"عملکرد بیش از 28 ساله ی حکومتگران آمادگی معنوی ملت برای دفاع در برابر دشمنانست!"

نقد وبررسی " آنچه سرنوشت ساز است" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 4 مهرماه سال- 86
"عملکرد بیش از 28 ساله ی حکومتگران آمادگی معنوی ملت برای دفاع در برابر دشمنانست!"
بیش از 28 سال است که از شکل گیری و بنیانگذاری رژیم تروریستی آخوندی سپری شده است که 8 سال آن اختصاص به جنگ ضد ملی و ضد میهنی میان ایران وعراق دارد که خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران خواهان آن بودند . ولی در نهایت علاوه برجای گذاشتن میلییون هان نفر کشته ومجروح وموجی و بی خانمان وآواره ها ی جنگی ، همچنین منجربه 1000 میلیار دلار خسارت مادی جنگی شد که رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه ی تهران به آن اعتراف کرد . البته که سرانجام به سر کشی جام زهر شکست از سوی خمینی ختم شد. و هر ساله هفته ی اول مهرماه که مترادف با بازگشائی مدارس ودانشگاه ها می باشد . جشن هفته ی مراسم جنگی به نام هفته ی دفاع مقدس بر گزار می شود . بهر حال 19 سال از پذیرش قطعنمامه ی آتش بس سازمان ملل جنگ میان ایران وعراق می گذرد . ولی در مجموع دستآورد و نتیجه ی بیش از این 28 ساله ی حکومت غارتگران وعوامفریبان وجنگ افروزان حاکم بر ایران این شده است که هنوز جانشین وپیروان خمینی ادامه دهند گان همان جمله و پیام معروف خمینی می باشند که گفته بود جنگ نعمت لهی می باشد. زیرا که سر مقاله نویس مجموعه ی تجربیات بیش از 28 ساله ی حکومتگران و جنگ فروزن را در روزهای پایانی بقول خودش هفته ی دفاع مقدس اینگونه ترسیم و بیان کرده است :
"هفته دفاع مقدس رو به پايان است اما اين بار دو ويژگي از خود بر جاي گذاشته است . اول آنكه اعلام شد كليه تجهيزات نظامي به نمايش گذاشته شده در اين هفته به دست متخصصان داخلي ساخته شده اند و يك نمايش بزرگ اقتدار توسط نيروهاي انقلابي در برابر دشمنان است و دوم آنكه در اين هفته همه مسئولان سياسي و نظامي كشور آمادگي روحي بسياري بالاي خود را براي مقابله با تهديدهاي دشمن اعلام كردند امتيازي كه از در اختيار داشتن تجهيزات نظامي بالاتر و ارزشمندتر است "
. سرمقاله نویس نویس در دنباله ی سرمقاله ی خود پس از اینکه کلی تعریف و ستایش ازادوات و تجهیزات نظامی و آزمایش انواع واقسام موشکهای دور ومیان برد وقدرت دفاعی وتهاجمی به معرض نمایش گذاشته شده در 31 شهریور گفته است یعنی روزی که جرقه ی جنگ خانمان بر انداز میان ایران وعراق زده شد که البته علت اصلی آغاز آن تهدید هائی بود که خمینی می کرد واز صدور انقلاب اسلامی اش به عراق و کشورهای همجوار و منطقه می گفت و چندین بار عوامل و تروریست های خود را به عراق اعزام کرد تا که دست به چندین مورد عملیات خرابکارانه مسیر لوله های نفتی در عراق به زنند وموجب نفجار و اخلال در انتقال نفت عراق شدند . خلاصه با اینگونه عملیات و تهدید صدور انقلاب و تأکیدآن سبب تحریک صدام حسین برای تلافی جوئی شد . اما سرمقاله نویس بدون توجه به بازگوئی آثار جنگ و دستأورد بیش از 28 حکومت آخوندهای جانی ودزد و جنگ طلب سخنی به گوید وگزارش دهد که ریشه ی نابسامانی های کنونی اجتماعی و اجرایطرح امنیت اجتماعی نیریانتظامی چیست؟ یا بدون آنکه ایشان از وضعیت شرایط اقتصادی و معیشتی و رشد روز افزون گراتی و تورم لجام گسیخته و افزایش قیمت کالا ها وفقر وبیکاری و... در جامعه لب بگشاید و چیزی در این مورد به گوید .در عوض از پیشرفت امکانات نظامی در برابر دشمن مدیحهسرائی شده و مکمل آن بطور وارونه مدعی بالا بودن روحیه معنوی وحمایت ملت ایران از رژیم تروریستی ضد بشری در مقابل دشمنان شده است . طوری که جمع بندی کرده که شرایط و روحیه جنگی و آمادگی دفاع ومبارزه کنونی که در ایران است آمریکا را وادار کرده کهچنین دست به جنگ روانی حمله ی نظامی بزند:
پذیرفته شد
"از قدرت نظامي بالاتر اكنون ملت ايران از قدرت روحي و معنوي بالائي برخوردار است كه از يكطرف جرات و جسارت تهاجم را از دشمنان گرفته است و از طرف ديگر ما را در موضع برتر و قطعا پيروز در همه ميدان هاي نبرد قرار داده است . اين واقعيتي است كه حتي دشمنان ما نيز به آن اعتراف دارند و هر روز آنرا اعلام مي كنند. . جمع بندي اين نكات اينست كه آنچه اين روزها از رسانه ها و مقامات آمريكائي در زمينه حمله نظامي به ايران شنيده مي شود صرفا يك جنگ رواني است . هدف دشمن اينست كه روحيه ها را متزلزل نمايد مقاومت ها را درهم بشكند و از اين طريق به خواسته هاي خود برسد . اما اين تهديدات براي ما چيز تازه اي نيست . ملتي كه جنگ تحميلي 8 ساله را پشت سر گذاشته و با همه قدرتهاي جهاني و منطقه اي دست و پنجه نرم كرده و از آن كارزار سخت و طولاني و همه تحريم ها و تهديدهاي پيراموني آن پيروز بيرون آمده اكنون كه باتجربه تر و قوي تر است چنين تهديدهائي را به هيچ مي گيرد و همه تهديدكنندگان را پشيمان خواهد كرد. اين واقعيت را بهتر است از زبان رهبر معظم انقلاب بشنويم كه در همين هفته در جمع كارگزاران نظام فرمودند : « اين تهديدات بيش از هر چيز باعث آمادگي بيشتر ملت و نظام مي شود. البته كساني كه تهديد مي كنند بدانند و بفهمند كه حمله به ايران به صورت « ضربه زدن و گريختن » ممكن نيست و هر كس تعرض كند عواقبش بشدت دامنش را خواهد گرفت ... ملت ومسئولان ايران هيچگاه از تهديدات هراسي به دل راه نداده و نمي دهند و بر عكس انتظار دشمن آمادگي هاي گوناگون خود را افزايش مي دهند » ."
در خاتمه اینکه معلوم نیست که این ولی فقیه سفت وسخت سنگر در پای آتش منقل ودود گرفته که هر ازگاهی بنا بر نسخه های صادر شده از سوی سپاه پاسداران تکانی به خود می دهد و از پای این سنگر وبساط خیز بر می دارد تا که خود به منبر در بیت جماران به رساند وبرای دیدار کنندگان روضه ی مبسوط به خواند تااینکه ضریب تنفر وانزخار مردم نسبت به رژیم تروریستی آخوندی را وارونه جلوه کند و مطالبات انباشت وپرداخت ناشده ی چندین ساله ی آنان را همچون گذشته نادیده به گیرد . آخر این قدرت پوشالی را کجا مردم ایران به وی واگذار کرده است که اینگونه سر مقاله نویس مداح ستایشگر وی شده است وبرای توجیه گری خود پیوسته آویزان به جملاتی از هذیان گوئی های رهبر می شود؟ اگر این رهببر راست می گوید که سخنگو ونماینده ی واقعی مردم ایران می باشد. خوب چرا ایشان فقط برای یک بار این ریسک را نمی کند که یک همه پرسی آزاد هم در مورد خودش ، هم جایگاه ولایت فقیه و هم پروژه ی هسته ای برگزار کند تا به همه عوامفریبی ها وپروپاگا ندا ها و خالی بند ی ها پایان داده شود وهم توهمات وتبلیغات کاذب وپوشالی قدرت نمائی ومشروعیت تراشی هااز میان برود؟
هوشنگ – بهداد

چهار شنبه 4 مهر- 86