انسجام ملی ووحدت ملت های اسلامی، برای رفع بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی



نقد وبررسی " توانائي هاي ما مسلمانان " روز نامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 15 فرودین ماه سال-1386
انسجام ملی ووحدت ملت های اسلامی، برای رفع بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی""

باز حاکمان متحجر وخرافه پرست وجنگ افروز وبحران ساز در بن بست ایزوله گی منطقه ای و جهانی قرار گرفته اند که ترجیح بند نوحه ی انجسام ملی و وحدت ملت های اسلامی سر داده شده است . بنابراین ملای سرمقاله نویس به پیروی از ولی فقیه از 12 تا 17 ربیع الاول را هفته ی وحدت امت اسلامی نامیده واز تحکیم فکرهای مسلمان سنی با شیعی سخن گفته ونتیجه گرفته است بهمین دلیل بود که ولی فقیه پس از نشئه شدن در مشهد در پیام تهدید آمیز نوروزی خود گفت که ا ز وحدت وانسجام گفت چونکه امسال هفته وحدت از اهميت ويژه اي برخوردار است. زيرا که ایشان سال 1386 را سال وحدت ملي و انسجام اسلامي » نامگذاري كرده است و نتیجه گرفته است که در واقع امسال علاوه بر هفته وحدت، سال وحدت هم وجود دارد وتجویز کرده که در هفته وحدت بايد تلاش بيشتري براي تحقق آرمان هاي مقدسي همچون وحدت ملي و انسجام اسلامي تلاش شود . بخصوص اینکه بحرن هسته ای رژیم تروریستی آخوندی بسیار حاد شده است و اجرای نمایشنامه ی گروگان گیری نوکر از ارباب فخیمه موجب رسوائی و گلابزدگی بسیار شده است وتبدیل به قوز بالا قوز دیگری برای سناریو پردازان رژیم تروریستی وبحران آفرین وجنگ طلب آخوندی شده است. مسخره اینکه جائیکه رفسنجانی و خاتمی در زمره ی خائنین به اسلام از سوی باندهای مافیائی وابسته به باند غالب نامیده شده اند و مطبوعات همچنان زیر تیغ سانسور می باشند وولی فقیه در پیام نوروزی خود در مشهد ، مطبوعات رقیب و جناح وتربیون ها واهل قلم را جزو دشمنان داخلی وهمگام با آمریکا و صهیونیست جهانی معرفی کرد. ولی اکنون ملای سرمقاله نویس با چسبیدن به سخنان ولی فقیه از پرچم امت اسلامی و انسجامی ملی گفته ودر دنباله از کارشکنی های آمریکا و صهیو نیست بین المللی چنین خبر داده است:
"انسجام داخل ايران كه منادي « انسجام اسلامي » براي جهان اسلام است و پرچم وحدت امت اسلامي را دردست گرفته پشتوانه اصلي و تاثيرگذار تحقق اين آرمان بزرگ و مقدس است . جمهوري اسلامي ايران به دليل نفوذي كه در ميان ملت هاي مسلمان دارد و با توجه به توانمندي هاي ذاتي خود اين امكان را دارد كه پرچمدار وحدت مسلمانان و انسجام اسلامي باشد و به فضل الهي در تحقق اين آرمان مقدس موفق نيز خواهد شد. عليرغم كارشكني هاي آمريكا و صهيونيسم بين المللي كه مظاهر اصلي سلطه گري امروز جهان هستند و موانع زيادي بر سر راه وحدت و انسجام مسلمانان پديد مي آورند اشتياق ملت هاي مسلمان به وحدت و هوشياري و بيداري تحسين برانگيزي كه در همه كشورهاي اسلامي وجود دارد راه را براي تحقق اين آرمان والا هموار ساخته و همه موانع را درهم خواهد شكست . "
ملای سرمقاله نویس در دنباله با نادیده گرفتن همکاری سران رژیم تروریستی در اشغال نظامی افغانستان وعراق و ملستمالی کردن عملکرد جنایت آمیز خودش در عراق و نسبت دادن دادن باتلاق سازی کردن عراق به آمریکا وفراموش کردن دخالت گری و برپائی راه اندازی جنگ 33 روزه سپاه پاسداران با اسرائیل ، از اراده وبیدار و زمینه های مناسب گفته ست ک در اختیار ملت های مسلمان قرار گرفته است و خلاصه چنین دست به وارونه گوئی زده است:
"جنگ افروزي هاي آمريكا در افغانستان و عراق حمايت هاي روزافزون دولتمردان آمريكائي از رژيم اشغالگر قدس و دخالت هاي آنان در امور داخلي كشورهاي اسلامي هر روز آمريكا را نزد ملت هاي مسلمان منفورتر مي كند. تنفر از سلطه گران بين المللي كه آمريكا و صهيونيست ها مظاهر آن هستند وجه مشترك همه ملت هاي مسلمان است . آمريكا و صهيونيست ها اكنون منفورتر از هر زمان ديگري مغضوب همه مسلمانان جهان هستند. از اين فرصت بسيار مناسب بايد براي پايان دادن به سلطه گري استفاده كرد و ملت هاي مسلمان را بايد براي هميشه از شر آمريكا و صهيونيسم نجات داد. جمعيت امكانات عزم و اراده بيداري و زمينه هاي مناسبي كه اكنون در اختيار ملت هاي مسلمان قرار دارد رسيدن به اين هدف مهم را آسان مي كند. آنچه مي تواند اين توانائي ها را به فعليت در آورد « انسجام اسلامي » است . از فرصت مناسب امسال كه همين عنوان را دارد بايد حداكثر استفاده را براي به فعليت رسيدن اين توانائي ها بعمل آورد."
عجیب است که جارچیان ومبلغان رژیم تروریستی آخوندی همچون بوقلمون رنگ وارنگ ومتلوان می باشند وتابع توازن قوا و قدرت و منافع خویش می باشند و به سمت وسوئی می چرخند و در جا به آن سمت مداحی وتملق گوئی و ستایش گری می کنند ومثل آب خوردن تغییر موضع می دهند و کتمان حقیقت می نمایند وصورت مسله را نیز پاک می کنند که سرنوشت شان به آن سمت گره خورده است که در اصل این سر نوشت به بقای رژیم پیوند خورده است . بنابراین طبیعی است که امثال سر مقاله نویسان روزنامه ی ولی فقیه می بایست که عملکرد گذشته ی سران رژیم تروریستی آخوندی را فراموش واز آنان دفاع کنند که در حقیت دفاع از خودشان می باشد. برای همین است که تهدید به سر نوشت مشابه کردن صدام حسین ومتهم کردن سران و رهبران کشورها عربی و مسلمان که چرا پس از انتقاد کردن اینان به اعدام صدام حسین رئییس جمهور سابق عراق در روز عید قربان شده بود و اتهاماتی که به اینان در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائبل به اینان زده شده بود اکنون فراموش شده است و ازودعوت ملت های اسلامی به وحدت و انسجام سخن به میان آورده شده است . ومضحک آنکه ادعا هم شده که رژیم تروریستی آخوندی وولی فقیه در این مسیر گام برداشته ودعوت نموده است .
هوشنگ - بهداد

روز نامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 15 فرودین ماه سال-1386
توانائي هاي ما مسلمانان