منصور حلاج کردن پاسدار جعفری در " نکته" پاسدارشریعتمداری در ورق پاره کیهان
عجیب فضای آلوده و تحمل ناپذیر و مضحک و غیر متعارف واروونه ومسخره ای این رژیم تروریستی آخوندی ساخته است! زیراکه 30 سال است که بدلیل ابزاری کردن دین و برپا کردن بساط بازار دین فروشی و عوامفریبی و نیرنگ و دروغ و فریب و نیرنگ و وارونه و هذیان گوئی و جنگ افروزی و غارتگری که در ایران حاکم شده اکنون فضا آنگونه آلوده و مسموم شده است که پاسدار اطلاعاتی بولتن نویس سربازجو وشکنجه حسین شریعتمداری که 3 دهه است قلم می شکند و زبان می برد و صدای آزادیخواه و دگر اندیش در سینه حبس می کند و در گلو خفه می سازد و برای هر که ساخته بس آسان پرونده و سناریوسازی کرده است و اقداماتی حتی گاهی در برخی زمینه ها بالاتر از لوطی جماران انجام داده است و همچنان می دهد . خلاصه با وجود اینکه در این 3 دهه بسیار بیشمار منصور حلاج ها را بر بالای دار کشانیده است . اما حال بطور وارونه این سربازجوی شکنجه گر بد نام در کسوت و نقش بازیگر نقال قهوه خانه ای در آمده و روایت گر داستان منصور حلاج شده است تا با پیام دادن به مخاطبا نش فریبکارانه اهداف پلید و شیطانی و ضد انسانی خود را دنبال کند تا مبادا که موقعیت متزلزل پاسدار گماشته ی احمدی نژاد به سمت واژگونی سوق داده شود و بساط غارت و چپاولگری و سرکوب و خفقان و سانسور و قبضه ی قدرت و انحصاری کردن پایان پذیرد.

اما اگر چنانچه تصور شود افرادی همچون پاسدار حسین شریعتمداری ولوطی جماران و باندهای مافیائی حاکم که شاگردان و دست پروردگان خمینی شیاد می باشند به جز بقدرت و انباشت ثروت وحذف رقبا و دگر اندیشان و مخالفان به چیزی دیگر فکر می کنند . اینان ذره ای باور های مذهبی داشته باشند. یا حتی جانشین و پیروان خمینی شیاد، وی را قبول داشته باشند اشتباه محض است. زیرا که 30 سال است که مذهب و نام خمینی جز ایجاد ترس و وحشت و سرکوب و سانسور وفقر و بیکاری و بی عدالتی و آزادی کشی و زن ستیزی با شکاف عمیق طبقاتی و نفاق و اختلاف و تضاد و سگ دعوا و نزاع قدرت جناحی و باندی و غارتگری و صدر تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع برای دخالت گری در امور دخالی کشور ها برای ناامن سازی و بحران آفرینی و جنگ افروزی در کشور های همسایه و منطقه ی خاورمیانه مگر اقدامی دیگری به نفع مردم ایران و کشور های همسایه و مردم منطقه انجام شده است؟

بنابراین اکنون که از سوی سربازجو حسین شریعتمداری این نکته در شرایطی تنظیم شده است که مخاطبش آخوند حمید انصاری است که قائمقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار خمینی شیاد است که به حساب باید نسبت به دیگران به خصوص سرباز جو حسین شریعتمداری به افکار خمینی شیاد نزدیک تر باشد. ولی وی مورد انتقاد شدید از موضع بازجوئی واقع شده است که توچرا سنگ بر روی رئیس گزمکان پاسداران منصور حلاج بر دار کشیده شده پرتاب می کنی و انتقاد کردی که نباید بسیجیان در صحنه ی رقابت خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی حضور داشته باشند که تأکید کردی این بر خلاف نظر خمینی شیاد می باشد؟ البته سر باز جو حسین شریعتمداری وی را متهم نا آگاهی کرده و تأکید نموده که نفهمیده است که اتخاذ موضع رئیس گزمگان عزیر جعفری هم قانونی وهم ترجمان گفته ی خمینی شیاد است که گفته بود همه باید بسیجی شوند.

در خاتمه اینکه فراموش نشود چون سربازجو حسین شریعتمداری سخنگوی رسمی ولی اعلام نا شده ی ارگان فاشیستی سپاه پاسداران می باشد و به احتمال زیاد می بایست که نقش کلیدی در تهیه و دیکته و پیشنهاد کردن اتخاذ موضع پاسدار عزیز جعفری رئیس گزمکان سپاه پاسداران داشته باشد که گفته است بسیجیان غیر نظامی مجاز به فعالیت انتخاباتی هستند . اما اکنون چون این نظر پاسدار جعفری از سوی رقیب و حتی برخی از خودی های مدعی اصول گرائی مورد انتقاد واقع شده است . بنابراین سرباز جو حسین شریعتمداری مجبور شده است که با سیاست توبره و آخور خوری یا چند ذوقه خوری وارد صحنه شود تا با یادداشت روز و نکته اش هم از خود و هم از رئیس گزمکان پاسداران عزیز جعفری دفاع کرده باشد . هم پاسخ متقدان را داده باشد وهم فعالیت تبلیغاتی و انتقاداتی اشان را خنثی کرده باشد . هم اینکه جلوی انتقاد بیشتر منتقدان رقیب دوم خردادی ها را سد کرده باشد . مهمتر اینکه تلاش کرده است با قانونی و شرعی خواندن حضور بسیج در صحنه ی رقابت انتخاباتی � انتصاباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم شرایط دخالت گری بسیج برای تدارک آرای تقلباتی قلابی گسترده در کنار نیروی انتظامی و پاسداران ووزارت کشور فراهم شود تا در نهایت مترسک رئیس جمهور با آرای مورد نظر لوطی جماران از درون جعبه های معجزه گر و حماسه ساز مار گیری - رأی گیری بیرون آید و رقیب دوم خردادی های مغلوب شده همچون نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم ریاست جمهوری سر سان باز هم بی کلاه ماند .

هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه سال 1388