نقد مطبوعات : پاسدار حسین شریعتمداری، در بابل گفته است یک گام، تا بمب اتم باقیمانده است.22 فرورین



پاسدار حسین شریعتمداری، در بابل گفته است یک گام، تا بمب اتم باقیمانده است

پاسدار حسین شریعتمداری که بنا بر تجربه وتخصص گذشته سپاهی گری اش و سر بازجو زندان اوین بودنش تسلط عجیبی در اعتراف گیری و تواب وسناریو وپرونده سازی دارد و همچون آخوندهای مجمع خبرگان رهبری در شغل و حرفه اش بسیار خبره می باشد و عجیب تخصص وعلاقه به چند ذوقه خوری همچون توبره و آخور خوری آخوندهای حاکم دارد . بنابراین گذشته از اینکه مدیر مسئول روزنامه ی کیهان مکتبی – پادگانی است ونماینده ی ویژه ی ولی فقیه در این مؤسسه ی خیلی فرهنگی می باشد .گذشته از اینکه بطور مستقیم نظرت بر ستون های یادداشت ای روز و پنهان و نیمه پنهان وگفت و شنود وپیام ها واخبار ویژه دارد که زیر نظر و کنترل خودش می باشد. از سوی دیگر این روزنامه را تبدیل به سخنگوی سپاه پاسداران کرده است که بطور کامل و انحصاری تسلط بر تأسیسات هسته ای و اهداف آن دارد . همینطور پاسدار حسین شریعتمداری بطور سیستماتیک مسئولانه ومجدانه وهدفمندانه تبلیغات گسترده ازپروژه ی هسته ای و اهداف دسترسی به سلاح هسته ای دفاع کرده و همچنان می کند . لذا گاهی با نام مدیر مسئول کیهان در سفر ها و یا با خبرگزاری ایسنا سخنرانی باسئوال وپرسش و گفت وگو می کند وزمانی با نام خودش و چند تا نام های مستعار دیگر در ستون یادداشت روز روزنامه ی کیهان، قلمزنی و یا سناریو سازی می کند . البته که شدیداً از پاسدار غلامک وگماشته محمود احمد نژاد دفاع می کند . به خصوص در برابر منتقدان باند مغلوب دوم خردادی از دولت امام زمانی پاسدار احمدی نژاد ، ویا شیوه ی پیگیری پروژه ی هسته ای، از موضع تهاجمی وتهدید آمیز وافشاگرانه به عنوان ولی مدافع تسخیری جانانه دفاع می کند.
اکنون که پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی پس از پیام تهدید آمیز نوروزی ولی فقیه در مشهد و گروگان گیری سپاه پاسداران و تصویب قطعنامه 1747 شورای امنیت سازمان ملل سخت بحرانی شده است و شوی سیاسی – کمدی کنفرانس مطبوعاتی پاسدار محمود احمدی با عفو وبخشش و آزاد کردن گروگان ها نه اینکه از کاهش بحران ها نکاست، بلکه آن را افزایش داده است . بنابران پس از شوی کنفرانس مطبوعاتی که برای عبور از بحران هسته ای و گروگان گیری بود در دنباله اعلام مراسم برگزاری جشن هسته ای در نطنز با حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد برگزار شد . البتع که ایشان که دچار شور حسینی شده بود وبه حال زار خود از ته ده یک گریه ی مبسوط هنرمندانه کرد و چشمه ای دیگر از ابعاد رشد هنر مکتب ناب اسلامی طالبانی را به نمایش گذاشت تااینکه سر چماقدار حزب اللهی سابق وکارگردان سینمائی کنونی شده مسعود دهنمکی احساس نکند که رقیب هنری ندارد و زیادی احساس غرور ومنحصر به فرد نکند وفخر نفروشد که توانسته است فیلم کمدی پرفروش بسازد وپول هنگفت وکلانی بر جیب خود بزند. در صورتیکه معروفیت ومطرح شدن ایشان نیز همچون انفجارات تفنگداران دریائی آمریکائی در بیروت می ماند که منجر به کشته شدن صد ها تفنگدار دریائی آمریکا در اوایل انقلاب شد . سپس پاسدار محسن رفیقدوست فرمانده سپاه پاسداران با افتخار اعتراف کرد که هم چاشنی انفجاری وهم ایدئولوژی این عملیات انفجاری از تهران به لبنان صادر شده بود. اکنون نیز مسعود دهنمکی می داند که بودجه و امکانات کارگردانی و فیلم سینمائی اش را پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ تفتیش و عقیده و ارشادگری سانسور تقبل و پرداخت کرده است که ایشان موفق شده خود وفیلمش معروف ومشهور شوند و تبدیل به همیای محسن مخملباف سینماگرای دوم خردادی ها برای اصول گرایان ووابسته به ولی فقیه شود.
اما از اینکه پس از افتتاح وبرگزاری جشن فن آوری هسته ای در نطنز و اعلام پیوستن آن به باشگاه اتمی جهان که پاسدار احمدی نژاد در نطنز آن را اعلام کرد . سپس آقا زاده رئیس سازمان انرژی اتمی مأموریت یافت تا که اعلام کند سايت غني سازي اورانيوم نطنز تا دو سال آينده به 54 هزار سانتريفيوژ تجهيز مي شود. البته ایشان برای رفع هر گونه ابهام طي مصاحبه اي تلويزيوني که داشته در پاسخ به اين سؤال كه چرا راه اندازي سه هزار دستگاه سانتريفيوژ را ایشان در مراسم گراميداشت روز ملي فن آوري اعلام نكرده بود ؟ جواب داده است که ما نگران بوديم با اعلام اين موضوع ابهامي به وجود آيد؛ از اين نظر برای ابهام زدائی وبرطرف کردن هرگونه شک وشبهه برنامه ی هسته ای بود که ما در نطنز، تنها به راه اندازي سه هزار دستگاه سانتريفيوژ اشاره کردیم. در ادامه ایشان به شیوه ی گروگان گیری یا باج خواهی و راهزنی دریائی سپاه پاسداران در ازای جوابگوئی به تهديد به تحريم و قطع همكاري هاي اقتصادي و تجاري عليه ايران از سوي غرب گفته است: اگر اروپايي ها بخواهند تحريم اقتصادي كنند، بايد از مبادلات 20 ميليارد دلاري شان با ايران صرف نظر كنند. همچنین ایشان وافزوده اروپايي ها بايد در صورت چنين اقدامي تحمل قيمت نفت بالاي 100دلار در ر بشه نفت را داشته باشند. البته ایشان بدون آنکه بگوید اگر جنگی در گیرد. دیگر نفتی رژیم تروریستی نمی تواند صادر کند و بودجه ای برای هیچگونه اعمال تروریستی وحتی تأمین ابزار و ادوات جنگی و نظامی و ارگان های سرکوبگرانه ی خود ندارد . مهم اینکه نمی تواند بودجه ی 10 میلیارد دلاری هزینه ی وارداتی سوخت بنزین سالیانه اش را تأمین کند که چنین آروغ ناشتائی زده وتوپ خالی بسته است. ضن اینکه در خبرها آمده بود تدارک برنامه ریزی در صورت بسته شدن تنگه هرمز برای انتقال نفت در نظر گرفته شده است. یعنی اینکه این خبر تهدید آمیز پوشالی جدید، کپی پیام تهدید آمیز نوروزی ولی فقیه در مشهد می باشد که مرتبط با واکنش تحریم اقتصادی قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل پیرامون پرونده ی است که از موضع ترس وحشت اتخاذ شده است. البته از طرف دیگر تأکید بر اهداف بلند پروازانه دسترسی به سلاح هسته ای می باشد و اثبات می کند که تا چه اندازه برای سران رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی این هدف حیاتی و مهم است که برای دسترسی به سلاح هسته ای از یک رقم با ج دادن های 20 میلیارد دلار تجاری با اروپا سخن به میان آمده است. البته که اعلام این خبر بی ارتباط با نظر وادعای
"مدير مسئول كيهان نمی باشد که در جمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه علوم پزشكي بابل مدعی شده است، سهم هر كس در دنياي امروز به اندازه قدرتش هست و نه توان چانه زني" ناگفته نماند که ایشان در یادداشت روز امروز خود در کیهان با نام دوئل تفنگ خالی گفته های خود در بابل را بسط کامل داده است و از گروگان بودن آمریکائیان در عراق گفته و بر تفنگ خالی وبی فشنگ آمریکا تأکید کرده و از دستان پر رژیم تروریستی آخوندی با تفنگ پر از فشنگ و دست بر ماشه و آماده ی شلیک به سوی آمریکائیان به گروگان گرفته شده در عراق گفته است. خلاصه اینکه پاسدار حسین شریعتمداری سخنان وادعاهای خود در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی بابل را تکمیل کرده است وگفته که چگونه رژیم تروریستی آخوندی تلاش می کند در دنياي امروز که هر يك از كشورها به اندازه قدرت خود سهم مي برند نه به اندازه تواني كه در چانه زني هاي ديپلماتيك خود دارند. سهم باج خواهی هسته ای رژیم تروریستی آخودی را افزایش دهد. زیرا که مدعی شده اين فرمول در باشگاه اتمي مصداق عینی دارد و نتیجه گیری کرده است که چالش هسته اي چند ساله ، گواه روشني بر عملياتي بودن اين فرمول است.
شایان یادآوریست که این تفکر باج خواهانه ی پاسدار حسین شریعتمداری مکمل تذکر این پاسدار در گذشته ی نه جندان دور است که گفته بود سرنوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا ، بلکه در خیابان های بغداد وبیروت مشخص می شود. پس د ر راستای همین خط مش و سیاست بود که جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با هدایت وحمایت و پشتبانی سپاه پاسداران با اسرائیل شروع شد و اکنون در یادداشت روز خوداز راه اندازی تظاهرات اعتراضی دو میلیون نفری در عراق با فریاد بر مرگ بر آمریکا و اخراج فوری از عراق گزارش داده است .پاسدار سربازجو در پاسخ به سؤالي درباره فاصله ميان غني سازي اورانيوم و توليد سلاح هسته اي گفته است؛ كشوري كه به دانش و تكنولوژي غني سازي اورانيوم دست يافته است، با توليد سلاح هسته اي فقط يك گام فاصله دارد و افزود، اين گام، يك گام علمي و فني نيست بلكه يك تصميم سياسي است اما با اینکه اعتراف کرده است که تا دسترسی به سلاح هسته ای یک گام فاصله است. ولی برای توجیه کاری ورد گم کردن ادعا کرده است که البته رژیم تروریستی آخوندی بارها اعلام كرده است هرگز درپي توليد بمب اتمي نمی باشد. همچنین پاسدار حسین شریعتداری و مدير مسئول كيهان در بخش ديگري از سخنان خود در بابل بر نقش دخالت گرایانه رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی در امور داخلی سایر کشورهای به روشنی بر حذف اسرائیل و تأئید دخالت کری در امور داخلی عراق و فلسطین و لبنان و ده ها مورد مشابه دیگر اعتراف نموده و با تأکید گفته است؛ امروزه چالش هسته اي ايران يك پرونده مستقل نيست، بلكه با ده ها پرونده و موضوع ديگر گره خورده است كه مسئله عراق، فلسطين، لبنان، شكل گيري خاورميانه جديد، تغيير جغرافياي سياسي منطقه با حذف اسرائيل از جمله آنهاست. در دنباله برای بی اثر کردن کارآئی قطعنامه های مصوبه ی شورای امنیت سازمان ملل و باز کردن فضای سیاست خائنانه ی و کثیف مذاکره ومماشات گری افزوده آمريكا و متحدانش مي دانند كه نمي توانند با صدور قطعنامه هاي شوراي امنيت سازمان ملل، پرونده هسته اي ايران را جدا از پرونده هاي ديگر و به نفع خود حل و فصل كنند. همچنین پاسدار سربازجو شريعتمداری در پاسخ به سؤال يكي دیگر از دانشجويان درباره چند وجهي بودن پرونده هسته اي رژیم تروریستی آخوندی گفته است ؛ آمريكا و متحدانش به خوبي مي دانند كه در عراق گروگان ايران هستند و به وضوح درك كرده اند كه جنگ 33 روزه لبنان فقط يك نمونه ی دیگر از شیوه های رفع بحران هسته ای و گروگان گیری بود و در نهایت برای اینکه بیشتر اثبات کند که رژیم تروریستی – آخوندی بدون چون و چرا به دنبال دسترسی به بمب اتمی می باشد و صلح آمیز بودن اهداف هسته ای چرت وخالی بندی وپوچ می باشد تأکید بر خروج از NPT، و اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، وجمع آوري دوربين ها ی آنان در مراكز هسته اي را تجویز کرده و آنان را از جمله اقدامات ضروري و حياتي دانسته است كه بازم تأکید کرده اگر امروز پذيرفته شود د سودمندتر از فرداست. . خلاصه در پایان پاسدار حسین شریعتمداری ومدير مسئول كيهان، نصب 3000 سانتريفيوژ در نطنز را ورود ايران به توليد صنعتي سوخت هسته اي ناميد ه و افزوده كه قرار است اين چرخه تا نصب حداقل 60هزار سانتريفيوژ ادامه يابد. با این حساب اکنون توپ د ر زمین غرب و شورای امنیت سازمان ملل است که می خواهند در گام بعدی خود چه تصمیم جدیی را اخاذ کنند که مانع از یک فاجعه خطرناک انسانی در ایران ومنتقه و شاید جهان شوند .
هوشنگ – بهداد

روزنامه ی کیهان چهار شنبه 22 فروردین ماه سال1386
مدير مسئول كيهان در جمع دانشجويان و اساتيددانشگاه علوم پزشكي بابل :سهم هر كس را در دنياي امروز به اندازه قدرتش مي دهند نه توان چانه زني