نقد و بررسی " واشنگتن همان تل آويو است (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 16 اردیبهشت ماه سال 1388
"تحلیل متناقض دوستی و دشمنی اسرائیلو آمریکا با هم دیگر و عدم حمله نظامی و بی تأثیر بودن تحریم های اقتصادی علیه ی پروژه ی هسسته ای رژیم تروریستی آخوندی "

همه تغییر وتحولات داخلی و منطقه ای و جهنی از دید قلم بر دستان ورق پاره ی کیهان نشینان می بایست به آمریکا و اسرائیل ختم شود. البته در نهایت باید هر طوری شده به دوم خردادی ها به اتهام دم و دنبالچه و ایادی و ستون پیاده نظام شان نیز شود . بنابراین اکنون که موضوع نمایش خیمه شب بازی انتخابات و انتصابات و تقلبات ریاست جمهوری دوره ی دهم مطرح می باشد و بقول قلم بر دست یادداشت روز نویس بحث حول و حوش آن هرروز با شدت بیشتری ادامه می یابد . لذا این قلم بر دست تأکید کرده است که نمی بایست از این تغییر و تحولات مغفول ماند و اجازه داد که آمریکا به سادگی اهداف خودش را نسبت به این بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دنبال کند و طرح جدید جلب متحدان خود در منطقه و ایران را دنبال نماید.

البته چون پاسدار وارونه گوی یادداشت روز نویس زیادی برروی اهداف آمریکا و اسرائیل مانور داده است و رقابت و تضاد و دشمنی و نزدیکی این دو کشور نسبت بهم علیه رژیم تروریستی آخوندی کرده است که گویا سپاه پاسداران و لوطی جماران با دشمنی هیستریک با مذاکرات صلح خاورمیانه هیچ نقشی در ناامن و بحرانی کردن منطقه و روی کار آمدن نتانیاهو و در اسرائیل نداشته اند. یعنی اینکه بدون آنکه در روند دشمنی و مخالفت با مذاکره صلح خاورمیانه اشاره کند که چگونه قبل از بر گزاری کنفرانس صلح آناپولیس در خاورمیانه در خطبه ی عید فطر خود در تهران برد شمنی و مخالفت شرکت رهبران کشورهای عربی در این کنفرانس تأکید کرد و با تهدید کردن شان به این رهبران کشور های عربی اخطار داد که اگر در این کنفرانس شرکت کنید موقع باز گشت به کشور تان دچار آشوب و ناامنی و اغتشاش خواهید شد .

یا اینکه بدون تذکر مبنی بر اینکه لوطی جماران و سپاه پاسداران با تشویق رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین به پرتاب موشک به خاک اسرائیل مقدمه ساز تجاوز واکنشی نظامی اسرائیل و جنگ 22 روزه نور غزه نشدند که در نهایت منجر به نخست وزیر نتانیاهو در اسرائیل شد که اکنون سیاست دولت جدید اسرائیل بهانه مانور تبلیغاتی پاسدار قلم بر دست شده است. یعنی اینکه نقشی کلیدی رژیم تروریستی آخوندی در به وجود آمدن شرایط جدید در منطقه بطور دربست فراموش و نادیده گرفته شده است تا که این پاسدار یادداشت روز نویس بتواند هذیان گوئی با تناقض کند . یعنی اینکه تحلیل امکان تیره شدن رابطه میان آمریکا و اسرائیل بدلیل تهدید امنیت آمریکا از سوی اسرائیل داده شده است . هم اینکه طرح مشترک عمل و اقدام مشترک شان علیه ی رژیم تروریستی آخوندی در پشت پرده داده شده که در شرف کل گیری می باشد.

مهمتر اینکه پاسخ منفی به سیاست تغییر و پیام نوروزی اوبا ما دادن و فریاد مرگ بر اوباما سر دادن و با پاره کردن تصاویرش در تهران از سوی بسیجیان کفن پوش بدون دنده و ترمز را به سیاست تبلیغات اسرائیل علیه ی اوبا ما نسبت داده شده چونکه اسرائیل به جای پیش گیری سیاست نزدیکی با رژیم تروریستی آخوندی برخورد خضمانه را توصیه می کند.

البته این دیگر سیاست لورفته در تحلیل های یادداشت روز های ورق پاره ی کیهان پیرامون پروژه ی هسته ای است که برای تلاش دسترسی به سلاح هسته ای و مسئله ی مخالفت آمریکا با آن ، مجموعه ی گزینه های قیچی شده از سوی مقامات و مطبوعات آمریکائی که به احتمال زیاد از سوی حمید مولا نا یا عوامل وصل به وی در آمریکا گرد آوری و ترجمه می شوند به شیوه ی تناقض آمیز از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن مورد تحلیل و تفسیر و حلاجی دلخواهانه اشان واقع می شود و آنگونه نتیجه گیری می گردد که دست آمریکا و غرب و اسرائیل در برابر پیشرفت پروژه ی هسته ای توی پوست گردو واقع شده است و نه می توانند حمله نظامی کنند . نه اینکه امکان فشار تحریم های بیشتر ی برای شان وجود دارد . زیرا که متوجه شده اند تحریم کردن بی تأثیر می باشد.

در خاتمه اینکه در پاسخ هذیان گوئی های پاسدار یادداشت باید گفت یک قلم که بقول سخنگوی مشنگ امور خارجه از سوی وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون اقدام شد . لغو شدن سفر اخیر پاسدار گماشته احمدی نژاد به بر زیل بود که کلی برایش بر نامه ریزی و زد وبند های پشت پرده شده بود که همگی بر باد رفت و ضربه آنگونه گیج کننده بود که پاسدار احمدی نژاد را مجبور کرد سراسیمه و دستپاچه به سوی سوریه پرواز کند تا که در دمشق روضه ی ضد اسرائیلی بخواند و بفهمد که معنی شعار پوشالی مضحک به نام ملت ایران دادن که قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ورق پاره های بی ارزش می باشند یعنی چه و بیشتر بداند که دیگر بازار اینگونه خالی بندی ها و در جاده ی یکطرف و کوچه ی بن بست بی ترمز وبی دنده گاز دادن و سرعت گرفتن چگونه امکان برخورد گیج کننده با دیوار بلند تر از قدش برای وی و مشاوران بر نامه ریزان کودتای خاموش و خزنده ی پشت پرده اش بهمراه دارد. همچنین انکار کردن بیان سیاست جدید آمریکا و اوباما با پنبه سر بریدن است . یعنی با مطرح کردن سیاست جدید مذاکره برای تعلیق غنی سازی و رد آن از سوی سران و مسئولین رژیم تروریستی آخوندی ابتدا هرچه بیشتر به انزوا کشانیدن رژیم تروریستی آخوندی در منطقه و جهان مورد هدف است که دنبال می شود. سپس مکمل آن فراهم کردن زمینه هر چه بیشتر اجماع و حمایت غرب و جهان در بستر اهداف ترسیم شده ی علیه ی رژیم تروریستی آخوندی و پروژه ی هسته ای و اقدام کردن می باشد . همان هدف نهائی که بطور عمد پاسدار یادداشت روز نویس منکرش شده و به آن اصلاً اشاره نکرده و یا وارونه تعبیر و تفسیرش کرده

هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 16 اردیبهشت ماه سال 1388