نقد مطبوعات : اجرای شوی مضحک تر جلال شرفی، از شوی تئاتر سیاسی مطبوعاتی احمدی نژاد

اجرای شوی مضحک تر جلال شرفی، از شوی تئاتر سیاسی مطبوعاتی احمدی نژاد

شوئی که دستگاه بد نام وزارت اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی در مورد سید جلال شرفی به عنوان دبیر دوم سفارت رژیم تروریستی آخوندی بر پا کرده است . در ادامه ی شو و نمایش سناریو سازی گروگان گیری ملوانان وتفنگداران انگلیسی از سوی سپاه پاسداران است که عاقبت آن به نمایش شوی تئاتر سیاسی پاسدار غلامک و گماشته احمدی نژاد ختم شد که در کنفرانس مطبوعاتی خود بشکل بسیار کمدی و مضحکی نمایشنامه با فتوا وقرائت عفو وبخشش آزادی گروگان های انگلیسی را اجرا کرد. اما مشکل سناریو سازی و اجرای شوهای کنفرانس مطبوعاتی و مصاحبه ی تلوزیونی از آن جا شروع شد ه وبحران را حاد کرده است که گروگان های آزادشده ی انگلیسی تا پای شان به لندن رسید. تمام اعترافات اجباری خود را منکر شدند و دست به افشاگری زدند که با اینان در زمان 12 روز بازداشت شان، نه اینکه بد رفتای شده بود ، بلکه هم تهدید شدند وهم اینکه با زور مجبور به اعتراف ونامه نویسی ابراز ندامت وتحقیر شده بودند. از سوی دیگر چون شرطی که برای آزادی این گروگان های انگلیسی تعیین شده بود با اینکه هرگونه که بالا وپائین شد . در نهایت دولت انگلیس هیچ شروطی راتقبل نکرد و زیر بار باج دادن به گروگان گیران یا راهزنان دریائی نرفت . ارجاع پیگیری به شورای امنیت از سوی دولت انگلیس و ضعیت نوکر را خطری وضربه پذیر تر کرد . بنابراین برای بهم آوردن داستان گلابزدگی و آبروریزی برپا شده ، ناچاراً بطور همزمان اعلام شد که دبیر دوم سفارت رژیم تروریستی در بغداد که ربوده شده بود، بدون هیچگونه شر ط و شروطی از سوی ربایتندگان ناشناس و بی نام ونشان وگمنام امام زمانی در بغداد ازاد شد. یعنی اینکه دستگاه پروپاگاندا و تبلیغات جنگ روانی وزارت بد نام اطلاعات رژیم ترریستی آخوندی می خواست تفهیم کند که آزادی وی مرتبط با تقبل شروط آزادی گروگان های انگلیسی می باشد و تلویحاً نتیجه گیری کرده بود که گویا این آزادی پیش درآمد دیدار مقامات رژیم تروریستی آخوندی با 5 پاسدار تروریست بازداشتی اربیل عراق است. ولی چون مقامات سیاسی و نظامی آمریکائی این ادعای کاذب و پوچ را تکذیب نمودند. لذا پس از آزادی گروگان های انگلیسی و اجرای شوی کمدی و مضحک کنفرانس مطبوعاتی پاسدار احمدی نژاد مبنی بر عفو وبخشش گروگان ها ، سناریو ربوده شدن مأمور اطلاعاتی جلال شرفی از سوی گروه های وابسته به آمریکا سازمان " سیا" و شکنجه شدنش و زیر درمان بودنش شروع شد.
مسخره تر اینکه گند سناریوی تدارک دیده شده از اینجا شروع شد که سناریو سازان بیش از حد احمق تصور کرده اند که واقعاً با جامعه ی کوران سر کار دارند و نمی دانند که خودشان در رسانه های زیر تیغ سانسور وکنترل، خبرش را بازتاب داده بودند وتوضیح داده شده بود که این مأمور اطلاعاتی در یکی از خیابان های بغداد از سوی ربایندگانش رها شده است و وی توانسته به تنهائی خودش را به سفارت رژیم تروریستی آخوندی در بغداد برساند و مشکل فیزیکی هم نداشته است و از آنجا با هواپیما به تهران منتقل شده است .
مشکل دوم سناریو سازان که دقیقاً این نمایش برایشان تبدیل به پرتاب تف و تاق و ریش شده است. مربوط به آن صحنه ی سر پا ایستادن این مأمور اطلاعاتی است که خندان است ومنوچهر متکی وزیر آدمربای امور خارجه در صحنه ی تصویری مخابره شده حضور دارد . سپس این وزیر آدمربا منوچهر متکی دست خود را بر دور گرد مأمور اطلاعاتی جلال شرفی را در آغوش خود گرفته وسر وصورتش را بوسه باران کرده است که در این صخنه هر گز هیچگونه علائم از شکنجه و آثار مشکل روحی و روانی در چهره رخساره ی خندان این مأمور اطلاعاتی دیده نمی شود . باز همین امروز بود که رسانه های خارجی همین صحنه را مجدداً از طریق شبکه های ماهواره ای تلویزیونی مخابره وپخش کردند و عمداً نشان داده شد تااینکه روسیاهی بیشتری برای معرکه گردان های سناریو ساز به وجود آورند که بگویند چگونه تئاتری برای مأمور اطلاعاتی جلال شرفی ترتیب داده شده است که معلوم نیست در 57 روز گذشته کجا بوده است وچرا همزمان با آزادی گروگان های انگلیسی وی آزاد شد و چرا پس از برگزاری افتتاح برگزاری جشن هسته ای نطنز از سوی پاسدار احمدی نژاد که البته یک صحنه هنری گریه وزاری وی نیز چاشنی شده بود. این نمایش مصاحبه ی تلویزیونی وی نیز شروع ودر دستور کار گذاشته شده و برایش آنگونه برنامه ریزی شده است که وی باید یکباره فلج شود طوریکه قادر به حرکت نباشد و باید همچون مرده ی سیار دم موت بر روی ویلچر وارد صحنه ی نمایش و تئاتر روحوضی شبکه ی تلویزیونی رژیم تروریستی آخوندی شود و با اجرای نقش مصاحبه کردن، شکنجه گران سازمان " سیا" دست به شکوه وشکایت بزند.
آری جالب وهم عجیب است که این قهرمان پوشالی ادعا کرده است که به مدت 57 روز بطور شبانه روزی از طریق بازجویان و شکنجه گران سازمان اطلاعاتی " سیا" آمریکا در عراق زیر شکنجه وبازجوئی بوده است. ولی با این حساب مشخص نیست که چرا آزاد شده است؟ !
مورد دیگر گاف بزرگ اینجاست جائی که این صحنه ی کمدی از طریق شبکه تلویزیونی رژیم تروریستی آخوندی به نماش گذاشته شده و به حساب علیه ی جنایات آمریکا در عراق افشاگری شده است. حال بماند قبل از این نمایش یا شوی تلویزیونی که یادآوری اعتراف گیری و تواب سازی های سال های پس از 30 خرداد 60 می باشد. روز قبل ازآن به نام فراخوان طلبه ی مقتدی صدر فراری شده به ایران، یک معرکه گیری با راه اندازی تظاهرات فریاد بر آمریکا و تأکید بر اخراج نیروهای نظامی آمریکائیان از عراق تأکید شده بود. بازهم عجیب است که معلوم نیست که در این میان وبا حاکم بودن فضای حاد و آتشی ناپذیر دشمنی جدی و هیستریک با آمریکا، چرا سفیر دولت دست نشانده ی عراق در تهران خبر داده است که دارد از طریق دولت متبوعش تلاش می کند تااینکه ترتیب یک دیدار میان وزاری خارجه ی آمریکا و رژیم تروریستی آخوندی پیرامون مسائل عراق برگزار شود واز تلاش گسترده ی دولت دست نشانده ی عراق برای آزادی 5 پاسدار ترویست بازداشتی در اربیل عراق خبر داده است که خبرش روز گذشته در روزنامه مورخ 22 فروردین سرمایه درج شده است!! بنابراین همانگونه که در همین نمایش شوی این مأمور اطلاعاتی سید جلال شرفی آمده است که اساساً باید در اصل همچون آخوند شاهرودی رئیس انتصابی قوه ب قضائیه عراقی باشد تا ایرانی ، جو سازی کردن برای آزای 5 پاسدار بازداشتی اربیل عراق از سوی آمریکا بخشی از هدف است. از سوی دیگر پاسخ دادن به گروگان گیری ملوان ها وتفنگداران دریائی انگلیس بخش دیگر هدف سناریو سازان است که با ید پاسخ بحران با بحران سازی دیگری برای انحراف اذهان عمومی مرد د داده شود. زیرا که این گروگان گیری کردن سپاه پاسداران خیلی بیش از حد موجب گلابزدگی شد وگند و افتضاح ببار آورد . برای اینکه از موضع حفت وذلت وخواری در اجرای شوی کمدی پاسدار دلقک و گماشته احمدی نژاد مجبور شد با عنوان مضحک به آنان عفو وبخشش بدون چشمداشت وپاداش بدهد و آزادشان کند .
خلاصه اینکه در نهایت همه زنجیره ای از مجموعه ی بحران سازی هائی که از آغاز سال نو شروع شده است. بطور مستقیم مرتبط به بحران جدی هسته ای می باشد که به تضمین بقای رژیم تروریستی آخوندی گره خورده است . زیراکه هرروز که سپری می شود وبه موعد تعیین شده ی 60 روزه به مفاد شورای امنیت سازمان ملل نزدیک تر قطعنامه ی 1747 می شود بحرانی تر می شود. طوریکه روز بیستم فروردین را روز ملی هسته ای خواندن و زنگ مدارس را به صدا درآوردن و ترتیب نمایش افتتاح جشن هسته ای نطنز بر گزار کردن، نیز بیشتر بر عمق بحران پرونده ی هسته ای افزوده است و آنچنان تبدیل به چوب دو سر طلا برای مسئولان رژیم ترورستی آخوندی شده است که گذشته از اینکه به پاشنه ی آشیل نظام و مرکز ثقل اخبار مهم روز تبدیل شده است. از جهت دیگر هرگونه با آن بازی شود وبر هم زده شود بوی گند بحرانش بیشتر مشام مسئولین و بازیگران پیگیر این پروژه و پرونده ی هسته ای را می آزارد.

هوشنگ - بهداد
روزنامه ی جمهوری اسلامی پنجشنبه 23 فروردین ماه 1386
شكنجه هاي هولناك شكنجه گران سيا در زمان بازداشت جلال شرفي