نقدو بررسی " تأسف، حيرت و شرم (يادداشت ورز) ، روزنامه ی کیهان شنبه 9 خرداد ماه سال 1388
"مچ گیری و انتقادات طرفین درگیر جنگ قدرت که خیلی آسان نقش و ماهیت ابزاری کردن دین برای قبضه ی قدرت و انحصاری کردنش دربسترانباشت ثروت را به نمایش گذاشته اند"

عجب تیغ و عربده کشی و مچ گیری وتهدید کردن ها میان رقبایدر گیر جنگ قدرت اوج گرفته است. البته می بایست اذعان کرد که مگر عنصر یا مهره ای در رژیم از رأس تا فساد یافت می شود که در 30 سال گذشته به جز کسب قدرت و انباشت ثروت هدف دیگری را دنبال کرده باشد که اکنونباندهای مافیائی حاکم شده و این بقدرت خزیدگانناشی ازطرح کودتای خاموشو خزنده وحراج بر منابع و ذخایر کشور زنندگان چون می خواهند قدرت را برای همیشه انحصاری کنند و هیچ رقیب مزاحمی را برای سهیم شدن در قدرت خودشان تحمل نمی کنند وبر نمی تابند . انتظار داشت که رقیب راسرزنش ومتهم نکنند که برای چه پس از 20 سال اینهم هوس کرده تاکه خیز برای قبضه ی قدرت و سهم خواهی کردن بردارد و افزوده نشود که چرا برای قدرت کبریت آتش بر اندوخته ی 20 سال پیش خود کشیده است و دروغ گوئی و پرسش گری انتقادی از دولت نهم می کند و آن را بر زیر اتهام دروغ گرفته است.درصورتی که مدعی ساده زیست و عاشق خدمت و مخالف شیفته ی قدرت است و چرا چپ و راست پرسش می کنند که دلار های نفتی چه شده است که ارقامش کش می آیدو زیاد می شود. البته گفته نمی شود به جزتبلیغات انتخاباتی دلیل کش آمدن ارقام کسب اطلاعات بیشتراست. برای اینکه هرگز دولت آمار دقیق در 4 سال گذشته از در آمدهای نفتی و هزینه های انجام شده ی خود با چگونگی میزان مبلغ بر داشت های دولتی ارائه نداده است تا مشخص شود که می بایست چه میزان در حساب ارزی پس انداز دولت مو جود باشد ؟

از سوی دیگراز سوی پاسدار بازجوی قلم بر دست یادداشت روز نویس رقبا متهم شده اند که فقط چشم بقدرت دوخته و نظر به آرای موهوم باز گشت بقدرت دارند که پاسخ شان در ستون طنز گفت و شنود همین شماره ی ورق پاره ی امروز کیهان داده شد . چونکه با ازخواب بیدارشان و با پوزش خواهی از اینان پرسش شد که آیاباز هم خواب رؤیائی پنبه دانه توی خواب خوردن می بینید؟
زیرا که ایناتن حاضر نیستند که بینند و فکرکنند که در 4 سال گذشته در روستا های کشور این همه پروژه های استانی چگونه تأمین مالی شده است؟ البته سئوال است که کدامین طرح های آبادانی روستائی اجرا شده است که روستا هابا شتاب رو به تخلیه شدن و کوچ کردن و سرازیر شدن به سوی شهرها به عنوان خوش نشین یا حاشیه حلبی و کارتن آباد شهر های بزرگ شده اند. یا اینکه آنان که در روستاها مانده اند مستحق دریافت 80 هزار تومان سهام عدالت دولتی شده اند که از طریق چاپ اسکناس های بدون پشتوانه و قاچاقی بانک مرکزی این پول که در اختیار دولت گذاشته شده میان روستائیان تقسیم می شود.

همچنین مگر گفته نمی شود که نرخ تعیین شده ی خط فقر اقتصادی مبلغ 850 هزار تومان است . البته تازگی ها گفته می شود که این رقم یک و میلیون و 250 هزار تومان است که هر گز قابل مقایسه با نرخ تعیین شده حد اقل دستمزد مبلغ 264 هزار و 500 تومان نمی باشدکه از سوی دولت و کار فرمایان برای کار گران تصویب شده است که اکنون افتخار به افزایش حقوق چشمگیر کار مندان و باز نشستگان شده است.

عجیب است که گذشته از دستأورد 30 سال خیانت و جنایت و دروغگو و وارونه گوئی و عوامفریبی و دین فروش و جنگ افروزی کردن و بیش از یک صد و بیست هزار از آگاهان زندانیان سیاسی و آزادیخواهان دگر اندیش را تیر باران کردن و بر گردن شان طناب دار آویزان نمودن و خفقان و سانسور مطبوعات در جامعه حاکم کردن تا آنجا که در حد شعاری بودن دانستن حق همگان هم تحمل نشد که جزو آرم تبلیغاتی روز نامه صبح امروز اکبر گنجی و سعید حجاریان بود.برای اینکه از سوی آمران و عاملان قتل های زنجیره ای بسیجی سعید عسگر مأمور شد تا گلوله بر فک و آرواره ی حجاریان شلیک کند تا که به وی و امثالهم تفهیم شود که معنی واقعی حق و دانستن مردم در رژیم بربر منش و تاریک اندیش اندیشه و آزادی کش چگونه می باشد را که حتی برای خودی هایش چگونه می باشد ؟ اما اکنون با قمپز در کردن و غزل ابو عطای آب سر بالاخواندن برای توجیه فرار از پاسخگوئی به سئوال و پرسش و انتقادات رقیب ادعای همه چیز دانی مردم شده که در تور های سفر های استانی خودشان شا هد آن بوده اندو نتیجه گیری شده که اینگونه انتقادات بی ربط است. البته سرباز جو حسین شریعتمداری وارونه و هذیان گوی نیاز نمی بیند تا که توضیح دهد که اگر چنانچه مردم خود شان همه ی واقعیت را می دانند پس چه جای نگرانی از سئوال و پرسش و تبلیغات دروغین رقیب می باشد؟ درصورتیکه پای اتوبوس و منتظر ایستادن مردم و عریضه نوشتن شان که اشاره شده نه برای استقبال پاسدار گماشته احمدی نژاد که از روی نیاز به مبالغ جزئی دریافتی دولتی می باشد . یعنی از روی اجبار و نیازمندی شدید ونا آگاهی از اهداف رأی فروختن شا ن به دولت بوده و می باشد.

عجیب تر اینکه همکار قلم زن سربازجو حسین شریعتمداری یا خودش با نام مستعار دیگر بدون آنکه بگوید که عوامفریبی و دجالی و دروغگوئی و سو ء استفاده ی ابزاری و تبلیغاتی از دین برای مقاصد خاص و نیات پلید کردن و بساط و دکان چند نبش دین فروشی دائر کردن 30 سال است که در همه سطوح حکومت رایج و جاری و ساری گشته است و اعمال می شود و فقط مختص میر حسین موسوی نیست که با شال و نوار و رو سری و پوستر های سبز وارد معرکه ی تبلیغاتی � رقابتی شده باشد.

زیرا که مگر تشکیل کابینه ی امام زمانی پاسدار گماشته ی احمدی نژاد فرا موش شده است که چگونه در ادامه با حالت احاطه شدن در هاله ای از نور به ساز مان ملل رفت ؟ سپس ادعای میزبانی هرروزه سر سفره با امام زمان شد . حتی کابینه ی امام زمانی با دریافت امضاء و تعهد های کتبی از اعضای کابینه شد که در پاکت مهر و موم گذاشته و تحویل پاسدار محمد حسین صفار هر ندی داده شد که وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد می باشد تا با خودش به قم ببرد و بر توی چاه جمکران بی اندازد تا بدست امام زمان ببرسد . البته در آن نشست معروف امام زمانی تعهد جاده هموار کردن 2 ساله ی ظهور امام زمان داده شده بود . بنابراین گفته می شودکه رطب خوردهکی منع رطب کند؟

در خاتمه اینکه همین مچ گیری کردن طرفی ناز همدیگر و کاسه و کوزه شکستن و پته برروی آب ریختن ثابت می کند که گذشته از جنگ قدرت سخت جناحی و باندی که بسیار حاد شده و ادامه دارد وهدف فقط قبضه ی قدرت و انحصاری کردنش در بستر هرچه بیشتر انباشت ثروت می باشد ومطلقاًً نامی از مردم ایران و مطالبات شان در میان نمی باشد. اکنون خیلی شفاف تر از گذشته طرفین هم نقش دروغ گفتن و هم ابزاری کردن دین در راستای اهداف پلید شوم خود را رو کرده اند. برای اینکه به جرأت می توان گفت و پیش بینی کرد که هر نامزدی از میان 4 نامزد که رئیس جمهور شود . مطلقاً چشم انداز بهبود شرایط به نفع مردم ً در کار نخواهد بود .زیرا اگر کروبی یاموسوی رئیس جمهوری شود خط ترور قتل های زنجیره ای فعال تر از گذشته از سوی حزب پادگانی راه اندازی و فعال خواهد شد . اگر دوباره پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شود که روز از نو می شود . یعنی اینکه روز نو خیلی از بدتر از قبل نو خواهد شد. . لذا دیگر جای هیچگونه شک و شبهه ای در اذهان عمومی به خصوص نسل جوان باقی نماند که می بایست پس از 30 سال تجربه بسیار سنگین و پر هزینه فریاد جدائی دین از حکومت زده شود و تحریم نمایش خیمه شب بازی انتخابات � انتصابات ریاست جمهوری دوره ی دهمدر دستور کارشان قرار گیرد و تلاش جدی و مسئولانه برای تغییرات دمکرایتک در ایران نمایند.

هوشنگ - بهداد
، شنبه 9 خرداد ماه سال 1388