نقد و بررسی " مرحله جديد و پيروزي جديد" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 2 خرداد ماه سال 1388
تا کجا می توان فراز از پاسخگوئی مطالبات مردم ایران کرد و بادست نشانده هائی همچون شیخ حسن نصر الله و حزب الله لبنان و اسماعیل هنینه و حماس مانور تهدید آمیز تبلیغاتی جنگ افروزانه در منطقه داد؟

گفته می شود دنیارا اگر آب ببرد. برخی را همچنان خواب با خود می برد .یا گفته می شود نر است ولی اصرار دارد بدوش . جالب و عجیب است که امروز سالگرد حماسه شکست خورده ی دوم خرداد سال 76 است که برخی را خواب نما شده بود که نه حضورآن بخش از مردم که در نمایش خیمه شب بازی به نماینده ی مورد علاقه ی لوطی جماران بود نه نه به آخوند ناطق نوری که در حقیت نه به کل رژیم تروریستی آخوندی بود. ولی عجیب طراحان و حامیان دوم خردای اینان خواب نما شده بودند که گویا علی آباد خرابه هم برای خودش شهری شده است و می توان باور داشت که رژیم ارتجاعی و تروریستی و اصلاح و تغییر ناپذیر حتی در ادعای شعاری و رفرم قلابی اصلاح طلبی کردن استحاله و اصلاح پذیر است . بنابراین با پایکوبی هوار زدند و بس هیاهو و تبلیغ کردند که ایهالناس بدانید می شود قورباغه را رنگ آمیزی کرد و کروکی فولگس واگن یا حد اقل قناری رشد یافته با دگر گونی صدا تبدیلش کرد و آن راجا زد . اما بزودی تئوریسین های این نغمه ی نا موزون با گلوله با فک شان نشستن متوجه شدند که چگونه شیپور را از در گشادش نواخته و بر مزار ی شیون و پایکوبی می کردند که در آن مرده ای هرگز وجود نداشت و پس از آن فقط در مراسم سو گواری اش شرکت کرده و حضور یافتند واز بازگوئی تمجید و انتقادات از تجدید خاطرات آن دوران بس سخن ها گفتند .

البته رقیب قهار و اتجاع هار که برای سقط جنین ونازا کردن مدعیان اصلاح طلبان قلابی با برنامه ریزی دقیق طرح ترور های قتل های زنجیره ای و هر 9 روز یک بحران ورد صحنه شده بودند . گذشته از بستن و تعطیلی بیش از 80 مطبوعات در یک شب تهاجم گسترده ی به قیام اعتراضی دانشجوئی تیر ماه سال 78 در 23 تیرماه همت گماشتند و حلوای دوم خرداد معروف را یک جا خوردند و خود را برای خزیدن بقدرت آماده کردند و خیال دست کشیدن از آن را هم بهیچوجه ندارند .

آری ملای سرمقاله نویس که حامی موسوی است که یکی از 4 نامزدان نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی � تقلباتی تأئید صلاحیت شده می باشد . اکنون بدون آنکه بگوید که چرا موسوی از ترس وی جرأت نکرد در نشست سالگرد مراسم دوم خرداد در تهران شرکت کند. در صورتیکه نامزد مورد نظر اینان می باشد؟ یا اینکه به سایر نامزدان انتخابات خیمه شب بازی و وضعیت تبلیغاتی رسانه ملی پشم و شیشه با سیاست یک جانبه نگری و تبعیض آمیزش اشاره ای داشته باشند. یا از مسائل روزمره مردم ایران کلامی بگوید . در مقابل همچون سیاست همیشگی لوطی جماران و سایر مسئولان رژیم تروریستی آخوندی برای فرار از مسئولیت پاسخگوئی مسائل حاد ومبرم روز ایران، تلاش کرده است تا که گر یز به صحرای کربلا بزند و روضه ی فلسطین به عنوان مسئله روز جهان بخواند و اهداف پشت پرده ی مرتبط با این موضوع را تعقیب کند . آنگونه نوحه و روضه خوانی سر داده که گویا موضوع فلسطین خیلی مهمتر از مسئله ی مردم وکشور ایران است .

همچنین پشت عقد نامه مادر مدعی قلم بر دست نوشته شده است که نماینده و سخنگوی رسمی و مدام العمر مردم فلسطین می باشد که برای خودش حق دخالت گری در امورد داخلی فلسطین قائل شده است که می بایست فضولی کامل نسبت به سفر های نخست وزیر اسرائیل به قاهره و آمریکا و دیدارش با اوباما رئیس جمهور آمریکا کند و با سفسطه گری حوزوی کردن مطالب یک ریز تکرار کپی شده را باز تولید وتکرار کند و به عنوان تحلیل و تفسیر ارائه نماید تا که بتواند در پایان آمریکا و اسرائیل و رهبران کشور های عربی و رهبر حکومت خود گردان محمود عباس را شکست خوردگان معرفی کند و در عوض حزب الله لبنان و حماس قهرمان و پیروز جا زده شوند . یعنی در اصل رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی ابر قدرت و برنده ی نهائی می باشد .

البته پرسش است که مگر چند بار و تا کجا می شود با فراموش کردن مطالبات و معضلات معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی کشور وبرای دفاع کردن از پروژه ی هسته ای که عجیب به سرنوشت و بقای ننگین رژیم تروریستی آخوندی پیوند نا گسستنی خورده است، می توان با مهره های دست نشانده و آلت دست در منطقه ی خاور میانه همچون شیخ حسن نصر الله و رهبران حماس بازی کرد و پیوسته مانور تبلیغاتی داد و به به وچه وچه برای جنگ 33 روزه حزب الله و 22 روز حماس در نوار غزه با اسرائیل گفت زد؟

در خاتمه اینکه چون ملای سرمقاله نویس می داند که تا چه میزان رژیم تروریستی آخوندی نامشرع و ضد مردمی می باشد . همانگونه که اشراف کامل ازا وضدع نا رضایتی عمومی و وضعیت انفجاری جامعه دارد . برای همین برای دفاع از پروژه ی هسته ای نیاز شدید به یافتن دستآویز بحران سازی و جنگ افروزی برون مرزی می باشد . بنابراین می بایست با اشک تمساح ریزی برای مردم فلسطین با اهرم چماق و فشار موازی حماس وشیخ حسن نصرالله البته با اهدای بسته های دلاری بیت لوطی جماران به اینان مانور تبلیغاتی قدرت کاذب داده شود تا به حساب پاسخ تهدید مشترک نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور آمریکا داده شود . یعنی برای پیگیری اهداف و مقاصد شوم چون همچون دوران جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق در داخل کشور که چون دیگر امکان یکبار مصرفان مین پک کن میادن جبهه های جنگ وجود ندارد . می بایست با گروگان گرفتن ملت فلسطین و لبنان از طریق حماس و شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله این طرح دنبال شود تا کمبود جبران گردد. لذا نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور آمریکا و رهبران کشور های عربی که به عنوان مخاطب مورد تهدید و توهین واقع شده اند . می بایست هشیار باشند و بدانند که هر لحظه احتمال راه اندازی جنگی دیگر در خاور میانه وبسط و تعمیم دادنش به کل منطقه از طریق حماس و حزب الله لبنان و حمایت سوریه از سوی حاکمان تهران وجود دارد که می تواند عواقب بس خطر ناک تر از دو جنگ طراحی شده 33 روزه و 22 روزه قبلی ا ز سوی لوطی جماران و سپاه پاسداران در بر داشته باشد. زیرا که یکی از اهداف سفر اخیر لوطی جماران به کردستان همانگونه که ملای سر مقاله نویس با نقل قول کردن از سخنان تهدید و تحریک آمیز لوطی جماران در سنندج اعتراف کرده است این سفر مقدمه و آماده سازی جنگ شوم دیگر در خاورمیانه است تا رژیم تروریستی آخوندی موفق شود تهدید خطر از نوار مرزی خودش رادر سازد و هدف دسترسی به سلاح هسته ای را دنبال کند.


هوشنگ - بهداد
شنبه 2 خرداد ماه سال 1388