نقد و بررسی " عوامل افول رژيم صهيونيستي" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 28 مرداد ماه سال 1387
"تعریف و تمجید از حزب الله لبنان یا زائده ی سپاه پاسداران ومانور قدرت با آن دادن تدارک راه اندازی جنگ مشابه 33 روزه ی دیگر می باشد"
در شرایط بحران خطیر هسته ای که رژیم تررو یستی آخوندی قرار دارد . با سفری که پاسدار احمدی نژاد به ترکیه داشت و پیام آمریکا پیرامون تعلیق غنی سازی از سوی رئیس جمهور ترکیه بطور خصوصی منتقل شد که روزنامه ی حریت ترکیهاین خبر را افشا کرده است که گفته شده مشابه پیام قبل از حمله نظامی به عراق است که به صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق داده شده بود . ولی چون پاسدار احمدی نژاد دراین مورد به جز یک تبلیغاتچی و جارچی کاره ای نمی باشد تا که بتواند پاسخی به جز نه بگوید . بنابراین دست خالی از سفر ترکیه باز گشت و توافق و قرار داد گاز هم امضاء نشد . زیرا که تأسیسات هسته ای و اهداف آن دربست در اختیار سپاه پاسداران است ولوطی جماران هم فقط بلند گو ورله کننده نظرات این ارگان می باشد .
بنابراین بی جهت نیست که شاهد می باشیم که پس از باز گشت پاسدار احمدی نژاد از سفر ترکی برای قدرت نمائی دومین آزمایش موشک ماهواره ای سپاه پاسداران به فضا پرتاب شد که خبر گزاری ها گزارش کردند که مشابه پرتاب موشک ماهواره ای فوریه است که اهداف نظامی دارد . فراموش نشود که باید افزود هیچگونه خبر یا اثری از سفینه ماهواره ای نیست جز موشک دور برد که برای پوشش ضعف و ترس نیاز به اینگونه قدرت نمائی می باشد که می بایست که سفینه یا ماهواره فضائی جا زده شود.

از سوی دیگر تضاد و رقابت های جناحی و باندی داخلی هم بسیار اوج گرفته و گسترده شده است . آنگونه که رفسنجانی وارد صحنه شده و انتقاد به دولت نهم و پاسدار احمدی نژاد سیاست های شکست خورده اش را مورد حمله قرار داد . برای اینکه شرایط فشار وخطری از بیرون و خطر انفجاری از داخل را متوجه شده است که خیلی هم جدی می باشد . بنابراین در این شرایط می بایست که سپاه پاسداران اقدامات دخالت گری در عراق را افزایش دهد . همینطور با آموزش جدید نظامی به حزب الله لبنان دادن ودر کنار وی در لبنان ایستادن تدارک جنگ مشابه ی 33 روزه ی دیگری با اسرائیل طراحی شود تاشاید با گشودن جبهه ی بحران و آشوب و جنگ افروزی تازه در لبنان فضا را به سمتی سوق دهد وبه چر خاند تا که شاید راه عبور از بحران موقتی هسته ای برای رژیم تروریستی آخوندی فراهم شد تا که زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا فرا رسد تا فرصت دیگری برای رژیم تروریستی آخوندی بدست آید و آن را تا برگزاری نمایش خیمه شب بازی اتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم در ایران کشدار کنند.

البته فراموش نشود که کیسه ی گشادی هم برای جنگ گرجستان با روسیه دوخته شده است. زیرا که به امید اختلاف میان روس و آمریکا تصور می شود که در نهایت موجب عدم اجماع گروه 5+ 1 خواهد شد . لذا در همین راستا می باشد که جشن و پایکوبی برای سالگرد جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل گرفته شده است و با تعریف و تمجید از حزب الله لبنان کردن و با بزرگ نمائی قدرت حزب الله که چیزی جز زائده ی سپاه پاسداران در لبنان نمی باشد مانورقدرت داده شده و برای پیروزی حزب الله لبنان وشکست اسرائیل هورا کشیده شده است .
نا گفته نماند که سرمقاله نویس با تمرکزدادن بر ضعف و به سوی نابودی رفتن اسرائیل هدف پاسخ دادن به رحیم اسفندیار مشائی معاون رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد را نیز دنبال می کند که رئیس سازمانگردشگری و میراث فرهنگی می باشد.

بهر حال سرمقاله نویس پس از موضع گیری علیه نخست وزیر سوریه و محمود عباس و مطرح کردن نوار غزه که تلاش مذبوحانه ای از سوی حماس بود تا اینکه تبدیل به بحرا ن گسترده وهمه گیر تبدیل شود که این توطئه با شکست و نا کامی مواجه شد . به خصوص اکنون با پیامی که رحیم اسنفدیار مشائی برای اسرائیل رسال کردکه با سکوت پاسدار احمدی نژاد رو برو شد و امکان یا فرصت دیگری برای عوامفریبی تهدید به نا بود کردن اسرائیل باقی نمی گذارد که از این طریق کلاه بسیار گشادی برسر مردم فلسطین به خصوص حامیان حماس گذاشته شد وموجب جنگ داخلی در فلسطین و جدا کردن نوار غزه وتحریم های پس از آن شد که اکنون دیگر جای هیچگونه ماستمالی و توجیکاری ندارد . همچنین سر مقاله نویس بدون آنکه به ادامه ی مذاکرات صلح که دولت سوریه با اسرائیل برای بازپس گرفتن بلندی های جولان دنبال می کند که ضرب ی کاری بر سیاست آشوب گرائی سپاه پاسداران در خورمیانه از طریق حمایت و پشتیبانی سوریه باشد . پس برای جبران این مغبون شدگی یقه گیری از عربستان سعودی شده است که چرا رابطه ی مثبت با نخست وزیر لبنان دارد و در لبنان نقش فعال دارد و از طرف دیگر گزارش شده است که دیدار هائی میان بعضی از مقامات این کشور با اسرائیل گزارش شده است که هر گز نمی تواند برای رژیم تروریستی آخوندی خوش آیند باشد . بنابراین می بایستکه فقط بررویزب الله لبنان و رهبرش شیخ حسن نصر الله سرمایه گذاریشود تا در تدارک جنگ مشابه 33روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل که تذکر داده شد جنگ و غائله ی دیگری برپا شود .

هوشنگ � بهداد
دوشنبه 28 مرداد ماه سال 13387