نکاتی پیرامون گزارش ریزشی های منتقد پاسدار احمدی نژاد

گزارشی که در روزنامه ی سرمایه ی مورخ 14 اردیبهشت باز تاب داده شده است که پیرامون عملکرد دولت نهم و فلسفه و محتوای آن می باشد که از سوی منتقدان خودی دولت متهم به فریبکاری و عوامفریب و دروغگوئی و نا صداقتی شده است . گرچه منتقدان جزومدعیان اصول گرایان هستند که یکی از این منتقدان هم بیان اظهارات خویش را بدلیل مصلحت جویانه تکذیب نموده است . زیرا که گفته می شود مشاور آخوند مکار و غارتگر و بساز و بفروش رفسنجانی مصلحت گرا می باشد . ولی این مدعی نمی تواند منکر سرمقاله ی خود در سال پییش شود که مشابه ی همین ایام بود که فضا و تب و تاب تبلیغات ریاست جمهوری دوره ی نهم داغ شده بود که وی سر مقاله نویس ورق پاره ی جمهوری اسلامی بود که از یک سو خطاب به رئیس قوه ی قضائیه فاسد و آلوده به رشوه و تبعیض هاشمی شاهرودی اخطار کرد که از هم اکنون می بایست این دستگاه اقدام و بررسی کند که هزینه های 100 میلیارد تو مانی تبلیغات و پوستر های انتخاباتی رنگین با کیفیت کاغذهای مرغوب از کجا بدست آمده است و نه پس از نمایش خیمه شب بازی که فراموش می شودد؟

همچنین از سوی دیگر خطاب به نامزدان ریاست جمهوری دوران نهم یک ریز اخطار شدید می کرد که برای جلب آرا آنگونه وعده های بی جا ندهید که نه در توان خود ونه جزو مسئولیت و اختیارات رئیس جمهور می باشد. نه اینکه در توان و اختیارات لوطی جماران و حتی قانون اساسی ر ژیم تروریستی آخوندی می باشد . زیرا که پس از پایان پذیری این رقابت و جنگ و نزاع قدرت و نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی فر دا هر کس رئیس جمهور شود در مقام پاسخگوئی قادر به قول های داده شده نمی باشد. در نهایت هزینه ی سر خوردگی رأی دهندگان و موج بد بینی که در جامعه به وجود می آید شامل حال رژیم تروریستی آخوندی می شود .

اکنون با این گزارش ریزشی نیروها از پاسدار احمدی نژاد ودولت نهم که گزارشگر روزنامه ی سرمایه بازتاب داده است یاد آور و مصداق عینی همان سرمقاله ی 4 سال پیش می باشد . گرچه این سرمقاله نویس اکنون نیز افشاگری دیگری که از عملکرد و محتوای دولت نهم کرده است به جاست . ولی گزارش شده که وی آن را تکذیب کرده است . اما از سوی دیگر منتقدین دیگر مدعی اصول گرای جدا شده ازدولت همان گفته و افشاگری های آخوند مسیح مهاجر را اذعان کرده و گفته اند که مسئول دولت نهم فریبکار و دروغگو است و احمدی نژاد کشور را به پرتگاه سقوط می کشاند .

البته باید افزود نه پس از 4 سال که برای برخی اکنون معلوم شده که دولت نهم این چنین است ، بلکه از همان ابتدا شروع کار این دولت که بدون احتساب آمار مخالفان شرکت در نمایش انتخابات ناکرده و بدون توجه به آرای بدست آمده بقول شیخ مدعی کروبی که توسط نیروهای غیبی مقدماتش آماده شد . پاسدار احمدی نژاد خود و دولتش را نماینده ی مردم ایران نامید و مدعی کابینه ی 70 میلیونی امام زمانی شد. سپس بدون مجوز از خزانه باز مانده ی دولت خاتمی رقم میلیارد دلاری کش رفتن را آغاز کرد . ثابت نمود که این پاسدار گماشته ی لوطی جماران و غلامک سپاه پاسداران و مرید آخوند انگلیسی و متحجر و دزد و غارتگر محمد تقی مصباح انگلیسی عنصر مکار و حیله گر و عوامفریبی و دین فروش است که این شگرد و ترفند ها را ابزار تقویت قدرت خویش نموده است .

مهمتر اینکه پس از مدت زمان کوتاه به جای پاسخگوئی به قول های داده شده زیر تمام قول های داده شده ی مبارزه با فساد اقتصادی و مافیای نفتی را زد و در مجلس فرمایشی هفتم شروع به دلقک بازی مشاور داشتن قصاب و سبزی فروش محله ی نارمک کرد و به منتقدان خود با لودگی و لمپنی و تمسخر کردن شان می گفت که به شما گوجه فرنگی گران فروشی کردند و توصیه نمود که به محله ی ما برای خرید بیائید . چونکه سبزی فروش مشاور من ارزان فروش است. ناگفته نماند که لوطی جماران تا حال از این گماشته پاسدار خود احمدی نژاد و دولت وی حمایت و دفاع و پشتیبانی کرده است.

در خاتمه اینکه بر عکس ادعای تبدیل کردن دلار های نفتی به نان و بردن بر توی سفره های خالی محرومان بر رشد واردات و تورم و گرانی افزود و فقر و بیکاری را بالا برد و شکاف عمیق طبقاتی را عمیق تر کرد و محرومان را خیلی بیش از گذشته سرکیسه کرد و با قطع کردن رایانه های دولتی و افزایش قیمت کالا ها آنگونه فقر را به تهی دستان جامعه تحمیل کرده است که اینان جمعیت 80 % جامعه را تشکیل می دهند که اکنون در اوج نیاز مندی به سر می برند. آنچنان که مستحق و محتاج دریافت سیب زمینی فاسد دولتی شده اند تا که در مقابل آرای خودشان را پیشاپیش به این پاسدار شار لاتان دزد و اختلاس گر 350 میلیارد تومانی دوران شهر دار تهران بودنش بدهند تا مجدداً رئیس جمهور مدعی اصول گرای عاشق خدمتگزاری به مردم ایران و مخالف شیفته ی قدرت شو دو یک دوره ی 4 ساله ی بس شوم تر از 4 ساله ای سپری شده را را به مردم ایران تحمیل کند.
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 14 اردیبهشت ماه سال 1388