نقد و بررسی " بازى جديد آمريکا در عراق (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه اردیبهشت15 ماه سال 1388
"بموازات دخالت گری آشکار در امور داخلی لبنان و مصر از سوی سرمقاله نویس جمهوری اسلامی اکنون همتای پاسدارش در یادداشت روز به نام نماینده مردم عراق دخالت گری در امور داخلی عراق کرده است "

وضعیت بحرانی رژیم تروریستی آخوندی آنگونه خطری شده است که می بایست بطور علنی و آشکار سرکوب تمام عیار اقشار گوناگون با سانسور و خفقان و رعب و وحشت با فضای حکومت نظامی اعلام ناشده را در داخل دنبال کند و به موازات آن سیاست زنجیره ای دفاع از صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع به برون مرز را شدت بخشد و بر ضریب ادامه ی دخالت گری در امور دااخلی کشور های همسایه و منطقه ی خاورمیانه بی افزاید . برای همین است که بطور همزمان از سوی مطبوعات وابسته به لوطی جماران از جمله ورق پاره های حکومتی کیهان وجمهوری اسلامی بطور سیستماتیک این سیاست دنبال می شود .

البته همانگونه که فوقاً ذکر شد. همچنین در نقد و بررسی سرمقاله ی امروز ورق پاره جمهوری اسلامی که به دخالت گری در امور داخلی مصر و لبنان پرداخته است تأکید شد این سیاست آن روی سکه ی سیاست سرکوب و خفقان و ارعاب و وحشت داخلی می باشد . به خصوص هر زمانی که بحران های داخلی گسترش می یابد و علنی می گردد و جنگ قدرت میان باند های مافیائی هار و جناحی بمرحله جدی و خطرناک می رسد . بلافاصله برای منحرف کردن اذهان عمومی و کتترل اوضاع انفجاری جامعه دست به صدور بحران به برون مرز زده می شود و نقش سیاست دخالت گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه ارحجیت می یابد و بر جسته می گردد .

بنابراین اکنون بی جهت نیست که پاسدار غیر ایرانی و قلمزن ورق پاره ی کیهان و یاداشت روز نویس وارد میدان شده و با پاک کردن صورت مسئله و دور زدن نقش رژیم تروریستی آخوندی در ناامن سازی عراق از بازی جدید آمریکا در عراق آنگونه که خود خواسته گفته و تبلیغ کرده و مانور داده است . البته دامن زدن به موضوع دارای هدف خاص می باشد که دارای پیشوند تجربه ی شکست انتخابات شورای استانی عراق است و پسوندش نگرانی و ترس ناشی از تکرار شکست بزرگتر می باشد که بازنده شدن عوامل رژیم تروریستی آخوندی در انتخابات پارلمانی آینده ی عراق است که مرتبط به وحشت بازنده شدن حزب الله لبنان در پارلمان لبنان نیز می باشد.

فراموش نشود همه ی وحشت سران رژیم تروریستی آخوندی از این واقعیت است که میهن پرستان و مردم عراق از نقش مخرب وناامن و باتلاق ساز عراق از سوی عوامل رژیم تروریستی آخوندی در عراق بیدار و آگاه و خسته و منزجر شده اند و با اعتراض کردن به نخست وزیر عراق خواهان قطع اینگونه دخالت گری های خونین وتخریبی در عراق می باشند و هرروز هم این صداهای اعتراضی بلند و گسترده و رساتر می شود .

بنابراین چون سران رژیم تروریستی آخوندی چشم انداز حضور در عراق را تیره و تار می بینند . بطوریکه سرمایه گذاری در عراق را بر باد رفته می داانند . لذا تلاش مذبوحانه گسترده ی تبلیغاتی و گسترش اقدامات تروریستی و انفجاری و ناامن سازی در عراق زده دست زده اند . از سوی دیگر برای محو کردن نقش خودشان با وارونه گوئی اقدامات خود و عوامل شان در عراق را به حضور آمریکا و سفر وزیر امور خارجه ی آمریکا به بغداد مرتبط دانسته و تفسیر و تعبیر می کنند که وی تلاش برای عفو کردن و باز گردانیدن اعضای حزب بعث عراق نموده است. خلاصه اهداف و اقداما خودشان در عراق را به آمریکا و اعضای سابق حزب بعث نسبت می دهند .
زیرا که خوب می دانند در زمان صدام حسین نه اوضاع مانور دادن عوال رژیم تروریستی در عراق اینگونه بود.نه حتی رژیم تروریستی آخوندی جرأت می کرد که وارد خاک عراق شود . بنابراین همه نگرانی سران رژیم تروریستی آخوندی از حاکم شدن شرایط سابق در عراق می باشد که نکند دیگر قدرت حضور در عراق نداشته باشد. همینطور قادر نباشد تا که به باتلاق سازی کردن عراق برای باج گیری و پشتوانه ی تضمین دسترسی به سلاح هسته ای اش ردر عراق ادامه دهد و این فرصت را بری همیشه از دست بدهد . همچنین فرصت و شانس سرپل و کانون صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع به خاورمیانه بودن عراق را نیز از دست بدهد.

از طرف دیگر پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی تأکید بر اخراج سریع نظامیان آمریکائی از عراق می کند . اما همزمان عقب نشینی نیروهای نظامی آمریکائی از برخی مناطق و بازگشت به پادگان نظامی را نوعی چراغ سبز به تروریست ها نشان دادن برای اقدامات تروریستی قلمدا کرده است که ضمن تناقض داشتن مشخص نیست که نوری مالکی نخست وزیر عراق با ترک نظامیان آمریکائی از عراق با این بی نظمی و ناامن کردن رو به رشد در عراق و حضور عوامل تروریست های اعزامی رژیم ترریستی آخوندی به عراق چگونه می خواهد نظم وامنیت در عراق بر قرار کند؟

در خاتمه اینکه هدف نهفته و نهائی پشت پرده این است که در مقام سخنگوی دولت عراق و نماینده ی مردم عراق ظاهر شدن و نقش اجرا کردن و برای نظامیان آمریکائی مقیم عراق و مقامات آمریکائی تعیین تکلیف کردن که می بایست تا ژوئن 2009 شرایط خروج از عراق را تدارک به بینند که ادامه ی همان تلاش مذبوحانه ی زمان تصویب توافق نامه ی امنیتی و اقتصادی و نظامی میان دولت عراق و آمریکا می باشد که چون رژیم تروریستی آخوندی آن زمان موفق نشد که این توافقنامه امنیتی در پارلمان عراق به تصویب نرساند . اکنون ادامه ی همان تلاش برای خنثی کردن آن توافقنامه ی امنیتی می باشد که این پاسدار قلم بر دست غیر ایرانی مأموریت یافته است برای هموار سازی اخراج نظامیان آمریکائی از عراق و ملغی کردن تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا وجایگزین کردن نیروهای سپاه قدس و بدر و پاسداران در عراق برای اشغال کامل عراق قلمزنی کند و سینه چاک دهد و وارونه و هذیان گوئی کند تا که هر طوری شده همانطوری که گفته شد شکست انتخابات شورای استانی عراق در انتخاب پارلمان عراق تکرار نشود و همه سرمایه گذاری های چند ساله در عراق بر باد رود و اهداف و آرزوهای مکمل دسترسی به سلاح هسته ای و تسلط کامل بر خائور میانه به گور سپرده شود . لذا این خیلی مسخره است جائی که از زمین وهوا روزانه کردستان عراق بمباران می شود. ولی اکنون پاسدار غیر ایرانی قلم بر دست ادعای نماینده ی مردم عراق کرده و تلاش بر اخراج هر چه زودتر نیروهای نظامی از عراق نموده و بر طبل پوشالی مشروعیت و محبوبیت نخست وزیر عراق کوبیده است آنهم در صورت پیگیری خروج نظامیان آمریکا از عراق از سوی را توصیه کرده و در عوض رهنمود غلام حلقه بر گوش بودن لوطی جماران و سپاه پاسداران به وی را تأکید نموده است که نمایان گر و بازگو کننده ی اهداف پلید و شوم سران رژیم تروریستی آخوندی در عراق می باشد .


هوشنگ � بهداد
سه شنبه 15 اردیبهشت ماه سال 1388