نقد و بررسی " سازمان کدام ملل؟! (يادداشت روز)" روزنامه کیهان سه شنبه 22 اردیبهشت ماه سال 1388
" معرکه گیر قلم بردست با فراموش کردن کار نامه ننگین رژیم تروریستی آخوندی ووضعیت نا بسامان اقتصادی کشور و معیشتی مردم، نماینده مردم فلسطین شده و خواهان استعفای دبیر کل سازمان ملل شده است"

روزی روزگاری معلمی بود که چون مشکل لکنت زبان و تلفظ بعضی از کلمات و حروف را داشت از جمله مشکل در بیان الف دشت که آن را" انف " ادا می کرد و مدام موقع تدریس کردن با دانش آموزان حث وجدل داشت . برای اینکه همان چیزی را که به دانش آموزان می آموخت. سپس دانش آموزان آن را تکرار می کردند که در پایان معلم با عصبیت فریاد می زد من می گویم "انف" شما نگوئید " انف " بلکه به گوئید "انف " که منظور هان الف بود. یا اینکه قبل از انقلاب زمانی که شاه مجبور شد بختیا ر ر ابه عنوان نخست وزیر به پذیرد . مردم فریاد می زدند که ما می گوئیم شاه نمی خواهیم ولی شاه نخست وزیر تعویض می کند .

اکنون داستان رهبر و مسئولان و قلم بر دستان و جار چیان تصویر مار کش و مار قالب کن رژیم تروریستی آخوندی می باشد که در شرایطی که رشد نرخ تورم و گرانی افسار گسیخته با فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و پژواک اعتراضی کارگران و معلمان در کنار زنان و دانشجویان فعال بس بلند شده است که از حق و حقوق پایمال و تعلیق شده ی خود دفاع و علیه سانسور نهادینه شده و خفقان و سرکوب در جامعه است که در همه جا شنیده می شود . البته به جای پاسخگوئی به معترضین ، اینان با سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و زندان و شکنجه و محکوم شدن مواجه می باشند . ولی قلم بر دست در کسوت دایه مهربانتر از مادر برای مردم فلسطین ظاهر شده و با اشک تمساح ریزی به دفاع کردن از حماس بر خاسته است و از موضع حاکم و کلانتر جهانی سازمان ملل را مخاطب قرار داده و متهم کرده است که چرا در برابر تجاوزات اسرائیل نسبت به حماس و ساکنان نوار غزه بی تفاوت می باشد و اسرائیل را محکوم نمی کند؟

البته همانگونه که در مورد تشریح فرق الف و انف گفته شد . این قلم بر دست یادداشت روز نویس نمی گوید که نقش دشمنی رژیم تروریستی آخوندی با مذاکرات صلح خاور میانه چیست و برای چه پیوسته از طریق تحریک و ترغیب کردن حزب الله لبنان و حماس تلاش گسترده ی مذبوحانه برای بحران آفرینی و جنگ افروزی و ناامن ساختن خاورمیانه کرده ا ست؟ از سوی دیگر چراجائیکه محمود عباس رهبر حکومت خود گران فلسطین تأئید می کند که نیاز به دخالت گری و فضولی کردن در امور داخلی فلسطین نیست ، برای چه بازهم از موضع نماینده و سخنگوی مردم فلسطین این سیاست کثیف و پلید مداله گرایانه ادامه داده می شود؟

همچنین چگونه است رژیمی که رکور دار محکومیت جهانی نقض حقوق بشر می باشد وهرروز در سراسر ایران دست به جنایات بیشتر نقض حقوق بشر می زند . طوریکه نامشروع بودنش تمام عیار عریان شده است. حال به چه مجوز به خودش حق می دهد تاکه خودش را نماینده ی مردم فلسطین جا بزند و اینان را تبدیل به گروگان و سپر بلای اهداف نهفته و ضدبشری پشت پرده خود نماید؟ بدترا ینکه چرا سازمان ملل را نیز مخاطب قرار داده است که چرا تابع فتوا و نسخه ی تجویز شده ی رهبر لوطی جماران و مسئولان و قلم بر دستان پر مدعای وارونه و هذیان گوی رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی آخوندی نمی شود و موافقت نمی کند و اجازه نمی دهد تا که این رژیم ضد بشری و نامشروع صاحب بمب اتمی شود تا جای آمریکا و اسرائیل در منطقه ی خاور میانه را بگیرد و با باج گیری نمودن صلح و امنیت هانی را تهدید کند. بنابراین قلم بر دست برای اینکه برای پیش در آمد چنین آرزوئی را تدوین کرد باشد اینگونه حکم استعفای برای دبیر کل سازمان ملل صادر کرده است:

"کشورهای مسلمان از طریق سازمان کنفرانس اسلامی نیز باید فرآیند استعفای دبیرکل سازمان ملل که رفتار تبعیض آمیز و دوگانه وی به اثبات رسیده است را در سازمان ملل پی گیری نمایند."

در خاتمه اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس تصور کرده است که با جامعه کوران سر و کار دارد که چنین مانور تبلیغاتی داده و یکه تازی کرده است که گویا جائی کسی وجود ندارد و یافت نمی شود که از پرونده ی سیاه عملکرد 30 سال گذشته ی سران و مسئولان رژیم تروریستی آخوندی اطلاع و آگاهی داشته باشد که اکنون این قلم بر دست نمایش کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد به روش و شیوه ی دیگری اجرا کرده است که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد در شرایط نورانی شدن بطور مهر ورزانه عدالت با دانش بومی هسته ای به بندگان خدا صادر می کرد و خواهان منحل کردن سازمان ملل و بنای جدیدش می شد که بدون حضور نمایندگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل باشد. مشروط بر اینکه رژیم تروریستی آخوندی دارای حق وتو باشد تا که بتواند دسترسی به سلاح هسته ای شود . اکنون نیز قلم بر دست یادداشت روز نویس خواهان استعفای دبیر کل سازمان درر استای همان آرزو وپیشنهاد پاسدار گماشته امدی نژاد شده است . البته این قلم بر دست از موضع فرار به جلو وآی دزد کردن این ادعا را کرده است . زیرا که در 30 سال گذشته رژیم تروریستی آخوندی و شورای امنیت سازمان ملل هرچه قطعنامه ی علیه اش تصویب کرده است که به هیچیک از آنان وقعی ننهاده است که اکنون اینگونه طلبکارانه به وظایف و اهداف و مأموریت این نهاد بین المللی اشاره نموده و فرصت طلبانه تقاضای استعفای دبیر کل آن شده است.

هوشنگ � بهداد
روزنامه کیهان 22 اردیبهشت ماه سال 1388