نقد مطبوعات : پاسدار محمد باقر ذوالقدر معاونت امنیتی وزارت کشور کیست وچه می گوید؟


پاسدار محمد باقر ذوالقدر معاونت امنیتی وزارت کشور کیست وچه می گوید؟
این چهره ی پاسدار محمد باقر ذوالقدر عضو باند مؤتلفه ی انگلیسی می باشد که قیافه ونگاه تاندازه ای می گوید که این پاسدار جنایتکار چه ماهیتی دارد ودر 28 سال گذشته چه اعمال جنایت آمیزی در کسوت پاسداری انجام داده که تا مقام جانشینی فرانده ی کل سپاه پاسداران ارتقاء یافت . به خصوص همینکه عضو بند غاتگر انگیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی می باشد.مشخص است که ضریب دزدی و غارتگری این پاسدار جانی تا چه اندازه می باشد؟ همین پاسدار جنایتکار یکی از مبتکر ان شرایط کنوی و رئیس جمهور شدن پاسدار احمدی نژاد و رشد وتوسعه سرکوبگری های کنونی در جامعه همین پاسدار جانی انگلیسی است و همین فرد بود که سپاه پاسداران را وارد صحنه ی قدرت اجرائی کرد . زیرا که وی یکی از طراحان اصلی سیاست حرکت چند لایه پیچیده چراغ خاموش سپاه پاسداران است که توانست نتیجه ی نمایش شورای دوره ی دوم شوراها ی شهر و روستا ها را به نفع باندهای مافیائی وابسته به ولی فقیه و سپاه پاسداران کند . سپس با قبضه ی نمایندگان مجلس هفتم گامی جلوتر برای تثبیت قدرت سپاه پاسداران بر داشت. یعنی درست معادل نقش سعید حجاریان در دوم خرداد سال 76 را البته بطور پنهانی در جبهه ی اصول گرایان رقیب دوم خرداد اجرا کرده است . در ادامه ی حرکت سیاست چراغ خاموش سپاه پاسداران وپیشبردآن بود که با بسیج کردن بسیج و سپاه پاسداران در پای صندوق های رأی گیری وتقلبات گسترده ای که انجام گرفت بالاخره پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شد وتأسیسات وپروژه وپیگیری اهداف هسته ای در بست در اختیار سپاه پاسداران قرار گرفت. در حقیقت یک نوع کودتای خزنده باندهای مافیائی وابسته به ولی فقیه و سپاه پاسداران بود که علیه دوم خردادی ها و رفسنجانی تدارک دیده شد . اما پس از اینکه طرح گام چهارم ونهائی پیروزی در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی 24 آذر امکا ن پذیر نشد . از آغاز سال جاری پس از اینکه قطعنامه ی 1747 شورای امنیت سازمان ملل هم پروژه ی هسته ای وهم اوضاع رژیم تروریستی آخوند را خطری کرد وپس از افتضاحی که سپاه پاسداران با گروگان گیری نظامیان انگلیسی ببار آورد وجایگاه قدرت واجتماعی اش بشدت ضربه دید . بنابراین این پاسدار جنایتکار مجبور شد که از نقش کارگردانی پشت صحنه و در سایه وخاموش حرکت کردن بیرون آید و جایگاه و نقش خود را علنی کند. به خصوص پس از اینکه سفر قاچاقی به روسیه کرد و به آنجا رفت تا که روس ها را راضی کند کارکنان خودشان را به نیروگاه اتمی بوشهر باز گردانند. همچنین پیرامون حمله ی نظامی آمریکا با روس ها مشورت کند .
بدون هیچ ابهامی طراح امنیت ملی نیروی انتظامی همین پاسدار جنایتکار می باشد. زیرا که نیروی انتظامی زیر نظر وزارت کشور است وهم اینکه غلامحسین الهام گفته ا ست که در دستور کار دولت این طرح امنیت ملی نمی باشد. از سوی دیگر نفوذ باند مؤتلفه ی عسگر اولادی در قوه ی قضائیه زیاد است و این قوه اعلام حمایت از طرح امنیت ملی نیروی انتظامی کرده است . سعید مرتضوی قاتل زهرا کاظمی نیز که وارد صحنه شده و شدیداً از این طرح حمایت کرده است این قاتل زهرا کاظمی نیز یکی دیگر از اعضای باند مؤتلفه ی انگلیسی می باشد. اکنون این پاسدار دزد ومرتجع پست معاونت امنیتی وزارت کشور را بر عهده دارد که نامش نیز جزو اسامی لیست تهیه وتنظیم شده گان در شورای امنیت سازمان ملل است که در قطعنامه های مصوبه ی این شورا قید شده است که ممنوع الخروج از ایران می باشد وقرار است حساب های بانکی وی بسته شود وزیر نظر پیگیری قانونی و دستگیری پلیس بین المللی باشد . ولی روس ها که خود یکی از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل می باشند که خود مهر امضاء برپای مصوبه های شورای امنیت سازمان ملل نهاده است که متأسفانه پای بند امضاء وتعهد خود نبوده اند و مقامات دیپلماسی خارجی روسیه بطور قاچاقی این پاسدار را پس را از مصوبه قطعنامه 1747 شورای امنیت سازمان ملل در خاک روسیه پذیرفته اند. در هر صورت این پاسدار که طراح اصلی امنیت ملی نیروی انتظامی در ایران است ومی داند که برای چه در شرایط کنونی این طرح به اجرا گذاشته است وبرای چه به سنندج سفر کرده و اروپا و آمریکا را تهدید کرده است واز عدم توانائی حمله ی نظامی آمریکا به ایران به دلیل درگیر بودن در افغانستان وعراق گفته است ودست به قدرت نمائی پوشالی موشکی زده است و در مصاحبه هائی که اخیراً کرده ومشاور پاسدار غلامک گماشته رئیس جمهور احمدی نژاد را زیر سئول برده است که چرا گفته است تفریط و افراط در سرکوبگری نکنید که هم ماهیت خود وهم رژیم ضد انسانی وهم اهداف سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی را بطور شفاف بیان کرده است که پشت صحنه جنگ قدرت چه خبر است؟. البته با سئوالاتی که مطرح شده است ایشان با تحریف گری و شیادی نظر داده است . زیرا که در دوره ی اول خاتمی که فضای سانسور کمی بر مطبوعات شکسته شده بود . آمار بیش از 3 میلیون معتاد دائمی به مواد مخدر و10 % جمعیت کشور به عنوان تفننی تفریحی استفاده کردن از مواد مخدر گزارش شده بود . ولی اکنون گویا که معجزه شده است . چونکه این پاسدار عوامفریب دغلکار ودروغگو صحبت از دو میلیون معتاد دائمی وتفننی در جامعه کرده است !
همچنین از سوی دیگر بدون آنکه بگوید کدام ارگانی نوار های زمینی مرزهای کشور را کنترل می کند و مواد مخدر چگونه وارد کشور می شود و چگونه توزیع می گردد و چرا آزادانه بدرون زندان ها برده می شود؟ یا اینکه نقش سپاه پاسداران در کنترل هزاران اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب کشور چیست؟ این اسکله ها چه نوع محموله های قاچاق از جمله انواع واقسام مواد مخدر را وارد کشور می کنند؟ چرا هیچکس جرأت نمی کند حتی نامی از این اسکله ها و نهاد سپاه پاسداران ببرد؟ زیراکه تجربه آخوند کروبی را دارند که چگونه زمانیکه رئیس مجلس ششم بود فقط یکبار خیلی کوتاه در مورد سرنوشت این چند هزار اسلکه های غیر قانونی پرسش کرده بود که نه اینکه در جا مورد شدیدترین انتقادهای علنی وتهدید های پنهانی واقع شد، بلکه به وی اجازه داده نشد که وارد مجلس هفتم به عنوان نماینده شود و شاهد بودیم که چه بر سر ایشان در نمایش انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم آورده شد وچگونه کنار زده شد وحتی بهش اجازه داده نشد شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی از انگلیس راه اندازی کند. اکنون هم پاسدار حسین شریعتمداری برای خودش و روزنامه ی اعتماد ملی و کریم زاده قلمزن روزنامه پرونده باز کرده است وهرروز آن را ضخیم تر می کند. بنابراین اجرای طرح امنیت ملی با پوشش مبارزه با بی حجابی و فساد اخلاقی و اجتماعی یک بهانه ی گسترده ی سرکوبگراینه ی اجتماعی و ایجاد اختناق ورعب ووحشت در جامعه است که نگرانی از خیزش و قیام مردم ناراضی به خصوص جوانان می باشد. اگرنه آقازاده وبچه آخوندهائی که مایه دار و صاحب ثروت های بادآورده ی نجمومی و بسیار کلان شده اند و پیوسته خود وخانواده هایشان بصورت ییلاق و قشلاق کردن در حال سفر به اروپا وکانادا وآمریکا می باشند وصاجبان ویلا ها واملاک وسرمایه گذاری های سنگین در آنجا می باشند.
همنطور چندین میلیون ایرانی در برون مرز اقامت دارند که بخشی از اینان در حال سفر به ایران می باشند ویا اعضای خانواده های اینان نزدآنان می روند وتجربه ی زندگی و شرایط هر دو جامعه را دارند ومی توانند به آسانی مقایسه کنند که معنی آزادی واختناق وسرکوب چیست؟ بنابراین اینان که با اینگونه طرح های بگیر وبنند سرکوب کرایانه طرح امنیت ملی که در حقیقت اعلام خطر حاکمان وابراز وحشت از فروپاشی و سرنگونی می باشد، نه اینکه اینان ومردم ناراضی دیگر تغییر نمی کنند، بلکه بیشتر به پوچ وتاکتیکی بودن آن پی می برند و حتی موجب می شود همان حامی رژیم جنایتکار رابه خاطر منافع اقتصادی و غارتگری که از رژیم دفاع می کند؛ بدیل به مخالف آشتی نا پذیر می شود ومنافعی برای حاکمان جانی جز ایجاد اختناق ووحشت مقطعی در جامعه ارمغان ودست آورد یگری اینگونه طرح های امنیت ملی خوانده شده بهمراه ندارد. اگر نه چگونه است که در 28 سال گذشته هیچ مسئولی در این رژیم یافت نشد تا که پاسخگو باشد پدیده ی آقازاده پروری چیست که معادل آن پدیده ی ناهنجار رو به رشد دختران فراری از خانه ها و زنان های تن فروشی خیابانی می باشد ؟ آیا اینان که دچار چنین سرنوشتی شده اند معصوم نبودند؟ حتی زنان نگون بخت خیابانی که چند سال پیش در مشهد بدست سعید حنائی بسیجی و همکاری قوه ی قضائی با روسری خودشان خفه شدند. ایا اینان معصومان و قربانیان همین رژیم جنایتکار عوامفریب نبودند که خمینی به آن قول داده بود که قراراست حاکم شوند ؟ آری اینان محصول وتولیدات این رژیم ضد انسانی وغارتگر وجنایتکار بودند . همانگونه همین 150 هزار نفری که تا کنون در طرح امنیت ملی نیروی انتظامی دستگیر شده اند جزو معصومان وبی گناهان وقربانیان همین رژیم بربرمنش وتاریک اندیش و آزادی کش آخوندی می باشد که متعلق به قرون وسطی می باشد وبا جهان مدرن امروزی هیچگونه همخوانی و سازگاری ندارد.

هوشنگ – بهداد
1386هفتم اردیبهشت ماه سال


سیات بازتاب 6 اردیبهشت
تهديد ذوالقدر: شليك ده‌ها هزار موشك به اهداف آمريكايي