نقد و بررسی " آمريكا استفاده ابزاري از فجايع عراق" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه اردیبهشت13 ماه سال 1388
" نگرانی ووحشت از قطع شدن نقشل دخالت گری در امور داخلی عراق و عدم مانور تروریستی و باج گیری کردن و بر باد رفتن همه سرمایه گذاری ها، آمریکا عامل ناامنی و انفجارات عراق معرفی شده است:

رژیم ضد بشری و نامشروع و عوامفریب و دین فروش و غارتگر و جنگ افروز که 30 سال است ایران را اشغال کرده و حاکم شده است نیازش به بحران آفرینی و جنگ افروزی و صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع به برون مرز با سیاست دخالت گری در امور داخلی سایر کشور های خاور میانه همچون اکسیژن برای انسان و آب برای ماهی و مواد مخدر برای معتاد مزمن تزریقی و استفاده ی مرفین برای درد های طاقت رسای بیماری لاعلاج بد خیم سرطانی می باشد . زیراکه جدائی از این سیاست بمنزله ی مرگ و نا بودی رژیم تروریستی آخوندی می باشد.

بنابراین مشخص است در شریطی که پس از اشغال عراق این کشور را جزو قلمروی حیات خلوت خود می داند . به سادگی نمی تواند که به مرور شاهد از دست دادن نقش دخالت گری خود در عراق باشد وچشم پوشی از اهداف باج گیرانه ی خود کند و شاهد با از دست دادن سکوی پرش و کانون اصلی صدور تروریسم و بنیاد گرائی عراق به خاورمیانه باشد و پشتوانه حاشیه ی امنیتی تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای را از دست بدهد و دست بر روی دست بگذرد و واکنشی از خود نشان ندهد.

پس بی جهت نیست که بازهم نظار گر مانور وارونه دادن تبلیغاتی نسبت به انفجارهای اخیر در عراق می باشیم که ضریب ناامنی در این کشور را بالا برده است و در نمایش های زنجیره ای که از رأس نظام یعنی موضع گیری لوطی جماران شروع می شود تا بقیه زیر مجموعه و نهاد های وابسته به لوطی جماران را در بر می گیرد. همگی در یک ارکستر همآهنگ تلاش مذبوحانه می کنند تا وانمود نمایند که عامل انفجارات اخیر در عراق آمریکا می باشد . لذا در همین رابطه است که اکنون ملای سرمقاله نیست تحلیل وارونه داده است و همچون نظر لوطی جماران عامل ناامنی و گسترش اقدامات تروریستی در عراق را اشغا گران نظامی عراق دانسته است تا پرونده ی تروریست های اعزامی سپاه قدس و بدر و به خصوص نقش برجسته سفیر دیپلمات تروریستی محمد حسن کاظمی قمی در بغداد شاید سفید گردد.

در دنباله ملای سر مقاله نویس دلیل اصلی وحشت خود از سفر و حضور هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ی آمریکا در بغداد را نمایش داده و شاکی شده است که چرا وی به نخست وزیر عراق تأکید کرده است که باید در بر کناری و فاصله گرفتن از عوامل نفوذی و تروریستی حامی رژیم تروریستی آخوندی و بکار گیری از اعضای ارتش سابق عراق تلاش کند و با جدیت برای سامان دادن ارتش برای ایجاد نظم و بر قراری امنیت در عراق و مسدود نمودن مرز ها اقدام کند تا که مانع از ورود عوال تروریست و اخلال گر و بر هم زنندگان نظم و امنیت در راستای اهراف مشخص در عراق شود .

در ادامه ی مقاله ملای سر مقاله نویس پس از حاشیه رفتن همچون همیشه و گریز به صحرای کر بلا زدن وحشت فشار برروی نخست وزیر عراق را به معرض نمایش گذاشته است که چرا آمریکا تلاش می کند از طریق فعال شدن نخست وزیر عراق عامل اصلی ناامن سازی عراق شناسائی شود ؟ یعنی اینکه جلوی نفوذعوامل تخریب گر رژیم تروریستی آخوندی در عراق برای ناامن سازی این کشور و باج گیری کردن سد شود .

در خاتمه اینکه بالاخره ملای سرمقاله نویس طاقت نیاورده و مجبور به اعتراف شده است و اذعان کرده که گزیدگی اش ناشی از چیست و برای چه تلاش مذبوحانه کرده است تا که با پاک کردن صورت مسئله آدرس غلط دهد؟ یعنی اینکه تأکید برروی بازگشت اعضای حزب بعث و شورای بیداری در عراق کرده است که ناشی از وحشت لو رفتن نقش سوخته و نخ نما شده ی موفق الربیعی مشاور امنیت ملی بر کنار شده ی دولت عراق است که با بر کناری وی دیگر نمی توان توقع داشت که نخست وزیر عراق بطور دربست تبدیل به غلام حلقه بر گوش لوطی جماران وسپاه پاسداران در عراق شود . به خصوص اینکه زمان زیادی هم به به برگزاری انتخابات پار لمانی در عراق باقی نمانده است و نگرانی شد ید از تکرار شکست انتخابات شورای استانی عراق در انتخاب پارلمان عراق برای رژیم تروریستی آخوندی و بر باد رفتن همه سرمایه گذاری عراق همچون در افغانستان وجود دارد.

هوشنگ � بهداد
یکشنبه 13 اردیبهشت ماه سال 1388