نقد و بررسی " مسافر تل آويو (يادداشت روز("روزنامه ی کیهان چهار شنبه 30 اردیبهشت ماه ساال1388
"دلخور وشاکی شدن ناشی ازدیدار نخست و زیر اسرائیل با رئیس جمهور آمریکا که چرا به جای اختلاف، موضع مشترک علیه پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی اتخاذ کردند؟"

پاسدار یادداشت روز نویس عجیب شاکی و دلخورشده است که چرا نتیجه ی سفر ودیدار نخست وزیر اسرائیل با آمریکا آنگونه که پیش بینی می شد نشده است؟ زیرا که سران رژی تروریستی آخوندی چشم به نتیجه ی تناقض آمیز دیدار و گفتگوی اوباما رئیس جمهور آمریکا با نخست و زیر آمریکا دوخته شده بود و به این امید بودند که رابطه ی این دو کشور که کمی آشفته است بدتر خواهد شد و موضوع مذاکره صلح خاور میانه جایگزین مسئله ی هسته ای رژیم توریستی آخوندی خواهد شد . اما نه اینکه این دو اتفاق این دیدار دو نیافتاد، بلکه مسئله ی اصلی همان داستان ادامه دار پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی محوور گفتگوی شان شد .

یعنی درست معکوس این تحلیل و پیش بینی و بر خلاف تصور کارشناسانی شد که پاسدار یادداشت روز نقل قول کرد که قبل از سفر و دیدار نخست و زیر اسرائیل به آمریکا و ملاقات و گفتگو وی با رئیس جمهور آمریکا تحلیل داده و تبلیغ می شد که در این دیدار موضع اوباما رئیس جمهور آمریکا بر تر از موضع نخست وزیر اسرائیل خواهد بود . آنگونه که نخست وزیر اسرائیل مجبور است که تابع نکته نظرات رئیس جمهور آمریکا شود ، ضمن اینکه افزوده شده مسئله صلح اعراب و اسرائیل جزو مسئله ی اصلی و موضوع مورد بحث او باما رئیس جمهور آمریکا با نخست و زیر اسرائیل خواهد بود . ولی سرمقاله نویس با ابراز مغبون شدگی ابراز کرده است که آنچه در این دیدار اتفاق افتاد .درست معکوس پیش بینی ها بود . زیرا که این رئیس جمهور آمریکا بود که تابع نکته نظرات نخست و زیر اسرائیل شد. برای اینکه اوباما تلاش کرد تا که خودش را با موضع نخست و زیر اسرائل همگام کند و تطبیق نماید. چونکه در این دیدار موضوع اصلی تهدید صلح و ثبت خاورمیانه رژیم فاشیستی تروریستی آخوندی بود که با تلاش گسترده دسترسی به سلاح هسته ای را پیگیری می کند. یعنی اینکه اکنون تهدید به نابود کردن اسرائیل که پاسدار احمدی نژاد که چپ وراست بکار می برد و لوطی جماران هم لی لی به لا لایش می گذارد و حمایتش می کند نتیجه ی منفی و خطرناکی بر جای گذاشته است .

از سوی دیگر این دیدار زیرآب سیاست کیسه ی گشاد دوخته شده ک برای سیاست تغییراو با ما رئیس جمهور آمریکا زده شد. چونکه مسئولان رژیم تروریستی آخوندی تصور می کردند که این سیاست تغییر در آمریکا بمنزله ی بی خیال شدن پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی از سوی رئیس جمهوری آمریکا می باشد . همینطور سران رژیم تروریستی آخوندی صابون بر دل های شان زده بودند که اوباما با خارج بردن نیروی نظامی آمریکا از عراق فشار برروی اسرائیل برای پذیرش مذاکرات صلح خاورمیانه وارد می کند. بهمین منظور لوطی جماران و پاسداران تلاش برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در نوار غزه کردند و از طریق حماس و جهاد اسلامی فلسطین وتشویق و تر غیب کردن شان به پرتاب موشک به خاک اسرائیل برای برپا کردن جنگ 22 روزه ی در نوار غزه و دامن زدن به آن به نیت اینکه دامنه ی این جنگ در خاورمیانه بسط و تعمیم داده شود . خیلی کوشش کردند. از طرف دیگر فکر می کردند که جنگ لفظی میان اسرائیل باآمریکا گسترش می یابد . برای همین بود که سرا ن رژیم تروریستی آخوندی به این امید دل خوش کرده بودند تا که هرچه رابطه ی آمریکا با اسرائیل بیشتر شکر آب شود تا جائیکه این قضیه جایگزین پیگیری پرونده ی هسته ای از سوی آمریکا شود . البته با سفر نخست وزیر اسرائیل به آمریکا وضعیت تغییر کرد. زیرا که موضع مشترکی که هر دو طرف در مورد پرونده هسته ای رژیم تروریستی آخوندی اتخاذ کردند و ضریب خطر وتأکید ی که نخست وزیر اسرائیل در دیدار خود بارئیس جمهور آمریکابر روی آن کرد و اصرار ی که برای جلو گیری پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی کرد که اوباما رئیس جمهوری آمریکاهم موافقت کرد .جای هیچ شک و ابها می باقی نگذاشت که دو طرف خطر اصلی مذاکرات صلح در خاور میانه را رژیم تروریستی آخوندی می دانند که تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند.

در خاتمه اینکه آنگونه پاسدار یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان از این دیدار وحشت کرده که مدعی شده است اصطلاحاتی که اوباما رئیس جمهور آمریکا علیه ی پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی بکار می برد جزو ادبیات اسرائیل می باشد که اکنون اوباما تکرار می کند . مشروط بر اینکه با این اعترافی که پاسدار یادداشت روز نویس کرده است ضریب نفوذ بیش از حد دولت اسرائیل در آمریکا را برجسته کرده که چه میزان است که در صورت تهاجم نظامی اسرائیل به تأسیسات هسته ای رژیم تروریستی آخوندی نه مورد مخالفت و اقع نمی شود ، بلکه حمایت و تقویت هم خو اهد شد و بیخودی قلم زن پاسدار یادداشت روز نویس همکار سربازجو حسین و امثالهم زور می زنند تا که تحلیل دهند که اسرائیل و آمریکا توان و امکان نظامی به تهاجم هسته ای رژیم تروریستی آخوندی را ندارند ودر صورتیکه تهام نظامی از سوی اسرائیل انجام گیرد .آمریکا حمایت نمی کند و بقول ملای سرمقاله نویس حکومتی جمهوری اسلامی در صورت تهاجم نظامی اسرائیل به تأسیسات هسته ای رژیم تروریستی آخوندی خاور میانه تبدیل به توپخانه آتشین علیه ی اسرائیل خواهد شد. باید گفت که هیچ اتفاق مهمی جز حمایت برای تغییر این رژیم ضد بشری و قرون وسطائی آخوندی در ایران نخواهد افتاد.

هوشنگ - بهداد
چهار شنبه 30 اردیبهشت ماه ساال1388