بررسی وازریابی اتهام جدید وزیر کشور دست نشانده ی عراق به مجاهدین


بررسی وازریابی اتهام جدید وزیر کشور دست نشانده ی عراق به مجاهدین
خبر زیر " وزير امنيت ملي عراق : مجاهدين خلق (منافقين ) عراق را به بحران كشانده اند"
در بخش اخبار داخلی روزنامه ی جمهوری اسلامی مورخ چهارشنبه 5 اردیبهشت آمده است که در سایر رسانه های خبررسانی همچون خبر گزاری دانشجوئی " ایسنا " و روزنامه ی اصلاح طلبان سرمایه وسایت بازتاب پاسدار محسن رضائی نیز بازتاب داده شده است که بدون شک منبع منتقل کننده ی همزمان خبر باید جزو تولید کننده ی اصلی چنین اتهام ناچسبی به مجاهدین باشد که چون در شرایط کنونی مطرح شده است قابل بررسی و ارزیابی وتجزیه وتحلیل می باشد تا دانسته شود دلیل آن چه می تواند باشد . ابتدا گزارش خبر بازتاب داده چنین است"
.« شيروان الوائلي » وزير امنيت ملي عراق اعلام كرد : مجاهدين خلق (گروهك تروريستي منافقين ) عرصه امنيتي عراق را به بحران كشيده اند. به گزارش پايگاه خبري « الملف » الوائلي با اشاره به توافق اوليه بين دولت عراق با آمريكايي ها گفت : آمريكايي ها با اين گروه در ارتباط هستند و ما براي حمايت از آنها در داخل خاك عراق به توافق ويژه اي دست يافته ايم . وزير امنيت ملي عراق افزود : كشورهاي اروپايي موافقت خود را با پذيرش اعضاي اين گروه به اطلاع دولت عراق رسانده اند و ايران نيز كه به تازگي فرمان عفو اين افراد را صادر كرده براي پذيرش آنها اعلام آمادگي كرده است
جای ابهامی وجود ندارد که رژیم تروریستی آخوندی باز که در بحران زیادی غوطه ور شده است ودستان جنایتکارش در عراق رو شده است قابل فهم است که مجبور است آویزان به مهره های دست نشانده ی خود در دولت آلوده و آلت دست یعنی وزیر کشور دولت نوری المالکی عراق شود تااینکه با اتهام دروغ به مجاهدین زدن شاید بشود که عملکرد تروریستی و صدور بحران به عراق و باتلاق سازی کردن عراق به مجاهدین نسبت داده شود و با اینگونه فرافکنی کردن ها موفق شود کمی از فشار افشاگری لیست منتشر شده ی 32 هزار نفری مأموران مزد بگیرش در عراق کاهش داده شود و افشا شدگی عملیات تروریستی و بمب گذاری وناامن سازی ها در عراق خنثی و ماستمالی شود اما از بیان مقدمه گذشته برای توضیح وتشریح بیشتر باید اضافه کرد پس از پیام تهدید آمیز نوروزی که ولی فقیه در مشهد داد و بطور مستقیم شورای امنیت سازمان ملل را مورد تهاجم خود قرار داد و آن را به بی قانونی متهم نمود و رهنمود پاسخگوئی با بی قانوی بیشتر با توان وظرفیت بیشتر را صادر کرد وبلافاصله سپاه پاسداران وارد صحنه شد ودست به یک فقره راهزنی دریائی زد وتعداد 15 ملوان و تفنگدار دریائی انگلیسی را به گروگان خود گرفت و برای 12 روز از رسانه های خبری زیر کنترل شوی تواب سازی و ابراز ندامت وپشیمانی و تقاضای عفو وبخشش اجرا شد و عاقبت به شوی تئاتر سیاسی کنفرانس مطبوعاتی منتهی شد که مجری آن پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد بود که خنده بر لبان و با تقدیم کردن هدایا به گروگان های انگلیسی وبدرقه کردن آنان بدون هیچگونه چشمداشت ودر خواستی آزادی ا شان را اعلام کرد و مایه آبروریزی فراوان برای رژیم تروریستی آخوندی در داخل و منطقه وغرب شد و شاخ عربده کشی های سپاه پاسداران بد جوری شکسته شد.
از سوی دیگر تلاش برای آزادی 5 پاسدار تروریست بازداشتی در اربیل عراق که جزو خواست گروگان گیر ها بود به جائی نرسید در صورتیکه گروگان گیری نظامیان انگلیسی آزادی این 5 پاسدار جزو یکی از اهداف اصلی خود در کنار تقاضای اخراج نظامیان آمریکائی وانگلیسی از عراق و در راستای اهداف دفاع کردن از پروژه ای هسته ای بود. از طرف دیگر داستان سناریو سازی و شوی تلویزیونی جلال شرفی مأمور اطلاعاتی در سفارت بغداد نیز به ضد خودش تبدیل و بیش از آزادی گروگان های انگلیسی بر سر توطئه گران وبرنامه ریزان گروگان گیر مدعی ربوده شدن وی از سوی مأموران سازمان سیا و شکنجه کردن وی آوار شد. همزمان فشار های افشاگری های مجاهدین پیرامون اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی و نقش دخالت گری هایش در عراق بیشتر شد. از جهت دیگر موج فشار ها واعتراضات وتظاهرات هواداران مقاومت بر روی دادستان دولت فرانسه نیز افزایش یافت .چون این دادستان موضح اتهام و خبر جعلی وساختگی پولشوئی مجاهدین را مطرح کرد. همچنانچه سلسله تظاهرات اعتراضی به اتحادیه ی کشورهای اروپائی به خصوص دولت های فرانسه وانگلیس نیز دامنه ی گسترده تری به خود گرفت و معترضین خواهان اجرای رأی دادگاه عدالت کشورهای اتحادیه ی اروپا در لوگزامبورگ شدند و تأکید بر رأی حکم لغو اتهام تروریست بودن سازمان مجاهدین از سوی دادگاه عدالت اتحادیه اروپا کردند .
امااز سوی دیگر ولی فقیه وسپاه پاسداران برای عبور از بحران وبه شکست کشاندن طرح امنیتی بود در عراق برگ بازی مقتدی صدر در عراق را در دستور کار خود قرار دادند و دست به اجرای فراخوان برپائی تظاهرات ضد آمریکائی در عراق با شعار فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند و خواهان اخراج َنظامیان آمریکائی از عراق شدند. در ادامه ی آن یک پل در بغداد منفجر شد وطرح انفجار در یکی از سالن های غذا خوری پارلمان عراق با کشته ومجروح شدن چند نماینده ی اهل تسنن اجرا شد که مخالف اعمال سیاست های رژیم تروریستی آخوندی در عراق بودند و یکی از این نمایندگان طرفدار سر سخت مجاهدین بود و خواهان عدم اخراج آنان از شهر اشرف در بغداد بود . در ادامه سپس طرح اخراج 6 وزیر حامی و وابسته به مقتدی صدر از دولت دست نشانده ی نوری المالکی پیگیر. ولی چون این سلسه توطئه ودسیسه و سناریو سازی ها که یادآری شد هدف اصلی به شکست کامل کشاندن طرح امنیتی بوش در عراق بود نه اینکه به نتیجه ی مثبتی برای برنامه ریزان ختم نشد، بلکه هیچ کمکی هم به آزادی 5 پاسدار بازداشتی در اربیل عراق نکرد . مهمتر اینکه چون دعوت دوباره ی تیم روسی به تهران برای راضی کردن آنان برای از سر گیری فعالیت نیروگاه انرژی اتمی بوشهر نیز به شکست انجامید .
همینطور چون کنفرانس شرم الشیخ در مصر نیز نزدیک است . بنابراین سران و برنامه ریزان رژیم تروریستی آخوندی چون متوجه شده ا ند که اوضاع بیش از خطری وبحرانی شده و با تجربه ای از مجموعه ی زنجیره ای از شکست های پی در پی در امورداخلی عراق مواجه شده اند و زمان زیادی نیز به پایان رسیدن مهلت 60 روزه ی قطعنامه ی 1747 باقی نمانده است و می دانند که قطعنامه جدید در شورای امنیت سازمان ملل در راه است که بس قوی تر از قطعنامه های قبلی خواهد بود. ناچاراً از روی استیصال ودرماندگی برای فرار از بحران هسته ای روی به اتخاد روش های تاکتیکی آورده اند تا شاید راه نجاتی برای نظام دست وپا کنند. بنابراین بی جهت نیست که در ستون جهت اطلاع مورخ 5 اردیبهشت روزنامه ی جمهوری اسلامی به نقل از اکبر اعلمی نماینده ی اصلا ح طلب مجلس گزارش شده که به زودی رابطه ی رژیم با آمریکا عادی می شود وافزوده که دولت پاسدار احمدی نژاد می خواهد بطور انحصاری این قضیه را دنبال کند. همینطور گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی در دنباله افزوده است که در مجلس چند روزیست که برخی از نمایندگان دیگر نیز چنین سخنانی ایراد کرده گفته اند و لی در نهایت موضع دشمنی آمریکا با پروژه ی هسته ای وتوقف غنی سازی اورانیوم برای شرط مذاکره ی آمریکا را در پاسخ به اینان گوشزد کرده است و در دفاع کردن از اهداف پروژه ی هسته ای مهر تأئید وتأکید زده است.
از سوی دیگر در روزنامه ی سرمایه ی مورخ 5 اردیبهشت نیز خبری از پاسدار گماشته احمدی نژاد زده است که گفته است ما آماده ی مذاکره ی رسانه ای با بوش پیرامون برنامه ی هسته ای و بحران عراق و منطقه ای وجهانی می باشیم . اما چون به موازات این تغییر وتحولات و کنش و واکنش های انجام شده مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی گزارش کرده اند که از امروز خلیل زاد به عنوان نمایند ی آمریکا در سازمان ملل فعالیت خود را آغاز می کند واز ایشان نقل قول کرده اند که ایشان تأکید کرده است برای دو وسه ماه آغازکارش همه ی فعالیت خود را پیرامون حل مسائل فلسطین ولبنان وعراق متمرکز کرده است. بنابراین چون سران رژیم تروریستی آخوندی موضع ایشان در قبال عملکردهای سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران در عراق و فلسطین ولبنان را می دانند. ناگهان دستگاه ی تبلیغات و جنگ روانی و شیطان سازی رژیم تروریستی وارد صحنه شده است وبه وزیر کشور دست نشانده ی دولت عراق دیکته کرده اند تا با شیوه فرار به جلو و آی دزدکنان ، دست به فرافکنی بزند ومدعی شود که مجاهدین عامل بحران در عراق می باشند . یعنی اینکه با پاک کردن صورت مسئله تلاش مذبوحانه شده است تا که عملکرد جنایتکارانه و لورفته رژیم تروریستی در عراق که نه در آنجا بحران سازی نموده بلکه عراق را باتلاق کرده است را وارونه جلوه دهد و سازمان قربانی خودش را مقصر جلوه دهد تا شاید با زد وبند های خائنانه پشت صحنه بشود از پاسخگوئی به جنایات سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران در عراق طفره رفت و بازهم راه فراری میسر گردد .
اما با تصمیمی که به نظر می رسد بوش گرفته است که گویا می خواهد دولت دست نشانده ی رژیم تروریستی آخوندی در عراق را تعویض کند که عامل اصلی همه ی ناامن سازی ها و آشوب گری ها وانفجارات و ترورها وخلاصه باتلاق سازی عراق می باشد و آن را کنار بگذارد و دستان جنایتکارعوامل نفوذی رژیم تروریستی آخوندی درعراق را قطع نماید که کنفرانس شرم الشیخ مصر وموضع اتخاذ شده ی خلیل زاد بیان گر وتقویت کننده ی جدی بودن این واقعیت است . بنابراین دستگاه ترور و وحشت وتوطئه ودسیسه ی رژیم تروریستی آخوندی برای اینکه شرایط به نفع مجاهدین نچرخد که نکند نام شان از لیست گروه وسازمان های تروریستی خارج شود ، پس علیه ی مجاهدین در عراق فعال شده است تا همانگونه که تذکر داده شد بتواند بازهم با آدرس غلط و باج دادن و زد وبند کثیف و خائنانه ی ارتجاعی و استعماری پشت پرده با قربانی کردن دوباره ی مجاهدین و وجه المصالحه قرار دادن شان، موفق به راه برون رفت از بحران فراگیر وجدی کنونی شود .
ولی به نظر نمی رسد که بوش آمادگی اشتباه بزرگ دوم خود را داشته باشد که پس از اشتباه اشغال نظامی عراق مرتکب شد که هم پایگاههای نظامی مجاهدین در عراق را بمباران کرد وهم آنان را خلع سلاح نمود وهم میدان مانور برای عوامل اعزامی تروریستی رژیم تروریستی آخوندی در عراق را هموار کرد و آنجا را برای مردم عراق و حتی نیروهای نظامی خود آمریکا به باتلاق تبدیل کرد که با در دست بودن این تجربیات خونین وسنگین وبسیار پر هزینه اکنون بخواهد با اتخاذ اشتباه دیگری بر عمیق تر این باتلاق در عراق و خاورمیانه علیه خود بی افزاید . به خصوص در شرایط کنونی که سران رژیم جنایتکار آخوندی از وحشت واکنش اعتراضی مردم ناراضی مجبور به اجرای طرح سرکوبگرایانه ی مبارزه با مفاسد اخلاقی واجتمای و فرهنگی و بی حجابی شده اند واز منظر بحران هسته ای شدیداً زیر فشار می باشد و رژیم در ایزولگی منطقه ای وجهانی قرار گرفته است وپیرامون حضور یا عدم حضور در کنفرانس شرم الشیخ مشغول استخاره کردنست که بقول سرمقاله نویس روزنامه حزب الله هردو شرکت یا عدم شرکت نماینده ی رژیم آخوندی در این کنفرانس علیه رژیم تروریستی آخوندیست. همچنین انتقادات و تضاد هاورقابت های باندهای درونی جناح های غالب و مغلوب پیرامون عملکرد شکست خورده ی دولت مدعی امام زمانی و نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی مجلس هشتم با موجی ازاتهامات وتوهین وتهدید های جنگ قلمی و لفظی ادامه دارد که بخشی از میان روزنامه ی کیهان وحسین شریعتمداری با آخوند کروبی و روزنامه ی اعتماد ملی نمایان و شروع شده است . پس انتظار نمی رود که در این شرایط بوش و اروپا به خواهند باز ه آوانس به رژیم تروریستی بدهند وبا توپ شوت شده ی آن به درون زمین شان علاقه ی بازی با این توپ برای گل زدن بیشتر به خود باشند.

هوشنگ - بهداد 6 اردیبهشت 86