فاطمه رجبی : هیچ فردی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا را بیاورید که اندازه‌ من تحمل کند و به سوالات پاسخ بدهد

سخنرانی جدید چهره جنجالی و سر شناس فاطمه رجبی که در دانشگاه گیلان در رشت داشته است به نکات جالبی اشاره کرده است که جالب تر آن نوع پاسخی است که به پرسش کنندگان دانشجو داده است . وی که جزو قلمزنان نشریات حزب الله ویا الثارات و ایثارگران بوده است. در دفاع از نامزدی پاسدار گماشته احمدی نژاد در این دانشگاه سخنرانی تبلیغاتی داشته است . اما عجیب است که این خانم هنوز نمی داند که واکنش مطبوعات که انعکاس دهنده ی نکته نظرات و عملکرد رئیس دولت نهم و اعضای کابینه ی وی در 4 سال گذشته است که اکنون از سوی ایشان فحش قلمداد شده است نتیجه همینگونه بر خورد ها می باشد . البته هدف اصلی از چنین ادعائی که به جای نقدکردن جا زده شده است زیر پوشش دفاع کردن از پاسدار گماشته احمدی نژاد چاقو کش است که از همه هتاک و فحاش تر می باشد. در حقیقت نوعی دفاع از خودش و همسرش غلامحسین الهام سخنگوی دولت و وزیر دادگستری است و شاکی است که چرا مطبوعات نکته نظرات این زوج را بازتاب می دهد که خیلی تمسخر و توهین آمیز می باشد که اکنون فتوا و پیام توقیف و تعطیل شدن مطبوعات را صادر کرده است؟

بهر حال ایشان در سخنرانی خود مسلمان بودن را در صلوات فرستادن ونه دست و کف زدن است دانسته است. همچنین بدون آنکه توضیح دهد که در این رژیم تروریستی آخوندی زن ستیز جایگاه واقعی زنان به خصوص در دولت نهم کجا و چگونه می باشد؟ یا اینکه بگوید که چرا زنان نمی توانند نامزد ریاست جمهوری شوند. چون رجل یا مرد نمی باشند؟ ولی در عوض در سخنرانی خود یک جمله درست گفته است که شامل 3 دهه عملکرد دولت مردان ورهبر و مسئولان رژیم تروریستی نسبت به زنان می باشد. زیرا که فاطمه رجبی گفته است زنان همواره ابزار تبلیغاتی بوده‌اند و افزوده مثلاً در انتخابات ریاست جمهوری همین کاندیداهای اصولگرا شعار دادند که من از ١٠ زن در کابینه‌ام استفاده می‌کنم. البته ایشان باشکسته نفسی خاص خودش نگفته است آخر برای کسی که معجزه و اعجوبه هزاره سوم در کتابش نامیده شده است . معلوم است که حضور دو وزیر زن در کابینه که خیلی افت برایش دارد . برای همین اصلاً نباید حرفش را زد . برای اینکه در حد اشل حداکثری نمی باشد و مطرح کردنش هم خیلی ضایع می باشد . زیرا که هدف نهائی زنان طرح دو چرخه سواری دادن شعاری آنهم برای قشر خاص نمی باشد . برای اثبات ایشان نقل قول کرده است که نظر فائزه رفسنجانی پیرامون طرح زنان دوچرخه سواری با شلوار جین را داد وی در زمان تدریس ایثارگران این پیشنهاد فائزه خانم را در میان گذاشت. در حالی که ایثارگران حتی نمی توانند دوچرخه داشته باشند . نتیجه این شد که این طرح فایده ای ندارد که فائزه خانم آن را طرح کرد و اکنون ایشان ضد ارزش ها شده و سیاهپوش بودن زنان را نیز رد کرده است. فاطمه رجبی ادامه داد در حالی که این موضوع مهم در کشور ما در باب زنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. همه می‌خواهند از زن به شکل ابزاری استفاده کنند. در عوض پاسدار احمدی‌نژاد در برابر اینگونه اقدامات شعار آزادی زنان، شعار کرامت زنان و محوریت خانواده را داده است.
خانم فاطمه رجبی در دفاع از جوانان گفت. آیا در دوره های پیشین و کار برای شان فراهم شد ؟ آیا سوت کشیدن و کف زدن و دنبال گذشته رفتن که گویا خوب کار شده و به اینان هویت داده شده است برای اینان می شود کار و هویت؟ در صورتیکه پاسدار احمدی نژاد با تکیه بر کرامت انسانی به معنای واقعی ونه شعاری به جوانان و زنان هویت داد و اصلا ً هم شعار تبلیغاتی انتخاباتی دروغ نداد و نگفت که نان بر توی سفره های خالی محرومان می برد و مبارزه با مافیای اقتصادی می کند و کاری به موی سر و فرم لباس جوانان ندارد و برای شان کار ومسکن تهیه و فراهم می کند تا که در جامعه و نزد والدین خود سرشکسته نباشند. متقابلاً والدین شان نیز نزد فرزندان شان خجالت زده نباشند . در عمل هم برروی قول خود ایستاد . زیرا که آنگونه با رشوه و فساد و غارتگری مبارزه کرد که گذشته از اینکه خودش مبلغ 350 میلیارد تومان اختلاس در زمان شهر دار بودنش دارد. همینطور مبلغ 300 میلیارد دلار در آمد نفت را هم مشخص نکرده که در 4 سال گذشته چه بر سرش آمده است؟ یاا ینکه رشد لجام گسیخته تورم و گرانی فقر و بیکاری با توزیع سیب زمینی سبز و گندیده شده با رشد 2% فقر در دولت نهم جایگزین قول های داده شده شد و اقدامات گوناگون طرح امنیت و نظم و انظباط اجتماعی نیروی انتظامی با گشت های ارشاد تحویل جوانان و زنان داده شده است . دانشگاه ها هم تبدیل به پادگان و گورستان شده است . توزیع سهام عدلت دولتی هم یعنی دادن 80 هزار تومان به روستائیان برای خریدن آرای انتخاباتی که داده می شود. آیا اینهمه کار که در دولت نهم شده است که بقول معاون اول رئیس جمهور داوودی میزان و ضریب فعالیت دولت نهم 6 برابر دولت ای پیشین است کم کار شده است . آیا اینان شعار است یا نه عمل تبلیغات انتخاباتی ؟ پس چرا باز هم نباید برای بار دوم پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شود؟

اما فاطمه رجبی در مورد هلاکاست گفت . مگر هلاکاست چه بود که پاسدار احمدی نژاد گفت؟ مگر جز بازخوانی یک پرونده مربوط به 100 سال پیش می باشد که هم در آمار و هم در سال قوع حادثه دروغ بوده است؟ تازه اگر هم واقعیت داده باشد چرا از توی کوره آدم سوزی نازی ها غیر یهودیان گفته نمی شود ؟

ولی فاطمه رجبی در مورد فحش دادن به جای نقد کردن در مطبوعات گفت. بازتاب دادن نکته های گزیده بر داری شده پاسدار احمدی نژاد در کنار تصویر کاریکاتوری سربازجو حسین شریعتمداری در روزنامه ی اعتماد ملی کروبی که ناشی از جنگ قلمی بود که میان شیخ مهدی کروبی و سرباز جو حسین شریعتمداری بوجود آمد اگر این فحش نیست پس چیست؟ البته پاسدار احمدی‌نژاد فحش پذیری دارد نه اینکه نه نقد پذیری نیست. چونکه به جای نقد به وی فحش داده می شود.چرا نباید با این مطبوعات فحاش برخورد کرد تا که توقیف و تعطیل شوند تا رقیب دو خردادی ها دیگر هیچ ابزار تبلیغاتی فحاشانه نداشته باشند؟

در زمینه ی گفتمان اقتصادی فاطمه رجبی گفت .چرا تمام اقتصاددان هایی که ١٦ سال ساکت بودند یک کلمه حرف نزدند، از تورم ٥٠ درصدی در زمان هاشمی رفسنجانی نگفتند که وجود داشت. بعلاوه در همه دوره‌ها گرانی بی‌سابقه وجود داشته است. اما هیچ کس صحبتی نکرده است ولی .الان نامه‌های ١٥٠ نفره اقتصاد دادن با آمار دروغ می‌دهند. حتی مرکز پژوهش‌های مجلس احمد توکلی هم چند بار مدعی شد و علیه پاسداراحمدی‌نژاد آمار دروغ داد ولی این مدعی در پابان هم اعلام کرد در دو مورد که آماری که داده است دروغ طرح کرده است . مثل صدور قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل علیه ی پروژه ی هسته ای که همه بی اثر بوده است.

جالب است که فاطمه رجبی گفته است که پاسدار احمدی نژاد نگفته بود که از ثروتمندان در کابینه ی خود استفاده نمی کند و نگفت که سر دار پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی که هم پرونده اخوی اش داوود است را وزیر کشور نمی کند که حقوق هم دریافت می کند. زیرا که نیاز ندارد ، بلکه در عوض هم طرح ضربتی سرکوب گری را با نیروی انتظامی دنبال و اجرا می کند تا که زمینه ی تدارکات گسترده حماسه تقلبات سازی را فراهم شود و دوباره پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور گرددد .

در خاتمه اینکه خانم فاطمه رجبی برای اینکه بحث سئوال و پرسش با شادی و خوشی و خنده تمام شود پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به دانشجویان دانشگاه گیلان در رشت چنین پیام داد و گفت : شما نمی‌توانید هیچ فردی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا را بیاورید که اندازه‌ من تحمل کند و به سوالات پاسخ بدهد
هوشنگ - بهداد
ارد یبهشت 23ماه سال 1388