتر از زمان رأی اعتماد دادن مجلس می بایست این نامزدان به مجلس معرفی می شدند . ولی این یک هفته به یک روز کاهش داده شد تا تعامل بیشتری به وجود آید !

اما اکنون عجیب داستان وعجیب تر معمائی شده که حتی عنصر سناریو وپرونده سازمعروف و مشهور پیرامون این موضوع پیشنهاد 3 نامزد وشایعات پیرامون آن خلق کرده است ! آنهم عنصری که تخصصش بازجوئی و تواب سازی و پرونده و سناریو زنی در زندان می باشد و خبره در اتهام زنی و متهم کردن دگر اندیشان است و شایعه سازی جزوه حیطه ی عمل و وظیفه و مأموریتش در روزنامه ی کیهان اطلاعاتی امنیتی - پادگانی می باشد .همچنین در نظامی که بنیانگذارش بر اساس دروغ گوئی و عوامفریبی ودین فروشی و جنگ افروزی و صدور تروریسم و بنیادگرائی جزو رمز بقایش می باشد . همینطور جاسوس پروری به عنوان سازمان اطلاعات 36 میلیونی که از اعضای خانواده ها که تقاضا می شداعضای خانواده ها دست به تفتیش عقاید در خانه علیه ی هم دیگر بزنند و ووارونه گوئی و کتمان کردن حقایق و رعب و وحشت و خفقان در جامعه و سانسور نهادینه شده جزو شیوه ی اساسی اطلاع رسانی اش می باشد . اکنون نیز سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری با فعال کردن د ستگاه شنود و جمع آوری نقل قول های درگوشی ها که اتفاقاً همه اش درست وواقعی می باشد. تلاش کرده آنگونه وانمود کند که گویا اینان همه اش غیر واقعی و شایعه های محفلی ودر گوشی های رقیب یا مخالفان پاسدار احمدی نژاد می باشد . چونکه نه دولت دچار عمل جراحی شده است ونه طرح های اقتصادی دولت همه شکست خورده است . نه احمد توکلی راست می گوید که نقل قول از پاسدار احمدی نژاد کرده است که گفته است وی گفته که به تئوری اقتصادی باور ندارد. نه پاسدار احمدی نژاد وزیری را اخراج و مجبور به استعفا کرده است . نه لوطی جماران از این پاسدار ودولت وی دفاع کرده وتورم و گرانی در جامعه را انکار کرده است . نه اینکه واقعیت دارد که لوطی جماران خواهان عدم اخراج آخوند آدمکش حرفه ای پور محمدی از پست وزارت کشور نبود . نه اینکه زد وبندی پشت پرده میان پاسدار انگلیسی علی لاریجانی با پاسدار احمدی نژاد انجام شد تا که غلامعلی حداد عدل رئیس مجلس کمدی و انتصابی هشتم نشود . اصلا لوطی جماران در شب نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات مجلس کمدی – انتصابی هشتم وارد صحنه نشد و در دیدار خود با عشایر سراسر کشور تأکید نکرد وتوصیه نکرد که به کسانی رأی دهید که حامی دولت باشد و کسانی را انتخاب کنید که با دولت تعامل داشته باشد . زیرا اینان هم نقل قول های در گوشی و ساختگی می باشد که هیچ ربطی به لوطی جماران و سایر مسئولین ندارد.
در صورتیکه سربازجو حسین شریعتمداری در ادامه ی یادداشت روز نا خواسته لو داده است که چگونه دستگاه شنود و فعال است و هم نقل قول کردن ها را شنود و گرد آوری کرده است .
البته برای پاسدار سرباز جو وشکنجه گر نمی صرفد به همان مورد های اشاره شده ی لوطی جماران پیرامون مبنی بر انکار کردن تورم و گرانی در دفاع از گماشته ی پاسدار احمدی نژاد ویا توصیه کردن ایشان به شیوه و چگونگی رأی دادن که خلاف قانون بود وی توضیح داد به کدام ماده یا اصل و تبصره قانونی این شیوه ها ربط دارد که ادعای کمدی کرده است که لوطی جماران اقدامات غیر قانونی مرتکب نمی شود ؟ در صورتیکه آنچه که در این رژیم اعتبار ندارد قانون و اجرا کردنش می باشد . زیرا چرا به قانون آخوند های منبری های زمان شاه وصاحب ثروت های نجومی کلان شده ی کنونی رجوع نمی شود طبق قانون از کجا آورده ای اینان چگونه صاحب اینگونه ثروتی شده اند اگر قانون معنی و مفهومی دارد. برای اینکه اگر قانونی وجود داشته باشد چگونه است زمانی که عباس پالیز دار دسترسی به پرونده های د ستگاه قضائیه حا می کلان دزدان ومفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال می یابد واین پرونده ها را افشا می کند مشخص نیست که طبق کدام اصل یا ماده ی قانونی می بایست این پرونده ها بایگانی شوند ؟ یا چرا به جای باز داشت و بازجوئی و محاکمه متهمان و مجرمان غارتگر و مفسدان و مافیای اقتصادی افشاشده، افشاگران باز داشت و بازجوئی و زندانی شدند؟!
عجیب است که لوطی جماران جانشین خمینی است .همه مسئولین و دست اندرکاران رژیم تروریستی همه خود را پیرو خمینی و هم سر سپرده ی لوطی جماران می دانند. همچنین لوطی جماران نقش کلیدی در حذف نامزدان رقیب مغلوب دوم خردادی ها را داشت . چونکه می خواست باند های ما فیائی و ابسته به خودش را وارد مجلس کمدی و انتصابی کند . پرسش است که برای چه اختلاف است وقتی همه پیرو خمینی و پیرو وی می باشند؟ همچنین چرا میان حامیان و باند و دسته و جناح حامیان ولی فقیه رقابت باندی و جناحی و دسته ای و فردی می تواند وجود داشته باشدکه گفته شده بر اثر پیگیری منافع در دفاع یا مخالفت با فلان وزیر است ؟ ولی میان رفسنجانی و خاتمی و لوطی جماران وجود ندارد! مگر کوسه وریش پهن می شود ؟ یا مگر از ریشه ی درخت پوسیده و فاسد امکان بار وری میوه ی سالم و مرغوب می روید که اکنون سرباز جو پاسدار حسین شریتعمداری زور زده است که هم دولت وهم مجلس و هم لوطی جماران را مستقل و غیر آلوده و مخالف زد وبند پشت پرده و نقل قول کن و شایعه ساز معرفی کند.

در خاتمه اینکه آخر کدام عنصری که دارای فهم و شعور اندک باشد و تجربه ی دوران 8 ساله ی ریاست جمهوری سید خندان خاتمی را به یاد داشته باشد و آن را با این 3 ساله دوران ریاست جمهوری پاسدار احمدی مقایسه کند که کدام عملکرد بدتر بوده است و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم هم در کدام دوره بدتر و خراب تر شده است ؟ درعوض نوع شیوه ی برخورد و تعامل لوطی جماران با دو رئیس جمهور چگونه بوده است و لی هنوز ادعا کند که پاسدار احمدی نژاد مستقل است ولوطی جماران اهل زد وبند نمی باشد و ریشه وعامل شایعه سازی ودر گوشی گفتن ها و زد وبند ها در ماهیت وجودی و ساختار ارتجاعی نظام و نقش ویژه ی لوطی جماران نمی باشد؟ بنابراین در مورد نظر وتحلیل وارونه ی سرباز جو حسین شریعتمداری می بایست گفت که وی بخش دوم جمله برشت است که می گوید آنکس که حقیقت را نمی داند احمق است و آنکس که حقیقت را می داند و انکار می کند جنایتکار است . البته سربازجو حسین شریعتمداری نمی تواند توضیح دهد که اگو لوطی جماران و سایر مسئولان نظام اهل زد و بند و باندبازی نبودند اولاً اینهمه باندهای مافیائی غارتگر و اختلافات و رقابت و دشمنی ها ودر گوشی گفتن ها وشایعه سازی ها برای چیست؟ ؟ اگر چنانچه ریشه ی اختلافات در قبضه بیشر ی قدرت در راستای افزایش هرچه بیشتر انباشت سرمایه و ثروت نمی باشد . پس دلیل فقر و بیکار و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه ناششی از چیست؟
هوشنگ – بهداد سه شنبه 15 مرداد ماه سال 1387