استفاده بهر برداری و از ابزار های تهدید آمیز باجگیرانه ی بیشتر، در راه است

نقد و بررسی " صبر تاكي؟ " (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان یکشنبه دوم اردیبهشت ماه 1386
استفاده بهر برداری و از ابزار های تهدید آمیز باجگیرانه ی بیشتر، در راه است.
عنوانی که برای یادداشت روز نویس برای یادداشت روز خود با نام " صبر تاکی" انتخاب نموده است. پس از تحلیل و تفسیر آن در انتها تهدید اعمال تروریستی در خود نهفته دارد که در پایان این نوشتار « به آن اشاره خواهد شد. اما قبل از آن، جا دارد که توضیح داده شود که فراموش نشده است که چگونه رژیم ترورستی آخوندی سابقه ی گروگان گیری خارجی دارد که تاریخ آن به 13 آبان سال 58 بازمی گردد که کارکنان سفارت آمریکا در تهران از سوی پیروان خمینی برای بیش از یک سال به گروگان گرفته شدند که خودرا دانشجویان مسلمان پیرو خط امام می نامیدند. گذشته از اینکه خمینی کارکنان گروگان گرفته شده را جاسوس خطاب کرد و تأکید داشت که می بایست این جاسوسان محاکمه گردند. ولی عاقبت بدون هیچگونه ی محاکمه ای آزاد شدند. البته که اهداف این گروگان گیری مشخص بود. زیراکه از میدان خارج کردن احزاب و گروه ها و سازمان های فعال سیاسی و سقوط دولت موقت بازرگان وقبضه ی حاکمیت بوسیله ی آخوندهای حامی خمینی مورد نظر بود که با بهانه وسوژه ی مبارزه با آمریکا که از طرف خمینی شیطان بزرگ نامیده شده بود اهرم برای خفقان ورعب ووحشت داخلی وخفه کردن هر اعپتراض و صدای مخالف در جامعه بود . ضمن اینکه پوششی برای توجیه کاری جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران وعراق و تثبیت هرچه بیشتر آخوندهای پیرو خمینی بود.
ناگفته نماند همین شیوه ی گروگان گیری کارکنان سفارت آمریکا در تهران در روند جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق در لبنان پیگیری شد . زیرا که در لبنان اتباع کشورهای آمریکائی واروپائی از سوی نیرو وگروه های وابسته به رژیم تروریستی آخوندی ربوده وبه گروگان گرفته می شدند. سپس با زد وبند های پشت پرده وباج گیری ها در بستر اهداف خاص آزاد می شدند. نمونه ی دیگر در مورد 3 رهبر مسیی و ربوده ومثله شده و قتل های زنجیره ای سیاسی در داخل کشور تعقیب و اجرا شد. به موازات آن مخالفین در خارج از کشور یا ربوده یا ترور می شدند. ازجمله ی وزیر امور خارجه ی کنونی منوچهر متکی سابقه ی آدمربائی در استانبول ترکیه داشته است. از طرف دیگر پس از اشغال نظامی عراق که زمینه ی نفوذ ومانور دادن برای رژیم تروریستی آخوندی فراهم شد . 4 سال است که بشکل بسیار خونینی این عمل تروریستی ضد انسانی آدمربائی و گردن زدن و کشتن آنان در عراق ادامه یافته است. دو سال پیش بود که سفیر دولت مصر در عراق ربوده وکشته شد و 8 نظامی انگلیسی در آبهای اروند رود برای دو روز به گروگان سپاه پاسداران در آمدند که پس از مذاکره و موافقت بر سر فشار وتوطئه علیه ی مجاهدین آزاد شدند. از جمله اینکه می بایست دولت انگلیس در اتحادیه ی اروپا تلاش کند تا نام مجاهدین همچنان در لیست گروه وسازمان های تروریستی باقی بماند . ولی پس از چند سال که از اشغال عراق سپری شده بود چون نظامیان آمریکائی مستقر در عراق متوجه شدند که عامل اصلی ناامن سازی و آشوبگری واعمال حرکات تروریستی در این کشور، مأموران اعزامی رژیم تروریستی آخوندی به عراق هستند که یک قلم سازمان مجاهدین لیست کامل مشخصات 32000 نفر از این مأموران ومزد بگیران رژیم در عراق را افشا ومنتشر نمود . در دنباله نظامیان آمریکائی در راستای پیشبرد طرح امنیتی عراق مجبور شدند که 5 پاسدار تروریست را در اربیل عراق بازداشت نمایند که مدارک واسناد مهمی مبنی بر دست داشتن در اعمال تروریستی در عراق از اینان بدست آورده اند . از آن پس سران رژیم تروریستی و سپاه پاسدان طرح های بحران ساز ناامن سازی وتروریستی و عملیات انفجاری وانتحاری و آشوب گری بس فراوانی را در عراق د نبال نموداند تا شاید موفق به آزاد کردن این 5 پاسدار تروریست بشوند . حتی برای آزاد کردن آنان روز سوم فروردین ماه سال جاری سپاه پاسداران طرح گروگان گیری و راهزنی دریائی در اروند رود را پیاده کردند وتعداد 15 ملوان وتفنگدار انگلیسی را بازداشت نمودند. بلافاصله دستگاه صنعت تواب سازی واعتراف گیری وابراز ندامت پشیمانی بکار افتاد وسریال نمایشات مضحک تلویزیونی به سراسر جهان مخابره شد و تظاهرات نمایشی محاکمه ی جاسوسان انگلیسی و اعدام نمودن آنان در جلوی سفارت انگلیس در تهران تدارک دیده شد . ولی چون بلر نقش واسطه برای آزادی 5 تروریست بازداشتی را بازی نکرد و حاضر نشد به نوکر ارتجاعی حاکم بر ایران باج دهد. بنابراین پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد ناچارشد با اجرای شوی خفت وخواری وذلت تسلیم شدگی گروگان ها را با رأفت اسلامی وتقدیم هدایا آزاد کند. البته سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران به جزء هدف آزاد سازی 5 پاسدار بازداشتی تروریستی در اربیل عراق، شکست طرح امنیتی بوش در عراق نیز جزو اهداف اصلی شان بوده و می باشد .
اکنون نیز بسیار کمدی وخنده دار است که پاسدار یادداشت روز نویس رژیم تروریستی گروگانگیر مدعی شده است که 100 روز از بازداشت 5 پاسدار تروریست در اربیل عراق می گذرد که گذشته از بازداشت آنان از سوی نظامیان آمریکائی در عراق ، براین تروریست ها دیپلمات نام نهاده شده است که ادعا شده بطور اشتباهی بازداشت شدند . زیرا که گفته شده نیروهای آمریکائی به دنبال 2 نفر دیگر در کنسول رژیم در اربیل کردستان عراق بودند که چون به آنان دست نیافتند این 5 پاسدار تروریست دیپلمات خوانده شده را با خودشان برده اند. همینطور یاداشت روز نویس افزوده چون موقعیت نظامیان آمریکا در عراق پا در هواست . پس بوش عامل علت شکست طرح امنیتی در عراق را، نفوذ وحضور نیروهای اعزامی رژیم تروریستی آخوندی دانسته است وادعای امنیت بوش را کشک بزرگ خوانده است وتأکید کرده که آمریکا ئیان به هیچیک از اهداف خود در عراق پیرامون بازداشت این 5 پاسدار دست نیافته است. ولی مشخص نیست که چرا پاسدار یادداشت روز نویس بااین همه ادعاهائی که کرده ومدعی شده که 5 پاسدار بازداشتی مهم نیستند و اسناد و اطلاعات مهمی از اینان که بدرد آمریکا بخورد نصیب آمریکیان نشده است. چونگه اینان هیچگونه اعترافی نکرده اند و تأکید کرده که آمریکائیان پس از 100 روز است که از بازداشتشان چیزی گیرش نیامده است و بیشتر ادعا شده که آمریکائیان در هدف دسترسی به مدارک برای ترساندن رژیم تروریستی آخوندی در امورداخلی عراق ومحدود ساختن دایر ی عمل آن در عراق توفیقی عایدش نشده است، و طرف دیگر از افزوده نفوذ رژیم تروریستی در عراق کاسته نشده است، بلکه برعکس موجب همبستگی ووابستگی ایدئولوژیک – سیاسی- امنیتی میان دولت دست نشانده ی نوری المالکی با رژیم تروریستی آخوندی شده وآن را بیشتر تقویت کرده است . همچنین عراقیان نیز تأکید واصرار بیشتری بر اخراج نظامیان آمریکائی از عراق کرده اند. پس بهترین راه برای آمریکائیان سفر وزیر دفاع آمریکا به منطقه و زمینه سازی کردن برای یافتن راه حل خروج آبرومندانه ی نیروهای نظامی آمریکا از عراق است که آن را به عنوان رفع رجوع ترس اسرائیلیان از این اخراج نشبیه کرده است. بالاخر اینکه پاسدار یادداشت روزنویس در پایان پس از صغرا وکبری وچیدن ها بر روی اخراج آمریکائیان از عراق بیشتر اصرار ورزیده است و برای آزادی پاسدار تروریست های بازداشتی از پایان پذیری صبر وانتطار گفته وبر سایر راه و رسم و ابزارهای فشار آزاد نمودن 5 پاسدار تروریست انگشت گذاشته واز ابزار های فراوانی که در اختیار رژیم است واستفاده از آنان در وقت لزوم گفته وتأکید بر فرو گذار نکردن از بکار گیری آنان برای آزادی 5 پاسدار گفته که می بایست عملیات بزرگتر از عملیات های تجربه شده همچون 15 گروگان گرفتن تفنگداران وملوانان انگلیسی باشد . یعنی اینکه اعتراف کرده است عملیات مهم تروریستی بیشتری در چشم انداز می باشد که خود تأکیدی بردست داشتن دراقدامات تروریستی گذشته وحال درعراق است . البته که اقدامات فقط منحصر به عراق نمی شود، بلکه شامل افغانستان وفلسطین ولبنان می شود و آنجا رانیز دربرمی گیرد. بعلاوه اینکه تلویحاً انفجار پل در بغداد و انفجار در سالن غذا خوری پارلمان عراق با کشته شدن چند نماینده ی پارلمان عراق نیز بایست به حساب همان ابزار واهرم های نامحدود در عراق گذاشته شود که پاسدار یادداشت روز نویس به آن اشاره کرده جزو ابزارهای نامحدود باجگیری می باشند .
هوشنگ – بهداد