چرا بازجوی قلمزن روزنامه رسالت خواهان محاکمه مجاهدین در عراق شده است؟

چرا بازجوی قلمزن روزنامه رسالت خواهان محاکمه مجاهدین در عراق شده است؟
باز قافیه بر رژیم تروریستی به تنگ آمده است که بازجوی سابق امام زمان زندان ها که روزنامه نگار روزنامه ی باند مافیائی غارتگر ودزد انگلیسی مؤتلفه شده به جفتگ گوئی افتاده است. جالب و بسیار خوشمزه وخنده دار است که پاسدار غلامک وگماشته این طوطی کوک شده و نوکریک خال بفرمان ارباب که مجبور شده است که از موضع خفت وخواری وذبونی وتسلیم شدگی از روی نوشته ی تنظیم شده دست به اجرای شوی نشان دادن جای دوست ودشمن بزند و در کنفرانس مطبوعات داخلی وخارجی خبر خوش 15 گروگان انگلیسی را که جایگزین خبرهای خوش غنی سازی اورانیوم و برگزاری جشن هسته شده است، با سلام وصلوات وبدرقه کردن تا فرودگاه را به عنوان عفو ناب اسلام طالبانی آزاد نماید. اکنون برای ماستمالی کردن گلابزدگی طرح مشترک سپاه پاسداران و ولی فقیه و پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد، وظیفه قلمزن بازجوی روزنامه ی انگلیسی رسالت شده است تا که پرونده ی مجاهدین ساکن عراق را بگشاید . این بازجوی پلید بدون آنکه به ریشه مقاومت مبارزه مسلحانه در سال 1360 به بعد علیه ی رژیم متحجر وخرافه پرست ضد بشری آخوندی اشاره کند و بدون آنکه به 120 هزار زندانی سیاسی اعدام شده در 28 سال گذشته اشاره ای داشته باشد و توضیح دهد که چرا رژیم تروریستی جنایتکار حتی یک روز در 28 سال گذشته نتوانسته است بدون سرکوب و خفقان وشکنجه و شلاق زن وقطع اندام واعدام وتیرباران ودار زدن ها به حاکمیت ننگین خودش ادامه دهد ؟ امااین بازجوی هالو بی توجه به پرونده ی رژیم جنایتکاری که رکوردار نقض حقوق بسشر ومحکومیت در این زمینه در جهان می باشد وبه عنوان یاغی بین الملل شناخته شده است وسران جایتکارش پرونده ی محکومیت در دادگاهی در آلمان به اتهام ترور مخالفین دارند و از ترس آگاهی مردم ایران، مدتیست که بطور سیستماتیک به عنوان مبارزه با شبیخون فرهنگی آنتن های ماهواره ای جمع آوری می کند و به عنوان من درآوردی و مسخره ی مبارزه با بی حجابی واراذل و اوباش، خفقان در جامعه حاکم کرده است و دانشگاهها را پادگان کرده است ودانشجویان را ستاره دار کرده است . سپس پس از شناسائی آنان اخراج یا دستگیر می کند . ویکی منزوی ترین کشور منطقه می باشد . چونکه سابق دخالت گری با اعمال تروریستی در امور داخلی سایر کشور ها از جمله کشورهای مجاورش همچون عراق و افغانستان و سر زمین فلسطین ولبنان دارد و بطور مداوم دست به اعمال تروریسنتی وآشوبگری وناامن سازی در عراق می زند ولیست 32000 مأموران حقوق بگیرش در عراق که با مشخصات کامل از سوی مجاهدین افشا شده است واین افشاگری شدیداً رژیم تروریستی آخوندی و ازهمین بازجوی دون پایه ی هالوی قملزن باند مافیائی مؤتلفه انگلیسی دزد را عصبانی کرده است. اکنون مبلغان و بازجویان بد نام سابق رژیم جنایتکاری که شدیداً مورد تنفر مردم ایران وعراق وحتی منطقه ی خاورمیانه می باشد که توانسته است فقط به ضرب ایجاد ارعاب و خفقان وسانسور و صدور بحران وتروریسم وبینایگرائی وجنگ افروزی بر پا بماند .
در شرایط کنونی که دچار بحران شدید هسته ای شده است و نقش دخالت گرایانه وتروریستی اش در عراق افشا شده است و 5 پاسدار تروریست بازداشتی در عراق دارد که به خاطر آزاد کردن شان سناریوی گروگان گیری تفگندارن وملوانان انگلیسی را راه اندازی می کند که البته برایش تبدیل به یک شوی بسیار کمدی و ذبونانه شده است . بنابراین دستگاه تبلییغات و جنگ روانی و شیطان سازی اش را در کنار بازجویان شکجه گر روزنامه نگار شده بسیج کرده است تاکه پرونده ی مجاهدین در شهر اشرف را دنبال کند . یکی از این مأموران اخوی پاسدار تیر خلاص زن گماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد است که به نام غلامرضا احمدی است که با پژمان کریمی ونام های مستعار دیگر در روزنامه ی انگلیسی رسالت قمزنی می کند واز موضع بازجوگری داستانسرائی ی کند و هر از گاهی پرونده ی مجاهدین را افتتاح ودنبال می کند. . ولی این بازجو زیادی هالو و احمق، بد جوری به کاهدان زده و در کاهدان به دنبال سوزن می گردد . بیچاره شپور را از در گشادش نواخته است تا اینکه صدای ناهجارش را خودش بشنود . این بازجوی هالو تصور کرده است که اگر از موضع فرافکنانه دست به خود زنی بزند وهوار بکشد و آی دزد کنان آدرس غلط بدهد ، می تواند که صورت مسئله را پاک کند و قادر است که عملکرد رژیم جنایتکار در عراق را به مجاهدین نسبت دهد و اتهامات واهی ونخ نما شده ی کرد وشیعه کشی بیش از حد تکراری دستگاه تبلیغات وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی که یک وزیر انگلیسی دارد که فارغ التحصیل مدرسه ی حقانی قم است که سابقه ی جنایت 28 ساله در قوه ی قضائیه و بی دادگاه های انقلاب و دادگاه ویژه ی روحانیت است . این بازجوی هالوبا نشخوار کردن، جنایات سران رژیم تروریستی آخوندی در ایران وعراق را به مجاهدین نسبت دهد و بحران همه جانبه ای که سراسر وجود رژیم ضد بشری وتروریستی را فرا گرفته است آن را نیز وارونه کند ومدعی شود که درون مجاهین بحران وریزش است و چنین در مجاهدین ادعای مضحک کند:
"اما آيا بحران گريبانگير جريان نفاق با سرسپردگى بى‌قيد و شرط در برابر آمريکا حل خواهد شد؟ بى‌انگيزگى سياسي، نوميدى از پيروزى در برابر نظام ديني، اثبات ديکتاتورى سران نفاق بر اعضا و اختناق در اشرف و ريزش‌هاى تشکيلاتى در سايه نبود مشروعيت در نزد مردم ايران، بحرانى است که به عنوان يک واقعيت در برابر منافقين است و آينده اين گروهک را تيره‌تر از گذشته توصيف مى‌کند. اما آنچه امروز حلقه بحران را به گرد نفاق تنگ‌تر مى‌کند، نبود تحمل حضور آنها در عراق از سوى دولت و مردم اين کشور است. "
بازجوی دون پایه هالوی قلم بردست شده در روزنامه ی انگلیسی رسالت، نمی داند که اگر مجاهدین دچار بحران وریزش شده اند . پس برای چه این بازجو چنین سوزش وخارش سوختگی وعصبیت خود را در مورد این گروه دچار بحران وریزش به نمایش گذاشته است ؟ وچرا همچون سران رژیم تروریستی آخوندی که خود را نماینده و سخنگوی مردم ایران وعراق می دانند، این بازجوی طوطی نیز ادا و اطوارهای آنان را در آورده وتکرار کرده است و آروغ ناشتا زده وگاز معده را اشتباهی از دهان خود خارج کرده وشکر سرخ خوری زیادی خورده و سخنگوی مردم عراق شده ودر مورد مجاهدین چنین وراجی کرده است :
"عراقى‌ها خاطره مزدورى منافقين براى رژيم بعث را فراموش نکرده‌اند. از ديگر سو دولت عراق نيز نمى‌تواند اجازه دهد گروهکى تروريستى از داخل خاک عراق ضد ملت و دولت ايران فعاليت‌ تروريستى را سرو سامان دهد و از همسايه غربى ايران به عنوان يک پناهگاه استفاده کند. دولت عراق مى‌داند حضور منافقين در کشورش نه تنها خيانت به مردمى است که توسط صدام حسين و مزدورانش ستم ديدند و جان باختند، بلکه زمينه براى ناامنى و نيز خدشه به روابط مسالمت‌آميز با کشور بزرگ ايران است. "
بازجوی هالو فکر کرده است که عراق هم یک سلول و قلتگاه زندان اوین است که رئیس شعبه ی بازجوئی و مسئول صادر کننده ی فرمان شکنجه و اعدام یک مأمور اجیر شده ودست نشانده به نام جعفر الموسوی انگلیسی است که می تواند چنین نه حکم اخراج که حکم اعدام صادر کند که بازجوی پادو وهالو تقاضای آن را کرده است :
"روز سه‌شنبه به نقل از دادستان کل عراق “جعفر الموسوي”‌خبرى داده شد که دستگاه قضائى عراق سرگرم جمع‌آورى مدارک لازم به منظور محاکمه منافقين به دليل اعمال کشتار و سرکوب عليه مردم عراق است!به اين ترتيب مى‌توان اميدوار بود که اخراج، راه گريز تروريست‌ها از عدالت نخواهد بود. اما محاکمه در عراق پايان کار تروريست‌ها نيست. آنها بايد به دليل 28 سال شرارت عليه مردم ايران نيز محاکمه شوند. اگرچه به حتم آمريکا از رويکرد دوم به طور جدى جلوگيرى خواهد کرد. همان‌گونه که تا امروز آمريکايى‌ها از تحويل دادن تروريست‌ها به ايران توسط بغداد جلوگيرى کرده‌اند. اکنون مناسب است که تهران دستگاه قضائى عراق را در جمع‌آورى مدارک عليه منافقين و فراهم آوردن زمينه محاکمه تروريست‌ها کمک کند. به اين ترتيب دستکم بخشى از عدالت نسبت به دشمنان ملت ايران که کارنامه آنها چيزى جز جنايت و خيانت نشان نمى‌دهد، روا خواهد شد. "
در خاتمه اینکه از این شفاف تر مأموران وبازجویان شکنجه گر روزنامه نگار شده اعتراف آشکار کنند مودعی شوند که چگونه خود را صاحب مطلق عراق می دانند که نه دخالت گری آشکار در امور داخلی عراق می کنند وروزانه دست به جنایات و آدمربائی و اعمال تروریستی وناامن سازی و آشوبگری در عراق می زنند و دست به ترور و گروگان گیری نظامیان انگلیسی می زنند وخواهان اخراج نیروهای نظامی انگلیسی و آمریکائی از عراق هستند تا که بطور کامل عراق در اختیار خودشان باشد . نه اینکه صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق و سایر مقامات عراقی را به آن وضع فجیع به عنوان انتقام کشی بر دار می کشند. نه اینکه نفت عراق را دارند بطور قاچاقی از طریق نفوذی های خود در دولت دست نشانده ی عراق مصادره ومی فروشند . نه اینکه از عراق به عنوان سرپل باج گیری با تلاش گسترده برای دسترسی به سلاح هسته ای استفاده می کند . نه اینکه سران کشورهای عربی از جمله پادشاه عربستان سعودی و اردن وبحرین ورئیس جمهور مصر را که انتقاد به اعدام صدام حسین در روز عید قربان کرده بودند را به سرنوشت مشابه صدام حسین تهدید می کنند .ونه اینکه منفورترین ومنزوی ترین کشور منطقه ی خاورمیانه است و نشست 7 جانبه کشورهای عضو کنفرانس اسلامی در پاکستان را طرح خائنانه می دانند و نشست امنیتی بغداد را دام آمریکا می خوانند و اجلاس آینده ی کشور های کنفرنس اسلا می در ترکیه را توطئه می نامند .خلاصه هرروز در سراسر ایران جنایت می کنند در صورتی که اگر انتخابات یا نظر پرسی آزاد باشد مشخص می شود که ضریب مخالفت وتنفر مردم ایران نسبت به سران جنایتکار وتروریستی آخوندی چه اندازه است .
اکنون یک بازجوی دست چندم تبدیل به نماینده ی مردم عراق شده است که بیش از 5 میلیون و200 هزار نفراز اقشار گوناگون عراق بر لیست حمایتی خودشان از مجاهدین شهر اشرف در بغداد عراق مهر و امضاء وتأئید گذاشته اند. البته مجاهدین جزو سازمان اصلی قربانیان رژیم جنایتکار آخوندی می باشند که اولین سازمانی ..برده از اهداف پنهانی هسته ای رژیم تروریستی برداشت که مرتکب گناه نابخشودنی از سوی جانیان حاکم بر ایران شده اند. اکنون این بازجوی دون پایه خواهان نه اخراج که محاکمه واعدام مجاهدین از سوی یک مهره دست نشانده ی رژیم تروریستی در دولت دست نشانده ی نوری المالکی شده است.
البته اگر سیاست خانانه وپلید تجاری غرب با این رژیم جنایتکار وضدبشری و یاغی بین المللی آخوندی نبود. نه اینکه این رژیم بربمنش وتروریستی قرون وسائی آخوندی تا کنون ادامه می یافت و نه اینکه یک بازجوی بدنام امام زمانی جرأت نمی کرد که به خودش اجازه دهد که دهان گشاد خودش را باز کند واینگونه بطور آشکار فرمان آدم کشی در عراق صادر کند.
بنابراین اگر چنانچه آمریکا وانگلیس خواهان پایان دادن به باتلاق عراق می باشند و علاقه ای به صدور بحران عراق به خاورمیانه ندارند . اکنون که در عراق حضور نظامی دارند . باید تلاش جدی کنند که دولت مذهبی دست نشانده ی رژیم آخوندی نوری المالکی در عراق را با یک دولت فراگیر سکولار ودمکراتیک تعویض کنند تا دست عوامل رژیم جنایتکار آخوندی در دولت عراق قطع گردد. در غیر اینصورت هر گونه مذاکره ومماشات وسازش وتحمل پوشی واغماض گری بر جنایات واهداف رژیم تروریستی درعراق که بطور جدی تعقیب و اجرا می شود. چشم انداز آینده ی شرایط بسیار بحرانی وخطرناک تر از شرایط کنونی در عراق وخاوریانه خواهد شد و هزینه ی بسیار سنگین تر از آنچه مردم عراق تا کنون پرداخت کرده اند باید همراه با نیروهای نظامی مستقر در عراق پرداخت شود که بهره ی آن مستقیماً توی جیب گشاد ملایان نایتکارحا کم بر ایران خواهد رفت. اگر چنانچه د سثرسی به سلاح هسته ای یابند که دیگر نه فاجعه ی منطقه ای که جهانیست.
هوشنگ - بهداد
روزنامه ی رسالت شنبه 16 فروردین ماه سال 1386
محاکمه منافقين