نقد مطبوعات : فرق میان تفنگ با فشنگ وبی فشنگ والف و انف کیهان 22 فروردین

نقد وبررسی " دوئل با تفنگ خالي " (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان چهار شنبه 22 فروردین ماه سال 1386
"فرق میان تفنگ با فشنگ وبی فشنگ والف و انف "
سناریوی پرونده ی پروژه ی اتمی که چند سالی است که به مرکز ثقل وپاشنه ی آشیل رژیم تروریستی آخوندی برای تضمین بقایش تبدیل شده است . آنگونه اهمیت دارد که برای پیگیری اهداف این پروژه روی به دخالت گری گسترده ی خونین وپر هزینه در امور داخلی عراق و فلسطین ولبنان آورده و راه اندازی جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل را بوجود آورد و حتی ولی فقیه وسپاه پاسداران که تأسیسات هسته ای را در اختیار خود دارند قبل از باتلاق سازی عراق و سرزمین سوخته کردن لبنان وایجاد نزاع میان ساف وحماس ، در سیاست چراغ خاموش دست به برکناری رفسنجانی و جراحی دوم خردادی ها روی آورده بودند که مرتبط با پیشبرد همین پروژه ی هسته ای می باشد . اما پیگیری مستمر پرونده ی هستته ی وبی خیال بودن پاسخگوئی به سایر مطالبات وخواست و نیاز واحتیاجات اقشار گوناگون مردم و تحت شعاع قراردادن همه ی موضوعات ومقولات ومراسم به بحران هسته ای ، آنگونه حیاتی شده است که رهبر ولی فقیه در پیام تهدید آمیز نوروزی خود حتی از یک تبریک وشادباش خشک وخالی به مردم ایران خود داری کرد ودریغ ورزید .در عوض دست به تهدید کردن شورای امنیت سازمان ملل نمود وآن را به بی قانونی متهم کرد و تأکید کرد که جواب این بی قانونی با همه توان وظرفیت بطور بی قانونی متقابل داده خواهد شد . در ادامه ی این پیام، شاهد بودیم که چگونه سپاه پاسداران این پاسخگوئی به پیام تهدید آمیز و بی قانونی رهبر ولی فقیه را بصورت راهزنی دریائی وگروگان گیری باجگیرانه تعقیب واجرا کرد و تعداد 15 ملوان وتفنگدار دریائی انگلیسی را به گروگان خود درآورد . اماصرف نظر از اینکه با چه پیسی و ذبونی وذلت وخواری با تسلیم شدگی کامل در شوی کمدی سیاسی پاسدار غلامک وگماشته ولی فقیه احمدی نژاد در کنفراس مطبوعاتی وارد صحنه شد و گروگان ها مورد عفو وبخشش قرار گرفتند وآزاد شدند. بنابراین تأکید برروی پروژه ی اتمی واهداف آن کردن و یک ریز تکرار نمودن شبانه روزی آن از سوی رهبر و مسئولین رژیم تروریستی آخوندی که ادامه دارد . تا جائیکه پاسدار یادداشت روزنویس در ابتدای یادداشت روز خود پیرامون پیگیری این پروژه ی هسته ای و ضریب حساسیت وسرعت عمل فوق العاده غافلگیرانه ی آن در 2 سال گذشته را ، چنین آغاز کرده است:
"سرعت عمل فوق العاده و حركت هاي انفجاري ايران طي 2سال اخير چنان گسترش يافته كه در عمل امكان واكنش بهنگام و موثر را از دولت هاي متخاصمي چون آمريكا و انگليس و برخي اقمار آنها بازستانده است. همين يك سال اخير را نگاه كنيد. شوك اقدام موفقيت آميز ايران در راه اندازي آبشار 164تايي از ماشين هاي سانتريفيوژ، هنوز با واكنش درخور اعتنا از سوي غرب مواجه نشده بود كه خبري به مراتب بزرگ تر مانند توپ در دنيا صدا كرد؛ ايران با راه اندازي 3هزار دستگاه سانتريفيوژ و تزريق گاز به آن، پاي در عرصه توليد صنعتي سوخت اتمي گذاشته است. قدرت ها و افكار
پاسدار یادداشت روز نویس، پس از مقدمه ی یادداشت روز خود ،در دنباله چنین از تفنگ بی فشنک قطعنامه های مصوبه ی شورای امنیت گفته و متقابلاً اینگونه از در اختیار داشتن ابتکار عمل رژیم تروریستی آخوندی با زبان تهدید آمیز گفته وبه رخ رقبای مخالف خارجی پرونده ی هسته ای کشیده است:
"اكنون اين ايران است كه ابتكار عمل را به دست دارد و طرف اثرگذار تلقي مي شود وگرنه صدور 3قطعنامه از سوي شوراي امنيت در كمتر از 7ماه عليه ايران كه عملا واجد ذره اي تاثير بر رفتار دولت يا افكار عمومي ايران -گروه هدف در صدور قطعنامه ها و تبليغات پيراموني آن- نبود، به ماشه كشيدن و شليك دوئل كاري مي ماند كه اسلحه كشيده اما فشنگي ندارد. 3 قطعنامه 1696، 1737 و 1747 كه تقريبا با فواصل 3-2 ماهه صادر شد و در هريك اولتيماتومي گنجانده شد، دقيقا به چكاندن ماشه تفنگ خالي مي ماند؛ چيك! فقط همين!"
در ادامه، پاسدار یادداش رو نویس بحران هسته ای را فر صت بزرگ خوانده است و مدعی شده انبوهي از فرصت ها را فراهم کرده است كه بدون پيش آمدن اين فضای بحرانی هسته ای این فرصت ها به مراتب ديرتر محقق مي شد. و برروی نمونه ی پيشرفت هاي هسته اي تأکید نموده و ادعا کرده که يك سال اخير شايد در فضاي بدون تهديد، سال ها تحقق آن به به طول مي انجاميد و افزوده همین بران هسته ای موجب شده که موضوع تقويت بنيان هاي وحدت و انسجام ملي كه زورگويي هاي دشمن بي منطق باعث شد سلايق گوناگون را به همدلي برساند و عزم و اراده ملي را پولادين سازد. البته ایشان فراموش کرده تا که توضیح دهد منظور از وحدت و انسجام ملی آنست که یک قلم از سوی ولی رهبر فقیه تریبون های آزاد وقلم ها ومطبوعات منتقد دولت واهداف هسته ای ، همگام با دشمن آمریکا و اسرائیل خوانده شدند که در پیام تهدید آمیز نوروزی مشهد به آن اشاره شد و قلم بعدی آثار و آمار وحدت وانسجام ملی را اخیراً نیروی انتظامی با تهدید بیان است که گفته در راستای اخنتاق سازی درجامعه به عنوان مبارزه با بد حجابی زنان، شامل حال مردان نیز خواهد شد. پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه بیشتر کرکری خوانده و از بی خاصیت بون قطعنامه های تصویب شده ی شورای امنیت گفته و تأکید کرده که هیچ کدام کارآئی ندارند. زیرا که باز روس های فرصت طلب میزبان پاسدار محمد ذوالقدر شده است که جانشین سابق فرمانده ی کل سپاه پاسداران بوده و مبتکر سیاست حرکت چراغ خاموش برای خذف دوم خردادی هاو رفسنجانی بوده که از سوی بهزاد نبوی کودتای خزنده خوانده شد و معاون کنونی امنیتی وزارت کشور است که عضوحزب مؤتلفه ی انگلیسی عسگراولادی است و نامش نیز در لیست قطعنامه ی مجازاتی تحریم وممنوع الخروج بودن شورای امنیت سازمان ملل است که سفر یک هفته ای به روسیه داشته است که پاسدار حسین شریعتمداری اینگونه با این سفر دست به مانور زده و همیشه پر بودن دستان رژیم تروریستی باجده وچوب حراج زن به ایران به مخاطبین آمریکا و اعضای شورای انیت سازمان ملل گفته است:
"طي 2سال اخير هرچه جلوتر رفتيم، به موازات اينكه دستان ايران پرتر و قدرتمندتر مي شد، دست طرف مقابل خالي مي شد تا رسيديم به اينجا كه با مشاهده قطار قطعنامه ها، همه آشكارا فهميده اند شوراي امنيت، دراكولاي مهيبي است كه مدت ها مرده و فقط هيبت آن ترسناك است. امروز هركس- عامي يا نخبه، در ايران و خارج از مرزهاي ايران- حق دارد از خود بپرسد كه اثر صدور 3 قطعنامه چه بود؟ بعد از حدود يك سال چانه زني و رايزني، گروه 1+5 به اينجا رسيد كه براي حفظ اجماع به تحريم هاي حداقلي و فورماليته رضايت دهد اما نتيجه آن شد كه پس از سفر يك هفته اي سرتيپ محمدباقر ذوالقدر (معاون امنيتي وزارت كشور) به روسيه، خبرگزاري آمريكايي آسوشيتدپرس اعلام كرد «اين سفر، بي اثر بودن قطعنامه 1747 را نشان داد».دستان ايران پرتر از هميشه است. ايران امروز به موازات سرعت عمل فوق العاده و حركت هاي انفجاري، در حال مديريت عرصه تبليغاتي و رواني در دنيا آن هم از طريق رسانه هاي دشمن است. موج هاي خبري كه ايران برمي انگيزد چنان مسحوركننده، غافلگيرانه و جذاب است كه براي رسانه ها چاره اي جز پيروي و پژواك باقي نمي گذارد."
در پایان پاسدار حسین شریعتمداری بطور خیلی شفاف اعتراف کرد که خالی بندی در بابل نکرده است که گفته بود آمریکا در عراق به گروگان رژیم تروریستی در آمده است . چون اکنون نیز اعتراف دیگری کرده واذعان نموده که مبتکر راه اندازی تظاهرات فریاد ضد آمریکائی در عراق سپاه پاسداران بوده است که از لیست افشا شده مأموران اعزامی 32000 اهداف خود در عراق رادنبال می کند. همچنین در دنباله چنین از تفنگ پر فشنگ رژیم تروریستی آخوندی آماده ی شلیک در برابر تفنگ بی فشنگ آمریکا گفته است:
"پرئروز فقط در شهر مقدس نجف اشرف، 2ميليون عراقي به دعوت علما به خيابان ها ريختند درحالي كه الهام گرفته از ملت ايران، پرچم آمريكاي اشغالگر را زير پا مي انداختند و آتش مي كشيدند و فرياد مرگ بر آمريكا سر مي دادند. عراق با جنگ و درگيري و دادن تلفات اشغال شد اما اينك بدون درگيري درحال نشان دادن تصويري ديگر از شكست آمريكاست. به تعبير روزنامه انگليسي ديلي تلگراف «تظاهرات نجف به شكلي كاملا مسالمت آميز، شكست دولت بوش را حكايت كرد. ايران بالقوه رهبر احزاب شيعه داخل عراق به حساب مي آيد. آيت الله سيستاني رهبر بزرگ، متولد ايران است و عربي را با لهجه غليظ فارسي صحبت مي كند».آمريكا اكنون آنچه تير در تركش داشته رها كرده و هر فشنگي در اسلحه داشته شليك كرده است. اكنون اين ايران است كه در جهاني شوك زده و كنجكاو، تصميم مي گيرد با كدام «خبر و «اتفاق» به نقاط ضعف و پاشنه آشيل قدرت ها ضربه وارد كند. تدبيرهاي فراواني در تركش ايران مانده است به ويژه آن كه هر تير تدبير، فرصت هايي تازه فراهم مي كند و دستان ايران را براي شليك، پرتر مي سازد. تيرهاي تدبير ايران، خوشه اي است و هريك خوشه اي از فرصت ها و تدبيرهاي تازه فراهم مي سازد. آمريكا اكنون با رگبار مرگبار تدبيرهاي ايران روبروست و همين قدرت تمركز و عكس العمل بهنگام و موثر را از آنها بازستانده است.اين روند رو به جلو و موفق فراهم نيامده است الا به رشادت و بي باكي، به قول شاعر:مهتري گر به كام شير دراست. شو خطركن زكام شير بجوي
اما در خاتمه اینکه پس از توضیح به گروگان درآمدن آمریکائیان در عراق و خالی بودن تفنگ آمریکائیکان در برابر رژیم آخوندی وپر از فشنگ بودن تفنگ رژیم تروریستی آخوندی که بنا برادعای پاسدار سرباجو حسین شیعتمداری دست بر ماشه آماده برای چکاندنست . باید گفت که داستان پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی هسته ای شبیه آن معلمی شده است که لکنت زبان داشت که الف را " انف" تلفظ می کرد. زمانی که در کلاس اول ابتدائی می خواست حروف الفبا را تدریس کند .همانگونه که تذکر داده شد . مشکل تلفظ در بیان الف داشت وآن را " انف " می گفت و هرزمان که از دانش آموزان می خواست که آن را تکرار کنند . دانش آموزان می گفتنند " انف" ولی این آقا معلم عصبانی می شد و بر سر دانش آموزان فریاد می زد که من میگم "انف " شما نگوئید انف، بلکه بگوئید " انف" ، باز معلم می شنید که دانش آموزان پاسخ می دهند " انف" همان انفی که خودش بیان ویاد داده است ولی معلم با شنیدن " انف " بیشتر عصبی می شد. اکنون پس از لو رفتن اهداف دو دهه پنهانی هست ای که برای همگان مشخص شده است هرگز صلح آمیز نیست . ولی رهبر وسران ومسئولین رژیم تروریستی آخوندی همچون همان معلم لنکت زبان رک گوئی دارند وهمچنان مدعی می شوند که الف همان انف است و صلح آمیز است وهر گز قصد دسترسی به سلاح هسته ای نمی باشد و پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه ی کیهان پادگانی ونماینده ی ویژه ی ولی فقیه در جمع دانشجویان واساتید در بابل به عنوان شوخی گفته است که آمریکا در عراق در گروگان رژیم است و تأکید کرده است که هرچه زودتر باید از آژانس بین المللی انرژی اتمی خارج شد و از سرعت 3000 سانتریفیوژ به 54000 و یک قدم فاصله داشتن تا بمب اتم گفته است. ولی اروپا نیز باز هم با سیاست خائنانه ی مذاکره و مماشات گری به دنبال تکرار کردن انف معلم لکنت زبان گوی می باشد که مصلت گرایانه الف را انف بیان می کند تا جا اندازد اهداف هسته ای صلح آمیز وقابل کنترل است ونام سازمان مجاهدین بدلیل درخواست سران رژیم جنایتکار و تروریستی آخوندی و دلالی وواسطه گری دولت فخیمه ی انگلیس باید همچنان در لیست گروه و سازمان های
تروریستی باقی بماند .

هوشنگ – بهداد
روزنامه ی کیهان چهار شنبه 22 فروردین ماه سال 1386
دوئل با تفنگ خالي (يادداشت روز)