رژیم تروریستی آخوندی تلاش می کند ، همچون شیخ حسن نصرالله، از مقتدی صدر در عراق استفاده کند


نقد وبررسی "عراق اشغال بدفرجام!" روز نامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 22 فرردین ماه سال 1386
رژیم تروریستی آخوندی تلاش می کند ، همچون شیخ حسن نصرالله، از مقتدی صدر در عراق استفاده کند
پس از سپری شدن چهار سال از اشغال عراق، پرسش است که چه نصیب اشغالگران واشغال شدگان شده است؟ هزینه چگونه پرداخت شده است و برنده تا حال کدام کشور بوده است؟ بازیگران روی صحنه وپشت پرده ی این اشغالگری چگونه بازی را دنبال و هدایت کرده اند ؟ نقش نفوذی حاکمان رژیم تروریستی آخوندی در این اشغال گری چگونه بوده است؟ بالاخره چگونه است که اکنون ملای سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری وابسته به ولی فقیه با فراموشی سپردن خاطرات وواقعیات قبل از اشغال عراق ودر ابتدای شروع اشغال نظای و در نهایت سقوط دولت صدام حسین که سران رژیم تروریستی همپیای اشغال گران بودند . بطوریکه بلافاصله پس از سقوط حکومت صدام حسین رئیس جمهوری سابق عراق پاسدار، محسن رضائی در تهران کنفرانس مطبوعاتی تشکیل داد تا اینکه پیام های تبریک وقدردانی و تشکر آمیز سران رژیم تروریستی آخوندی را تحویل ائتلاف کشورهای اشغال گر از جمله آمریکا نماید که از طریق سفارت سوئیس در تهران که مسئول و سرپرست حفظ منافع آمریکا می باشد به وزارت امور خارجه ی آمریکا نیز ابلاغ گردید . ولی اکنون اینگونه گزارش شده است:
" چهارمين سالگرد اشغال عراق توسط آمريكا و انگليس به فرصتي براي اعتراض عمومي مردم مظلوم عراق عليه اشغالگران مبدل شد. اخبار و گزارشات تصويري نشانگر استقبال عظيم مردم عراق از اين فرصت براي بيان مخالفت همه جانبه عليه جنايات اشغالگران بود. براساس گمانه زني حدود دو ميليون نفر در اين مراسم شركت كرده اند. اين مراسم به دعوت مقتدي صدر روحاني جوان و قدرتمند عراقي برپا شد و در آن واحد ابعاد نفرت مردم از اشغالگران و دامنه هاي نفوذ سياسي مقتدي صدر و روحانيت انقلابي عراق را به نمايش گذاشت."
اکنون پرسش است که چه شد که به جای آزادی و صلح ودمکراسی وعده داده شده به مردم عراق، چه زود عراق تبدیل به باتلاق برای اشغالگر و اشغال شدگان شده است؟ طلبه مقتدی صدر کیست که گفته شده، فراخوان تظاهرات علیه نیروهای نظامی آمریکا در عراق داده است ؟ ایشان چه رابطه ای با رژیم تروریستی آخوندی دارد؟ در شرایط کنونی ایشان کجا می باشد و چگونه وبفرمان کی برنامه ی تظاهرات مرگ بر آمریکا و اخراج نیزوی های نظامیان آمریکائی از عراق سر داده شده است ؟ اینگونه برنامه ریزی تظاهرات آمریکائی که خبری از تظاهرات و یا نامی از انگلیسی ها نیست . در صورتی که هم پیمان وشریک نظامیان آمریکا می باشند چه ارتباطی با پشت صحنه پیر استعمار دولت فخیمه و ارتجاع حاکم بر ایران و اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی وبحران هسته ای اش ومصوبه ی قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل دارد؟ یااینکه چه ارتباطی میان دسترسی به سلاح هسته ای دارد که به قول پاسدار حسین شریعتمداری به گروگان در آمدن نیروهای نظامیان آمریکائی در عراق از سوی مأموران اعزامی و عوامل رژیم تروریشتی آخوندی در عراق مرتبط ب اهداف هسته ای یا گره خورده با آن دارد که پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری در جمع استاید ودانشجویان بابل آن را بیان کرده است ؟ آیا اگر پایگاه های نظامی مجاهدین در عراق بمباران نظامی نمی شدند و اینان خلع سلاح نمی گشتند ونامشان در لیست گروه وسازمان های ترویستی نگهداشته نمی شد و سیاست خائنانه و کثیف مذاکره ی و مماشات گری اروپا با رژیم تروریستی آخوندی دنبال نمی شد و اعتماد بی خود به رژیم تروریستی نمی شد و با دقت ومسئولت اعمال و اهدافش در عراق تعقیب می شد که چرا در برگزاری نمایشات انتخابات عراق وتصویب قانون اساسی جدید عراق و تشکیل پارلمان ودولت، دخالت گری کرد و کامیون های تعرفه آرای سفید از نوار مرزی به عراق صادر کرد و مهره هایش را از صندوق های آرای تقلباتی بیرون کشاند . سپس در دولت جعفری ونوری المالکیی نفوذ داد و با فراخواندن شان از اینان در جاده ی اتوبان بغداد وتهران وقم وجماران استفاده کرد که در حال تردد بوده و هستنند برخورد می شد. آیا امکان داشت که شرایط عراق اینگونه شود ؟ چرا بازهم از تجربیات 4 سال گذشته استفاده نمی گردد و تلاش نمی شود که با تعویض دولت دست نشانده ی عراق جلوی نفوذ بازهم بیشتر رژیم تروریستی عراق گرفته شود که هرروز، نه تعداد بیشتری از مردم بی گناه مردم عراق کشته ومجروح شوند ونه اینکه جای پای نفوذ وقدرت رژیم تروریستی آخوندی در عراق بیشترگسترش یابد که بتواند با اعمال تروریستی و آشوبگری وناامن سازی خود از عراق به عنوان سرپل در بستر اهداف هسته ای و صدور تروریسم وبنیادگرائی حرکت و بهره برداری کند؟ عجیب است ملای سرمقاله نویس از دست خود راضی ،در ادامه ی سرمقاله ی خود با همان شیوه ای که از شیخ حسن نصر الله وحزب الله لبنان در راه اندازی جنگ 33 روزه با اسرائیل با سرزمین سوخته کردن لبنان برای عبور موقتی از بحران هسته ای بهره برداری شد و پس از اتمام جنگ 33 روزه ، شیخ حسن نصرالله به عنوان قهرمان کشورهای عربی معرفی شد و الگوئی برای رهبری کشورهای عربی و اسلامی خطاب شد ونسخه صادر و تجویز شد که باید تمام ارتش های کلاسیک کشورهای عربی منطقه الگو چریک های حزب الله لبنان شوند. اکنون برای بحران سازی به همان روش از طلبه مقتدی صدر در راستای همان اهداف مشابه و عبور از بحران هسته ای، اینگونه قهرمان پروری شده است:
"دشمني كوركورانه اي كه آمريكا با مقتدي صدر و طرفدارانش به نمايش گذاشت باعث گرديده كه مقتدي صدر به عنوان « سمبل مبارزات ضداشغالگري » معرفي شود و همين امر باعث محبوبيت وي شده است . حال آنكه مزدوران آمريكا در نزد مردم عراق كوچكترين آبروئي ندارند و در عوض دشمني با آمريكا و دشمني آمريكا با مقتدي صدر براي اين روحاني شجاع عراقي اعتبار عظيمي را بوجود آورده است و نفوذ كلام وي را اين روزها در عراق شاهديم" .
بالاخره ملای سرمقاله نویس حرف وهدف نهائی اش را بیان کرده است و بدون آنکه اشاره کند که بیش از 2 و نیم برابر این جمعیت ادعا شده از مجاهدین مقیم اشرف در بغداد حمایت و پشتیبانی کرده و خواهان قطع دستان پلید ونفوذی های عوامل رژیم جنایتکاران آخوندی در امور داخلی عراق شده اند، به عنوان سخنگوی مردم عراق خواهان اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق شده و چنین اعمال تروریستی وجنایت آمیز رژیم تروریستی آخوندی در عراق را به نیروهای نظامی ظآمریکا نسبت داده است:
"خروج اشغالگران از عراق امروزه يك خواست عمومي است كه حتي در آمريكا هم عينا انعكاس دارد ولي بوش كوچك مدعيست كه خروج آمريكا از عراق باعث به خطر افتادن صلح و امنيت جهاني مي شود. البته واضح است كه اين ادعاي بوش براي توجيه ضرورت ادامه حضور نظامي آمريكا در عراق مطرح شده و اشغالگران را به عاملين و آمرين انفجارات و عمليات تروريستي در عراق مبدل كرده است . مسئله كاملا روشن است . اشغالگران براي اثبات ضرورت ادامه حضور نظامي در عراق جنايت مي كنند و با حمايت لجستيكي از عوامل ترويست فضاي ناامني را ايجاد كرده اند تا بلكه مردم عراق خسته شوند و به هر چيزي رضايت دهند و درعين حال از اشغالگران بخواهند كه بمانند تا فجايع بيشتري ببار نيايد! "
ملای سر ماله نویس در پایان بازهم به عنوان سخنگوی مردم عراق نسخه و فتوا صادر کرده وسناریو گروگان گیری ملوان وتفنگداران انگلیسی ها توسط سپاه پاسدران را نیز وصل به ابزار حساب شده و برنامه ریزی از قبل در نبستر فشار اخراخ نظامیان از عراق کرده است و نتیجه گرفته است که اهمال تروریستی وجنایات در عراق همجناادامه می یابد و سر نوشت اشغالگران در عراق همچون این گروگان ها و اعال جنایت آمیز ادامه دار تروریستی تعیین خواهد شد . یعنی نه اینکه اعتراف کرده است که گروگان گیری نظامیان انگلیسی ها از قبل برنامه ریزی شده بود، بلکه اینگونه تهدید به تکرار گروگان گیری بیشتر مشابه کرده است:
"بازداشت دو هفته اي 15 نظامي متجاوز انگليسي هم نشان داد كه اشغالگران حتي فاقد روحيه و انگيزه هاي مورد انتظار دولتشان هستند و ديگر حاضر نيستند قرباني اهداف پوچ بوش و بلر شوند. اشغال عراق به هيچ يك از اهداف اوليه اش نرسيد و حتي عراق را « بهشت تروريست ها » ساخت . آيا اين بازي رسوا ادامه خواهد يافت يا آنكه شاهد پايان جنايت و كشتار و اقدامات تروريستي در عراق خواهيم بود اگر قرار به تصميم بوش و بلر باشد پاسخ اين سئوال روشن است ولي با مروري بر روند تحولات چهار ساله كه دقيقا برخلاف انتظار است واشنگتن و لندن بوده بنظر مي رسد كه سرنوشت اشغال عراق در منطقه و توسط مردم عراق تعيين شود نه در لندن و واشنگتن . اين مهمترين پيام تظاهرات دو ميليون نفري عراق است ."
درخاتمه اینکه هرچه که از زمان اشغال عراق سپری می شود. گذشته از اینکه به دلیل نفوذ شبکه های گسترده ی تروریستی رژیم تروریستی آخوندی در نهادهای حکومتی ونظامی و اطلاعاتی و انتظامی و امنیتی در دولت عراق و تشکیل ارگان های شبه نظامی وابسته به رژیم تروریستی آخوندی، ضربات وخسارات مادی و انسانی بیشتری به مردم وکشور عراق وحتی اشغال گران وارد می شود . همچنین به موازات آن اشتباهات بیشتری از محاسبات اشغالگران نمایان می شود که چه خطا و اشتباه بزرگی در اشغال نظامی عراقی کردند و بیشتر ازآن مرتکب چه خطاهای جبران ناپذیری شدند که چرا سران رژیم تروریستی جنایتکار آخوندی را به بازی گرفتند وبه آنان اعتماد کردند و اهداف و دسیسه و توطئه های آنان همچون اهداف مخفی هسته ای در عراق را نادیده گرفتند وبر خلاف تصور؛ با بمباران وخلع سلاح کردن سازمان متشکل و منسجم وسازمان یافته در عراق، چه هدیه ی بزرگ وباد آورده ای را نصیب و تقدیم وارزانی سران رژیم تروریستی آخوندی کرده اند . مع الوصف تأسف بار تر اینست که با وجود اینکه بدرستی می دانند گنجانیدن نام مجاهدین در لیست سیاه که دقیقاً خواست سران رژیم جنایتکاری بوده است و خودشان نامش را یاغی بین المللی نهاده اند. ولی با تجربه ی بسیار سنگینی که کسب کرده اند ، هنوز هم تن به اصرار سران رژیم ترریستی و جنایتکار آخوندی با وسطت دولت انگلیس می دهند و بر بودن نام این سازمان در لیست گروه وسازمان های تروریستی پا فشاری می کنند.

هوشنگ – بهداد

روز نامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 22 فرردین ماه سال 1386
عراق اشغال بدفرجام!