شكستي ديگر براي فرزندان صهيون" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1388
"ادعای کاذب شکست دیگر برای اسرائیل و پیروزی برای حزب الله البنان کردن، به دلیل شکست ناشی ازاتفاق تکرار شکست انتخابات شورای استانی عراق درانتخابات پار لمانی در پیش روی در لبنان"

یک زمانی با روش سنتی ختنه گری و مسلمان کردن کودکان، استادان دلال با یک کیف و تیغ دلاکی از شیوه ی خاص استفاده می کردند . یعنی اینکه ضمن اینکه والده پا و دست کودک پسر بچه را می گرفتند تا برای اینکه استاد دلاک مسلمان بتواند کار دلاکی و مسلمان سازی خودش را انجام دهد. ابتداد استاد دلاک سلمانی با نگاه کردن به کودک برای پرت کردن حواسش به چراغ گرد سوزی که در کنج اتاق بود اشاره می کرد و خطاب به کودک می گفت که کنجشک آنجا نشسته را نگاه کن . در یک لحظه که کودک پسر با نگاه کردن به چراغ گرد سوز حواسش پرت می شد. در این لحظه استاد دلاک مسلمان کن کار ختنه کردن را با تیغ تیز خودش یکسره و تمام می کرد و با مقداری خاک ذغال و پنبه و باندپارچه ای کار سیاه بازی را تمام می کرد . جیب بران نیز از یک لحظه فرصت غفلت سوژه ای اقدام مشابه می کند . اکنون ملای سرمقاله نویس از ترکیب همین روش برای انحراف کردن اذهان عمومی بهره گرفته است . یعنی اینکه در شرایطی که هفته ی نامویسی نامزدان ریاست جمهوری تبدیل به نمایش کمدی ماورای هنر هالیوودی شده است .

از سوی یگر رقابت ها و تضاد و اخلافات باندی و جناحی تبلیغات ریاست جمهوری اوج هم عجیب به خود گرفته است آنگونه که تصاویر فامیل نسبی و سببی پاسدار احمدی نژاد با تقسیم اشغال پست و مقامات دولتی میان اینان در سایت های خبررسانی با تشریح کردن جاه و مقام و رتبه ی نفرات بازتاب داده شده است . ولی جالب است که سرمقاله نویس با فراموش کردن و دور زدن مسائل داخلی به سراغ شکست دیگر فرزندان صهیون یا صهیونیست و اسرائیل رفته و مورد بررسی و تحلیل و ارزیابی از موضع خودش پیگیری خود قرار داده است. البته طبق گردش کار و شیوه ی اثبات مبنی بر اینکه زمین گرد است. می بایست که در نهایت به جنگ 33 روزه ی حزب الله با اسرائیل وشکست اسرائیل و حتی جنگ 22 روزه ی نوار غزه ختم شود و از قهرمان سازی شیخ حسن نصرالل رهبر حزب الله لبنان گفته شود تا که هم به بیان نفوذ رژیم تروریستی آخوندی در خاور میانه و نقش دخالت گری در امور داخلی لبنان و فلسطین بسط و گسترش داده شود که به عنوان سرپل دخالت گری در سراسر خاور میانه و شاخ آفریقا به عنوان برگ امتیاز و اثبات جایگاه قدرت رژیم تروریستی آخوندی مورد استفاده واقع می شود که بطور نمونه می توان خبر اخیر مخابره شده حضور پاسداران در اسمره ارتیره اشاره کردکه قبل از آن اعزام نیروی تروریست و سلاح به خاک مصر از سوی شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان لو رفته و افشا شده بود.

در دنباله اینکه مدعی تحلیل گر به ناکام مانندن طرح تهاجم نظامی اسرائیل به تأسیسات هسته ای رژیم تروریستی آخوندی اشاره کرده که آن را ناشی از قدرت بلامنازع در منطقه رژیم تروریستی آخوندی دانسته است که پس از شکست جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل بازر شده است . آنگاه در ادامه تحلیل گر اعتراف مقامات نظامی اسرائیل به ناکامی و شکست ترور شیخ حسن نصر الله نمایان کرده است . در صورتیکه ترور شیخ نصر الله در طرح اسرائیل نبوده است ، چونه از طریق اقدامات حزب الله لبنان وحماس اسرائیل و آمریکا توانسته اند اهداف خودشان در منطقه را پیگیری کنند.

عجیب و جالب است که ملای سرمقاله نویس از ضعف اطلاعاتی امنیتی اسرائیل پیرامون شیخ حسسن نصرالله گفته و افزوده که حزب الله لبنان نه یک حزب است و نه اینکه تشکیلات وابسته به دولت لبنان است ، بلکه حتی در پروسه جنگ 33 روزه با اسرائیل این چنین از سوی دولت لبنان مورد مخالفت واقع می شد و زیر فشار بود:

حزب الله لبنان نه يك دولت است و نه يك تشكيلات وابسته به دولت بلكه فقط يك گروه سياسي است كه حتي در داخل لبنان نيز در طول حيات خود با مخالفت ها و مشكلات و كارشكني هاي زيادي مواجه بوده و هم اكنون نيز هست . در جريان جنگ 33 روزه نيز دولت لبنان و شخص نخست وزير اين كشور با گروه هاي مخالف و با دشمن صهيونيستي همراهي مي كرد و در موارد زيادي عملا اقدام به كارشكني و ايجاد مشكل عليه حزب الله نمود. با اينحال در آن جنگ كه رژيم صهيونيستي علاوه بر بكار گرفتن همه قدرت نظامي خود از حمايت هاي همه جانبه آمريكا و ارتجاع عرب و حتي ستون پنجم داخل لبنان برخوردار بود حزب الله پيروز شد و هيمنه ارتش مغرور رژيم صهيونيستي را شكست"
. ولی مشخص نیست که چرا سرمقاله نویس توضیح نداده است که حامی و پشتیبان بیرون ازخاک لبنان حزب الله لبنان کدام کشوری است؟ همینطور حزب الله لبنان موشک های پرتاب شونده به خاک اسرائیل را از چه طریقی چگونه کسب کرده بود؟ یعنی در حقیقت با سیاست پنهانکاری ولی ناشی گری کرده است و با اعتراف آشکار ناخوخاسته زیرآب حمایت های معنوی رژیم تروریستی آخوندی و ارسال موشک ها و سایر ادوات جنگی و اعزام سپاه پاسداران از سوی رژیم تروریستی آخوندی را زده است .

در خاتمه اینکه مانور گستره ی تبلیغاتی دادن برای شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان و گنده و بزرگ نمودن بادکنکی شیخ حسن نصرالله با چاشنی تعریف و تمجید کردن از جنگ 33 روزه با اسرائیل و ملحق کردنش به جنگ 22 روزه ی نوار غزه برای اینکه ادعای شکست دیگری علیه ی فر زندان صهیون در اسرائیل کند. اما این تلاش مذبوحانه ناشی از برگزاری انتخابات پارلمانی در لبنان می باشد که چون سران رژیم تروریستی آخوندی احساس وحشت و نگرانی شدید از تکرار شکست انتخابات شورای استانی عراق در این پارلمان عراق بوسیله ی حزب الله لبنان کرده اند . بنابراین اکنون ملای سرمقاله نویس با فراموش کردن عدم بررسی و پرداختن به مطالبات مردم ایران و مقدم دانستن سیاست دخالت گری در امور داخلی لبنان به سرمایه گذاری کلان بر روی شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان کرده که با سفر پاسدار احمدی نژاد به دمشق و دیدار با رهبران حماس و بشار اسد رئیس جمهور سوریه بطور مشترک و همآهنگ پیگری و اقدام می شود تا به امید اینکه شاید در انتخابات پارلمانی لبنان پیروزی نصیب حزب الله لبنان شود و بقول ملای سرمقاله نویس شکست دیگری نصیب فرزندان صهیون گردد.
هوشنگ � بهداد
شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1388