نقد و بررسی " رسوائي در نظام قضائي غرب" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 9 ار دیبهشت ماه سال 1388
"با نا دیده گرفتن دستگاه آلوده ی به فساد و تبعیض و رشوه و بی قانون رژیم تروریستی آخوندی انتقاد به دادگاه آلمان شده که چراحکم محکومیت برای راننده قاتل قورباغه صادره کرده است؟"
برای رژیم تروریستی آخوندیکه نه اینکه حمایت از حیوانات و رعایت محیط زیست برایش نه معنی و مفهوم ندارد ، بلکه در این نظام انسان ها نیز دارای ارزش و جایگاهی نمی باشند و هرروز بیش از گذشته هم در شرایط سخت طاقت فرسای معیشتی زندگی می کنند و هم اینکه از حق و حقوق پایمال شده اشان دائم رنج می برند . آنگونه که گاهی در جلوی نهاد های دولتی از سر استیصال و در ماندگی خوشان را به آتش می کشانند . اکنون خیلی کمیک و تراژدیک است در شرایطی که در آلمان به خانم راننده ی اتوبوسی که با سرعت 60 کیلیومتر یک قورباغه ی نادر زیر کرده و کشته و رئیس دادگاه وی را محاکمه و محکوم به 6 سال زندان نموده است. سرمقاله نویس این حکم را مورد دستآویز قرار داده است تا که مقاله ی رسوائی در نظام قضائی غرب را تهیه و تنظیم کند .

حال بماند که در برخی از کشور ها خوراک قورباغه سرو می شود. یا اینکه در ایران در دریاچه ی پریشان کازرون به عمد علف زار های اطراف این دریاجه به آتش کشانیده شده است که موجب زنده زنده سوزانیده شدن بیشمارلاک پشت و مار و قورباغه شده است . حتی به تخم پرندگان این در یاچه هم رحم نشده است. زیرا که گزارش شده است که تخم پرندگان مهاجر را کار گران راه سازی تبدلیل به نیمرو کرده و خورده اند . زیرا که قرار است این دریاچه پریشان خشک شد و تبدیل به جاده گردد تا که پیمانکاران زمین های اطراف در یاچه خشک شده زمین هارا به قیمت کلان بفرو شند .

بنابراین برای رژیم جنایتگکای که 30 سال است جنایت می کند و احکام اعدا م و سنگسار و قطع اندام و زندان و شکنجه صادر می کند و دارای پرونده ی ننگین جهانی حقوق بشر است . مشخص است که زیر کردن یک قور باغه توسط راننده ی اتوبوس و محاکمه و زندانی کردنش در آلمان خیلی کمدی ونا باورانه می باشد همینطور می تواند بهانه و مستمسک مناسبی بر ای قلم بر دست ورق پاره ی حکومتی جمهوری باشد تا ضمن پاک کردن صورت مسئله از موضع طلبکاری وارد صحنه شود و وکیل مدافع سخنگوی نه قورباغه و قاتلش که مردم فسطین و سر زمین فلسطین گردد و اشک تمساح برای جان با ختگان جنگ 22 روزه ی نوار غزه بر یزد و اسرائیل را محکوم کند و زیرآب قاضی و قضاوت در اروپا را بزند.

البته در ادامه ی اشک تمساح ریزی کردن واجرای نمایش کمدی دفاع از فلسطنیان کردن فراموش کرده است شرایط زندگی و دادگاه ای نمایشی و قضاوت در رژیم ترویستی آخوندی چگونه می باشد و چرا در 30 سال گذشته که این همه جنایات و غارتگری ها و جنگ افروزی ها و عوامفریبی دین فروشی های اتفاق افتاده و احکام بیشمار زندان و اعدام صادر شده است. حتی یک نمونه از مهره های اصلی و آقازاده های شان دیده نمی شود . اما اکنون ضمن متهم و محکوم کردن اسرائیل به جنگ 22 روزه ی جنگ نوار غزه با حماس اشاره کرده است و آمریکا و اسرائیل را به عنوان امی حاسرائیل تهم و محکوم کرده ست .

در خاتمه اینکه فراموش نشود که ملای سرمقاله نویس نگفته است که جنگ 22 روزه نوار غزه چگونه شروع شد و نقش رژیم تروریستسی آخوندی در به وجود آمدن این جنگ چه بود؟ یا اینکه گفته شود که برای چه قبل از جنگ 22 روزه به حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفته می شد که می بایست هم آتش بس با اسرائیل شکسته و ملغی گردد . هم اینکه می باید که روزانه به خاک اسرائیل موشک پرتاب گردد تا اینکه زمین ی جنگ 22 روزه ی نوار غزه فراهم شود . حتی مگر ز یاد رفته است که چگونه در روند این جنگ هرروز سپاه پاسداران با زائده اش بسیج تظاهرات فرمایشی و نمایشی به نفع حماس و علیه ی مصر و عربستان سعودی و اردن بر گزار می کردند و خواهان تعیین جایزه میلیون دلاری برای ترور و کشتن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر می شدند ؟ ولی اکنون همانگونه که گفته شد با پاک کردن مسئله آدرس غلط داده شده است تا که پرونده ی سیاه قضائی رژیم تروریستی آخوندی که آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی و بی قانونی می باشد تبرئه گردد.


هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 9 ار دیبهشت ماه سال 1388