مقاومت برای چه، با چه هزینه ای ودر راستای کدام اهدافی؟! سرمقاله جمهوری 29 فروردین


نقد وبررسی " عراق فقط مقاومت " روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 29 فروردین ماه سال 86
"مقاومت برای چه، با چه هزینه ای ودر راستای کدام اهدافی؟! "
خصلت مرده ومفت خوری آخوندهای متحجر وزائده ها ی قرن ها چسبیده به اسلام که همچون زالو بر پیکر واندام اجتماعی آویزان شده ومشغول خون کشی می باشند بر کسی پوشیده نیست. وغیرازاین نمی تواند باشد که همچون ولی فقیه همگی اشان در پای بساط دود ومنقل و آتش سنگر گرفته اند وپس از نشئه شدن وتغذیه از خون دیگران کردن، برای تجارت مفتخوری بیشتر از خون دیگران فتوا صادر می کنند که "عراق فقط مقاومت" البته که هرگز این مفتخوران نمی گویند مقاومت با چه بهائی و چه کسانی باید پرداخت کنند ودر راستای چه اهدافی است که ملای سرمقاله نویس در راستای عنوانی که برای سر مقاله ی خود برگزیده است پذیرفته وگفته است انفجارها و جنايات تروريستي در عراق اين روزها به اوج رسيده و بار ديگر ناامني در اين كشور را به موضوع مهم روز تبديل كرده است .البته که اینگونه انفجار ها برای اینان مهم نیست. اگر چنانچه عراق تبدیل به باتلاق شده و مردمش هرروز بیشتر درآن فرو می روند و زندگی در عراق برای مردمش تبدیل به جهنم واقعی شده ومردم وکشور در این آتش روزانه می سوزند که آخوندها جانی و مفتخوربرای ییگیری اهداف پلیدشان بر پا کرده اند وبرای این ضد بشر ان حاکم بر ایران مهم نیست که در عراق چه می گذرد . همانگونه که برای اینان اهمیت ندارد که در 28 ساله گذشته بر سر مردم ایران چه رفته است؟ چونکه این مفتخوران ومرده خوران ومرثیه وروضه خوانان بر خلافت رسیده باور دارندا ز هر طرف شود کشته، هست به نفع اسلام یا دکان عوامفریبی و غارتگری چند نبش اینان است.
بنابراین ملای سرمقاله نویس برسرپوش گذاشتن بر نیات پلید ونخ نماشده ی سران رژیم تروریستی آخوندی درعراق ، دست به فرا فکنی زده است و تمام اعمال واهداف تروریستی سران رژیم تروریستی آخوندی که در عراق دنبال واجرا نمودند وبرخی دیگر د ر سر پرورانده می شوند از جمله بازی با طلبه مقتدی صدر و اخراج 6 وزیر وابسته به ایشان از کابینه نوری الملکی نخست وزیر دست نشانده ی عراق است که در شرف اجرای توطئه وحدف سازی در عراق می باشد. لذا هماگونه که اشاره شد نیاز به فرافکنی و نسبت دادن عملیات واهداف سران رژیم تروریستی آخوندی به دیگران جزو اهداف برنامه ریزی شده می باشد . به همین دلیل است که ملای سر مقاله نویس مدعی شده است که آمريكا وانگليس و صهيونيست ها طي يكسال گذشته تلاش هاي زيادي براي ايجاد درگيري هاي مذهبي در عراق لبنان و ساير كشورهاي اسلامي بعمل آوردند . البته این ادعا را مقابل ادعای مضحک ولی فقیه قرار داده است که در پیام تهدید آمیز نوروزی خود دم از وحدت وانسجام اسلامی زده است. مسخره تر اینکه اعدام صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق که در روز عید قربان به عنوان انتقام کشی انجام گرفت وموجب تنفرو خشم و ابراز نارضایتی توده های عرب به خصور فلسطینینان وسران کشور های مسلمان وعربی شد قرار وسبب عمیق تر شدن الیزولگی ومنزوی شدن رژیم جنایتکار آخوندی شد را نیز جزو الطاف وحدت وانسجام اسلامی ولی فقیه دانسته است. مضحک تر اینکه عملیات تروریستی ادامه دار عوامل رژیم ترریستی آخوندی در عراق نیز به اعضای القاعده و حزب بعث نسبت داده شده است زیرا که ادعا کرده برای شکست دادن طرح امنيتي نوري المالكي نخست وزير عراق است كه از اواخر بهمن ماه سال گذشته به اجرا درآمد ه است . در صورتیکه این طرح با فشار بوش به نوری مالملی تحمیل شد و در روز شروع خود ،اولین مخالفش سران رژیم تروریستی آخوندی بود ند که بطور رسمی به بسته شدن شدن چند روز نوار مرزی خود عراق با ایران وسوریه، دست به اعتراض زدند. گرچه در همین روزها بود که توانستند مقتدی صد ررا فراری بدهند ووارد قرار گاه سپاه پاسداران برای روز موعود کنند که اکنون زمان آن فرا رسیده است . زیرا که مقتدی صدر وارد صحنه شده است تا هم فراخوان تظاهرات ضد آمریکائی صادر کند وبر اخراج نظامیان آمریکائی از عراق تأکید وپافشاری نماید . هم اینکه فراخوان به بیرون رفتن 6 وزیر از کابینه نوری المالکی بدهد . اما مورد بعدی که ملای سرمقاله نویس انگشت برروی آن گذاشته وعصبیت خود را نسبت به آن نمایان کرده است . نشست های 7 جانبه در پاکستان و در عربستان وترکیه وبغداد است که در ادامه ی آن قرار است که این روز ها در شرم اشیخ مصر نیز برگزار شود که ملای سر مقاله نویس اینگونه در مورد این اقدامات نظر داده شده است:
"اقدامي است كه دولت هاي همجوار عراق در اسفند ماه بابرگزاري يك گردهمائي در بغداد با هدف مقابله با ناامني در عراق بعمل آوردند. اين گردهمائي هر چند با شركت اعضاي دائم شوراي امنيت سازمان ملل كه آمريكا و انگليس يعني اشغالگران عراق نيز از آن جمله هستند تشكيل شد لكن برخلاف اشغالگران دولت هاي همجوار عراق قطعا امنيت اين كشور را به نفع مصالح و منافع خود نيز ميدانند و براي تحقق آن تلاش مي كنند. اما از آنجا كه امنيت عراق با منافع اشغالگران سازگار نيست آمريكا و انگليس در عين حال كه در چنين گردهمائي هائي حضور پيدا مي كنند و در ظاهر نيز خود را طرفدار استقرار امنيت در عراق وانمود مي نمايند هماهنگي هاي كاملي با گروه هاي تروريستي براي ناامن ساختن عراق دارند تا از يكطرف دولت عراق را ناتوان جلوه دهند و از طرف ديگر كشورهاي همجوار عراق را در رسيدن به امنيت پايدار منطقه ناكام نمايند و در نهايت بهانه ادامه حضور اشغالگرانه خود در اين كشور را استمرار بخشند. "
در دنباله ملای سرمقاله نویس با آدرس غلط دادن و با فراموش کردن اعلام تظاهرات ضد آمریکائی ااز سوی مقتدی صدر در ایران در آستانه چهارمین سالکرد اشغال نظامی عراق، اکنون عملکرد اعمال تروریستی و توطئه گری وناامن سازی عراق نین وارونه جلوه داده شده است:
قطعا همزماني اين ايام با سالگرد سقوط رژيم بعث نيز از جمله انگيزه هاي گروه هاي تروريستي براي تشديد اقدامات جنايتكارانه عليه ملت مظلوم عراق مي باشد كما اينكه هنوز شعله هاي خشم فرقه هاي جاهل و متحجري كه اعدام صدام براي آنها قابل تحمل نبود نيز زبانه مي كشد و بسياري از مردم بي گناه عراق كه در انفجارها جان خود را از دست ميدهند در لهيب همين آتش ميسوزند. :
ملای سر مقاله نویس فراموش کرده است که دیگران را چگونه متهم به پیشبرد سیاست با شکست مواجه ساختن طرح امنیتی دولت دست نشانده ی نوری المالکی کرده بود که اکنون اعتراف کرده است بیرون کشین 6 وزیر وابسته به مقتدی صدر از کابینه ی نوری المالکی در عراق تغییر ایجاد خواهد کرد ودر ادامه افزوده که البته این حرکتیست که از سوی مهره ی آلت دست ولی و سپاه پاسداران دنبال شده است . چونکه یک تاکتیک و اهرم فشار برای بحران سازی علیه ی آمریکائیان مستقر در عراق واهداف مشخص رژیم تروریستی اخوندی می باشد که در شرایط کنونی که به بحران عمیق هسته ای گرفتار شده، سخت نیازمند بازی کردن با اینگونه مهره ها همچون مقتدی صدر در عراق است:
"خروج 6 وزير گروه صدر از كابينه مالكي در اعتراض به ادامه حضور اشغالگران در عراق واقعه جديدي است كه معادلات را در اين كشور تغيير خواهد داد. صدري ها طرفداران زيادي در ميان توده هاي مردم عراق دارند و شيوه مبارزاتي قهرآميز مقتدا صدر كه طرفداران زيادي در عراق دارد عامل مهمي در جنبش ضداشغالگري در اين كشور و فشار مهمي بر آمريكاست . عليرغم وضعيت آشفته اي كه اكنون عراق گرفتار آنست آينده اين كشور با توجه به بحران هائي كه از سر گذرانده تجربه هائي كه مردم آن بدست آورده اند و نفوذي كه صدري ها در ميان مردم دارند و قدرتي كه اين نهضت در تغيير معادلات دارد آينده اي روشن و اميدوار كننده است . مقاومت در برابر توطئه ها مي تواند عراق را از بحران هاي موجود نجات دهد و ثبات را به آن برگرداند ثباتي كه با خروج اشغالگران و در فقدان ديكتار خون آشامي همچون صدام و حزب وابسته و مستبد بعث ميتواند عراق ثروتمند را به جايگاه شايسته اي كه حق آنست برساند. مردم و دولتمردان عراق فقط با مقاومت است كه مي توانند به چنين آينده درخشاني برسند مقاومت هوشيارانه در برابر گروه هاي تروريستي مقاومت آگاهانه در برابر جريان هاي جاهل و متحجر و مقاومت هماهنگ در برابر اشغالگران"
در خاتمه اینکه هنوز فراموش نشده است که چگونه خمینی هم جنگ را نعمت الهی خطاب کرده بود وهم اینکه برای سر گرم کردن مردم وقلع وقمع نمودن سازمان واحزاب سیاسی مخالف و قبضه کردن قدرت دست به سناریو ی اشغال نظامی سفارتخانه آمریکا در 13 آبان 58 در تهران زده شد و خمینی گفت این انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است و فرمود که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید چون هیچ غلطی نمی تواند بکند وموجب ربودن دل تود ه یها شد که بیشتر این شعارها را بر در ودیوار شهر وروستاها بازتاب دهند ودر دنباله فرزند ناخلف خود اکثریت را نیز ذوق زده کند وبه دنبال خود بکشاند وپیرو خط امام راحل ضد امپریالیست نماید. اکنون باز همان سیاست شیطان سازی ومبارزه با آمریکای خمینی است که چون رمز ماندگاری رژیم تروریستی آخوندی بوده دارد دنبال می شود و ادامه ی همان سیاست وسنگر گرفتن در پشت آنست که همه جنایات و دخالت گری ها در عراق وتعقیب کردن اهداف پلید ضد انسانی در عراق که برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد به آمریکا نسبت داده شده است وهرروز بطور زنجیروار قلمزنان مقیم بیت رهبری پیرامون همین موضوع مبارزه با آمریکا در اینگونه سر مقالات نقالی وحرافی وروضه خوانی می کنند واشک تمساح برای مرد م عراق می ریزند. تا شاید از این طریق بتوانند عملکرد سران رژیم جنایتکار آخوندی در عراق وارونه نشان داده شود.
هوشنگ – بهداد