نقد و بررسی " بسيج تشكل فراجناحي" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 21 اردیبهشت ماه سال 1388
" پرسش است با زائده ی سپاه پاسداران بودن بسیج که وصل به لوطی جماران می باشد که از نامزد خاص حمایت می کند چگونه بسیج می تواند مستقل و فرا جناحی باشد؟! اگر این ادعا جوک بیمزه نیست؟ پس چه هست؟"

بسیج یا یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جنگ ضد ملی و ضد میهنی خانمانسوز 8 ساله ی ایران و عراق که تولد وحضور و وجودش به خاطر جنگ نعمت الهی برای قبضه قدرت و تثبیت رژیم تروریستی آخوندی بود . طوری که در جزیره فاو اسناد و مدارکی که از انبوه نوجوانان کشته شدگان دانش آموزان بسیجی در جیپ فرماندهی بر جای مانده بود شامل کلید پلاستیکی بهشت ساخت تایوان چین بر دور گردن با امضای اسامی 14 آیت دولا های مرده خوار جنگ افروز بود که فتوا داده و امضاء کرده بودند که این یکبار مصرفان مین پاک کن و خط شکنان میادین جنگ، پس از کشته شدن می توانند یک راست به بهشت بروند . یعنی اینکه عوامفریبان و جنگ افروزان حاکم دین فروش برای اینکه بهشت این دنیا را برای خود و آقا زاده ها و سایر اعضای خانواده و آشنایان شان داشته باشند آنگونه بهشت را به یکبار مصرفان مین پاک کن حواله کرده بودند.

بهر حال بدلیل اینکه رژیم ضدبشری و نامشروع آخوندی بدون سرکوب و خفقان و حاکم کردن فضای جنگی امکان بقا نداشته و ندارد . بنابراین ضمن تقویت ارگان فاشیستی سپاه پاسدارن مقابل ارتش، بسیج هم زائده اش کرد تا برای کیش دادن به سوی مخالفان و ناراضیان و رقبا برروی صحنه فعال باقی بماند و حضور پررنگ داشته باشد . به خصوص پس از شکست جنگ ایران و عراق و سرکشی جام زهر از سوی خمینی شیاد که یأس و ناامیدی گریبانگیر سپاه پاسداران و بسیجیان یک بار مصرفان را فرا گرفته بود می بایست که فضای نه جنگ و صلح با عراق حفظ می شد تا که بهانه برای سرکوب داخلی و تقویت و برروی صحنه ماندن سپاه پاسداران و بسیج امکان پذیر باشد . این طرح از طریق شریک شدن در طرح های اقتصادی و راه و سد سازی و گازی و نفتی دوران سازندگی یا در اصل چاپندگی رفسنجانی غارتگر بساز و بفروش با سهیم شدن اینان دنبال شد . تا اینکه نقش اساسی را در نمایش خیمه شب بازی سوم تیرماه 84 اجرا کردند و با رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد بطور جدی و عملی وارد صحنه ی قدرت اجرائی درون دولت نهم شدند و تسلط بر منابع اقتصادی و نفتی و گازی و تأسیسات هسته ای انداختند تا که اکنون که جنگ قدرت باندی و جناحی و رقابت نمایش خیمه شب بازی انتخابات � انتصابات و تقلباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم سخت بالا گرفته است . نقش اینان نیز بس بیش از گذشته برجسته و علنی شده است .

به خصوص اینکه چون باندهای مافیائی حاکم کودتا گران خاموش و خزنده از نا مزدی پاسدار گماشه احمدی نژاد حمایت می کنند و نیاز به آرای گسترده ی تقلبات آرا برای پیروزی و رئیس جمهور کردن دوره دوم این پاسدار می باشد . بنابراین فرمانده سپاه پاسداران بر خلاف نظر خمینی شیاد بسیج را به دو بخش نظامی و غیر نظامی تقسیم کرده و فرمان صادر است که بخش غیر نظامی می تواند که فعالیت سیاسی انتخاباتی داشته باشد . اما چون این اقدام مورد انتقاد نامزدان رقیب و اقع شده است . جنگ و گریز و تهدید و پرونده سازی هم شروع شده است . زیرا که مدعیان دو جناح غالب و مغلوب اشراف کامل به شیوه ی عملکرد بسیج و اهداف پشت پرده تفکیک کردن بسیج دارند . چونکه می دانند بسیج خودش که آرای آنچنانی تعیین کننده در رقابت نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی ندارد ، بلکه قرار گرفتنش در کنار سپاه و نیروی انتظامی و لباس شخصی های امام زمانی بد نام وزارت اطلاعات خطرناک می شود . چونکه آن موقع خیلی ساده با شیوه ها گوناگون کشدار کردن زمان رأی دادن و خاموش کردن برق مکان رأی گیری و با بودن میلیون ها شناسنامه ای سفید و امثالهم جعبه های مار گیری را معجزه آسا پر کنند و حماسه سازی انتخاباتی می سازند .

بناراین بین موافقان و مخالفان حضور بسیج و انحصاری و باندی و فراجناحی کردنش جنگ تبلیغات قلمی و کلامی در گرفته است. زیراکه به موازات یادداشت روز امروز سربازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان که با متهم و تهدید کردن منتقدان به اینان پاسخ داده و با دفاع کردن از نظر رئیس گزمکان پاسدار عزیز جعفری مبنی بر حضور بسیج در صحنه ی رقابت هم حمایت نموده است . اکنون ملای سرمقاله نویس نیز با فراجناحی خواندن این زائده چماقدار ارگان فاشیستی سپاه پاسداران پرداخته و تلاش کرده است تا که از حال انحصاری کردنش از سوی رقیب، به حساب خودش بسیج را خارج کند.

در خاتمه اینکه ملای سرمقاله نویس ضمن اعتراف وجود بسیج علیه نفوذمخالفان ضروریست . اما از سوی دیگر ادعا کرده است که بسیج این زائده ی سپاه پاسداران فر اجناحی می باشد که این ادعا یک طنز وجوک بیمزه می باشد. بد تر اینکه کلی برایش هم محسنات و خصوصیات کمدی و غیر واقعی ووارونه ترسیم کرده و به تصویر کشانیده است که با اقیانوسی چسب این اتهام نا چسب به این ارگان سرکوبگر چماقداران خیابانی چسبیدنی نمی باشد. زیراکه چند سال است که بسیج مأموریت جاسوسی و سرکوبگری دانشجویان فعال سیاسی و آزادیخواه و دگر اندیشان را دنبال می کند. حتی این کفن پوشان تروریست جایزه میلیون دلاری برای ترور رهبران سایر کشور های عربی تعیین می کنند که چرا منانع گسترش بسط جنگ افروزی از طریق حزب الله لبنان وحماس به خاور میانه می باشند ؟ ضمن اینکه سخت فعالانه مشغول پادگانی و گورستانی کردن دانشگاه ها می باشد. از سوی دیگر لوطی جماران توی چنگ سپاه پاسداران اسیر است که از نامزدی خاص حمایت و پشتیبانی می کند . مهمتتر اینکه تعداد آرای مورد نیاز نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی - انتصاباتی را نیز لوطی جماران از قبل تعیین و مشخص و آرزو می کند که جز از طریق تقلبات گسترده و قلابی امکان پذیر نمی باشد . ابزار عملی کردن این آمار هم جز از طریق حضور بسیج و سپاه پاسداران یا بقول شیخ مهدی کروبی نیروهای غیبی کسب شدنی نیست . حال پرسش است که چگونه این بسیج زائده ی سپاه پاسداران می تواند مستقل و فرا جناحی باشد؟! اگر این ادعا جوک بیمزه نیست پس چه هست؟

هوشنگ - بهداد

دوشنبه 21 اردیبهشت ماه سال 1388