چرا غرب در براب تهاجم وتهدید رژیم تروریستی، سیاست سکوت اتخاذ کرده است؟!کیهان 14

نقد وبرسی " حريف پرحرف " (يادداشت روز)روزنامه ی کیهان سه شنبه 14 فروردین ماه سال 1386
چرا غرب در براب تهاجم وتهدید رژیم تروریستی، سیاست سکوت اتخاذ کرده است؟!
جالب است که دیگ به دیگ گفته است رویت سیاه باد . زیرا که بطور طنز یک پاسدار سربازجو وسناری ساز وشکنجه گر نامدار البته بد نام ومنفور ومشهور، اکنون با بر گزیدن عنوان حریف پر حرف برای یادداشت روز خودش نه از ارباب گله نکرده است، بلکه از دشمنی نام برده است که زیاد حرف می زند وهمچون ولی فقیه و سپاه پاسداران نمی تواند اقدام وعمل کند. برای اینکه ولی فقیه در مشهد در حالت نشئگی پیام تهدید نوروزی داد واز موضع بی قانونی کردن حریف را متهم به بی قانونی کرد و وفتوا صادر نمود که با ظرفیت کامل برخورد متقابل به مثل بی قانونی خواهد کرد و در دنباله سپاه پاسداران بلاصله دست به عمل گروگان گیری ز و 15 سر نشینان 3 قایق شامل تفنگدار وملوان ربائی انگلیسی برای باج گیری کردن به گروگان خود گرفت و ثابت کرد که همچون دشمن فقط حرف زیادی نمی زند. برای اینکه همچون رهبری ولی فقیه سنگر نشین منقل و آتش ودود در جماران اهل عمل می باشد . بازهم با واکنش پاسخگوئی بیشتر بر بی قانونی کرده است. بسیار خوشمزه است که پاسدار حسین شریعمداری پر حرفی حریف دشمن را ناشی از ناکارآمدی بازده ی عمل و ضعفش ارزیابی کرده است وافزوده میان حرف تا عمل فاضه ی ای عمیق و فاحش وجود دارد که هر گز توانائی این ندارد که همچون حرف و پیام ورهنمود وی فقیه رهبر، مثل سپاه پاسداران و عملیات گروگان گیری این گپ از حرف خود را تا عمل در جا پر کند. بنابراین پاسدار حسین شریعتمداری نتیجه گیری کرده است که دشمن مجبور شده است که ضعف خودش را اینگونه با روی آودرن به گزافه گوئی کردن و راه اندازی چنگ روانی پر وتلافی کند:
" به لاف هاي گزاف درباره توان عملياتي خود روي مي آورد و تلاش مي كند با رجزخواني و جنگ الفاظ- WORD WAR- اين فاصله را پر كند. دشمن در اين حالت به مرعوب شدن حريف دل مي بندد و اميدوار است كه طرف مقابل با تاثيرپذيري از جنگ الفاظ به وحشت افتاده و دست از مقاومت بشويد، به بيان ديگر دشمن با توسل به عمليات رواني مي كوشد به جاي افزودن بر توان عملياتي خود- كه عملا ناممكن است- توان حريف را كاهش دهد تا به قول شهيد مدرس؛ «از ترس مرگ خودكشي كند»! "
پاسدار حسین شریعتمداری در دنباله پر چانگی وحرافی کردن وسناریی سازی های های خود، به فاکتی از یک کتاب از «دانيل لرنر» «گذار از جامعه سنتي به شیوه ی جنگ روانی این نویسنده و کارشناس آمریکائی رجوع کرده و افزوده است که دشمن آمریکائی چون ناتوان وضعیف است پس تلاش می کند که این ضعف ها را با تبلیغات جنگ روانی جبران کند. زیرا که بقول پیام نوروزی ولی فقیه جای مدعی ومتهم را عوض کرده و می خواهد القاء کند که شما نمی توانید و قادر نیستید ! "و آينده تان تاريك است! افقتان تيره است! بيچاره شديد! پدرتان درآمد!» و... ولی سپاه پاسداران با گروگان گیری کردن برای باج گیری نمودن ثابت کرده است که کدام مدعی بی عمل وناتوان وبی افق و بی آینده می باشد. یعنی اینکه با فرار به جلو دست این عمل زده و کوشش کرده است تا ثابت گردد که رژیم تروریستی آخوندی، نه توانائی این را دارد که اینگونه با گروگان گیری باجگیرانه کردن ضعف خودش را برجسته کند ، بلکه خواسته زمینه ی اذهان عمومی وداخلی پیرا مون تصویب قطعنامه ی اخیر 1437 شورای امنیت سازمان ملل را فراهم نماید. حتی با به صحنه آوردن چپ و راست گروگان ها در صحنه ی شوی ابراز ندامت واعتراف کردن پیام به ارباب استعماری ارسال شده است تا که مخاطبین بدانند چگونه نوکر می تواند تیغ کشی برروی ارباب دولت فخیمه ی انگلیس کند. تا اینکه هم ضعف خودش را به پوشاند وهم اینکه زمینه ای میسر کند تا که نامه ی مخفی کردن اهداف هسته ای برای آژانس بین المللی انرژی اتمی پست کند و هم اینکه در ادامه ولی فقیه باز هم پس از خود سازی کردن منقلی بتواند وارد میدان رمزم شود وتهدید کند که اگر باز هم بی قانونی کنید، ماهم بیش از اینها بی قنونی خواهیم کرد. یعنی اینکه بیشتر از اینها سپاه پاسداران دست به گروگان گیری ها خواهد زد و اعمال تروریستی و جنایات بیشتر در عراق را از طریق عوامل ومأموران تروریستی خود دنبال خواهد کرد واحکام اعدام برای مسئولین سابق دولت عراق صادر می کند تا اینکه دولت انگلیس و آمریکا را مجبور به پذیرش معامله ی پشت صحنه برای آزادی گروگان های طرفین کند و فضا برای پیشروی اهداف هسته ای باز شود. برای همین پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه ی یاددشت روز خود پس از لیست کردن پیروزی های رژیم تروریستی در برابر شکست ها وناکامی های آمریکا با فاکت آوردن از دولتمردان همکار بوش، اینگونه از واماندگان بوش وحامیانش در برابر توطئه ودسیسه های رژیم تروریستی آخوندی در عراق نقل و قول کرده است:
"و اما، اين همه در حالي است كه تمامي شواهد و قرائن موجود و نشانه هاي قطعي و غيرقابل ترديد از واماندگي آمريكا و متحدانش در رويارويي با جمهوري اسلامي ايران و شكست هاي پي درپي آنان در منطقه و جهان حكايت مي كند و اين درماندگي ها به اندازه اي گسترده و عميق است كه فقط اشاره به فهرست آنها «مثنوي هفتاد من كاغذ» خواهد بود.جان بولتون» سفير سابق آمريكا در سازمان ملل طي مصاحبه اي با آسوشيتدپرس مي گويد؛ برخلاف آنچه دولت بوش ادعا مي كند بايد اعتراف كنم كه آمريكا و اسرائيل در جنگ 33روزه لبنان، از حزب الله شكست سختي خورده اند.ژنرال «جرج كيسي» كه فرماندهي 142هزارنظامي آمريكايي در عراق را برعهده داشت در يك كنفرانس مطبوعاتي اعتراف مي كند كه از ارتش آمريكا در عراق كاري ساخته نيست و بايد شكست خود را در عراق بپذيريم. او در اين كنفرانس مطبوعاتي از نقش غيرقابل انكار ايران اسلامي در تعيين سرنوشت عراق سخن مي گويد. روزنامه واشنگتن پست، تعداد تلفات نظاميان آمريكايي را بيش از 20هزار نفر دانسته و از اين كه بوش حاضر به پذيرش شكست آمريكا و خروج از عراق نيست ابراز تعجب كرد و دو هفته قبل «ريچارد دانات» رئيس ستاد ارتش انگليس در عراق نيز به گونه اي دوپهلو به ناكامي آمريكا و انگليس در عراق و ضرورت دست كشيدن از طرح هاي بلندپروازانه اين دو كشور براي خاورميانه اعتراف كرد و..."
پاسدار حسین شریعتمداری در بخشی دیگر از اعلام پیروزی های رژیم تروریستی آخوندی در برابر آمریکا وغرب اشاره کرده است .البته حاصل اعمال سیاست کثیف و خائنانه ی مذاکره ومماشات گری غرب و آمریکا می باشد که همچنان نام مجاهدین را در لیست گروه و سازمان های تروریستی قرار داده اند که وی توانسته از نیم نگاه خود با سنجاق کردن جمله ای طبلطکارانه از خمینی ، چنین خطاب به مخاطبان خود پیام بدهد:
"نيم نگاهي به فهرست شكست ها و ناكامي هاي پي درپي دشمن مي تواند توجيه كننده علت رويكرد آمريكا و متحدانش به عمليات رواني گسترده و پرحجم اين روزها باشد و يادآور كلام امام راحل(ره) خطاب به آمريكا كه مي فرمود؛ اگر مي گوئيد هيچ اتفاقي نيفتاده است پس چرا اينهمه سروصدا مي كنيد؟!... "
بالاخره پاسدار حسین شریعتمداری در پایان یادداشت روز خود به پیام نوروزی تهدید آمیز ولی فقیه اشاره کرده است که چگونه این رهنمود جنگ افروزی و پیگیری بر بی قانونی وگروگان گیری منتهی شده است. یعنی در حقیقت پیشنهاد تحملیلی سپاه پاسداران در مشهد را بازتاب داده که چگونه موجب شد تا سپاه پاسداران برای ماجرا جوئی و گروگان گیری باجیگرانه در راستای اهداف هسته ای دست بزند که اکنون بلند گوی سپاه پاسداران پاسدار حسین شریعتمداری آویزان به این پیام ولی فقیه شده است واز ترسیم شدن ضروری ترین تابلوهای پیش روی گفته است که گروگان گیری 15 ملوان وتفنگدار انگلیسی را د ر بر داشته که نمودی کوچک از آن می باشد که حاصل پیام نوروزی ولی فقیه بوده است که پاسدار حسین شریعتمداری در تشریح آن چنین پیام حکیمانه ی ولی فقیه را بازتاب داده گفته است:
"روز اول فروردين ماه سال نو، رهبر معظم انقلاب در سخنان حكيمانه خود تصوير روشني از عرصه كارزار تمام عياري كه در يك سوي آن ايران اسلامي و در ديگر سوي آن آمريكا و متحدانش به تخاصم ايستاده اند، ارائه فرموده و از شناخت طرح و نقشه دشمن به عنوان يكي از اصلي ترين ضرورت هاي امروز ياد كردند در اين تابلو كه تمامي خطوط آن با دقت نظر و بر پايه واقعيت هاي غيرقابل ترديد ترسيم شده است، جايگاه برتر ايران اسلامي و موقعيت متزلزل دشمن، هر دو به وضوح ديده مي شود. با نگاه به اين تابلوست كه آنچه رهبر معظم انقلاب به عنوان «بايد»ها و «نبايد»هاي اين كارزار بيان كرده اند مفهوم و معناي واقعي خود را مي يابد و تهديد جدي ايشان از موضع عزت رخ مي نمايد كه «اگر آنها بخواهند بي قانوني كنند، ما هم مي توانيم بي قانوني كنيم و خواهيم كرد. اگر بخواهند با تهديد و اعمال زور و خشونت رفتار كنند، بدون ترديد بدانند ملت ايران و مسئولين ايران در مقابل دشمناني كه به آنها تعرض كنند از همه ظرفيت خود براي ضربه زدن استفاده خواهند كرد».
درخاتمه اینکه بسیار عجیب بود که پس از دو هفته تعطیلی مطبوعات و داستان گروگان گیری سپاه پاسداران که تبدیل به اخبار روز جهان شده است و البته که بازده ی واکنشی به قطعنامه ی 1437 شورای امنیت سازمان و پیام نوروزی قبل از تصویب این قطعنامه ی ولی فقیه در مشهد می باشد ، چرا پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود در مورد هر دو این موضوع های مهم سکوت کرده است ؟ نه اینکه سخنی در مورد این موضوعات مهم نگفته است ، بلکه جالب تر اینکه لب به موضع گیری انتقادی دولت فخیمه ی ارباب انگلیسی در مورد گروگان گیری سپاه پاسداران نگشوده است واز اجرای نقش خود در مورد سناریو سازی اعتراف گیری از اعضای ملوان وتفنگداران گرگان گرفته شده ی انگلیسی نگفته است که بطور سیستماتیک از طریق رسنه های تبلیغاتی و تلویزیونی رژیم تروریستی پخش می گردد که بصورت تصویری ونوشتاری می باشد. البته ایشان ضمن پرداختن به دشمن آمریکائی، برای کنترل کردن اوضاع بحرانی عراق، حکم اعدام صادر شده ی علی شیمیائی برادر ناتنی صدام حسین در عراق را در صحفه ی اول روزنامه ی کیهان خود بازتاب داده است تا مکمل افزایش ترورهای برنامه ریزی شده مأموران اعزامی در عراق باشد که از سوی سپاه پاسداران این روزها با شدت تما مدر عراق تعقیب واجرا می گردد.
در هر صورت عملکرد دو هفته از آغاز سال جدید نه اینکه عمق پیگیری بحران هسته ای وجنگ افروزی سران رژیم تروریستی آخوندی را نشان می دهد، بلکه با ارسال نامه وتأکید کردن اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی به آژانس بین المللی اتمی داده است ، چشم انداز وخیم وخطیر وجنگ افزوزانه ی سران رژیم تروریستی وسپاه پاسداران و آمادگی شرایط جنگی را می رساند. اما در مقابل، اگر چنانچه غرب خواهان بحران های باتلاق سازی های مشابه دیرعراق در خاورمیانه نمی باشند وخواهان دسترسی رژیم تروریستی به سلاح هسته ای نیستند. و بقول پاسدار حسین شریعتمداری پرحرف و بی عمل نمی باشند.اکنون که با گروگان گیری باجیگرانه سپاه پاسداران وتهدید پیام نوروزی ولی فقیه ونامه ی مخفی کرن اهداف هسته ای، ماهیت رژیم تروریستی واهدافش عیان شده است و فضای جهانی ومنطقه ای آماده شده است بهترین فرصت است تا که غرب به چشم دوختن سیاست کثیف خائنانه ی مذاکره ومماشات و استمالت جویانه ی خود، به خصوص دولت انگلیس با سران رژیم ضد بشری و ارتجاعی و جنگ افروز ومهار ناذیر آخوندی پایان دهند و به جای انتخاب گزینه ی جنگ، پیشنهاد تغییرات دمکراتیک راه حل سوم خانم مریم رجوی در ایران رامورد حمایت وپشتیبانی خود قرار دهند و برای شروع وشتاب دادن به تغییرات دمکراتیک در ایران، سریع نام مجاهدین را از لیست گروه وسازمان های تروریستی خارج کنند. در غیر اینصورت، هرگونه جنگی رخ دهد مسئول خسارات جانی ومالی وارده وفراگیر شدن بحران جنگ و آثار وعواقب آن در خاورمیانه، غرب در کنار رژیم سران فاشیست ضد انسانی و سپاه پاسداران می باشند .
هوشنگ – بهداد
روزنامه ی کیهان سه شنبه 14 فروردین ماه سال 1386حريف پرحرف (يادداشت روز)