"تهدید وبحران سازی جدید در شیخ نشین منطقه با چتر حمایتی از مردم فلسطین"

نقدوبررسی " سرپل اطلاعاتي صهيونيست ها در منطقه" روزنامه ی جمهوری اسلامی 8 مهرماه سال- 1386
"تهدید وبحران سازی جدید در شیخ نشین منطقه با چتر حمایتی از مردم فلسطین"
سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی مجدداً با شیوه ی مارکشی ومار قالب کردن باز با حیله ودستآویز عوامفریبی کردن تبدیل به نماینده ی تام الاختیار مردم فلسطین شده است واز شرایط تلخ مردم فلسطین گفته وخنجر از پشت زنی به مردم فلسطین یاد کرده است . البته این روش وارونه گوئی در دستگاه تبلیغاتی – مطبوعاتی رژیم تروریستی آخوندی شیوه ی جدید ونوبری نمی باشد، بلکه بیش از 28 سال است که ادامه دارد و سیاست توبره و آخور خوری جزو خصلت های حاکمان کنونی ایران می باشد. زیرا که آدرس غلط دادن وصورت مسئله پاک کردن ها از پیدایش این رژیم وسیده وقرون وسطائی شروع وهمچنان ادامه دارد. زیرا که هرگز در اینگونه نوشتار هاگفته نمی شود که در منطقه ی خاورمینه کدام کشور است که بیشتر ضربه وخنجر از پشت به جنبش آزادیخواهی فلسطین را انجام داده ولی طلبکارانه و فرافکنانه و آی دزد کنان بیش از خودفلسطینی ها، فلسطینی تر شده و ادعای دفاع از منافع فلسطین کرده است و یااینکه چرا یران رژیم تروریستی آخوندیآن زمان که زندیاد عرفات بود چه تعداد دفعات تلاش برای نابودی اش کردند یا در مسیرش سنگ اندازی کردند تااینکه بالاخره موفق شدند جهاد اسلامی فلسطین وحماس را علیه ی ساف علم کنند و با کمک های مالی وتشویق اینان به اجرای عملیات تروریستی در سر زمین های اشغالی دستب زنند تا که با تحریک کردن ارتش اسرائیل و وادار ساختنش به واکنش، دست به تهاجم نظامی وهوائی بزند که نه اینکه زمینه ی ادامه وپیگیری صلح میان فلسطین واسرائیل از میان برده شد، بلکه موجب شد که در انتخابات شوراهای محلی و شهرداری های دولت خودمختار فلسطین، حماس قدرت بگیرد ودر بست در اختیار اهداف ولی فقیه و سپاه پاسداران باشد . زیرا که همین سال گذشته بود که اسماعیل هنیه رهبر حماس به تهران فراخوانده شد ودر نماز جمعه ی تهران حضور یافت و اسرائیل را تهدید کرد وعلیه ی محمود عباس موضع گرفت وتأکید کرد که هر گز با اسرائیل پای قرار صلح نخواهد رفت واین کشور را به رسمیت نخواهد شناخت یعنی اینکه سفارشات دیکته شده را تکرار کرد . سپس در جماران ولی فقیه را دیدار کرد ودستمزد خودرا دریافت کرد تا که با دلارهای دریافتی بتواند جنگ داخلی در فلسطین ایجاد کند وزمینه ی یک کودتا وجدا کردن نوار غزه حکومت اسلامی شبیه دولت دست نشانده نوری المالکی در عراق راتشکی داد که دقیقاً در راستای اهداف برنامه ریزی شده در بیت رهبری و سپاه پاسداران بود که با بحران سازی کردن وملتهب کردن منطقه هدف کاستن فشار پیرامون اهداف پروژه ی هسته ای بود که اکنون در بستر همان بحران آفرینی ها در منطقه و صدور تروریسم وبنیاد گرائی به منطقه برای ئاامن سازی تا که فضای مانور دادن وباج گیری کردن برای رژیم در منطقه مهیا وفراهم شود. بنابراین اکنون سرمقاله نویس خشم وکینه ی خود را نسبت به برخی از دیدار ها وکوشش ها برای ایجاد صلح در خاورمیانه بروز داشته و به ترفند دل سوزی و اشک تمساح ریزی کردن برای مردم آویزان شد ه تا که به تواند چنین دست به مانور تبلیغاتی بزند:
"در مصاف صهيونيست ها با فلسطيني ها گاه رويدادهاي تلخي را شاهديم كه تحت هيچ شرايطي قابل توجيه نيست و فلسطيني ها آنچنان از پشت خنجر مي خورند كه نمي دانند به چه كسي مي توان اعتماد كرد رفتار منافقانه اي كه شيخ قطر در قبال فلسطين در پيش گرفته است نمونه اي از خنجر خونين خيانت است كه از پشت بر پيكر فلسطين فرود آمده و فلسطيني ها را غرق در حيرت كرده است . در آستانه روز جهاني قدس شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر در حاشيه نشست مجمع عمومي سازمان ملل با « تزيپي ليوني » وزير خارجه اسرائيل در نيويورك ديدار كرد. اين نخستين بار نيست كه امير قطر يك مقام اسرائيلي را در آغوش مي گيرد چرا كه پيش از اين هم شيمون پرز را كه در موقع ديدار معاون نخست وزير رژيم صهيونيستي بود در آغوش گرفت . بنظر مي رسد كه امير قطر سعي دارد با اين اقدامات خود دو دوزه بازي كند و با در پيش گرفتن يك خط مشي منافقانه نقش دلال سياسي براي صهيونيست ها را ايفا نمايد. قطر در قبال جبهه فلسطيني ها نيز خط مشي منافقانه اي دارد و در آن واحد روابطش با دولت حماس و طيف ابومازن را حفظ كرده و سعي دارد اوضاع را در هر شرايطي بنفع خود حفظ كند. دقيقا به همين دليل است كه قطر در عين كمك مالي به دولت اسمعيل هنيه ارتباطات خود با ابومازن و دولت دست نشانده صهيونيست ها به رياست « سلام فياض » را هم حفظ و حتي تقويت كرده است . برخي شواهد و قرائن موجود نشان مي دهند كه صهيونيست ها از اين پل ارتباطي با دولت حماس به عنوان وسيله اي براي جاسوسي و كسب خبرهاي دست اول از درون طيف حماس سواستفاده مي كنند و شيخ قطر با اظهار دوستي خود با حماس و دولت اسمعيل هنيه در واقع از جلب اعتماد آنها سواستفاده كرده و خود را دوست حماس و جنبش مقاومت اسلامي جا زده است و به طور همزمان اطلاعات مورد نياز صهيونيست ها را به دشمن منتقل مي كند. اين همان روشي است كه شيخ قطر در قبال حزب الله هم در پيش گرفته و با بهره گيري از ارتباطات رسانه اي از طريق شبكه تلويزيوني الجزيره سعي دارد خود را دوست مقاومت اسلامي لبنان معرفي كند و حتي گاهي در ميان مظلوميت ملت لبنان و اقتدار حزب الله سنگ تمام بگذارد ولي در لحظه هاي حساس و تعيين كننده نقش ستون پنجم صهيونيست هاي اشغالگر را بازي مي كند. البته اين بدان معني نيست كه لزوما كاركنان و عناصر فعال شبكه هاي جاسوسي و ضدجاسوسي اسرائيل قرار گرفته اند. چرا كه گاهي دشمنان و اشغالگران حتي با قتل خبرنگاران الجزيره درصدد انتقام گرفتن از كساني برآمده اند كه حاضر به همكاري و جاسوسي براي دشمن نبوده اند. "
سرمقاله نویس در ادامه بیشتر اتهام به شیخ قطر زده وتهدید کرده است. برای اینه توضیح داده شد که رژیم تروریستی آخوندی چون ضد مردمی ونامشروع وبحران آفرین وجنگ افروز می باشد و بدون سرکوب ورعب ووحشت واختناق و ضرب وشتم ودستگیری و زندان وشکنجه و اعدام و توقیف مطبوعات وسانسور مطبوعات و صددور تروریسم و بنیادگرائی نمی تواند به بقای خودش ادامه دهد. بنابراین برای فرار از پاسخگوئی به مطالبات مردم و در راستای انحراف اذهان عمومی می بایست که مدام تولید بحران های جدید کند . در همین رابطه است که اکنون اینگونه از سوی سرمقاله نویس اتهامات به شیخ نشین قطر وارد شده است:
"آنچه در اين ميان اهميت دارد نقش و حضور پررنگ صهيونيست ها در قطر است كه در پوشش شركتهاي تجاري و بنگاههاي به ظاهر اقتصادي سرگرم جاسوسي و جمع آوري اطلاعات و حتي هدايت عمليات جاسوسي و ضد جاسوسي هستند. گفته مي شود اسرائيل از امكانات شبكه الجزيره درون لبنان و سرزمين هاي فلسطين براي « خبرچيني » و جمع آوري اطلاعات نيز استفاده مي كند و الجزيره يكي از سرپلهاي اصلي ارتباطات « موساد » و حتي « سيا » تلقي مي شود كه براي عادي سازي چهره خود وايجاد مقبوليت ظاهري در ميان مردم اين كشورها عموما موضعي مردم پسند و « حق به جانب » در انعكاس اخبار و رويدادهاي لبنان ـ فلسطين و عراق به خود مي گيرد. هنوز كاملا روشن نيست كه نقش و عملكرد قطر در مناسبات صهيونيستي در هماهنگي با رژيم كمپ ديويدي قاهره و بعنوان حلقه مكمل جاسوسي و خبرچيني قاهره براي اسرائيل است يا آنكه آمريكا و اسرائيل ترجيح داده اند. شبكه هاي متعدد و موازي يكديگر براي جاسوسي ايجاد كنند تا بلكه بتوانند اطلاعات دريافتي از منابع مختلف را با يكديگر مقايسه و ارزيابي نمايند. پاسخ اين سئوال هرچه باشد در اين نكته ترديدي نيست كه قطر بعنوان هم پيمان آمريكا و رژيم صيهونيستي در خدمت اهداف صهيونيستي قرار دارد و در دنياي اسلام و دنياي عرب قابل اعتماد نيست .موضوع شرم آور در اين مقوله اينست كه متاسفانه قطر براي 3 سال سكان رياست سازمان كنفرانس اسلامي را در اختيار داشت و اين بدان معني است كه صهيونيست ها براي 3 سال بي هيچ مانعي توانسته اند در اركان سازمان كنفرانس اسلامي هم نفوذ كنند . ديروز رژيم كمپ ديويدي قاهره وامروز قطر ضمن ارتباط و ديدارهاي خود با صهيونيست ها سعي دارند قبح ارتباط با دشمن صهيونيستي را از بين ببرند و ديگران را هم به پيمودن اين راه انحرافي تشويق كنند."
درخاتمه اینکه این رژیم ضد مردمی وتروریستی آخوندی که بش از 28 سال پیش با زد وبند وبحران روی کار آمد وبحران زی وبحران زا و صادر کنده ی آن می باشد . چون قادر نیست که تبدیل به حکومت متعارف شود و پاسخگوی مطالبات مردم وقول های داده شده به آنان باشد . بنابراین چون سرانش از رأس تا ذیل آلوده به فساد ودزد وغارتگری می باشند ومسلح به عوامفریبی کردن از نام دین ومذهب هستند و رمز ماندگاری اش همانگونه که خمینی گفته بود جنگ نعمت الهی می باشد و تأکید بر صدور انقلاب اسلامی یا تروریسم وبنیادگرائی به منطقه می کرد. بنابراین اکنون که رژیم تروریستی آخوندی در بحران هسته ای سخت در گیر شده است کنگره ی آمریکا نام سپاه پاسداران را در لیست گروه های ترویست گذشته است و از طرف دیگر با دستگیر شدن یک پاسدار دیگر تروریست بازرگان شده به عراق مواجه شده است و فرصت 3 ماهه به نخست وزیر دست نشانده ی نوری مالکی در عراق داده شده است تا که از حامیان تروریست های اعزامی از ایران فاصله بگیرد در غیر اینصورت برکنار خواهد شد. سفر پاسدار احمدی نژاد به آمریکا عجیب افکار عمومی آمریکا در مسیر فضای جنگی علیه ی رژیم تروریستی آخوندی را بسیج کرده است. پس برای یافتن راه فرار و گریز از بحران مجبور به استفاده کردن از شگرد نعمت جنگ افروزی خمینی ودل سوزی ار فلسطینی هاشده که خمینی شیادانه گفته بود اگر در مسلمان در منطقه یک سلطل آب بریزد اسرائیل را سیل خواهد برد سر مقاله نویس نز وکیل مدافع فلسطین شده و دست به تهدید کردن کشورهای منطقه زده است به امیدآنکه راه گشایشی برای دور زدن بحران حاصل شود که هرگز چنین نخواهد د و این تصور باطل شتر خواب پنبه دانه دیدنست .
هوشنگبهداد
مهرماه8 سال- 1386