نقد مطبوعات : سه گزینه ی نقد شده از ارگان تبلغی باند مؤتلفه انگلیسی رسالت

سه گزینه ی نقد شده از ارگان تبلغی باند مؤتلفه انگلیسی رسالت
خبرهای خوش مئله انگیز 5 پاسدار تروریستی بازداشتی در عراق !
رهبران ومسئولان این رژیم تروریستی و ضد مردمی و قرون وسطائی از ابتدای بنیانگذاری اش پیوسته با دسیسه وحیله ونیرنگ وعوامفریبی و ابزاری استفاده کردن از مذهب به مردم ایران دروغ گفته اند. البته که از مشتی گمنام و دون پایه وآخوندهای منبری و آقازاده های بقدرت وثروت های کلان ونجومی رسیده غیر از اینهم انتظار نمی رود که می بایست توقع داشت که مسئولان این رژیم بغایت ارتجاعی وواپسگرا و آزادی کش و ضد مردمی که با مردم ایران روراست باشند و واقعیات را به مردم ایران بگویند . بخصوص اینکه اگر یک آدم ربا وزیر امور خارجه شده باشد ودر رأس دستگاه دیپلماسی دروغ پردازی و با سیاست باج دادن در بستر مذاکر ومماشات گری قرار گرفته باشد که وظیفه وزارتخانه ی متبوعش تعقیب مخالفین وجمع آوری اطلاعات وترور وسر به نیست کردن آنان در برون مرز بوده است وسیاست تروریستی ومداخله گرایانه در سایر کشورها اساس و مبنای کارش بوده است. همانگونه که این دیپلماسی ترور وباج وتهدید ووحشت و نیرنگ ودروغ، با باج دادن های بسیار کلان وچوب حراج بر مملکت زدن تلاش های مذبوحانه کرده است که برای پیگیری اهداف هسته ای سیاست دروغ وپنهانکاری تعقیب گردد. اما اکنون از مخاطبین آمریکائی پرسش است که چرا اولاً نام این کشور را در رأس کشورهای شرور ویاغی بین الملل نهاده اند؟ چرا از طرف دیگر در پشت پرده سیاست متضاد دیگری درپیش گرفته اند ؟ این وزیر آد م ربا برای چه احساس خوش بینی نسبت به آزادی 5 پاسدار تروریست در اربیل عراق کرده است؟ اگر اینان تروریست نبودند برای چه دستگیر شده اند؟ اگر بوده اند وبا دلیل ومدرک مستند دستگیر شده اند که ایننه است. پس خبر اینگونه شایعات وخبرهای خوش آزادی به زودی 5 پاسدار برای چیست؟ از سوی دیگر خبر ملاقات جواد ظریف در سازمان ملل با سناتورهای آمریکائی در راستای چه اهدافیست؟ مگر خبرکشته شدن سربازان یا نظامیان آمریکائی در عراق که بطور مداوم از سوی مأموران مزد بگیران رژیم تروریستی در عراق کشته می شوند ودر صحفات اول روزنامه های وابسته به ولی فقیه درج و با ابراز خوشحالی و پیروزی هورا کشیده می شود . همیشه بازتاب نمی یابد وهرروز بیش از گذشته اصرار وپا فشاری بر اخراج نظامیان آمریکائی از عراق نمی شود ؟ خلاصه مگر همه اعمال تروریستی و جنایتکارانه ی عوامل تروریست های اعزامی به عراق به آمریکائیان نسبت داده نمی شود . بازهم پرسش است در مقابل اینگونه عمال اثبات شده ، چنین دستخوش ودستمریزاد دادن آمریکائیان به قاتلان مردم ایران وعراق و نظامیان آمریکائی در عراق از برای چیست؟
روزنامه ی رسالت دوشنبه 27 فروردین ماه سال – 86
متکى وزير خارجه در گفتگو با خبرنگاران:نشانه‌هايى از آزادى ديپلماتهاى ايران دريافت کرديم


ادعای مضحک تداعی کننده داستان گنجشگ ومنار
هرزمانی که سران ومسئولان وشرکای دزد وهمکار و حامیان شان متوجه می شوند که اوضاع رژیم جنایتکار وتروریستی بحرانی وخطری شده است . لحن وشیوه ی گفتمان اینان بطور کلی تغییر می کند . یعنی موضع تحکم وتهاجمی برخوردن کردن جناح ها با همدیگر و همینطور با مردم تغییر می کند وبه موضع تدافعی والتماسی وپاپوسانه و خلاصه خ رنگ کنی و سیاهکاری تبدیل می شود و ملت که نقشی جز سیاه لشکر ها وحضور بر پای صندوق های آرای خیمه شب بازی های انتصاباتی – انتخابات و مشروعیت بخشیدن به حاکمیت لرزان ولایت فقیه و اهداف رزیم جنایکار و تروریستی ندارند، جای امت را می گیرد و شعار وحدت وانسجام و اتحاد شعار جایگزینی اختلافات وتضاد ورقابت ها می شود واحزاب که جز نقش تشریفاتی صوری ندارند زیرا که یکشبه در موقع نمایش خیمه شیب بازی انتخابات تأسیس می شوند به عنوان عامل کلیدی و بسیج مردم وتعیین کننده ومشوق این شعار ها مبدل می شوند . خلاصه اهداف وبرنامه وپروژه های ضد ملی و نهانی به عنوان طرح های ملی قالب می شود وسنگ منافع ملی بر سینه زده می شود. ولی اگر پرسش شود که این حبیب الله عسکر اولادی مسلمان یهودی مسلمان شده که اسم آباد دارد وشهر خراب می باشد که اینهمه از وحدت و اتحاد و انجسام اسلامی و منافع ملی وخدمت گذاری و خادمان حکومتی به مردم نظر داده است و زور زده است تاکه رژیم ضد مردمی ودزد وغارتگر و متحجر وخرافه پرست وجنگ افروز را رژیم مردمی جا بزند پس از آزادی از زندان چه میزان ثروت داشته واکنون رقم آن چه میزان است وچگونه حاصل شده است؟ گذشته از اینکه هیچ مرجع ومقامی پاسخگوی این سئوال نیست، بلکه سئوال کننده اگر سر از زندان وسر به نیست شدن در نیاورد. آنگونه برایش سناریو و پرونده سازی می شود که برای همیشه دچار سکوت وخود سانسوری گردد. اما اکنون آنگونه لغز خوانده است واز وحدت وانسجام ومنافع ملی و آزادی و انتخابات آزاد گفته است که انگار هیچگونه اختلاف جناحی و گروهی میان باندهای غارتگر مافیائی میان جناح های غالب ومغلوب وجود ندارد ومردم آنقدر آزاد وخود مختار می باشند که بطور دلخواه می توانند در هر نمایش انتخاباتی خودشان آزاد باشند تا که تصمیم بگیرند و تشخیص دهند که چه کسی یا مسئولین جدید خدمتگزای را می خواهند انتخاب نمایند. یعنی اینکه شورای نگهبان هم شمشیر داموکلس نمی باشد و نقش قلع و قمع کردن نامزدان را ندارد . وزارت کشور هم مکمل آن عمل نمی کند . اصلاً در زمان برپائی نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی انتصباتی فشار وتقلبات و باطل کردن آرای انتخاباتی در بستر جنگ قدرت جناحی درکار نبوده ونمی باشد. باید گفت که واقعاً ادعای مضحکی که این مهره ی کهنه کار دزد انگلیسی کرده است با سابقه ی 3 بار سپاس و درود بر شاهنشاه گفتن در سال 56 موقع آزاد شدن ازز ندان دارد. مصداق عینی همان منار و گنجشگ است که هرگز ادعاهای کمدی اش گنجانیدنی و پذیرفتنی نمی باشد.
روزنامه ی رسالت دوشنبه 27 فروردین ماه سال – 86
حبيب‌الله عسکر اولادى در گفتگو با ايسنا:احزاب نقش کليدى در اتحاد ملى دارند

.
فرافکنی ووارونه گوئی یک بازجوی روزنامه نگار شده
تصور نمی رود که انفجار حرم امام هشتم در مشهد در سال 1372 شامل مرور زمان شده باشد وبفراموشی کامل سپرده شده واز خاطره ها پاک شده باشد که هنوز شکی وجود داشته باشد که معلوم نباشد این عمل جنایتکارانه کار کدام ارگان آدمکش اطلاعاتی رژیم تروریستی و ضد بشری آخوندی بوده است. زیراکه پس از چند سال بعد از آن، این آخوند حراف و سید خندان خاتمی بود که مجبور به اعتراف شد وآدرس ومشخصات کامل عاملین انفجار و نهاد مربوطه و قاتلان مثله کردن 3 رهبر مسیحی و قتل های زنجیره ای سیاسی را به عنوان گروه خود سر وسرطانی درون وزرات بدنام وجنایتکار اطلاعات را اعلام کرد. بنابراین جناتکارانی که دارای سابقه ی چنین اعمال جنایتکارانه ای می باشند و در 28 سال گذشته در دستگیری و شکنجه واعدام بیش از 120 هزار زندانی سیاسی بطور مستقیم شرکت داشته اند و مخالفین را در برون مرز ترور و قصابی کرده اند و یکی از همکاران ومسئولین و برنامه ریز اصلی این اعمال ضد انسانی و جنایتکارانه در وزارت بد نام اطلاعات به نام سعید امامی یا اسلامی را واجبی خور می کنند وپس از اتهام جاسوسی ونفوذی اسرائیلی زدن به وی ، با همسرش آنگونه برخورد کردند که شیوه ی بازجوئی کردن در نوار سی دی بازجوئی و شیوه ی گفتمان حاکم بر دستگاه این نهاد آدمکش بر روی سایت های اینترنتی بازتاب یافت که جدا ازساختار وماهیت این رژیم قرون وسطائی و آدمخوار وبربرمنش وتاریک اندیش قرون وسطائی نمی باشد که چگونه با نزدیک ترین نیروهای کیفی خودی آدمکش و شکنجه گرش برخورد شد ه است تا چه رسد به روش بر خورد با مخالفین ودگر اندیشان که در سیاهچالی قرون وسطائی اسیر بوده ومی باشند چگونه است؟ . بنابراین کاملاً مشخص است که آدمکشان وتروریست های حرفه ای برای اهداف جنایتکارانه ی سران رژیم تروریستی آخوندی وپیشبرد پروژه ی هسته ای اش در عراق مثل آب خوردن دست به هرگونه اعمال جنایت آمیز از جمله منفجر کردن قبر امامان دهم ویازدهم در شهر سامرا و انفجار سالن غذا خوری پارلمان عراق و انفجار پل عابرین وتردد خودرو ها ووسائل نقلیه در بغداد و فاجعه تروریستی در کربلا می زنند تااینکه با شکست خورده نشان دادن طرح امنیتی بوش در عراق، در دنباله از طریق قلم بر دستان بازجو و ماشین ترور و وحشت و دستگاه تبلیغات بد نام وزارت اطلاعات ورسانه های موازی با آن، در بستر راه اندازی جنگ روانی و شیطان سازی تبلیغاتی با شیو ه ی توبره و آخور خوری اعمال تروریستی خودشان را به نظامیان آمریکائی مستقر در عراق نسبت بدهند و فشار تبلیغاتی خود برای اخراج نظامیان آمریکائی از عراق را افزایش دهند که در مجموع جدا از عبور از بحران هسته ای و سرعت بخشیدن دسترسی به سلاح هسته ای نمی باشد. مورد زیر از زمره همین شیوه ی فرافکنی و نعله وارونه زدن ووارونه گوئی کردنست که در ارگان تبلیغی باند مافیائی مؤتلفه دزد وغارتگر وانگلیسی روز نامه ی رسالت بازتاب داده شده است که با کمال وقاحت وپرروئی کوچکترین اشاره ای به همکاری سران رژیم تروریستی آخوندی با اشغال گران نظامی آمریکا و انگلیس در افغانستان وعراق نشده است آمریکا مسبب جنایات در عراق معرفی شده است . در صورتیکه رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه ی تهران خود به این همکاری با اشغالگران نظامی در افغانستان وعراق اعتراف کرده است .
روزنامه ی رسالت دوشنبه 27 فروردین ماه سال – 86
اشغالگران و امنيت عراق