نقد و بررسی " رازگشايى از طرح اوباما (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 2 خرداد ماه سال 1388
"راز جدید می گوید که اوباما همان پیشنهاد تهدید به نابودی اسرائیل پاسداراحمدی نژاد را دنبال و اجرا کند تا بتواند با رژیم تروریستی آخوندی در منطقه خاورمیانه گفتمان سازنده داشته باشد"

پاسدار غیر ایرانی که فقط مأموریت دارد با تحلیل و تفسیر های ارائه شده اش که بر اساس پیگیری نکته نظرات و گزارشات یا اطلاعات بازتاب داده شده در مطبوعات خارجی عموماً آمریکائی می باشد آنگونه قلم زنی کند که هر گز کاری هم به مسائیل داخلی ایران نداشته باشد . همچنین پیوسته نتیجه هم بطوردر بست به نقش برجسته و تعیین کننده ی رژیم تروریستی آخوندی منتهی شود . بنا براین اکنون محور وضوعی نظری داده است که بازیگران اصلی خاور میانه را میان اسرائیل و دو دولت فلسطینی و رژیم تروریستی آخوندی در خاور میانه تقسیم کرده است . آنگاه به قطب بندی نقش آفرینان 13 کشور خاور میانه دست زده است که خط اول جبهه ی نبرد و مخالف مستقیم آمریکا می شوند که شامل مجموعه کشورهائی همچون رژیم تروریستی آخوندی و هم پیمانش سوریه و عراق و فلسطین می شوند . حال سئوال است که دولت عراق چگونه می تواند مخالف آمریکا باشد؟ لابد جواب به حضور عوامل تروریستی نا امن ساز عراق حامی رژیم تروریستی آخوندی باز می گردد. البته دولت های قطر و یمن و عمان را نیز به این مجموعه نزدیک دانسته است . باز هم مشخص نیست که چگونه در کشور یمن که جاسوسان و تروریستی های حامی رژیم تروریستی آخوندی متهم و حتی محکوم به اعدام می شوند . این کشور می تواند همسو با رژیم تروریستی علیه ی آمریکا باشد البته پاسخی به این معما داده نشده است؟ یا شیخ نشین قطری که رابطه ی دیپلماتیک با اسرائیل دارد و توبه از دعوت مجدد پاسدار احمدی نژاد به اجلاس سالیانه دوحه کرده است . چطوری می تواند حامی یا نزدیک به مواضع رژیم تروریستی آخوندی باشد که خواهان سرنگونی اسرائیل است. این معما هم مثل قبلی بی پاسخ است.

بهر حال مهم این است که از سوی دیگر به رابطه ی نزدیک با شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان دوخته شده است به نیت اینکه اکثریت پارلمان آینده ی لبنان را در انتخابات پارلمانی عراق در 17 خرداد قبضه می کند و در نهایت لبنان هم جزو اقمار رژیم تروریستی آخوندی قرار خواهد گرفت . از طرف دیگر عربستان و اردن و کویت و امارات و بحرین و اردن را جزو مجموعه ی هم پیمانان اسرائیل و آمریکا خطاب کرده است .

البته پاسدار غیر ایرانی قلم بر دست و یاددا شت روز نویس فراموش کرده است که همین اعترافی که کرده است که تناقض آمیز است و جای سئوال دارد. برای اینکه چگونه است یک کشور غیر عرب به عنوان دایه نزدیک تر از مادر نماینده و دلسوز مردم فلسطین شده است و حتی جای محمود عباس رهبر حکومت خود مختار فلسطین را گرفته است ؟ در حقیقت اعتراف آشکار سیاست دخالت گری در امور داخلی فلسطین و سایر کشور های عربی منطقه می باشد که بطور علنی طراحی پشت پرده جنگ افروزی 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل و جنگ 22 روزه نوار غزه حماس با اسرائیل را رژیم تروریستی آخوندی در دست داشت که این جنگ افروزی ها نه هیچ کمکی به اهداف مردم فلسطین و لبنان و صلح و امنیت منطقه ی خاور میانه نکرد ، بلکه درست درست نتیجه ی معکوس بر جای گذاشت . زیرا که ودر راستای دسترسی به دسترسی سلاح هسته ای و عبور از بحران پیرامون آن، سران رژیم تروریستی آخوندی تلاش کرده و می کنند تا به بحران آفرینی و جنگ افروزی و ناامن سازی خاور میانه همچنان ادامه دهند د.

عجیب و باور نکردنی این است که چگونه است که سران ومسئولان ر ژیم تروریستی آخوندی و پاسداران قلم بر دست و یادداشت روز نویسان ورق پاره ی کیهان هر گز توضیح و پاسخ نمی دهند که چرا می بایست بطور دربست مطالبات مردم ایران ونیاز شان فراموش می شود. ولی اشک تمساح برای حماس و حزب الله لبنان و سایر حامیان رژیم تروریستی آخوندی در عراق و بغداد و فلسطین وامثالهم ریخته می شود ؟ آیا همین امر به وضوح اهداف شوم و مقاصد پلید سران رژیم تروریستی آخوندی را برجسته نمی کند و به نمایش نمی گذارد که عامل اصلی بحران آفرینی و ناامن سازی منطقه است که هدف از اینگونه اشک تمساح ریزی ها و دخالت گری در امور اخلی سایر کشور به خصوص در خاورمیانه کردن که با سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع پیگیری می شود در راستای تلاش برای دسترسسی به سلاح هسته ای و هژمونی خاور میانه می باشد که این سیاست بطور مستمر وجدی تعقیب شده و اینگونه تبدیل به اهداف اصلی رهبر لوطی جماران و گماشته اش پاسدار احمدی نژاد و سایر مسئولان و قلم بر دستان و جار چیان رژیم تروریستی آخوندی تبدیل شده است که در رأس همه برنامه های شان قرار گرفته است . درنهایت پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس شده اینگونه حاصل تجربیات سیاست دخالت گری و صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع و باج خواهی کردن در منطقه ر ا اینگونه نقل قول کرده است :

"برابر آنچه در بعضی از خبرها آمده است در بسته پیشنهادی اوباما، ایران هسته ای به رسمیت شناخته شده- که هیچ نیازی به آن نبوده - اما در کنار آن از ایران خواسته شده است که با کنار گذاشتن حمایت از جنبش اسلام گرایی در اداره خاورمیانه سهیم گردد.واشنگتن یک طرح بزرگ دارد؛ یک مثلث متشکل از نقش آفرینانی که باید با آن ها به توافق رسید یا دایره ای که نتیجه مربع ساختن آن می تواند صلح باشد. نقش آفرینان عبارتند از اسرائیل، دو دولت فلسطینی و ایران.�"

بهر صورت پاسدار غیر ایرانی قلم بر دست یادداشت روز نویس برای حل بحران خاورمیانه به اوباما رئیس جمهور آمریکا توصیه کرده است به جای اینکه تلاش بکند تا با اتحاد کشور های عربی 3 ضلع مثلثی را تبدیل به مربع کند تا که مانع از نفوذ رژیم تروریستی آخوندی در خاور میانه شود و قدرتش را محدود و مهار کند . بهتر است تاکه دست به حل مشکل اساسی یعنی مشکل اسرائیل بزند. وخطاب به اوباما گفته اگر آمریکایی ها آمادگی دارند می بایست که از حمایت مهمترین کانون ناامنی - اسرائیل- چشم بپوشند زیرا که مشکل طرح اوباما وجود اسرائیل است نه عدم همراهی آن چونکه با ادامه ی این طرح مشکل ضلع چهارم مربع یعنی رژیم تروریستی آخوندی به این سادگی حل نمی شود. چرا که حذف حضور رژیم تروریستی آخوندی تا باشد از خاور میانه امکان پذیر نیست . برای اینکه سیاست صدر تروریسم و ارتجاع و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور اخلی سایر کشور های منطقه و بحران آفرینی وجنگ افروزی کردن در منطقه رمز بقایش می باشد .

در خاتمه اینکه پاسدار غیر ایرانی انگاری بابچه مدرسه ابتدائی سر و کار دارد که بدون هیچ اشاره ای به تعلیق غنی سازی اورانیوم که مسئله و مشکل اصلی می باشد با سیاست با دست پس کردن و با پیش کشیدن پیشنهاد سهیم شدن از موضع بالا و همسو هم سطح با آمریکا مدعی شده است که با کنار رفتن اسرائیل رژیم تروریستی آخوندی و آمریکا می توانند در مورد کمک به مردم و دولت های این منطقه و تسهیل نقش آفرینی آنان در سرنوشت خود، تشنج زدایی از این منطقه گفت گوهای سازنده ای داشته باشند. در اصل پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس بر گردان همان تهدید به نابود کردن اسرائیل پاسدار گماشته احمدی نژاد را دنبال و بیان کرده است که رویش نشده است همچون تقاضای اخراج نظامیان آمریکائیام از عراق و افغانستان اذعان کند که آمریکا باید خاورمیانه را ترک کند و آن را بطور دربست تحویل رژیم تروریستی آخوندی و نیر وهای انقلابی وابسته اش همچون حزب الله لبنان و حماس دهد تا با پشتوانه ی اعمال و اقدامات تروریستی دسترسی سلاح هسته ای و تسلط بر خاور میانه سریع امکان پذیر شود و صلح و امنیت جهانی را مورد تهدید جدی قرار دهد که تبیین صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان است که منادی اش پاسدار احمدی نژاد برای تغییر ساختار و مدیریت جهان است.

هوشنگ � بهداد
شنبه 2 خرداد ماه سال 1388