"گزارش ترازنامه ی کاری دولت عدالت محور وتحول گرا به سبک حوزوی – پاسداری"

نقد وبررسی " بايدهاي دولت (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 10 شهریور ماه سال 86
"گزارش ترازنامه ی کاری دولت عدالت محور وتحول گرا به سبک حوزوی – پاسداری"
بنابر گفته ئتوری پرداز سپاه پاسدار ان سعدالله زارعی که باید یا عراقی یا لبنانی باشد چونکه هم شیوه نوشتاری اش شبیه ترجمه شده ی عربی است .هم اینکه ایشان گزارشگر ویژه ی روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پاداگانی سر بازازجو پاسدار حسین شریعتمدار می باشد که در پروسه ی جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران با اسرائیل ایشان به جنوب لنبان اعزام شده بود وهرروز گزارشات ویژه ی دست اول از این جنگ به کیهان– اطلاعاتی – امنیتی - نظامی می فرستاد تا که با بازتاب دادن گزارشات در صحفه ی دست اول در صحفه اول روزنامه ی پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی کیهان وصحفات دیگرش از چگونگی به زودی نابودی و سرنگون شدن اسرائیل خبر داده شود که البته ابتدا 3 ماه زمان برایش تعیین شده بودريا، سپس به یک سال تبدیل شد . آری اکنون که در کنار همکار پاسدار و سربازجو وشکنجه گر حسین شریعتمداری در یادداشت های روز روزنامه ی کیهان قلمزنی می کند ومدافع و مبلغ دولت پاسدار غلامک و گماشته ولی فقیه احمدی نژادی م باشد ودر این مسیر انجام وظیفه کرده ومی کند . حال نیز دست به مداحی گری به عنوان تهیه وتنظیم کننده ی ترازنامه وبیلان عملکرد دو ساله ی دولت مدعی امام زمانی پاسدار احمدی نژاد در یاددشت روز خود زده است . که دفاع انانه ی وی از دولت عدالت محود وتحول گرا از ابتدای پاراگراف اول شروع وتا انتها ادامه یافته است که کپی پارگراف اول گزارش این یاددلشت روزانتخاب و بازتاب داده شده تا که بازدید کنندگان به خوانند و بدانند اگر چنانچه چیزی از این درک کردند ومتوجه شدند که منظور چیست آنگاه به مردم ایران حق داده شود که نباید در برابر این دولت و عملکرد دو ساله اش حق هیچگونه اعتراضی داشته باشند. فراموش نشود که فقط اینگونه گفتار ونوشتار ها که می تواند ناشی از زیادی مصرف بنگ و دچار عدم تمرکز فکری و هذیان گوئی باشد یا این که ناشی در عالم خلساء فرو رفتن از ضربات قمه زدن در ایام تاسوا وعاشورا می باشد که چنین نویسنده را سر اندر پا شور فرا گرفته است که دست بر قلم برده و به عنوان پیشمرگه وارد میدان وکارزار نبرد قلمی شده است تا هرچه بهتر بهتر با ثنا گوئی کردن، خودنمائی لفظ قلمی حوزوی – پاسداری کرده باشد . البته که الگو این شیوه ی پردازش ونمایش قلمی کردن که همچون رزمایش وهمایش نظامی و آزمایش مانور وموشکی زمینی وخاکی و آبی پاسداری می باشد ، کپی برداری شده از شیوه ی گفتمان پاسدار احمدی نژاد و ولی فقیه و مسئول و همکارش سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری می باشد . خلاصه گزارش عملکرد دوساله ی دولت عدالت محوری احمدی نژاد از سوی پاسدار تئوری پرداز سپاه پاسداران سعدالله زارعی اینگونه در یادداشت روز کیهان آمده و جایگزین بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان شده است که پاسدار احمدی نژاد به مردم ایران قول آن را داده بود:
"دو سال از آغاز فعاليت دولت دكتر محمود احمدي نژاد گذشت و اينك اين دولت در ميانه راه است. دولت نهم به «عدالت گرايي» موسوم گرديده و در ادبيات سياسي دولت، «عدالت» بيش از هر واژه ديگري خود را نشان مي دهد و البته در عملكرد دولت نيز نشانه هاي روشني از اين عدالتخواهي به چشم مي خورد اما به عقيده اين قلم مهمترين ويژگي دولت احمدي نژاد «تحول خواهي» است دولت در فعل و عمل بيش از هر چيز براساس اين روند بنيان گرديده است. تحول خواهي صفتي است كه مخالفان دولت هم به آن اذعان دارند و تقريباً مردم نيز انتظار شنيدن پياپي خبرهاي مبتني بر تحول از اين دولت دارند و ترديدي هم وجود ندارد كه هوادار آن مي باشند كما اينكه جانمايه انتخابات خرداد 76 و تير 84 نيز تحول خواهي بود. سيدمحمد خاتمي اين پيام را آنگونه كه بود در نيافت و آن را به گونه ديگري ترجمه نمود و در آخر اعتراف كرد كه چنين ترجمه اي اشتباه است و محمود احمدي نژاد با سفرهاي استاني خود سعي كرده است كه به فهم آنچه مردم در تير 84 از او خواسته اند نزديك شود. مخالفان احمدي نژاد البته تحول خواهي او را به ساختارستيزي، بي برنامگي و روزمرگي او و دولتش نسبت مي دهند و آن را با «پيش بيني ناپذيري» دولت كنوني يكي مي دانند. تحول خواهي يك خواسته عمومي است و از اين رو يك «تعهد» براي احمدي نژاد محسوب مي شود، تعهدي كه با شعارهاي او به «ميثاق ملي» تبديل گرديده است. اما تحول مورد نظر مردم چيست؟ ترديدي وجود ندارد كه مردم از توزيع نامناسب فرصت ها، مقدورات و توجهات دولت به شهروندان رنج مي برند و در همان حال خواستار تامين زندگي آبرومندانه توسط نظام و دولت برآمده از آن مي باشند. بنابراين بخش مهمي از اين خواسته جنبه اقتصادي و اجتماعي دارد."
خلاصه اینکه پاسدار یادداشت روز نویس شده به همین سبک فوق ادامه داده است. البته کمی پیچیده وغامض تر فرمول بندی کرده ونظر داده است که چون دفاع از دولت تحول گرا وعدالت محور ومتحجر وخرافه پرست پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد هدف اصلی ونهائی بوده است پس برای سفت وسخت وقرص ومحکم دفاع کردن چپ و راست آویزان به ولی فقیه شده است واز وی نقل قول کرده و چاشنی استدلال های حوزوی – پاسداری خود کرده است . بنابراین.به همان سبک زبان گفتاری اینان بیلان نوشتاری تهیه وتنظیم کرده است که فقط خودش واین مخاطبان نامبرده اش متوجه شده یا فهمیده اند که این چه گفته یا نوشته است. اما توصیه می شود که برای درک وشناخت بیتشر از مفاهیم فرهنگ رایج میان حوزه ودانشگاه و سپاه پاسداران ومطبوعات ولی فقیه ومبلغان وجارچیان دولت عدالت محور وتحول گرای پاسدار احمدی نژاد که در این یادداشت روز آمده است حتماًاین یادداشت روز را با دقت به خوانید که حد اقل اگر چیزی عایدتان نشود مطمئن باشید که برای خنده مناسب می باشد و خندیدن نیز کمک بهسلامت جسم ورو وروان می کند. البته از یاد نبرید که گفته می شود عقل سالم در بدن سالم است. البته اگر چنانچه دریا فتید که چرا کلامی و اثری از مطالبات مردم در دو ساله گذشته در این یادداشت نیست یا اینکه نامی برده نشده است . این را دیگر به حساب عدالت محوری وتحول گرائی دولت بگذارید که یک رئیس نورانی وغنی شده مهر ورز دارد که وظیفه اش اطاعت وبرداری مهرورزانه کردن از فرامین سپاه پاسداران وبسیج است که وامدار آرای تقلباتی اینان می باشد که موظف است از اهداف هسته ای منافع اقتصادی اینان دفاع کند . بایهمین است که تا کنون یک قلم 8 میلیارد دلاری با این دو ارگان سرکوبگر و ضد مردمی و غارتگر به عنوان هدیه در پوشش قرار دادهای اقتصادی به اصطلاح خدماتی منعقد وواگذار شده است . همچنین سازمان مدیریت برنامه وبودجه را به خاطر اینان بر هم زده است تااینکه دسترسی مستقم اینان به بودجه بدون موانع باشد . بنابراین دفاع ووحمایت بی چون وچرای ولی فقیه هذیان گوی از این دولت خرافاتی وتحجرگرا وعوامفریب و بسیار دروغگو وسرکوبگر نیز در همین رابطه می باشد وچون مردم ایران جز سیاهی لشکر محلی دیگر از ارعاب ندارند لذا نامی از آنان ومطالبا ت شان به میان آورده نشده است .
هوشنگ – بهداد
شنبه 10 شهریور ماه سال 86