نقد و بررسی " انتخابات و نهادهاي روحاني" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 27 اردیبهشت ماه سال 1388
"حمایت آشکار از آخوندهای حکومتی برای ایفای نقش اساسی در نمایس خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی و مخالف تلویحی با حمایت شان از پاسدار احمدی نژاد و مخلفت علنی از لغو سفر حجاریان به قم"

ملای سرمقاله نویس تلویحاً و نا خواسته پذیرفته است که مسئولیت 3 دهه گذشته و به خصوص شرایط کنونی بر عهده متولیان امور دینی به و یژه ی آخوندهای حاکم می باشد که گفته بدون استثناء شامل حال همه آخوندهای حکومتی وابسته به هر دو جناح و باند و دسته ای می شود . همچنین تأکید کرده است همانگونه که تا حال اینان در همه سطوح همکاره بوده اند . می بایست پیرامون مسئله ی نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات که یکی از مهمترین الزامات انجام و ظیفه ی امور نامیده شده است که به یک شخص سپرده می شود . بعلاوه تأکید کرده است که باید همچنان حضور این آخوند ها که وابسته بهر دو جناح و باند می باشند در صحنه پررنگ باشد . همینطور ضمن مطرح کردن مخالف استعمار گران در یک 100 سال اخیر با عدم حضور آخوند ها در امر سیاسی و با دفاع کردن از شیخ فضل الله نوری که اعدام شد . البته بدون اشاره داشتن به نقش آ خوند ابوالقاسم کاشانی که چگونه با کودتاگران استعماری و دستگاه جاسوسی دولت فخیمه ی انگلیس و شیطان بزرگ آمریکا علیه ی حکومت ملی و دمکراتیک شاد روان دکتر مصدق همکاری کرد که منجر به سقوط دولت وی وی و باز گشت شاه شد و در نهایت منتهی به قدرت گیری خمینی شیاد و پیروانش شد . اما در بررسی و وظایف نقش آخوند های حکومتی و حاکم پیرامون ارجحیت آخوند ها بر دیگران نظر داده است که در حقیقت همان آپار تاید آخوندی یا کاپیتولاسیون آخوندی خمینی شیاد می باشد و در دنباله مدعی شده اینان قدرت جذب و تحریک نفرات و برروی صحه آوردن مردم بیشتر از بقیه است . سپس نکاتی را فرموله و ترسیم کرده است.

البته ملای سرمقاله نویس پس از حلاجی وحرافی کردن و چپ و راست گریز به صحرای کربلا زدن و آز آخوند های حکومتی به خصوص از دو نهاد جامعه روحانیت مبارز تهران و آخوند های مدرسین حوزه ی علمیه قم دفاع و یاد است و بطور غیر مستقیم نتیجه گرفته که نمی بایست اینان از پاسدار گماشته احمدی نژاد حمایت کنند . همانگونه که ابراز خوشحالی خودش را نه پنهان که آشکار کرده است که چگونه با توطئه و فضا سازی که این ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی علیه سفر سعید حجاریان به قم برای سخنرانی به نفع میر حسین موسوی مخالفت کرد که بالاخره منتهی به لغو این سفر به قم و ابراز شادمانی ملای سرمقاله نویس و آخوندهای هم پالگی اش در قم شد که این چنین در ستون جهت اطلاع ورق پاره ی این روز نامه باز تاب داده شده است :

"سفر انتخاباتي سعيد حجاريان به قم لغو شد. اين سفر كه با برنامه ريزي بعضي عناصر اصلاح طلب تحت عنوان حمايت از مهندس موسوي قرار بود همزمان با دوم خرداد انجام شود به دليل آنكه بدون هماهنگي با ستاد آقاي موسوي بود لغو شد. جمعي از اصولگرايان حامي مهندس موسوي در قم نيز به اين برنامه ريزي اعتراض كرده و آنرا اقدامي دانستند كه هيچ ربطي به ميرحسين موسوي ندارد و تلاش مذبوحانه ايست كه عده اي از ورشكستگان سياسي براي احيا مجدد خود بعمل مي آورند. "

در خاتمه اینکه این آخوند جانباز و موجی جنگ خانمان بر انداز و ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که عجیب تعصب خاصی نسبت به آخوند های حاکم دارد و خواهان تسلط همیشگی شان بر پست های کلیدی و حساس رژیم تروریستی آخوندی آنگونه می با شد که هر گز خواهان عدم واگذاری پست و مقام های ریاست جمهوری و قوه ی مقننه به غیر آخوند نبوده و نمی باشد . اکنون نیز در راستای همین نظر از موضع و جایگاه و نقش آخوندهای حکومتی دفاع کرده است . البته همانگونه که ابتدای این نوشتار اشاره شد نقش همکارهبرای آخوندهای حکومتی در قدرت قائل شده و آن را به تصویر کشانیده است. اما از طرف دیگر نا خواسته پذیرفته و تقبل کرده است که مسئولیت 3 دهه ی گذشته و شرایط حاکم کنونی در جامعه بر عهده ی آخوند های حکومتی و شرکای شان بوده است . از سوی دیگر با مخالفتی که با سفر سعید حجاریان به قم برای سنرانی بلیغاتی میرحسین موسوی کرد که تئوریسین دوم خردادی ها بوده است . بنابراین هم بر اصل انکار تغییر و اصلاح ناپذیربودن رژیم تروریستی نامشروع و پدر خوانده ی تروریست جهانی بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی اعتراف و تأئید کرده است . هم اینکه ماهیت سمت و سوی مدعی اصو ل گرای اصلا ح طلب بودن میر حسین موسوی را نیز عیان کرده که چگونه است ؟ زیرا که این مشاور رفسنجانی غارتگر و دزد و بساز و بفربوش از موسوی حمایت می کند.

هوشنگ � بهداد
یکشنبه 27 اردیبهشت ماه سال 1388