نقد و بررسی " عکس و برعکس ! (يادداشت روز("روزنامه ی کیهان شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1388

"اکنون نوبت عکس ونام واندیشه متناقش و ارتجاعی خمینی شیاد فرارسیده است که منجربه اجرای نقش مرغ عزا و عروسی باندهای مافیائی در گیر جنگ قدرت و ثروت شده است"
کسانیکه گذشته ی نه چندان دور قبل از انقلاب را هنوز به یاددارند و از خاطر نبرده اند که چگونه در ایام ماه محرم و صفر و روزه ای بازار بساط روضه مداحی گری و روضه خوانی ها و مراسم عزا داری و نوحه سرائی های مذهبی داغ می شد ؟ بطوریکه رادیوهای خبررسانی دولتی بخشی از ساعات و روز و شب های خاص خود را برنامه های خاص پخش برنامه ها و سخنرانی های امثال فلسفی و راشد و نوغانی ها می سپردند و اختصاص می دادند . حتی از مسجد سپهسالار نیز مراسم سوگواری درباری با حضور شاه و سایر مقامات حکومتی پخش می شد . ندرتاً به جز موارد نادر وخاص با روضه خوان هائی یافت می شدند تا که اهل مطالعه و تحقیق و تفحص علمی و تاریخی بودند که دارای بینش گسترده به جز نوحه سرائی و مرثیه خوانی و امام حسین کشی و اشک گیری و گر یز به صحرای کربلا زدن بودند که مطالب تکراری بیان نمی کردند و در پایان از اینان دعا به جان اعلیحضرت شاهنشاها کردن و آرزوی عمر طولانی برایش کردن نکات دیگری گفته و یا شنیده نمی شد . یعنی اینکه دین برای این جماعت تبدیل به بازار لازم ولزوم فروختن آخرت و خریدن دنیابرای شان شده بود و از این طریق امرار معاش می کردند .

حال بماند که در کنار اینگونه بازار دین فروشی ها سایر مراسم سوگواری مجلس ختم و عزا و حضور بر سر گورستان و حضور در مجالس عقد و عروسی نیز برای آخوندهای منبری فرا هم بود . خلاصه از دوحالت؛ این جماعت انگل و غیر مولد حکومتی از مزایای مرغ عزا و عروسی بهره مند می شدند . لذا خمینی با اینگونه پیشینه بر خر مراد و اریکه ی قدرت سوار شد و با شیادی و عوامفریبی خاص خودش و پیروانش برای تثبیت جایگاه قدرت خود، به دادن ها قول و وعده های دروغین و متناقض روی آورده و مشغول شدند . برای همین هر زمان که خمینی شیاد احساس واکنش خطر اجتماعی می کرد. بسادگی زیرآب ادعاها و جملات قصار خودش را می زد و تأکید می کرد که هر گز عقد اخوت با کسی نبسته است و هر زمان احساس خطر بزرگتر می کرد فرمان تعطیلی نماز وحج و روزه را صادر می نمود.

اکنون پس از 30 سال که جنگ قدرت و ثروت باندهای مافیائی و جناح ها سخت بالا گرفته است . رقبای پیشین پیرو خمینی شیاد برای عدم حذف از صحنه مجبور شده اند زیر چتر خمینی شیاد خیمه بزنند. آنهم در شرایطی که بازار خرافات و دین فروشی و عوامفریبی عجیب رشد کرده وهمه گیر شده است . بنابراین نیاز دارند تا که بیش از گذشته از شگرد های عوامفریبانه و شیادانه و دین فروشانه ی خمینی برای حفظ قدرت و کسب هرچه بیشتر ثروت استفده کنند . اما از سوی دیگر مواجه با یک سر بازجوی شکنجه گر حرفه ای مواجه و درگیر هستند که با روش سرپل خر بگیری وموی از ماست کشی نسق گیری می کند. چونکه از حاشیه ی دیوار آهنین امنیتی بر خوردار می باشد که با همان دستآویز به خمینی شیاد آویزان شدن مشغول ممیزگری و موچ گیری و جراحی و خراطی کردن رقیب و خنثی کردن طرح ها و اهدافش می باشد . زیرا نمی خواهد تا که اجازه به رقیب دهد که از شیوه خود و باندهای مافیائی حاکم مدعیان اصولی گرائی استفاده کند و با این حربه سنگر وسپر تدافعی و تهاجمی برای خود بسازد و با تاکتیک به نام امام شیاد علیه ی وی و حامیان دین فروش وقدرت طلبش به مصاف شان آید.

البته سربازجو حسین شریعتمداری که هرگز همچون خود خمینی شیاد و جانشین وی لوطی جماران و سایر مسئولان و قلم بر دستان رژیم تروریستی آخوندی که با بررسی ریشه ی علت ها و رابطه ی علمی علت و معلول ها سر و کاری ندارند و فقط به معلول ها می پردازند. آنهم در راستای اهداف خاص که جدا از قبضه و انحصاری کردن قدرت در بستر انباشت هرچه بیشتر سرمایه و ثروت باد آورده ی نجومی نمی باشد . اکنون که وی گزیده محور های موضع گیری های نوشتاری و گفتاری خمینی شیاد را فرموله کرده و به تصویر کشانیده است . مشخص نیست که چرا نمی گوید چرا پس از 30 سال با وجود اینکه دولت و قدرت در اختیار پیروان خمینی شیاد و جانشین وی لوطی جماران بوده است . شرایط به و ضعیت اسفبار و طاقت فرسای کنونی منتهی شده است؟

در خاتمه اینکه سربازجو حسین شریعتمداری درست است که نکات 9 بند و گزینه ای از خمینی شیاد ترسیم کرده است تا که به رسیدگی و ارزیابی پرونده س عملکرد پیروان وی به عنوان خط امام شیاد خمینی رسیده باشد . البته بدون آنکه توضیح داده و تبیین کرده باشد که این چگونه دیدگاه و منش و رفتار و عملکرد متناقض آمیزامام شیاد خمینی و پیروان خط وی می باشد که اینگونه خط و خطی و مخدوش و متناقض می باشند که هم ادعای مبارزه با آمریکا و مرز کشی با ضد انقلاب دارند. هم اینکه با ایستادن زیر تصویر منحوس امام شیادان زد و بند ولاس زدن و همکاری کردن با ضد انقلاب نام و نشاندار و آمریکا را به پیش برده ومی برند؟ همچنین اگر سربازجو حسین شریعتمداری سر بازجو ریگی بر کفش خود ندارد و خودش از آلوده و فاسدتر از منتقدین خودش نمی باشد . برای چه بدون ارزیابی کارنامه ی عملکرد خود و باندهای مافیائی مدعیان اصول گرایان حاکم ، اما از موضع بازجوئی رقیب به خصوص میر حسین موسوی، وی را متهم به اینگونه اتهامات در پایان کیفر خواست یادداشت روز خود کرده است ؟ بهر حال آنچه مهم و هر گز کتمان کردنی نمی باشد بیان این واقعیت است که در اصل خود خمینی شیاد ماهیت فرصت طلبانه و عافیت جویانه و قدرت طلبانه اشان این چنین بوده است . زیرا که عملکرد سربازجو حسین شریعتمداری منتقد رقیب و متهم کننده که گفته زیر تصویر خمینی شیاد عکس راه و روش خمینی شیاد را ه می روند.منتقد و باند مدعی مافیائی اصول گرایان کارنامه ای بسیار سیاه وننگین تر ار قیب دوم خردادی هایش همچون خود خمینی شیاد و جانشین وی دارند.

هوشنگ � بهداد
شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1388