"نهضت علمی حقه و شالارتان بازی و شیاد گری و دروغ گفتن وعوامفریبی کردن"

نقدوبررسی " پايه ريزي براي نهضت نرم افزاري (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه شهریور ماه13 سال 1386
"نهضت علمی حقه و شالارتان بازی و شیاد گری و دروغ گفتن وعوامفریبی کردن"
واقعاً که رهبران ومسئولان این رژیم ترور وجنگ وجهل وخرافه و تحجر و غارتگری ودزد و عوامفریب و سرکوبگر تصور کرده اند که پس از سپری شدن بیش از 28 سال که ازعمر ننگین ونکبت بارشان می گذرد هنوز با جامعه ی کران وکوران سر و کار دارند ومردم ایران دارای ادراک وفهم وشعور وتجربه نمی باشند تا که تشخصی دهند و مقایسه نمایند که چگونه هر سال دریغ از پارسال شده است وچرا در هفته ای که به نام دولت نام گذاری شده است به جای اینکه گماشته ی رئیس دولت ووزاری کابینه اش به مردم ایران بیلان دهند که این روز ها چپ وراست ملت نامیده می شوند و به گویند که در دوساله گذشته چه کرده اند ؟ چرا قول های داده شده ی مسئولان دقیقاً بر ضد خودش تبدیل شده است ؟ بطور مثال چرا به جای مبارزه با مفسدین اقتصادی، مبارزه با فساد فرهنگی و اخلاقی و مبارزه با بی حجابی جایگزین آن شد؟ چرا حاصل و نتیجه ی این مبارزه منجر به بسیج آماده باش کردن نیروی سرکوبگر انتظامی شده است؟ که این ارگان سرکوبگر با طرح امنیت ملی تا کنون یک میلیون را مورد بازجوئی وپرسشگری خیابانی قرار داده اند و صد ها هزار نفر را دستگیر و بیشماری از آن را محاکمه و محکوم کرده ااند واز میان این محکومین تعداد زیادی نیز به عنوان اراذل و اوباش در دسته وگرو های انفرادی و چند نفره در شهرهای گوناگون همراه با زندانیان سابق بر دار کشیده شده اند. همینطور به جای وعده ی بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان ، روند رشد لجام گسیخته ی تورم وافزایش قیمت ها در جامعه حاکم شده است و شکاف طبقاتی طبق نظر امام جمعه ی گرگان به 24 برابر رسیده است. همچنین اکنون در شرایطی که رؤسای دانشگاه ها آخوندهای متحجر وانتصابی شده اند و فضا ومحیط دانشگاه ها ودانشجوئی بطور علنی به پادگان های نظامی تبدیل شده است و روزانه دانشجویان ستاره دار وشناسائی شده محاکمه و اخراج ومحکوم می شوند و استاتید دانشگا ه های سراسر کشور به اتهام لیبرال و سکولار اخراخ وبازنشسته ی اجباری می شوند. ولی برای توجیه گری برای شان پرونده ی غیبت غیر مجاز طولانی تشکیل داده شده است. اما ولی فقیه خودش را مسخره کرده است. زیرا پس از صدور حکمی که برای جا به جائی مهر ها در رأس سپاه پاسداران این ارگان فاشیستی – تروریستی انجام داد ه است البته که این واکنش ناشی از اتخاذ تصمیم آمریکا مبنی بر گذاردن این ارگان در گروه های تروریستی می باشد. سپس در نمایش تدارک دیده شده با تعدادی بسییجی به عنوان دانشجو دیدار کرده است وگزگ تبلیغاتی به مداح سناریو ساز یادداشت روز نویس شده ی روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی و پادگانی کیهان داده است تا از نشانه های رستاخیز علمی جوانان کشور به گوید وپیرامونش روضه ی مبسوط به خواند و چنین با مداحی و سایشگری مشمئز کننده از دیدار صمیانه ی رهبر ومقتدا ومولای برسنگر منقل و آتش و دود نشسته جمارانش با دانشجویان بسیجی نقل قول کند.. تعداد
"ديدار صميمانه ديروز برگزيدگان علمي جوان كشور با رهبر معظم انقلاب و سخنان و ديدگاه هايي كه در اين ديدار بيان شد، نشانه هاي اوليه يك رستاخيز علمي در كشور را نمايان مي كرد. حضرت آيت الله خامنه اي ضمن آن كه آغاز حركت علمي و بالندگي نسل جوان را «توقف ناپذير» دانستند بر مواردي همچون توجه به رشد علمي در سياست هاي كلان و اجرايي، جهت گيري به سوي مرجعيت علمي ايران در جهان، پيگيري نقشه جامع علمي كشور، لزوم كاربردي كردن تحقيقات و اختراعات و تكميل زنجيره علم و فناوري در كشور تأكيد فرمودند
"
آخر باید قسم حضرت عباس را پذیرفت یا دم خروس را قبول کرد. یعنی اینکه باید گزارش وزیر اموزش و پرورش را قبول کرد که مدتی پس از پست وزارت گفته بود بیش از 3 میلیون و180 هزار دانش آموز در ایران وجود دارد که به دلیل فقر خانوادگی وهزینه ی بالای نامنویسی و لوازم التحریر قادر به رفتن مدرسه نمی باشند واز نعمت درس خواندن محروم می باشند. یا اینکه باید این واقعیت را پذیرفت که گفته می شود ایران عنوان رتبه دار بودن فرار مغزها در جهانست به خصوص فرار نابغه و نخبگان المپیاد های به خارج رفته و بازگشته گفت . یا نه می بایست این حقیقت را قبول کرد که مدتی نه چندان دور تظاهرات معلمین وتظاهرات آنان در جلوی مجلس بر گزار شد البته که با تهاجم وضرب و شتم مأموران امنیتی و لباس شخصی ها معلمان معترض مواجه شدند وتعدادی از اینان مجروح و دستتگیر وزندانی شدند. همچنین در مورد وضعیت دانشجویان و اساتید دانشگاه هم اشاره شد که اوضاع چگونه می باشد. خلاصه اینکه می بایست این وقعیات مشت نمونه ی خروار را قبول کرد ویا نه باید این گزارش یادداشت روز نویس وارونه گو را پذیرفت که چنین ازدر نوردیده شدن قله ها و گام های بلند ملت بزرگ... گفته است:
"گام هاي بلند ملت بزرگ ايران براي درنورديدن قله هاي پيشرفت علمي و تحكيم عزت، اقتدار، استقلال، امنيت و رفاه و جبران عقب ماندگي هاي تاريخي تحميلي به اتكاي استعدادهاي فراوان موجود در كشور با ثبات و اطمينان آغاز شده و مسلم آن كه براي رسيدن به اين نقطه آغاز درخشان، زحمات و تلاش هاي فراواني مبذول گرديده است"
اما چون اینگونه روضه های خالی اشک گیر وارونه کردن که هرگز جدا از گریز زدن به صحرای کربلا نمی باشد. یعنی اینکه نمی تواند بدون دراز کردن و توی سر رقیب زدن شکست خورده همراه نباشد که البته هدف اصلی ونهائی این چنین مداحی گردن دفاع از جبهه ی خودی و انتقاد کردن از رقیب شکست خورده ومقصر معرفی کردن وی به عنوان همه نارسائی های موجود است. بنابراین یادداشت رو نویس در اجرای مأموریت خود غافل نشده است ودر این مورد چنین گزارش کرده است:
"متأسفانه دوراني بر نظام آموزشي كشورمان گذشت كه يا نگاه اقتصادي و مكانيكي بر برنامه ريزان حاكم شد و يا نگاه سياسي تأسيس سازمان هاي «رأي جمع كن» را درون سيستم آموزشي تجويز كرد. اين نوع نگاه در دوراني كه مسئولان به سوي افق هاي مورد نظر رهبري در حركتند، جايي ندارد."
در خاتمه اینکه پاسدار یادداشت روزنویس طوری نظر داده است که گویا رقیب شکست خورده ی مدعی اصلاح طلب جزو رژیم تروریستی آخوندی نبوده ونمی باشد . زیراکه خصمی می باشد که از سایر سیارات به کمک همان امدادهای غیبی آمده است که یک آخوند پیر بی احساس را از نجف را بر زیر درخت سیب برد و در کره ی ماه به ایران باز گرداندنش تا اینگونه نظامی بنیان نهد که جز عوامفریبی و نیرنگ و دروغ وشیادگری و غارتگری و خیانت وجنایت و جنگ افروزی با سوء استفاد کردن از دین به عنوان ابزار وظیفه ومأموریت دیگری ندارد. مهمتراینکه باند های مافیائی متحجر غالب کنونی خودشان هم به دنبال جمع آوری آرای نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی بوده و می باشند وحتی از ابزار های قدرت وسرکوبگری همچون شورای نگهبان ووزارت کشور و سپاه پاسداران بسیج و نیروی انتظامی ودولت ومجلس و منابر مسجد ونماز جمعه وخطبه ها در تلاش جمع آوری آرای حتی با تقلبات گسترده بوده اند . به ویژه اینکه همین غلامک سپاه پاسداران و گماشته ولی فقیه پاسدار احمدی نژاد نیزاز طریق تقبلبات گسترده ی سپاه پاسداران وبسیج و نیروی انتظامی و حمایت مستقیم وعلنی ولی فقیه رئیس جمهور شده است و اکنون هم تلاش مذبوحانه برای تکرار کردن همین صحنه ی مشابه ی خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم برای نمایشات خیمه شب بازی مجلس هشتم و ریاست جموری دوره ی دهم تدارک وبرنامه ریزی شده است . همین یادداشت روز هم در بستر همین اهداف نامبرده تهیه وتنظیم شده است که برای رد گم کردن نعله وارونه زده شده و فقط رقیب به کاربرد شیوه های تعوامفریبی وجمع آوری رأی متهم شده است.
هوشنگ - بهداد
سه شنبه 13 شهریور ماه سال 1386