خواندن روضه ی امنیتی 1400 سال پیش وپیوند دادن آن با طرح کنونی ضد امنیت وضدملی نیروی اتتظامی"

نقد وبررسی "بخوابيد آنها بيدارند (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان شنبه 8 اردیبهشت ماه سال - 1386
"خواندن روضه ی امنیتی 1400 سال پیش وپیوند دادن آن با طرح کنونی ضد امنیت وضدملی نیروی اتتظامی"
درکنار به صحنه آمدن پاسدار محمد باقر ذوالقدر معاون امنیتی وزارت کشور برای دفاع آشکار از طرح امنیت ملی نیروی انتظامی در حقیقت از طرح پیشنهادی خودش دفاع کرده است ودست به سفر امنیتی به سنندج زده است ودرآنجا آمریکا را تهدید به پرتاب ده ها هزار موشک بطور همزمان کرده است .یعنی تکرار مشابه تهدیدهای اسرائیل در جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران با اسرائیل است که از طریق حزب الله لبنان وشیخ حسن نصرالله دنبال واجرا شد . همچنین پس از سفر امنیتی آخوند آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی وزیر کشور به اقلید فارس که این سفر وحضور این جانی در برابر وحشت ونگرانی قیام جانانه مردم قهرمان اقلید است که در برابر گزمگان وسرکوبگران نیروی انتظامی از خود مقاومت سر سختانه نشان داده ا ند و گزمگان وداروغه چیان را مجبور به عقب نشینی نمودند. زیرا که فضای مقاومت وایستادگی مردم اقلید آنچنان بالا بود و متقابلاً ضریب سرکوبگری آنگونه گسترده بود که نماینده ی مجلس این شهر مجبور به استعفا از مجلس ارتجاع شد. اما در دنباله آخوند متحجر انگلیسی ونوچه آخوند مصباح یزدی سید ا حمد خاتمی در کسوت امام جمعه ی موقت تهران برای اجرای مأموریت خود و دفاع کردن از طرح سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی که طرح امنیت ملی خوانده شده ، وارد صحنه ی اجرای نمایش روضه خواندن پیرا مون این طرح در نماز جمعه ی تهران شد و منتقدین داخلی ومطبوعات وابسته به آنان را سرزنش کرد که چرا در برابر این طرح دشمن سازماندهی شده کارشکنی می کنند . در روند همین خط زنجیره ای طراحان این طرح ضد ملی و ضد امنیت اجتماعی است که گزارش شده حاصل کار چند روزه ی نیروی انتظامی از رقم دستگیری 150 هزار نفر بالاتر رفته است. البته دو روز گذشته نیز بخشی از این تصاویر دستگیری این صحنه ها در صحفه ی اول روزنامه ی کیهان بازتاب داده شده بود که به وضوح نشان از عمق وحشت نگرانی سران وحشی رژیم جنایتکار آخوندی از مردم و به خصوص جوانان وپوچی ودروغین اجرای امنیت اجتماعی به معرض نمایش گذاشته شده است . بنابراین اکنون نوبت به یادداشت روز نویس روزنامه ی پادگانی سر بازجو حسین شریعتمداری رسیده است تا که بیشتردر وصف امنیت واحساس و آرزوی داشتن آن قلمفرسائی کند وروضه ی مبسوط از زاویه ی دید خودش برای این طرح بخواند ودر خطابه ی خود چنین نسخه ی امنیتی – اسلامی – جهانی تجویز کرده است
"- ناگفته پيداست كه جامعه اسلامي يعني جامعه اي كه به مصداق «وكذلك جعلناكم امه وسطا» قرار است الگو و نمونه اي از يك جامعه ايده آل را به «جهانيان» ارائه دهد و انساني ترين و كامل ترين تمدن ها را برپا كند بيش از هر جامعه ديگري بايد پاي بند به قانون باشد و بيش از هر حكومت ديگري «امنيت» را در كنار ساير نيازهاي اصيل و ضروري در همه عرصه ها براي شهروندان خود تامين نمايد. . بنابراين قانون گرايي و ؤالتر ام به اجراي آن كه يكي از اصلي ترين و مقدماتي ترين نتايج آن برقراري امنيت اجتماعي است يكي از نشانه هاي بارز جوامع متمدن و پيشرفته است و به طريق اولي يكي از خصوصيات جداناشدني جامعه و حكومتي بايد باشد كه دغدغه اسلامي بودن و اجراي احكام الهي و برقراري عدالت اجتماعي را دارد."
این دیگر نهایت دجالیت و تحریف گری و کتمان کردن حقایق ووارونه گوئی می باشد که پاسدار یادداشت روز نویس پس از قرائت روضه های 1400 سال پیش و تعمیم دادن آن به شرایط روز ایران وجهان و دم از جهان متدن وقانون مدرن کردن ارائه کرده و مدعی اجرای قانون وتضمین امنیت اجتماعی شده است . زیراکه در رژیمی که یک آخوند بیمار ومعتاد منقلی ودزد وعوامفریب وجود دارد که حامی و پشتیبان کلان دزدان است و خود را ولی فقیه نامیده ودر سنگر آتش منقل جماران نشسته است که نه اینکه ایشان به کسی پاسخگو نیست، بلکه ماورای قانون اقدام کرده و می کند ونامه های حکومتی صادر می نماید وپست ها را جابجا می کند وخودش بیش از هر مرجع دیگری قانون شکنی کرده ومی کند و مجموعه نهاد های زیر فرمانش یکی بیش از دیگری قانون شکنی می کنند. یک قلم نهاد سپاه پاسداران است که دارای هزارا اسکله های غیر مجاز در سواحل بنادر جنوب کشور است که حتی کسی حق هیچگونه پرسشگری در این زمینه نمی باشد . اصلاً تنها مقوله ای که از آن سو ء استفاده شده وبی اعتبار گشته است قانون اساسی دست پخت همین رژیم قانون شکن وقرون وسطائی و بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی می باشد. این قانون اساسی آنگونه بی اعتبار وبی ارزش شده است که خاتمی سید خندان ورئیس جمهو اصلاح طلب در پایان دوره ی اول ریاست جمهوری خود بیلان هر 9 روز یک بحران از قانون شکنان وسناریو سازان رقیب داده بود که اکنون خودشان برمسند قدرت می باشند وداعیه ی اجرای قانون می کنند و حریف مغلوب را به قانون شکنی و پیشنهاد کار فرهنگی در برابر سرکوبگری نیروی انتظامی متهم می کنند . یا اینکه همین رئیس جمهور اصلاح طلب خاتمی در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود اعتراف کرده بود که نقشی جز آبدار چی در این نظام قانون شکن نداشته است وخود همین فرد در بستر افشای قتل های زنجیره ای که سندی بسیار معتبر از ضریب عدم تضمین امنیت فردی واجتماعی در رژیم ضد بشری آخوندی می باشد از قاتلین و مأوران شکنجه گر وزارت بد نام اطلاعات به عنوان نیروهای خود سر وغده ی سرطانی نام برده بود که اکنون یکی از مهره های بسیار مهم همان طرح های قتل های زنجیره ای به نام آخوند روح الله حسینیان است که به عنوان مشاور امنیتی وفرهنگی پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد بر گزیده شده است .
آری رژیمی که یک شب بیش از 80 مطبوعات را توقیف وتعطیل می کند وگلوله بر فک سعید حجاریان تئوریسین معروف دوم خردادی می نشاند و سابقه ی بیش از 52 بار محکومیت جهانی نقض حقوق بشر دارد که رکوردار جهانی است . همچنین رتبه دار جهانی فرار مغزهاست . مشروط بر اینکه رهبر و مسئوللان عالی رتبه اش دارای پرونده ی محکومیت به اتهام ترور مخالفین در دادگاه میکنوس آلمان می باشند و دارای راندمان 120 هزار اعدامی زندنیان سیاسی است و در تابستان خونین سال 67 دست به جنایت تاریخی قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر ایران زده است و میلیون ها تبعیدی و پناهنده در سراسر جهان دارد و خلاصه رکوردار وحشتناک جهانی آمار مرگ ومیر وتصادمات وتصافات جاده ای در جهان می باشد و نکات ذکر شده بخش کوچکی از عملکرد سران جنایتکار رژیم آخوندی در 28 سال گذشته است . از سوی دیگر زمان زیادی از سرکوب معلمان معترض در جلوی مجلس نگذشته که ارگان های سرکوبگر دست به سرکوب مردم فردوس در شمال استان خراسان زدند از این سرکوبگری فارغ نشده ، مرم قهرمان اقلید فارس را به خاک وخون کشانده اند که اکنون چند روزیست که گزمکان نیروی انتظامی بسیج شده اند وبر جان مردم وجوانان در خیابان های تهران وشهر ها افتاده اند ونام ان عمل وحشیانه وبربر منشنه طرح امنیت ملی گذاشته شده است و یادداشت روز نویس نیز در رسای آن روضه ی 1400 سال پیش خوانده است . آیا واقعاً این کمدی وتراژدی نیست که ایشان چنین ادعای واهی وتوهین آمیزی کرده است که گویا مردم ایران شعور ودرک وفهم وتجربه ی 28 ساله زندگی در این رژیم تروریستی و ضد آزادی و دشمن امنیت و رفاه وآرامش و آسایش وشادی مردم ایران را ندارند که باید به پذیرند آنچه را یادداشت روز نویس اینگونه بطور وارونه وفرافکنانه بلغور ونشخوار در نسخه حربه ی دشمنان و قانون شکنان برای امن سازی جامعه صادر و بر قانون گرائی واجرای آن ارائه و تأکید به اجرای آن تأکید کرده است:
"يكي از حربه هايي كه دشمنان قسم خورده اين ملك و ملت پس از پيروزي انقلاب اسلامي عليه آن به كار گرفته اند تلاش براي ناامن كردن و همچنين ناامن جلوه دادن اين كشور در نزد خودي و بيگانه است تا در نهايت از رهگذر آن بتوانند در اثبات تز ناكارآمدي نظام ديني و انقلابي گامي به جلو بردارند.اصلي ترين تاكتيك هاي دشمن در اين زمينه، جلوگيري از «عمل به قانون» از سوي كساني است كه در اين باره اصلي ترين وظايف و بيشترين مسئوليت ها را دارند. و اين شايد خطرناكترين و در صورت عدم هشياري، كارسازترين حربه دشمن در راه تحقق هدفي است كه بالاتر به آن اشاره شد. دليل آن هم روشن است. دشمن مي داند كه هر چقدر ميزان امنيت و عمل به قانون در اين مملكت افزايش پيدا كند، راه نفوذ آنان براي انجام عمليات تخريبي مسدود و زمينه براي تهاجم آنان به ويژه در ابعاد فرهنگي و اخلاقي از بين خواهد رفت. او خيلي از برنامه هاي مخرب خود را در سايه بي قانوني و هرج و مرج مي تواند به اجرا بگذارد و به پيش ببرد، به همين دليل سعي مي كند كه از طرق گوناگون و با مدد گرفتن از ابزارهاي مختلف مانع از اجراي قانون شود و... دشمن مي داند كه مردم و جوانان ما ملتي «معنويت گرا» هستند و به فرهنگ و ارزش هاي منبعث از آن عشق مي ورزند و هرجا لازم باشد و احساس خطر كنند، در دفاع از آن و انقلابي كه منادي و احياگر اين فرهنگ بوده است، در صحنه حاضرند و از نثار جان خود هم دريغ نمي ورزند. بنابراين سعي مي كند درفضاي مناسب به تضعيف و نفي آن ارزش ها و فرهنگ بكوشد و جو لاابالي گري و اوباحه گري و بي تفاوتي و دلزدگي ... را نسبت به آنها حاكم كند."
پاسدار یادداشت روز نویس در پایان ضمن تأکید بر عدم موقتی بودن طرح سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی کردن واصرار بر مستمر بودن آن داشتن ، از شیوه ی قهری استفاده کردن گفته است که دقیقاً شیوه ی لو رفته برای ایجاد اختناق وارعاب اجتماعی وکنترل واکنش های اعتراضی در جامعه هدف می باشد و در ادامه خطاب به منتقدین جناح مغلوب که مدافعین کار فرهنگی اند و این روش را جایگزین کار برد امنیتی و فیزیکی کردن می دانند . البته با فراموشی کامل شعار مبارزه با مفسدان اقتصادی که ریشه ی اصلی نه ناامنی اتماعی، بلکه موجب عدم امنیت در همه سطوح جامعه می باشند، پیام داده است که کوتاه آمدن از طرح سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی ، این نظریه ی شما ترحم بر پلنگ تیز ودندان است که چنین تشبیه وتشریح شده است:
"فراموش نكنيم كه اجراي قانون و برقراري امنيت در عرصه هاي مختلف اخلاقي، اقتصادي، علمي و... چيزي فصلي و مقطعي نيست بلكه بايد فراتر از «طرح» و... يك روال و روند عادي و هميشگي باشد، براي اين كار بايد غير از افراط و تفريط ها و در پيش گرفتن مسير «تعادل»، «برنامه» مدبرانه و حساب شده داشت و از ابزارهاي مختلف استفاده كرد و شيوه هاي گوناگون آموزشي و تربيتي و... بالاخره قهري و انتظامي را توامان به كار گرفت و به انجام آن همت گماشت. در اين مسير همانطور كه با مظاهر بي قانوني و بداخلاقي و فساد و... برخورد مي شود نبايد از «پشت پرده» ها نيز غافل بود و ريشه بي قانوني و تهاجم به امنيت و فرهنگ مردم و... را كه بدون ترديد با حمايت دشمن خارجي حمايت و آبياري مي شود، از نظر دور داشت.4- سخن آخر هم در اين مجال اينكه: نمي شود هرگاه كه قصد و اراده اي براي اجراي هرچه بيشتر قانون به ميان آمد، به بهانه اولويت دادن به «كار فرهنگي» (كه مدعيان آن معلوم نمي كنند كه چيست و كي بايد انجام شود) از دست زدن به اقدام صرفنظر كنيم و تامين امنيت را ناديده بگيريم و راه جولان اخلالگران و مفسدان را در همه عرصه ها باز بگذاريم كه اين علاوه بر آن كه ترحم بر پلنگ تيزدندان است، آتش زدن بر خرمن فرهنگ هم هست!"
در خاتمه اینکه به دلیل اینکه رژیم تروریستی آخوندی در تضاد ورقابت باندی وجناحی و نارضایتی عمومی و بحران های رو به گسترده ی داخلی و خارجی مواجه شده است وهرروز فشار های بین لمللی علیه اش افزایش می یابد و سناریو بحران سازی های اخیرش با شکست های پی در پی و مفتضحانه رو به رو شده است . طوریکه شیوه ی پاسخ دادن بحران با بحران کارآئی سابق خود را از دست داده وبر ضد خودش بدل شده و عمل کرده وموجب حادشدن بحران های قبلی و جدید شده است . به خصوص اینکه در عراق نه اینکه دیگر نمی تواند همچون گذشته باج گیری کند ، بلکه اکنون باید هزینه ی سنگین لو رفتن دخالت گری هایش را پرداخت کند . آنگونه که حتی نمی داند در مورد شرکت در کنفرانس شرم اشیخ مصر چگونه اقدام کند چون حضور وعدم حضور همانطوری که سرمقاله نویس روزنامه حزب الله ارگان تبلیغی چماقداران نظر داده است هر دو مورد حضور وعم حضور در این کنفرانس به ضرر رژیم تروریستی آخوندی تمام می شود و بالاخره نظر داده است که نباید شرت کرد چون ضررش کمتر از شرکت کردن می باشد. بحران هسته ای که جای خود دارد وکاکل بحران هاست و مزیت بر علت شده است وتبدیل به طناب داری شده است که هرروز بیشتر دارد فشار بر گلوی رهبران ومسئولان دست اندر کار پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی وارد می کند. بنابراین طرح امنیت ملی نیروی انتظامی برای خفقان و رعب و وحشت گسترده ی اجتماعی می باشد تا با خاموش نگهداشتن مردم شاید بشود در پشت پرده دست به یک سری زد وبند های کثیف وبزدلانه و خائنانه ووطن فروشانه وتسلیم طلبانه زد تا شاید راه فراری برای عبور از بحران های موجود حاصل گردد . لذا در شرایط کنوی وظیفه ی اپوزیسیون وآزادیخواهان وعدالت جویان از هر سلیقه ومرام وعقیده ای می باشد که می بایست هوشیارانه ومسئولانه با تمام توان وانرژی در صحنه حضور داشته باشند واجازه به جنایتکاران حاکم ندهند که بازهم با زد وبند و توطئه ودسیسه ی بیرونی و سرکوبگری داخلی بتوانند از شرایط مرگ باری که درآن قرار گرفته اند برای خود گریزگاهی دست وپا کنند. به ویژه اینکه روز جهانی کارگران نیز نزدیک است . حداقل اپوزیسیون می تواند در حمایت از کارگران ایرانی و بسیج کردن آنان تا روز های باقیمانده فعالانه در صحنه حضور پررنگ داشته باشد .
هوشنگ – بهداد
شنبه 8 اردیبهشت ماه سال - 1386