نقد مطبوعات : چگونه بازجوی سابق قلمزن شده در روزنامه ی رسالت، مدافع رعایت حقوق بشر شده است؟!

چگونه بازجوی سابق قلمزن شده در روزنامه ی رسالت، مدافع رعایت حقوق بشر شده است؟!
گفته می شود آنچه که عیانست . چه حاجت به بیان است . یا هرآنچه که به دیک یا ته دیگ است با ملاقه یا کفگیر بیرون می آید. یا چرا باید نقد را رها کرد وبه سراغ نسیه باید رفت. بنابراین مردم ایران تجربه ی 28 ساله زندگی در حاکیت ضد مردمی و عوامفریب و شارلاتان وحقه باز و سوء استفاده گر از مذهب در ایران را دارند وخوب بیاد دارند که چگونه بنیانگذار بی احساس این نظام، پس از اینکه 15 سال از تبعید بازگشت قول داد که حکومت آینده متعلق به مستضعفان و محرومان است . همچنین اقتصاد مال خر است ومردم هم برای ارزان شدن خربزه انقلاب نکردند و افتخار می کرد که اولین کشوی می باشد که وزارت مخوف اطلاعات ندارد . البته در آن زمان . چون مدعی بود سازمان جاسوسی 36 میلیونی دارد که شامل کل جمعیت ایران می شد. ولی اکنون مشخص شده است که اختلاف آن ادعای پوچ و مسخره وعوامفریبانه چقدر با واقعیت ملموس در جامعه اختلاف عیق 180 درجه دارد؟. بنابراین مردم ایران که تجربه ربودن 3 رهبر مسیحی ومثله شدن آنان را دارند و فراموش نکرد ند که چگونه حرم امام رضا بمب گذاری ومنفجر شد وبه مخالفین نسبت داده شد؟ یا اینکه در روند قتل های زنجیره ای چه گذشت و چه تعداد ربوده وکشته شدند و با زوج داریوش و پروانه فروهر ها چه گذشت و چگونه کشته شدند و یا در ترور مخالفان برون مرز حتی در پشت میز مذاکره ترور شدند و یا اینکه سران ورهبران این رژیم جنایتکار آخوندی چرا پرونده ی محکومیت و دست داشتن در ترور مخالفین در دادگاهی در آلمان دارند . همچنین چرا دارای پرونده ی محکومیت 53 بار رکوردار جهانی نقش حقوق بشر در جهان دارد؟ و یا چگونه در گذشته در شوهای تلویزیونی دست به نمایش اعتراف گیری وتواب سازی زندانیان سیاسی زده می شد؟ همچنانکه چگونه در زمان نه زیاد دور چگونه زندانبانان اکبر محمدی و ولی فیض مهدوی در حال اعتصاب غذا در زندان را به قتل رساندند ؟ بنابراین اکنون پرسش است رژیمی که در خانه ی خود با مردم خودش اینگونه بر خورد کرده است و پرونده ی ننگین سرکوب خونین تظاهرات مسالمت آمیز خرداد سال 60 را دارد و هنوز آثار جنایات قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 از خاطره ها نرفته است . و آقای منتظری به خاطر اعتراض به این قتل عام زندانیان سیاسی هنوز هم زیر نظر می باشد. مشخص است که با مخالفان بیگانه ی دشمن متجاوزگر خوانده خوانده شده چگونه در زندان برخوردارد و اکنون معلوم نیست که چرا این بازجوی سابق تصور کرده است که گویا با جامعه ی کران وکوران سر وکار دارد و یا اینکه فکر کرده که با نا آگاهانی سر و کار دارد که اینان نمی دانند در ایران وسیاهچال هایش چه خبر است که اینگونه دیگران را به قضاوت طلبیده است که نظر دهی پیرامون مفایسه دو رفتار و شیوه ی برخورد کرده است ؟
مگر مردمی که تصاویر را نگاه کردند درک وشعور ندارند که خود بدانند که در تصاویر وحشتزده ی گروگان های انگلیسی چگونه وحشت وترس موج می زد ؟ به خصوص اینکه خانم ملوان انگلیسی که ترس در رخساره اش حتی زمانی که زوری تلاش می کرد بطور مصنوعی بخندند نمایان بود. اگر پرونده ی رژیم جنایتکار در مورد اعتراف گیری وابراز ندامت گروگان های انگلیسی پاک بود و فشار وتهدید و ابراز شکنجه ی روحی و روانی در مورد گروگان های انگلیسی بکار نبرده بود. هیچ دلیل نداشت که در زمان هشدار داده شده ی 48 ساعته بلر نخست وزیر انگلیس برای آزادی اینان ، سران رژیم آخوندی آنگونه دستپاچه و وحشتزده شوند که سریع پاسدار غلامک وگماشته وارد صحنه کردند تا که ترتیب یک شوی مضحک وکمدئ کنفرانس مطبوعاتی را درانجا بدهد واز موضع حفت وذلت وذبونی وتسلیم شدگی وخواری ناچار شد که این شومن دلقک نسخه ای که برایش سپاه پاسداران تهیه کرده بود را از جیبش درآورد وبا اجرای ملیجک بازی ولودگی وخنده کردن ادعای رأفت ومحبت ودوستی در اسلام نوع آخوند های حاکم در ایران در روز بعثت پیامبر و عید پاک مسیحیان کرد ومدعی عفو وبخشش گروگان ها شد و تازه با دلقک بازی های بیشتر ادعا کرد که بلر ودولت انگلیس پس از بازگشت اینان نباید که این قانون شکنان عفو وآزاد شده را مجازات کنند . حتی این پاسدار گماشته اجرای نمایش ابله گری و وارونه با فرار به جلو را ادامه داد وگفت که تعجب می کند که چرا دولت انگلیس مادران را به کار سنگین وخطرناک گشت دریائی می فرستند ؟! این پاسدار شارلاتان تیر خلاص زن فراموش کرده بود چه تعداد نوجوان و دانش آموز بسیجی را به عنوان یک بار مصرفان به نیت بهشت رفتن برروی میادین برای پاک کردن کردن مین ها ارسال شده بودند و حتی اجازه به مادران داغدارشان داده نمی شد که در زمان عزاداربودن گریه و زاری کنند چون فتوا داده بودند قرب واجر شهید در اثر ناله وزاری از بین می رود. ولی اکنون دلسوز مادران تفنگدار دریائی انگلیسی شده و اشک تمساح ریخته است که چرا اینان به این شغل خطرناک فرستاده می شوند؟! حال تجاوز دختران باکره وتیرباران زنان بار دار زندانیان سیاسی در سیاهچال ها بماند .
اما مگر خمینی فتوا نداده بود که شطرنج حرام است . مگر این رژیم جنایتکار کم زندانی شکنجه شده واز بند رسته شده دارد که هریک تاریخچه ای از خاطرات وحشتناک از درون زندان ها و سیاهچال های رژیم جنایتکار آخوند ها با هم دارند که می دانند که شرایط درون زندان ها چگونه بود و چرا حتی از داشتن یک نوک مداد چند ملیمتری نه خودداری می شد، بلکه موجب شدیدترین مجازات ها در زندان این بود . نه اینکه خبری از بازی شطرنج نبود، که حتی تعویض کانال تلویزیون ها در زندان بدون مجوز دارای ده ها ضربات کابل جمعی بود که اکنون غلامرضا احمدی پاسدار و بازجوی سابق واخوی پاسدار احمدی نژاد که با نام مستعار پژمان کریمی در روزنامه ی انگلیسی رسالت متعلق به باند انگلیس مؤتلفه ی انگلیسی قلمزنی می کند و قمپز در کرده وکلی فخر فروخته و اینگونه مدعی شده است که همگان دیدند که چگونه - تصوير سربازان بريتانيايى که با لباس ورزشى به روى قالى ايرانى مشغول بازى شطرنج بودند و با آرامش کامل از رئیس جمهور هدایا دریافت کردند و مدعی شده که پاسدار ملیجک احمدی نژاد تلاش کرد در شوی خودش با دادن هدايا، خاطره‌اى خوش را براى اسيران متجاوز رقم ‌بزند و لی در عوض مدعيان غربى حقوق بشر اسير ايرانى را در خيابانى در بغداد رها مى‌کنند و اثر تلخ اسارت را با شکنجه يادگار مى‌گذارند. می بینید که چقدر رژیم جنایتکار دلسوز گروگان های و مدافع سر سخت حقوق بشر شده است. ولی از مجاهد ربائی اشان در بغداد وتشکیل زندان وشکنجگاه در آنجا سخنی نگفته است و هیچگونه اشاره ای هم به درخواست وتهدید های پی در پی برای اخراج و محاکمه واعدام مجاهدین در شهر اشرف نکرده است تا بیشتر اثبات شود که چقدر رژیم جنایتکار حامی حقوق بشر می باشد البته از نوع دیدگاه این بازجو این چنین است.
اما در پاسخ نهائی باید گفت که این داستان گروگان گیری گلابزده سپاه پاسداران نه اینکه همچون تف وتق وریش شده برای برنامه ریزان گروگان گیری شده است. نه اینکه مجبور شدند چوب و پیاز را با هم بخورند تا که از موضع تسلیم شدگی وذبونی وخواری گروگان ها مجبور شد تا که گروگان ها را آزاد کند، بلکه این سناریو یا تئاتر مضحک سیاسی تبدیل به چوب دوسر نجس شده است که با هر طرف آن بازی شود ومانور داده شود بیشتر بوی گند آن موجب آزار برنامه ریزان وسناریو سازان وتئوری پردازان شده است . از جمله همین گلاب مضاعف زدگی بازجو پژمان کریمی است که دست کمی از اجرای شوی مسخره پاسدار غلامک وگماشته کنفرانش مطبوعاتی احمدی نژاد ندارد.
هوشنگ – بهداد
روزنامه ی رالت دوشنبه 20 فروردین ماه سال 1386
مقايسه دو رفتار